Vuoden jatkoaikalainen 2024 – FINAALI (se oikea)

• 8 479
  • 160

Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• Äänestäjiä
    243
  • Tämä ketju sulkeutuu: .

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ääneni meni käyttäjälle @FASlapsi, koska penalttilaisten täytyy pitää yhtä ja Mikko johti!!

Katotaas teenkö vielä yhden äänestyksen, eli pitäisikö minun tehdä paskaakin paskempi vaaliäänestys missä päätetään teenkö sen vai en...
P.S. tuolla on 10 muutakin loistavaa kirjoittajaa kenelle antaisin ääneni, mutta katos vankilassa tulee vahva tunneside tjsp paskaa...

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ääneni perinteisesti yhdelle pitkäaikaisimmista Jokereiden kausikortin omistajista eli @FASlapsi

No niin, ilmeisesti maakuntien äänet on aikalailla annettu ja kohta varmaan saadaan ennakkoäänetkin mukaan. Suurten kaupunkien äänten saapumista saadaan tietenkin vielä odottaa tovi. Itse perinteisesti lasken uurnaan vasta varsinaisena äänestyspäivänä. Siihen asti täytyy kierrellä ehdokkaiden kojuilla makeisten perässä ja haistella tunnelmia.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä se on @BOL Voisin kysyä treffeille jos en olisi homo ja hän ilmeisen onnellisesti aviossa.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tällä kertaa näyttää jopa siltä ettei kusta äänestystä. Ollaan lähdetty yhdessä antamaan selkeästi äänet yhdelle järjestelmää vastustavalle henkilölle. Viime tai toissa vaaleissa äänet jakautui kahden kesken ja voittoa ei tullut.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tällä kertaa näyttää jopa siltä ettei kusta äänestystä. Ollaan lähdetty yhdessä antamaan selkeästi äänet yhdelle järjestelmää vastustavalle henkilölle. Viime tai toissa vaaleissa äänet jakautui kahden kesken ja voittoa ei tullut.
@Everton On tähän mennessä hoitanut valtakautensa hyvin ja ei vielä tiedä tuleeko vaikka jatkoa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maanantaina alkaa sit kunnon vaalityö kun viimeinenkin vapautuu linnasta.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Maanantaina alkaa sit kunnon vaalityö kun viimeinenkin vapautuu linnasta.
Nyt ei taideta edes mensalaisälykön ÄOlla saada enää aikaan niin hyvää vaalikampanjaa, että @Patarouva jollain ihmeellä ei tätä kisaa veisi.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
@BOL on aivan ylivoimainen sisällöntuottaja tällä hetkellä palstalle. Muistelen, että olen hänen kanssa joskus aiemmin väitellyt joistakin nippelinappeleista, enkä ole jaksanut lukea puoliakaan hänen vastauksien tekstiseinästä, mutta Hellun ketjusta jostain syystä luen aivan kaiken mitä hän sinne meille muille tarjoaa.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Eikös se ollut mensa, joka liittyi häneen. Vaikka tätä miten päin kääntelee, niin kyllä mä lähtisin tässä Capitolia valtaamaan, koska eihän tässä ole enää epäselvyyksiä vaalivilpistä. Maksettuja ääniä, bännättyjä ehdokkaita, varjoäänestyksiä yms. Missä on teidän ylpeys? Mä häpeän!

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Evertonille menee aina ääni loistavien kisojen vuoksi. Kiekoton mies ei ääntäni saa typerän käyttäjänimensä vuoksi.
Itse olet #/&%€/)

Oikeasti nimeni on kunnianosoitus sinun rajattoman viisauden edessä ja tahdoin tällä antaa sinulle ansaitsemasi arvostuksen, kun ei sulla kuitenkaan riitä finaaleihin. Taidan vaihtaa nimimerkkini kun tänäänkin tein maalin eli mulla oli kiekko. Oiskohan se pitänyt ottaa takan reunalle?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Eikös se ollut mensa, joka liittyi häneen. Vaikka tätä miten päin kääntelee, niin kyllä mä lähtisin tässä Capitolia valtaamaan, koska eihän tässä ole enää epäselvyyksiä vaalivilpistä. Maksettuja ääniä, bännättyjä ehdokkaita, varjoäänestyksiä yms. Missä on teidän ylpeys? Mä häpeän!
Mensaa enemmin viime vuosina tapetilla ollut jokereiden kausikortti, joka väitetysti @FASlapsi myös löytyy

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vois laittaa tähän alkusarjan tulokset mitkä ovat sekavia enkä viitsi turhaan tägätä nimimerkkiä. Järjestys on sen mukaan kun kyseinen nimimerkki on saanut ensimmäisen äänen.

Heketsu
Bol 11
Kehveli 2
Breeze harbour 2
Aurora borealis 2
Everton 15
Patarouva 23
Via Dolorosa
Maken veivi jr. 4
mjr 3
olkikuukkeli
Unennukkuja 3
Steril 3
Cobol 6
Gostisbehere 5
Zohan
Mojo
tommy36 2
V-G 3
FASLapsi 6
tres11
Roger Moore 3
WarWas 9
Mikko600 6
Ciccarelli
Frankie 4
Walkin
Proffa_20 3
Via Dolorosa
Team moderators
regularflex 3
Arnold
Roku
Yön Kärppä 5
Niilo
Hokijone
rauta
massaonvoimaa
vilperi
Denverin munasyndi
Viherpuiston ruoska
Kiekoton Mies 5
Cujo31 2
Hooceebruins 2
Uuhis97
Rauta
Kilgore Trout
C.Orr
Flonaldo
Osmo Rapeli
Palokan Keisari
Mängimies
Jokakutihuti94
Tjapalala 2
raisionjoki
Eddie
Hermes#41
Ciccarelli 2
Hoki88
Juhaht
McBean 2
Hokipedia
Knutsen 2
PAtajaska
Risa
Lepranmies
Valle
Sundsomstå
Ylläpito
Vintsukka
Buster
Oikea pakki
Hilperi
Axe
Vilperi 2
Tma
Jalperi
MArleau
Iibor
Pavlikovsky
MHPeg
Danko
Disco-stu
Ann Arbor
egar
Iisoppi 2
TJ MACKEY
Wiljami
Asyouwere
Mängimies
Jack DiBiase
Eager
avail
Kiuru
Vahva Tunne
E

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Vahvasti näyttää siltä, että systeemi on vihdoin tänä vuonna kaatumassa!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vahvasti näyttää siltä, että systeemi on vihdoin tänä vuonna kaatumassa!!
Tä, Everton itse joutui systeemin kynsiin viime kaudella kun vähennettiin kauhea kasa pojoja ja kummiskin nousi ylös täällä sekä IRL.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy