Sä ehdit penalttiin ennen kuin alat tiputtamaan vaalilappua sisään!!Äänestän sitä, joka mielistelee minua eniten.
Hyvinkään Tahko Suomen Mestari 2024!!!1Äänestän sitä, joka mielistelee minua eniten.
Äänestä kaltaistasi:Äänestän sitä, joka mielistelee minua eniten.
Olen korkeakoulutettu. Lisäksi olen kirjoittanut Tamin tributeketjuun satoja viestejä.
Sä ehdit penalttiin ennen kuin alat tiputtamaan vaalilappua sisään!!
Sä oot ihan mäntti ja möllipää ja lisäksi sun housut on rumat ja ja ja.. et varmana osaa tehdä kauhean hyvää jauhelihakastikettakaan!Äänestän sitä, joka mielistelee minua eniten.
Jos voitat niin järjestä Erika Vikman ja Käärijä esiintymään voiton juhliisi.Sä oot ihan mäntti ja möllipää ja lisäksi sun housut on rumat ja ja ja.. et varmana osaa tehdä kauhean hyvää jauhelihakastikettakaan!
ÄÄNESTÄ JOTAIN MUUTA KUIN MINUA!!!
TOTTELE
Sinun äänesi lämmittäisi erityisen paljon!! Kahvia tarjolla Espoossa in case tulet huudeille!!Äänestän sitä, joka mielistelee minua eniten.
En varmana järjestä yhtään mitään, ja uskon ja toivon vakaasti että ei minun tule mitään järjestääkään, kyllä joku muu tuolta vielä puskeutuu minun sijastani tällä kertaa voittoon.Jos voitat niin järjestä Erika Vikman ja Käärijä esiintymään voiton juhliisi.
”Tulee ruoskaa, kipu kiihottaa” laulavat äänestäjät antaumuksella.
Saat tästä lähtien aina tykkäyksen jos äänestät tuota sinistä!!Äänestän sitä, joka mielistelee minua eniten.
Ymmärrän sen paremmin kuin Jokerifaniuden!!Se toki on sanottava, että HPK:n kannattamista en vieläkään ymmärrä, mutta kaikkea ei kukaan käsitä. Ihmisillä on pimeytensä ja tärkeää on, että valoisampi puoli lopulta voittaa.
Julistetaan voittajaksi hyvä tyyppi, poika to name a few kuka antoi ehdotuksen tälle vaalille eli veli WarWasta!!Ketjun avausviestissä ei mainita, miten kahden tai useamman ehdokkaan saadessa sama määrä ääniä menetellään. Nyt kun tilanne, jossa kaksi (2) ehdokasta kärjessä saa saman määrän ääniä näyttää hyvinkin mahdolliselta, ajattelin esittää oheisessa luetelmassa muutamia vaihtoehtoja menettelyyn tuollaisessa tilanteessa:
Tämänkin lopputuleman voisin hyväksyä ja sekin toteuttaisi FASlapsen toiveen. Se on hyvä, että on vaihtoehtoja!!Julistetaan voittajaksi hyvä tyyppi, poika to name a few kuka antoi ehdotuksen tälle vaalille eli veli WarWasta!!
Mitä tämä ny ton. Et ole edes ehdolla ja kalastelet itsellesi ääniä!! Kuuntele Slayeria, Sepulturaa, Body countia to name a few äläkä kirjoittelee "Thrashia"!!Hyvinkään Tahko Suomen Mestari 2024!!!1
Top5 - Kaikkien aikojen suomalaiset pesäpalloilijat
1. Kari Kuusiniemi
2. Juha Korhonen
3. Marko Hovi
4. Simo Eerikäinen
5. Asko Laine
Vuoden pesäpalloilija 2024 Petteri Alanen!!!1
Ketjun avausviestissä ei mainita, miten kahden tai useamman ehdokkaan saadessa sama määrä ääniä menetellään.
Eräs Eestin-laiva rantautuu Jätkäsaareen karkauspäivän iltana arvioidusti hieman ennen puoltayötä, sieltä voi tulla sellaisia kierrepalloja ettei tasatilannetta edes tarvita.
- Järjestetään arvonta, kuten presidentinvaalissa (@Steril suorittaa sen haluamallaan tavalla ja ilmoittaa tänne voittajan).
- Eniten ääniä saanut ehdokas, joka ei ole @FASlapsi, julistetaan voittajaksi, FASlapsen toiveita mukaillen.
- Lasketaan yhteen "99+"-klubilaisten aka. Tami-allianssin saamat äänet ja (luultavana lopputulemana) julistetaan, henkilövaalille poikkeuksellisesti, ehdokkaiden ryhmä voittajaksi.
- @Steril julistaa itse itsensä voittajaksi, koska on tehnyt ansiokasta työtä vaalin järjestäjänä.
- @Steril julistaa voittajaksi ehdokkaan, jota on itse äänestänyt (@aurora borealis).
Sinulla taitaa olla lukihärö, tai sitten olet vain jollain oudon kierolla tavalla jotenkin tosi kitkerä siitä että minua äänestetään ja/tai sinua ei, ja se saa sinut sitten vääntelemään asioita ihan kummallisesti. Minähän nimenomaan olen käskenyt ja määrännyt ihmisiä että älkää nyt jumalauta enää äänestäkö minua, vaan nyt on aika nostaa tämänkertainen toiseksi paras vaihtoehto voittoon ja lopettaa tämä minun jatkuva, tylsäksi käyvä dominanssini. Tämä ei ole äänten kalastelua, tämä on sitä että maataan järven rannalla puskassa piilossa, onki on katkaistuna vieressä, mutta silti järvestä pomppii satoja ellei kymmeniä lentokaloja jalkojeni juureen sätkimään ja minua jumalolentoa palvomaan.On kyllä hämmentävää miten paljon @FASlapsi pelkää ettei voita. Tuo äänten kalastelu on ihan eri sfääreissä kuin muilla ehdokkailla.
Taitaa kaveri elää sen voimalla, että valitaan vuodesta toiseen vuoden jatkoaikalaiseksi.
Jos elämä olisi kuin Aku Ankka niin ehdottaisit selvästi, että äänestäkää Riitta Hanhea tai Taavi Ankkaa.Vaaliväsymystä ennakkovaalien kärkityypeillä. Muistakaa äänestää Punamustaa sisarta tai pitkin hampain sanon tämän, tuota sinistä Evertonia
Tämä jatkuva käänteistsykologia. Tiedät kyllä mitä teet.Sinulla taitaa olla lukihärö, tai sitten olet vain jollain oudon kierolla tavalla jotenkin tosi kitkerä siitä että minua äänestetään ja/tai sinua ei, ja se saa sinut sitten vääntelemään asioita ihan kummallisesti. Minähän nimenomaan olen käskenyt ja määrännyt ihmisiä että älkää nyt jumalauta enää äänestäkö minua, vaan nyt on aika nostaa tämänkertainen toiseksi paras vaihtoehto voittoon ja lopettaa tämä minun jatkuva, tylsäksi käyvä dominanssini. Tämä ei ole äänten kalastelua, tämä on sitä että maataan järven rannalla puskassa piilossa, onki on katkaistuna vieressä, mutta silti järvestä pomppii satoja ellei kymmeniä lentokaloja jalkojeni juureen sätkimään ja minua jumalolentoa palvomaan.
Mutta siis niin joo minä kyllä oikeasti tosiaan elän sen voimalla että minut valitaan Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Kohta minä varmaan kuolen. Tuokaa preveleitä haudalle.