Vuoden jatkoaikalainen 2023

  • 8 024
  • 140

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Meinaatko tosissaan, että tyytyisin nihkeään kolmen äänen eroon seuraavaksi tulleeseen, jos olisin Putin?!?!?
Vähempikin määrä kysymys- ja huutomerkkejä riittää...

Minä en arvuuttele oletko Putin vai et, koska muuten puuttuvat jo isommat voimat kirjoitteluuni. Aikalailla ihmetyttää myös, että juuri neljä ääntä on laitettu finaalipaikan rajaksi ja tästä voisi päätellä kolme ääntä saaneiden joukossa olevan sen todellisen uhan. Liian paljon sattumia ja nyt sitten yritetään vakuutella kansalle kyseessä olevan rehelliset, tasapuoliset ja korruptiovapaat vaalit.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mullakin on muuten kolme pistettä eikä kahta! Stop the count! Uudet vaalit! Tämä on mediapeliä!

Vielä pitäisi antaa viikko aikaa toimittaa puuttuvat kannattajakortit.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Been there, done that. Kokeiltu aikoinaan Jatkoajan parlamenttivaaleissa (vai mitkä ne nyt olikaan). Härskin populistinen kampanja ja ylivoimainen äänisaalis. Liian helppoa. En siis yritä manipuloida tai mainostaa millään lailla.
Mestarin ei tarvitse kuin tokaista jotain sarkastisesti sekalaisiin kysymyksiin, niin voitto on varma.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mullakin on muuten kolme pistettä eikä kahta! Stop the count! Uudet vaalit! Tämä on mediapeliä!

Vielä pitäisi antaa viikko aikaa toimittaa puuttuvat kannattajakortit.
Sun äänet posti on kuulemma vienyt Tallinnaan. Kannattaa muuten selvittää ja ottaa KRP:hen yhteyttä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin! Äänet on laskettu ja finalistit ovat selvillä!
@Everton 14p
@FASlapsi 11p
@Patarouva 6p
@maken veivi jr. 5p
@aurora borealis 5p
@BitterX 4p
@Individual 4p
@Steril 4p
@Rinksu 4p
@WarWas 4p
@UnenNukkuja 3p
@Mojo 3p
@Mängimies 3p
@Cobol 3p
@heketsu88 3p
@rauta 2p
@Roger Moore 2p
@Tjapalala 2p
@Kiekoton Mies 2p
@Wiljami 2p
@Frankie 2p
@Huono pakki 2p
@Denverin Munasyndi 2p
@Bosco 2p
@CuJo#31 2p
@Turha Kaukalo 2p
@Sapergia-kirja 1p
@Osmo Rapeli 1p
@penaz 1p
@Jakedeus 1p
@mjr 1p
@V-G- 1p
@eki likanen 1p
@E 1p
@Unkka 1p
@Vintsukka 1p
@Moderaattorit 1p
@iibor 1p
@PataJaska 1p
@asyouwere 1p
@SirKepola 1p
@DAF 1p
@Walkin 1p
@MHPeg 1p
@Eager 1p
@hooceebruins 1p
@Yön Kärppä 1p
@Supervision 1p
@Oikea Pakki 1p
@tres11 1p
@Lert 1p
@Ann Arbor 1p
@Senior 1p
@SergeiK 1p
@Roku 1p
@Czescku 1p
@Blue F 1p
@pettter 1p
@Breeze Harbour 1p
@mikko600 1p
@BigRedCat 1p
@LuKi 1p
@redpecka 1p

Ai jai! Äänestys oli TODELLA tasainen ja äänet jakautuivat hyvin hyvin laajalti, joten näin ollen tänä vuonna neljä (4) pistettä riittää finaalipaikkaan! Finaalissa ovat näin ollen

@Everton
@FASlapsi
@Patarouva
@maken veivi jr.
@aurora borealis
@BitterX
@Individual
@Steril
@Rinksu
@WarWas

