Vuoden jatkoaikalainen 2024 – FINAALI (se oikea)

• 8 475
  • 160

Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• Äänestäjiä
    243
  • Tämä ketju sulkeutuu: .

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Edelleen kysyn miten veli @Everton kuuluu järjestelmään? Viime vuonnahan häneltä vielä otettiin pisteitä pois järjestelmän takia!!

Heikompiosaisille (=zero fuckin' points) kaikki heitä menestyneemmät tuppaavat yleensä olemaan jotain mystistä järjestelmää, salaliittoväkeä tai ainakin menestyksensä muiden selkärangasta repineitä koijareita.

Olen ylpeä kuuluessani tällaiseen eliittiin!

Heikompiosaisille (=zero fuckin' points) kaikki heitä menestyneemmät tuppaavat yleensä olemaan jotain mystistä järjestelmää, salaliittoväkeä tai ainakin menestyksensä muiden selkärangasta repineitä koijareita.

Olen ylpeä kuuluessani tällaiseen eliittiin!
Jonkin aikaa miettinyt keitä tarkoitettiin, kun ohimennen kuulin viereisessä lounaspöydässä äijien kiroavan sitä, että ensin ne veivät kinkut leivän päältä ja sitten ne veivät Martoilta lihat padasta. Eli sinusta puhuivat.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Reilu vuorokausi äänestysaikaa jäljellä!! Meininki lähes yhtä steriiliä läpsyttelyä kuin oma nimimerkkini!! Missä kaikki @FASlapsi kampanjat, missä puolustavan voittajan @Everton vetoamukset, missä Kaakon derby, missä kaikki säkenöinti!? OMG sanon minä!! Nyt on VAALIT, tehdään viimeisestä päivästä sen arvoinen!! Naisväki menossa toistaiseksi kaksoisvoittoon!!

SAA MELLASTAA!!! Ja nyt niitä ääniä, ääniä ja ääniä!

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Vieläkö tämä on täällä? Vai voitinko mä jo? Ai rouvalta pataan, no ei kait siinä. Onnee ny sit sinne Porin suuntiin!

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Vieläkö tämä on täällä? Vai voitinko mä jo? Ai rouvalta pataan, no ei kait siinä. Onnee ny sit sinne Porin suuntiin!
Onnittelut mielellään vasta vuorokauden päästä! Vaikka kieltämättä aika hyvältä näyttää Porissa jo...

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
70 ääntä mulle niin saatte oikean henkilön johtoon!! P.S. Minä tein alkuperäisen vaalin joten olen myös virallinen ana.. siis ääntenlaskijana!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy