Vuoden jatkoaikalainen 2023

  • 8 029
  • 140

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ei kuulu tosiaan meikäläisen pelikirjaan käydä vittuilemassa/provoilemassa vastustajan hiekkalaatikolla omaksi ilokseni. Itse en vain saa moisesta virtuaalikikkelin kasvattamisesta mitään irti, enkä suoraan sanottuna ymmärrä moista huomionhakuisuutta.

Pyrin olemaan asiallinen ja vastustajaa kunnioittava myös muiden joukkeidenkin alueilla, joskin en myöskään pelkää ilmaista suoraan, jos joku käyttäjä laittaa mielestäni aivan tosi typerän viestin, oltiin sitten Pelicansin palstalla tai jossain muualla. Vastustajan kunnioitus ja hyvät käytöstavat kuitenkin kaiken edellä!
Kieltämättä aika hyvä myyntipuhe asiaan kuuluvassa ketjussa! Tällaista vaalikampanjahenkeä arvostan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kieltämättä aika hyvä myyntipuhe asiaan kuuluvassa ketjussa! Tällaista vaalikampanjahenkeä arvostan.
Onkohan sielläkin The koodi käytössä?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kieltämättä aika hyvä myyntipuhe asiaan kuuluvassa ketjussa! Tällaista vaalikampanjahenkeä arvostan.
Kyllähän vaalikampanjointi kuuluu vaaleihin ja aidossa vaalikampanjahengessä täytyy tuosta viestistä hieman itsekin kunniaa ottaa, koska itse nostin veli Harbourin kohdalla tuon vittuilemattomuus-/provoilemattomuusaspektin esiin. Samalla pelikirjalla olen myös itse liikenteessä enimmäkseen, mitä nyt René Fasel ja hengenheimolaisensa saattavat välillä kuulla kunniansa. AB
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän vaalikampanjointi kuuluu vaaleihin ja aidossa vaalikampanjahengessä täytyy tuosta viestistä hieman itsekin kunniaa ottaa, koska itse nostin veli Harbourin kohdalla tuon vittuilemattomuus-/provoilemattomuusaspektin esiin. Samalla pelikirjalla olen myös itse liikenteessä enimmäkseen, mitä nyt René Fasel ja hengenheimolaisensa saattavat välillä kuulla kunniansa. AB
Luusereiden puhetta tämmöset, hamekangasta ja pitäkää päät ylhäällä, KOKO ILLAN TULEE!!! Scott Stevensin top10-hitit, menkää sieltä kattoo miten ollaan ja OPETELKAA OLEMAAN!!!

MAKE JATKOAIKA VITTUILEVA JA PROVOILEVA AGAIN!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luusereiden puhetta tämmöset, hamekangasta ja pitäkää päät ylhäällä, KOKO ILLAN TULEE!!! Scott Stevensin top10-hitit, menkää sieltä kattoo miten ollaan ja OPETELKAA OLEMAAN!!!

MAKE JATKOAIKA VITTUILEVA JA PROVOILEVA AGAIN!
Tämä lainaamani teksti on taas sitä klassista valtaapitävien puhetta pohjattoman vaalikassan ja kampanjaorganisaation takaa. Yritetään hajottaa opposition ja muutosliikkeen yhtenäisyyttä tuollaisella munkkilatinalla pahimmasta päästä, kuten Lion #79:n popularisoima termi menee.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämä lainaamani teksti on taas sitä klassista valtaapitävien puhetta pohjattoman vaalikassan ja kampanjaorganisaation takaa. Yritetään hajottaa opposition ja muutosliikkeen yhtenäisyyttä tuollaisella munkkilatinalla pahimmasta päästä, kuten Lion #79:n popularisoima termi menee.
Mitä ees on latinanmunkit häh? SALEE JOTAIN VEGAANIHÖPÖTYSTÄ!! MAA-ARTISOKKAA TAI JOTAIN MITÄ LIE SIITEPÖLYÄ TÄYTTEENÄ!!!!

Ainoita kunnon munkkeja ovat BERLIININMUNKIT!!!!!!

Tätä on kosmopolitismi.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mitä ees on latinanmunkit häh? SALEE JOTAIN VEGAANIHÖPÖTYSTÄ!! MAA-ARTISOKKAA TAI JOTAIN MITÄ LIE SIITEPÖLYÄ TÄYTTEENÄ!!!!

Ainoita kunnon munkkeja ovat BERLIININMUNKIT!!!!!!

Tätä on kosmopolitismi.
Sinne hävis Turkulaisten äänet!! Se on VITTU Piispanmunkki eikä mitään vitun munkkilatinaa berliinistä!!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sinne hävis Turkulaisten äänet!! Se on VITTU Piispanmunkki eikä mitään vitun munkkilatinaa berliinistä!!
Berliininmunkki se on! Piispa voi nimetä itsensä mukaan vaikka öylätin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sinne hävis Turkulaisten äänet!! Se on VITTU Piispanmunkki eikä mitään vitun munkkilatinaa berliinistä!!
Mua paljoo kiinnosta ketä Jerry perheineen äänestää!!! Piispanmunkit on taas tätä nykyajan höpötystä, ennen vain ÄIJJJÄT pääsi piispoiksi, eikä ees Turussa haaveiltu mistään piispojen munkeista, mutta toisin on nyt ku kaiken maailman NAISIAKIN voidaan yhtäkkiä hyväksyä piispoiksi, ja sitten yhtäkkiä JERRY TURKULAINEN AJATTELEE VAIN VITTUPIISPAN MUNKKEJA!!!!!!

MAKE PIISPA ÄIJJJJÄ AGAIN
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mua paljoo kiinnosta ketä Jerry perheineen äänestää!!! Piispanmunkit on taas tätä nykyajan höpötystä, ennen vain ÄIJJJÄT pääsi piispoiksi, eikä ees Turussa haaveiltu mistään piispojen munkeista, mutta toisin on nyt ku kaiken maailman NAISIAKIN voidaan yhtäkkiä hyväksyä piispoiksi, ja sitten yhtäkkiä JERRY TURKULAINEN AJATTELEE VAIN VITTUPIISPAN MUNKKEJA!!!!!!

MAKE PIISPA ÄIJJJJÄ AGAIN
NOT MY KOTI YARD!!
Nmky!!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
En antanut ennakkoääniä. Äänestän vasta varsinaisena äänestyspäivänä 17.2. Pyhäpuku päällä.
Sen jälkeen vielä äänestyspäiväkahvit?
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
1. Johnny B Goode
2. Jomppa_koo
3. nummenkaĺlio

Eivät kirjoita tänne mutta pitäisi. Joten siis protestiääni.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tuliko se ääni vai ei? Olen kummiskin EX Spuffi ja nykyinen Spoffi ja molemmat yhdellä äffällä!! sekä aina jothotehtävissä, eli Vuoden Jatkoaikalainen olisi pala kakkua vs. tankkipelin kaitsemiseen!! En jaksa mainita tilanteita koska minua kaitsettiin, mutta ne ovat vähemmistössä!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mitä ees on latinanmunkit häh? SALEE JOTAIN VEGAANIHÖPÖTYSTÄ!! MAA-ARTISOKKAA TAI JOTAIN MITÄ LIE SIITEPÖLYÄ TÄYTTEENÄ!!!!

Ainoita kunnon munkkeja ovat BERLIININMUNKIT!!!!!!

Tätä on kosmopolitismi.
Kiitos viestistäsi - oliko muuta?!

Viimeinen vuorokausi antaa ääniä menossa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinne hävis Turkulaisten äänet!! Se on VITTU Piispanmunkki eikä mitään vitun munkkilatinaa berliinistä!!
Tässä huomataankin erot oman kampanjani ja lainaamasi nimimerkin kampanjoiden välillä. Itse toivotan lämpimästi tervetulleeksi äänet Voittajien kaupungista (Turku).

Kai @aurora borealis :lle voi kaivaa pari ylimääräistä ääntä, koska mainitsi MINUT kaksi kertaa viestissään. Harva kykenee tuohon!
Kun Timanttinen Lady esittää tällaisen kainon pyynnön, vai voisiko sanoa jopa vaatimuksen, niin silloin kyllä luulisi ainakin vaaditut pari ylimääräistä ääntä kaiveltavan varsinaisen vaalipäivän aikana, vaikka vähän syvempääkin. Muussa tapauksessa täytynee lainata Lion #79:n popularisoimaa lausahdusta: "O tempora, o mores".

Liitteenä vielä em. henkilöiden lisäksi suuresti arvostamani henkilön terveiset äänestäjille:
 

Liitteet

  • David Lynch.jpg
    David Lynch.jpg
    23,2 KB · kertaa luettu: 42

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
No niin, sitten äänestämään. En äänestä kahta mainiota tyyppiä jotka olen tavannut livenä @V-G- ja @Steril , koska se olisi epäreilua muita kohtaan. Äänestän täysin itsekkäistä lähtökohdista, nimimerkkejä jotka antoivat viime vuonna minulle iloa, riemua ja hauskoja hetkiä. Ja koska olen tietokilpailufriikki, harrastuksena historia ja maantieto, menevät ääneni seuraaville:

@heketsu88 , mahtava historia-visa (jossa en kyllä menestynyt) ja myös keskinäinen toistemme tsemppaaminen
@Everton , mahtava maantietovisa. Tämä tyyppi käyttää vuodessa satoja tunteja meidän kaikkien eteen
@redpecka , riittaväisäsgameshöw, tarviiko muuta sanoa? Hykerryttävän nerokas ja kutkuttava matka meille kaikille mukana olleille! Kiitos vielä kerran.

Ja Sterilille pyyhkeitä. Täällä on niin mahtavia tyyppejä, että pitäisi saada antaa ääni ainakin 30 mukavimmalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös