Vuoden jatkoaikalainen 2023 – finaali

  • 13 317
  • 335

Vuoden jatkoaikalainen 2023

  • Everton

    Ääniä: 73 29,1%
  • FASlapsi

    Ääniä: 67 26,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 47 18,7%
  • maken veivi jr.

    Ääniä: 12 4,8%
  • aurora borealis

    Ääniä: 20 8,0%
  • BitterX

    Ääniä: 11 4,4%
  • Individual

    Ääniä: 6 2,4%
  • Steril

    Ääniä: 3 1,2%
  • Rinksu

    Ääniä: 8 3,2%
  • WarWas

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    251
  • Poll closed .

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Muistakaa, että olen virallisesti testamentannut ääneni nykyään Siniselle, eli ylläoleva taulukko ei ole lopullinen!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistakaa, että olen virallisesti testamentannut ääneni nykyään Siniselle, eli ylläoleva taulukko ei ole lopullinen!!
Voiks tällee tehdä vai?

MINÄ TESTAMENTTAAN KAIKKI ÄÄNENI JUST NYT TÄLLÄ HETKELLÄ IKUISESTI JA AINA VAIN!!!!

Ai niin pitäis keksii varmaan kelle.. hei nyt mä tiiä! @Frankie kaikki mun äänet on nyt ääniä Frankielle koska NÄIN VOI TEHDÄ!!!

Vai pitäiskö ne sittenkin antaa VilleLeinolle.. hmm.. JÄÄN VIELÄ MIETTIMÄÄN KELLE TETSAMENTOIN ÄÄNENI MUTTA NYT NE AINAKIN ON MENOSSA KAIKKI FRANKIELLE VIELÄ!!!!!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miks sä tämmösiä kivoja juttuja kirjoittelet etkä nälvi ja lällättele niinku normaalit ihmiset? Ihan ihme käytöstä!!!
Me Lion #79:n seuraajat tiedämme monia asioita. Sen lisäksi, että tiedämme, että Turun Kuusamakujalla vietetään usein hienoja ja rauhallisia aamuja, tiedämme myös, että edesmenneet Ronald Reagan ja Frank Sinatra ovat lausuneet seuraavat sanat: "Style is never out of fashion!!" Osaamme tätä prinsiippiä soveltaa myös kampanjoinnissamme, niin se vaan menee.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Me Lion #79:n seuraajat tiedämme monia asioita. Sen lisäksi, että tiedämme, että Turun Kuusamakujalla vietetään usein hienoja ja rauhallisia aamuja, tiedämme myös, että edesmenneet Ronald Reagan ja Frank Sinatra ovat lausuneet seuraavat sanat: "Style is never out of fashion!!" Osaamme tätä prinsiippiä soveltaa myös kampanjoinnissamme, niin se vaan menee.
Sinä et osaa mitään prinssinnakkijuttuja, olet ihan samanlainen koulukiusaaja ja lällättelijä kuin kaikki muutkin normaalit ihmiset! @Patarouva on ihan eri puuta ku sinä seniilin potkija!!!! Sinä olet Kuusamakujan ulkovaraston takaseinälle unohtunut mätä vanerinpala, siinä missä Patarouva on virheetön pala mitä jalointa douglaskuusta - tai olisi virheetön, jos olisi aikoinaan @redpecka Napakympissä ymmärtänyt omaan edelliseen vinkkiinsä ja erääseen Juhani Tammiseen viitanneen vinkkini - EI TAJUNNU!!! VIRHE, NAARMU TULI DOUGLASKUUSIPALAN PINTAAN!!!

Sinä uuvatti taas et ole varmaan koskaan kuullutkaan Juhani Tammisesta, hän on eräs entinen jääkiekon pelaaja joka on vanhemmiten myös valmentajan hommia kokeillut ja sittemmin esiintyi toisinaan telkkarissa kommentaattorina, meepä googlaa kenestä oikein on kyse!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinä uuvatti taas et ole varmaan koskaan kuullutkaan Juhani Tammisesta
Tami-ketjuun Vuoden jatkoaikalainen -vaalin finaalikierroksen aikaan kerran vuodessa kirjoittamiesi viestien perusteella olisin voinut erehtyä luulemaan noin sinusta! Eli siis toisin sanoen luulemaan, että olet 1) uuvatti ja 2) et ole koskaan kuullutkaan Juhani Tammisesta. Em. viestisi perusteella myös sanonta "Style is never out of fashion!!" lienee sinulle täyttä munkkilatinaa, I assume.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinä et osaa mitään prinssinnakkijuttuja, olet ihan samanlainen koulukiusaaja ja lällättelijä kuin kaikki muutkin normaalit ihmiset! @Patarouva on ihan eri puuta ku sinä seniilin potkija!!!! Sinä olet Kuusamakujan ulkovaraston takaseinälle unohtunut mätä vanerinpala, siinä missä Patarouva on virheetön pala mitä jalointa douglaskuusta - tai olisi virheetön, jos olisi aikoinaan @redpecka Napakympissä ymmärtänyt omaan edelliseen vinkkiinsä ja erääseen Juhani Tammiseen viitanneen vinkkini - EI TAJUNNU!!! VIRHE, NAARMU TULI DOUGLASKUUSIPALAN PINTAAN!!!

Sinä uuvatti taas et ole varmaan koskaan kuullutkaan Juhani Tammisesta, hän on eräs entinen jääkiekon pelaaja joka on vanhemmiten myös valmentajan hommia kokeillut ja sittemmin esiintyi toisinaan telkkarissa kommentaattorina, meepä googlaa kenestä oikein on kyse!
Olen pahoillani, että töpeksin leijonan ja luulin, että viittasit Manu Tammiseen ja presidenttiin. Olen nähnyt tuosta mokasta painajaisia.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Sinä et osaa mitään prinssinnakkijuttuja, olet ihan samanlainen koulukiusaaja ja lällättelijä kuin kaikki muutkin normaalit ihmiset! @Patarouva on ihan eri puuta ku sinä seniilin potkija!!!! Sinä olet Kuusamakujan ulkovaraston takaseinälle unohtunut mätä vanerinpala, siinä missä Patarouva on virheetön pala mitä jalointa douglaskuusta - tai olisi virheetön, jos olisi aikoinaan @redpecka Napakympissä ymmärtänyt omaan edelliseen vinkkiinsä ja erääseen Juhani Tammiseen viitanneen vinkkini - EI TAJUNNU!!! VIRHE, NAARMU TULI DOUGLASKUUSIPALAN PINTAAN!!!

Sinä uuvatti taas et ole varmaan koskaan kuullutkaan Juhani Tammisesta, hän on eräs entinen jääkiekon pelaaja joka on vanhemmiten myös valmentajan hommia kokeillut ja sittemmin esiintyi toisinaan telkkarissa kommentaattorina, meepä googlaa kenestä oikein on kyse!
Oletko miettinyt Dr. Philliä vihanhallinnassa?
Annan tässä ensiapuohjeen Itsemurjan ajattelijoilta minkä on ruumislaskenta tehnyt uudestaan!!


 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
no ei tullut!!!111 minä olen aina oikeassa ja olen kaikkia parempi sekä mielipiteeni pitävät aina 110% paikkaansa!!!
Ykköset vaikka niitä oisi vaan kaksi eli Saku Koivun(katkaisi muuten joskus 2006 mailan) numero ei auta yhtään selittelyysi!! Nojooh, joku Mark Messier kai pela skans yhdellätoista, mutta se ei ole tämän viestin pointti!!
Jos ei osaa kahta huutomerkkia niin... Metsänlaita!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Em. viestisi perusteella myös sanonta "Style is never out of fashion!!" lienee sinulle täyttä munkkilatinaa, I assume.
Ne on edelleen BERLIININMUNKKEJA, senkin tupelo!
Olen pahoillani, että töpeksin leijonan ja luulin, että viittasit Manu Tammiseen ja presidenttiin. Olen nähnyt tuosta mokasta painajaisia.
NIIN MINÄKIN!!!
Oletko miettinyt Dr. Philliä vihanhallinnassa?
Annan tässä ensiapuohjeen Itsemurjan ajattelijoilta minkä on ruumislaskenta tehnyt uudestaan!!


EN OLE!!!
no ei tullut!!!111 minä olen aina oikeassa ja olen kaikkia parempi sekä mielipiteeni pitävät aina 110% paikkaansa!!!
ÄLÄ VIE MINUN PELIKIRJAANI!!!
 
Suosikkijoukkue
Mäenpää, Kantner,KalPa,JoKP ja Pittsburgh Penguins
Ykköset vaikka niitä oisi vaan kaksi eli Saku Kouvun numero ei auta yhtään selittelyysi!! Nojooh, joku Mark Messier kai pela skans yhdellätoista, mutta se ei ole tämän viestin pointti!!
Jos ei osaa kahta huutomerkkia niin... Metsänlaita!!
Laitetaanko pahemmaksi 666
 
Suosikkijoukkue
Mäenpää, Kantner,KalPa,JoKP ja Pittsburgh Penguins
Ykköset vaikka niitä oisi vaan kaksi eli Saku Koivun(katkaisi muuten joskus 2006 mailan) numero ei auta yhtään selittelyysi!! Nojooh, joku Mark Messier kai pela skans yhdellätoista, mutta se ei ole tämän viestin pointti!!
Jos ei osaa kahta huutomerkkia niin... Metsänlaita!!
saan myös erektion ilman potenssilääkettä!!!1!1!1666
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ne on edelleen BERLIININMUNKKEJA, senkin tupelo!
Ja turkulaisten (Voittajien kaupunki) äänet kelpaavat itselleni myös finaalikierroksella, senkin tupelo!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@FASlapsi laitatko nämä sun opetuslapset kuriin?
Mene sinä nyt helvettilöimään täältä, heti kun avasit suusi ja ulisit, minulle ropisi niin paljon ääniä että jouduin johtoon, ja kun olit hetken hiljaa @Everton sai heti kirivaihetta päälle!

MENE POIS!!! OLE HILJAA!!!! PILAAT KAIKEN ULINALLASI!!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ne on edelleen BERLIININMUNKKEJA, senkin tupelo!

NIIN MINÄKIN!!!

EN OLE!!!

ÄLÄ VIE MINUN PELIKIRJAANI!!!
Sä siis olet ja et ole Berliininmunkki. Oletkö sä vaan lörtsy ku siellä sitä kai löytyy vai jopa Atomi, mistä minä tiedän Jokerifanien mieltymyksiä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös