Matikka ja Sauvo ei taida olla expertiisiäsi?Minulla on jo kaksi ääntä! Viime hetken jytky?
Olen humanisti, en tarvitse matematiikkaa!Matikka ja Sauvo ei taida olla expertiisiäsi?
En edes tiedä ketkä täällä on ääniä saaneet.Hyvin toimittu! Tiukassa kisassa ei koskaan kannata äänestää vaarallisimpia vastustajia.
Kiitos! Tässähän tulee todellinen äänivyöry meikäläiselle JO KAKSI ÄÄNTÄ KASASSA!
Kiitos äänestäsi!!Pidän jo kiitospuheen. Sainko oikeasti ehdokkuuden kolmelta? Mitä ihmettä?
Itsellähän ei oikeasti ole liian vakaata suuntaa elämässä, eikä tällä palstalla. Siksi ehkä hienona mainintana pidän tuota humanismia/ihmisyyttä, kiitos maininneille @hooceebruins ja @-FNM-
Ja @Wizzö , Turku on yhtä vihaa ja rakkautta.
Psssst: tiedän jo hyvin tarkkaan, kuka saa ääneni finaalissa, turha lahjoa.
Stop the count!Ääntenlasku on alkanut!
Oikeusmurha, minulla on 2p kasassa ei 1p!!! Vaadin tulosten hylkäämistä ja uuden äänestyksen. Ei vaan, onnea finalisteille!Ai jai! Äänestys oli TODELLA tasainen ja äänet jakautuivat hyvin hyvin laajalti, joten näin ollen tänä vuonna neljä (4) pistettä riittää finaalipaikkaan! Finaalissa ovat näin ollen
@Everton
@FASlapsi
@Patarouva
@maken veivi jr.
@aurora borealis
@BitterX
@Individual
@Steril
@Rinksu
@WarWas
Onnittelut finalisteille, näistä kymmenestä vaihtoehdosta tullaan valitsemaan tämän vuoden voittaja! Finaaliäänestykselle tullaan perustamaan oma ketju ja äänestysaika alkaa kun ketju on saatu pystyyn. Kiitos äänestäneillä, pidetään huoli että äänestysprosentti tulee kasvamaan edellisistä vuosista!
Onpahan kova kattaus -take my word!! Joukossa on kaksi kolmesta nimeämästäni varsinaisesta ehdokkaasta, peräti neljä kunniamainituista ja itsekin olen onnistunut tuonne sujahtamaan. Äänestäjillä vaikuttaisi olevan hyvä maku. Kovia tekijöitä jäänyt toki rannallekin, kun paikkoja on rajallisesti.Ai jai! Äänestys oli TODELLA tasainen ja äänet jakautuivat hyvin hyvin laajalti, joten näin ollen tänä vuonna neljä (4) pistettä riittää finaalipaikkaan! Finaalissa ovat näin ollen
@Everton
@FASlapsi
@Patarouva
@maken veivi jr.
@aurora borealis
@BitterX
@Individual
@Steril
@Rinksu
@WarWas
Onnittelut finalisteille, näistä kymmenestä vaihtoehdosta tullaan valitsemaan tämän vuoden voittaja! Finaaliäänestykselle tullaan perustamaan oma ketju ja äänestysaika alkaa kun ketju on saatu pystyyn. Kiitos äänestäneillä, pidetään huoli että äänestysprosentti tulee kasvamaan edellisistä vuosista!
Oikeusmurha, minulla on 2p kasassa ei 1p!!! Vaadin tulosten hylkäämistä ja uuden äänestyksen. Ei vaan, onnea finalisteille!
Turha näistä on varmaan valittaa, kun vaikuttavat ihan Venäjän vaaleilta. Jatkoonmenijät on päätetty pienessä sisäpiirissä etukäteen ja muut nuolkoot haavojaan.
Turha näistä on varmaan valittaa, kun vaikuttavat ihan Venäjän vaaleilta.
Nyt @Everton teet sellaisen vaalikampanjan, että vuoden jatkoaikalainen titteli tulee ylivoimaisesti!