Onnittelut finalisteille, näistä kymmenestä vaihtoehdosta tullaan valitsemaan tämän vuoden voittaja! Finaaliäänestykselle tullaan perustamaan oma ketju ja äänestysaika alkaa kun ketju on saatu pystyyn. Kiitos äänestäneillä, pidetään huoli että äänestysprosentti tulee kasvamaan edellisistä vuosista!
@Esteri äänestyslippu on jäänyt laskematta. Mielelläni toki otan lisä-äänen, mutta ennen kaikkea harmittaa, että kaksi äänestettyä hienoa kirjoittajaa on nyt jäänyt kokonaan noteeraamatta, vaikka heitä on äänestetty eli @Tuamas ja @Vahva tunne.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
@Esteri äänestyslippu on jäänyt laskematta. Mielelläni toki otan lisä-äänen, mutta ennen kaikkea harmittaa, että kaksi äänestettyä hienoa kirjoittajaa on nyt jäänyt kokonaan noteeraamatta, vaikka heitä on äänestetty eli @Tuamas ja @Vahva tunne.

Tämä vaalihan on selvästi etukäteen hyvä kamu verkostoissa järjestelty groteski farssi, jossa voittajaksi julistetaan eniten ääniä saanut ehdokas.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei jumalauta, taasko minä joudun tähän mediarumbaan ja lianheittokampanjaan? Milloin minä saan rauhan? Ei edes Kekkosta tällä lailla riepotettu vaikka hänetkin minun tapaani aina äänestettiin parhaimmaksi ja mahtavimmaksi ihmiseksi joka on alempiarvoisiaan hallitseva ja määräilevä norsunluutornistaan.

Äänestäkää nyt jo viimein joku muu kuin minä voittajaksi! Ettekö te saatanan tunarit ymmärrä että olen tässä jo kaksi viimeisintä äänestystä yrittänyt olla niin kuvottava kuin osaan, mutta ei, silti vain ääniä on aina ropissut niin paljon että MINÄ olen ollut VOITTAJA JA PARHAIN!!!!

Mutta minä en jaksa tätä enää! Päästäkää minut jo pois tästä loputtomasta palvonnan kohteena olemisesta! Äänestäkää vaikka saatana toi visamies @Everton voittoon tällä kertaa, hän sentään tuo ihmisten elämiin sisältöä ja miellekästä tekemistä taidokkaasti ja ahkerasti toteuttamillaan visoilla. Minä en tuo kuin huolia ja murheita ja itkua ja kauheaa porua! Minkä helvetin takia te minua äänestäisitte, miettikää nyt PERKELE!

PERKELE
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tämä on suuri kunnia, eli suurkiitos äänestäjilleni jo nyt. En tiedä pitäisikö Vuoden jatkislainen-kisassakin siirtyä käyttämään suhteellista vaalitapaa, eli jos äänestetty sattuu kannattamaan vaikka SaiPaa, niin vertailuluku on pienempi kuin esim jos ehdolla vuoden palstalaiseksi olisi tapparalainen. Sillä oletuksella tietenkin, että ääniä olisi tullut jotenkin erinomaisen paljon juuri tapparalaisille, jolloin heillä olisi sen myötä parempi vertailuku. Näissä jatkisvaaleissa ei sillä, mitä seuraa ehdokkaat edustavat taida olla juurikaan merkitystä, joten tuo edellä oleva joutaa romukoppaan. Menen itse perästä.

Mutta olkoon äänien jakaantuminen noin monen hienon ehdokkaan kesken ennen kaikkea osoitus siitä, kuinka vahva yhteisö tämä foorumimme on.

Finaalipaikka tarjoaa mahdollisuuden vielä kirkastaa teemojani ja sen lupaan, että tulen tekemään väsymättä työtä sen eteen, että "Moi!"-viesteistä rangaistaessa huumori olisi lieventävä asianhaara. Eli jatkossa "Moi Jorma Kinnusen vaimo, onhan sulla maljakoita siellä?" ja "Kärppien markkinointipäällikkökö siellä kirjoittelee?" eivät molemmat toisi enää automaattisesti saman suuruista rangaistusta. Tätä kampanjaa tukemaan on tilattu Maki Kolehmaiselta kappale: "Milloin viimeks sä sanoit ystävälle moi" ja kampanja- ja pr-vastaavana jatkaa Jussi Parviainen. Varsinaisen tulosillan valvojaiset järjestetään Tavastialla, jossa on luonnollisesti Maki Kolehmainen Band ja yllätysesiintyjiä, sekä open bar, koska haluan nähdä, voiko minua äänestäneet olla vielä enemmän sekaisin.
 
Viimeksi muokattu:

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@Esteri äänestyslippu on jäänyt laskematta. Mielelläni toki otan lisä-äänen, mutta ennen kaikkea harmittaa, että kaksi äänestettyä hienoa kirjoittajaa on nyt jäänyt kokonaan noteeraamatta, vaikka heitä on äänestetty eli @Tuamas ja @Vahva tunne.
Hyvä huomio arvon Patarouva! Otin kyllä @Esteri antamat äänet Porin veljille huomioon ja lisäsinkin ne alunperin taulukkoon, mutta kun rukkailin sijoituksia niin ilmeisesti olin vahingossa jotenkin onnistunut ne poistamaan. Korjaan tilanteen pian!

He tosiaan saivat tuon yhden äänen, joten varsinaiseen tulokseen tuolla ei ole merkitystä.

EDIT: Nyt on @Vahva tunne , @Tuamas ja @Roger Moore äänet päivitetty asianmukaisiksi! My bad.
 
Viimeksi muokattu:

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tätä vaalia ei äänestäjät ratkaise, vaan JUNTTA. Luuletteko että @FASlapsi olisi muutoin valittu monta kertaa peräkkäin vuoden jatkoaikalaiseksi, jos juntalla ei olisi sormet pelissä. Ja tuo epätoivoinen, lähes paniikinomainen purkaus, ei enää!, kielii niistä raskaista palveluista, mitä hän on joutunut sikareita polttelevalle ja konjakkia ryystävälle juntalle vuosien saatossa tekemään. Voimme vain sääliä häntä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tätä vaalia ei äänestäjät ratkaise, vaan JUNTTA. Luuletteko että @FASlapsi olisi muutoin valittu monta kertaa peräkkäin vuoden jatkoaikalaiseksi, jos juntalla ei olisi sormet pelissä. Ja tuo epätoivoinen, lähes paniikinomainen purkaus, ei enää!, kielii niistä raskaista palveluista, mitä hän on joutunut sikareita polttelevalle ja konjakkia ryystävälle juntalle vuosien saatossa tekemään. Voimme vain sääliä häntä.
Nyt on aika päättää Juntan valta ja @FASlapsen putki vuoden jatkoaikalaisena! Keskitetään äänet @Evertonille!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Aikalailla ihmetyttää myös, että juuri neljä ääntä on laitettu finaalipaikan rajaksi ja tästä voisi päätellä kolme ääntä saaneiden joukossa olevan sen todellisen uhan.
Tee ite paremmin!!

Tottakai siksi, että minä olisi mukana finaalissa. Mitkäs ne sellaiset kisat olisivat joissa itse järjestäjä tippuisi heti pois? Valko-Venäjäkin pääsi pudotuspeleihin Minskin kisoissa 2014. Ja Ruotsi sai Abba-viisut itselleen.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Been there, done that. Kokeiltu aikoinaan Jatkoajan parlamenttivaaleissa (vai mitkä ne nyt olikaan). Härskin populistinen kampanja ja ylivoimainen äänisaalis. Liian helppoa. En siis yritä manipuloida tai mainostaa millään lailla.
Kävin tarkistamassa tuon äänestyksen vuodelta 2015, ja totta tosiaan, sait 24 ääntä, minä tyttönimelläni sain 8 ääntä ja pääsin kuitenkin pääministeriksi! Alussa olin pohtinut ryhdynkö PS:n vai RKP:n ehdokkaaksi, mutta onneksi valintani oli PS ja pääsin sitä kautta pääministerinä muuttamaan maailmaa paremmaksi. Olin siellä suunnittelemassa Natoon liittymistä sekä 50000 ihmisen nopean toiminnan joukkoja, jotta erään naapurimaan vuoksi varautuisimme uhkaan. Kerroin että se naapurimaa ole Norja eikä Ruotsi. [Eräs Osmo R siellä tuon vuoksi leimasi moiset puheet MV-lehden kastiin mutta heikäläiset nyt tuppaavat olemaan yleensä väärässä]

Tässä vuoden jatkoaikalaisääänestyksestä en tiedä ketä äänestän jos äänestän.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös