Vuoden jatkoaikalainen 2023 – finaali

  • 12 688
  • 335

Vuoden jatkoaikalainen 2023

  • Everton

    Ääniä: 73 29,1%
  • FASlapsi

    Ääniä: 67 26,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 47 18,7%
  • maken veivi jr.

    Ääniä: 12 4,8%
  • aurora borealis

    Ääniä: 20 8,0%
  • BitterX

    Ääniä: 11 4,4%
  • Individual

    Ääniä: 6 2,4%
  • Steril

    Ääniä: 3 1,2%
  • Rinksu

    Ääniä: 8 3,2%
  • WarWas

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    251
  • Poll closed .

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Hoi!

Nyt on tullut aika valita THE Vuoden jatkislainen finaaliäänestyksen kautta! Meillä on kymmenen vaihtoehtoa tämän tittelin saajaksi ja nyt on aika laittaa äänilipuke pönttöön.

Äänestää voi vain kerran, yhtä vaihtoehtoa ja kuten ennenkin, valinta on sitova. Kannattaa siis tarkoin punnita kelle sen äänen antaa.

Äänestysaika päättyy karkauspäivänä klo 23.59 eli kuun vaihtuessa maaliskuuksi. Silloin uusi voittaja kruunataan äänestystuloksen perusteella!

Vaali-iloa! Kampanjoida saa niin paljon kuin voimavarat antaa myöden.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nyt on aika @FASlapsi putken katkeamisen! Alas juntta! Taktinen äänestäminen käyttöön!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen valintani tehnyt näistä kymmenestä finaaliin päässeestä ehdokkaasta ja tällä kertaa valinta oli varsin hankala. Jokaisella kandidaatilla on omat vahvuutensa ja heikkoutensa (paitsi nimimerkillä @FASlapsi , joka on ilmeisesti virheetön), jokaisen viestejä on tullut vuosikausia luettua tällä palstalla pyöriessäni ja jokaisesta minulla on mielipide juuri sen vuoksi.

Pitkällisen pohdinnan jälkeen annan ääneni sinulle, @Rinksu , koska sinun (ja Instagramissa seuraamani Nina Karuston) ansiosta olen alkanut kiinnittää entistä enemmän huomiota sääasioihin, koska osaat kertoa asioista niin mielenkiintoisella tavalla. Jatka ehdottomasti samalla linjalla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi vitun vitun vittu! Taas on äänivyöry alkanut ja saatana johtoasemassa tässä taas itku silmässä kärvistellään! MIKÄ HELVETTI TEITÄ VAIVAA!!!!!!!!!!

Jos ei visa- @Everton kelpaa niin äänestäkää nyt sit vaikka tota @aurora borealis hahmoa, sehän viimeksi täällä kyyneleet poskilla itki kun jäi kakkoseksi vaikka oli kuukausien ellei peräti vuosien ajan agitoinut sen yhden kuusamakujalaisen seniilin kiusaamiseen keskittyvää sadistiporukkaa itseään tukemaan! Se saattaisi ilahtua tämmösen perkeleen painolastiäänestyksen voitosta niin paljon että ehkäpä se kiusaamansa vanhuskin saisi edes yhden päivän ajan olla rauhassa! Aatelkaa nyt vittu mitä hyväntekeväisyyttä se olisi!

MINÄ EN KESTÄ TÄTÄ ENÄÄ! MINÄ TAHDON POIS KATTILASTA! MINÄ TAHDON TIETÄÄ KAIKEN TEIDÄN KASVIMAASTA!!!

MATO!!!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@FASlapsi En tiennytkään että kuulut noin vankasti Tamin fanikuntaan!!

Onko tässä samaa ilmiötä nähtävissä kuten norjalaiset hiihtäjätkin välillä ruikuttavat kun on tylsää ja epistä kun ovat aina liian ylivoimaisia?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
@Everton loistovisojen hallitseva jumala sekä hyvä tyyppi.
@FASlapsi Lapsukainen kuka osaa lässyttää kuin lapsi, mutta myös kirjoitella asiaa omalla hauskalla tavallansa. Anteeksi, mutta valtakautesi loppuu nyt.
@Patarouva Timanttinen leidi kenelle testamenttaan kaikki ääneni sekä hyvä ja reilu tyyppi!!
@maken veivi jr. Hyvä tyyppi kenen nikki on aika timanttinen, mutta ei riitä
@aurora borealis Hyvä tyyppi kuka osaa johtaa Tribuketjua rautaisella otteella, tällä kertaa ääneni menee toiselle "omalle"!!
@BitterX Nikki voisi olla kitkerää, mutta ei kirjoittajan viestit.
@Individual Yksilötaituri vailla vertaansa!!
@Steril Jäätävä veli ja äänestyksen laatija!!
@Rinksu Ainakin hauska nikki

P.S. Äänestin Poria!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ja siis kuten ennenkin, olisi mahtavaa jos ilmoittaisitte tässä ketjussa kenelle äänen olette antaneet!

Oman ääneni saa aina yhtä mahtava pohjoisen veli @aurora borealis !!
Tässä on The koodin fair play -henkeä. Ei äänestetä itseään eikä vedetä poikkareita naamaan vaan äänestetään muuta kuin itseään.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tässä on The koodin fair play -henkeä. Ei äänestetä itseään eikä vedetä poikkareita naamaan vaan äänestetään muuta kuin itseään.
Style is never out of fashion - linjan noudattaminen menee harvemmin vikaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Huh huh, hämmentävää olla tämmöisessä finaaliäänestyksessä mukana, mutta erityisesti olen kovasti kiitollinen niistä perusteista, joita minua runkosarjassa äänestäneet esittivät.

Olen nimittäin kovasti yrittänyt kirjoittaa asiallisesti, tuoda selkeästi esiin omat mielipiteet samalla eriäviä mielipiteitä kunnioittaen. Aina en ole mielestäni toisten kirjoittajien ja heidän mielipiteidensä kunnioittamisessa riittävän hyvin onnistunut ja silloin on tullut kommentoitua typerän kitkerästi (vähän nimimerkin mukaisesti) tai on mennyt jankkaaminen överiksi. Semmoisen jälkeen on hävettänyt heti, kun tunteet ovat tasaantuneet.

Asiat voivat riidellä, mutta meillä Suomessa on lopulta tapana ollut etsiä ne yhdistävät asiat ja kehittää ympäristöä sen mukaan. Sillä tavoin on onnistuttu rakentamaan paljon hyvää.

Eriävien mielipiteiden mukaan ei tarvitse omiaan täysin muuttaa, mutta niistä voi aina ottaa opiksi.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Huh huh, hämmentävää olla tämmöisessä finaaliäänestyksessä mukana, mutta erityisesti olen kovasti kiitollinen niistä perusteista, joita minua runkosarjassa äänestäneet esittivät.

Olen nimittäin kovasti yrittänyt kirjoittaa asiallisesti, tuoda selkeästi esiin omat mielipiteet samalla eriäviä mielipiteitä kunnioittaen. Aina en ole mielestäni toisten kirjoittajien ja heidän mielipiteidensä kunnioittamisessa riittävän hyvin onnistunut ja silloin on tullut kommentoitua typerän kitkerästi (vähän nimimerkin mukaisesti) tai on mennyt jankkaaminen överiksi. Semmoisen jälkeen on hävettänyt heti, kun tunteet ovat tasaantuneet.

Asiat voivat riidellä, mutta meillä Suomessa on lopulta tapana ollut etsiä ne yhdistävät asiat ja kehittää ympäristöä sen mukaan. Sillä tavoin on onnistuttu rakentamaan paljon hyvää.

Eriävien mielipiteiden mukaan ei tarvitse omiaan täysin muuttaa, mutta niistä voi aina ottaa opiksi.
Olet kyllä paikkasi finaalikymmenikössä minunkin mielestäni ansainnut, en ainakaan muista nähneeni sieltä suunnasta mitään provoiluja tai henkilökohtaisuuksiin menemistä tms. Ja aina kattavat perustelut mielipiteille vaikka näkökulmat eivät joka asiassa kohtaisikaan.

Ääneni ei sinulle mennyt, mutta kuulut ehdottomasti sinne kirjoittajien kermaan omissa papereissani ja halusin tämän nyt tässä kohtaa mainita!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Juu, @BitterX sai täältä äänen. Perustelee mielipiteensä hyvin ja vaikka häneltäkin löytyy ainakin yksi ns. sokea piste, kuten varmasti meiltä jokaiselta, niin vahvasti positiivisen puolella liikutaan. Asiakirjoittaja ilman turhaa provoilua.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos ei visa- @Everton kelpaa niin äänestäkää nyt sit vaikka tota @aurora borealis hahmoa, sehän viimeksi täällä kyyneleet poskilla itki kun jäi kakkoseksi vaikka oli kuukausien ellei peräti vuosien ajan agitoinut sen yhden kuusamakujalaisen seniilin kiusaamiseen keskittyvää sadistiporukkaa itseään tukemaan! Se saattaisi ilahtua tämmösen perkeleen painolastiäänestyksen voitosta niin paljon että ehkäpä se kiusaamansa vanhuskin saisi edes yhden päivän ajan olla rauhassa! Aatelkaa nyt vittu mitä hyväntekeväisyyttä se olisi!
Tässä "Tamin" terveiset äänestäjille:

Kaleva kirjoitti:
Kommentaattorina Tamminen oli ensimmäisen kerran jo kevään 1983 MM-kisoissa, mutta MTV3:n viime vuosikymmenen alun Don Tami -hahmosta tuli nuorelle sukupolvelle yhtä tuttu kuin Muumipapasta. Siksi Tamminen kuuluu Suomen imitoiduimpiin ihmisiin.

– Olen aina pitänyt sitä kunnianosoituksena, ja esimerkiksi Jarkko Tamminen on hemmetin hyvä. Jos joku imitoi, minulla on tapana soittaa ja kiittää.


Vielä ei ole puhelin soinut, mutta odotellaan. "Tami" on itsekin taitava imitaattori, kuten oheisesta videoklipistä voimme havaita:



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös