Vuoden jatkoaikalainen 2023

• 10 176
  • 156

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kutsuin Ovieta sillä h-sanalla, kutsuin erästä kotimaista räppäriä n-sanalla, esitin Trumpia kohtaan vahingoittamistoiveen to name a few!!

Vaikka vannonkin noista lipsautuksista ottaneeni opikseni, niin en voi hyvällä omallatunnolla sanoa käyttäytyneeni järin hyvin täällä viime vuonna :D
Niin no, itse sain pari pelikieltoa kun tein sisältöä liveketjuihin, että noihin verrattuna pieniä hommia ollut sulla. En usko, että olisin vuoden jatkoaikalainen 2024, mutta vuoden ilmiö Jatkoajassa olisin kenties. Sen verran paljon on tekstiä minusta kirjoitettu muiden toimesta.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Niin no, itse sain pari pelikieltoa kun tein sisältöä liveketjuihin, että noihin verrattuna pieniä hommia ollut sulla. En usko, että olisin vuoden jatkoaikalainen 2024, mutta vuoden ilmiö Jatkoajassa olisin kenties. Sen verran paljon on tekstiä minusta kirjoitettu muiden toimesta.
Mun mielestä se, että tämä Kuopionkukko panttaa velkojaan kaiketi hamaan tappiin asti, ja omaa edelleen pokkaa kirjoitella tänne likimain joka päivä, lienee lähimpänä vuoden ilmiötä.

Mitään sulta pois ottamatta.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mun mielestä se, että tämä Kuopionkukko panttaa velkojaan kaiketi hamaan tappiin asti, ja omaa edelleen pokkaa kirjoitella tänne likimain joka päivä, lienee lähimpänä vuoden ilmiötä.

Nojoo, tuo lienee todella surullinen ja negatiivinen ilmiö. Uskon, että ihminen jättää "nettivelan" maksamatta silloin, kun on oikeasti hätä. Toivottavasti kukaan ei enää lyö hänen kanssaan vetoja, ja toivottavasti ymmärtää olla pelaamatta nettisivuilla. Todella nolo kuvio kuitenkin häneltä.

Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
FASlapsi on ollut viime aikoina sen verran tuhmurina, että varmaan pitää löytää uusi jatkislainen. Kiekottoman miehen tilastoautismi on syrjäyttänyt teksti-tv:n, joten heitänkin näin mustana hevosena kyseisen käyttäjän tämän arvostetun gaalan uudeksi ehdokkaaksi.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Äänestän Turhista. Hyvinkään Tahko Suomen mestarit 2025.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toivottavasti ainakaan yksi nimimerkki ei tule valituksi. Tuo nimimerkki rikkoo pykälää viisi aivan jatkuvasti. Ei minua kohtaan, vaan yleisesti.

5 pykälä: "Henkilökohtaiset hyökkäykset ovat kiellettyjä. Keskity aiheeseen, vaikka et pitäisikään toisesta keskustelijasta.".

Kyseessä on siis nimimerkki Moderaattorit. Jatkuvasti varsinkin tuolla porttikielto- ja pelikieltopalstalla ovat arvostelemassa muita kirjoittajia!

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

Tuossa on kyllä tiukka kisa, kumpi jahtaa epätoivoisemmin tykkäyksiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy