Vuoden jatkoaikalainen 2023 – finaali

  • 12 728
  • 335

Vuoden jatkoaikalainen 2023

  • Everton

    Ääniä: 73 29,1%
  • FASlapsi

    Ääniä: 67 26,7%
  • Patarouva

    Ääniä: 47 18,7%
  • maken veivi jr.

    Ääniä: 12 4,8%
  • aurora borealis

    Ääniä: 20 8,0%
  • BitterX

    Ääniä: 11 4,4%
  • Individual

    Ääniä: 6 2,4%
  • Steril

    Ääniä: 3 1,2%
  • Rinksu

    Ääniä: 8 3,2%
  • WarWas

    Ääniä: 4 1,6%

  • Äänestäjiä
    251
  • Poll closed .

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Äänestän sitä, joka mielistelee minua eniten.
Hyvinkään Tahko Suomen Mestari 2024!!!1
Top5 - Kaikkien aikojen suomalaiset pesäpalloilijat
1. Kari Kuusiniemi
2. Juha Korhonen
3. Marko Hovi
4. Simo Eerikäinen
5. Asko Laine
Vuoden pesäpalloilija 2024 Petteri Alanen!!!1
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tässä vaiheessa haluan myös antaa yleisesti tunnustusta rohkeille äänestäjilleni.

Tämänvuotisen Vuoden jatkoaikalainen -finaalin formaattiin kuuluu, että tuloksia voi vilkaista jo ennen äänestämistä. Siitä huolimatta, ja vaikka kärkikaksikko repäisi eroa muihin jo kisan alkuvaiheessa, rohkeat ja ennakkoluulottomat äänestäjäni tietävät, että kisa on ohi vasta kun äänestysaika on ohi. Siksi olen tänäänkin saanut tukea lisä-äänten muodossa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Oikeastaan kaikki hyviä ehdokkaita, ihan jokainen. Kun sydämeni ei syki vain kirjoitushetken tuplasarjakärjelle, katson velvollisuudekseni valita parhaista parhaan. BitterX - rautaista asiantuntemusta eritiysesti Euroopan ja Venäjä hyökkäyksen ja sen seurausten osalta, mutta myös älykästä kommentointia huumoria unohtamatta ketjusta toiseen.

Se toki on sanottava, että HPK:n kannattamista en vieläkään ymmärrä, mutta kaikkea ei kukaan käsitä. Ihmisillä on pimeytensä ja tärkeää on, että valoisampi puoli lopulta voittaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äänestän sitä, joka mielistelee minua eniten.
Sä oot ihan mäntti ja möllipää ja lisäksi sun housut on rumat ja ja ja.. et varmana osaa tehdä kauhean hyvää jauhelihakastikettakaan!

ÄÄNESTÄ JOTAIN MUUTA KUIN MINUA!!!

TOTTELE
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sä oot ihan mäntti ja möllipää ja lisäksi sun housut on rumat ja ja ja.. et varmana osaa tehdä kauhean hyvää jauhelihakastikettakaan!

ÄÄNESTÄ JOTAIN MUUTA KUIN MINUA!!!

TOTTELE
Jos voitat niin järjestä Erika Vikman ja Käärijä esiintymään voiton juhliisi.

”Tulee ruoskaa, kipu kiihottaa” laulavat äänestäjät antaumuksella.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos voitat niin järjestä Erika Vikman ja Käärijä esiintymään voiton juhliisi.

”Tulee ruoskaa, kipu kiihottaa” laulavat äänestäjät antaumuksella.
En varmana järjestä yhtään mitään, ja uskon ja toivon vakaasti että ei minun tule mitään järjestääkään, kyllä joku muu tuolta vielä puskeutuu minun sijastani tällä kertaa voittoon.

Vaikka tällä hetkellä näköjään taas oon kärjessä, voi jumalauta! Järjestän holodomorin jos ette nyt saatana sentään osaa ketään muuta valita tuolta listasta voittajaksi!

MINÄ EN TAHDO ENÄÄ!!!

EN JAKSA!!

AUTTAKAA!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Se toki on sanottava, että HPK:n kannattamista en vieläkään ymmärrä, mutta kaikkea ei kukaan käsitä. Ihmisillä on pimeytensä ja tärkeää on, että valoisampi puoli lopulta voittaa.
Ymmärrän sen paremmin kuin Jokerifaniuden!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Vaaliväsymystä ennakkovaalien kärkityypeillä. Muistakaa äänestää Punamustaa sisarta tai pitkin hampain sanon tämän, tuota sinistä Evertonia
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ketjun avausviestissä ei mainita, miten kahden tai useamman ehdokkaan saadessa sama määrä ääniä menetellään. Nyt kun tilanne, jossa kaksi (2) ehdokasta kärjessä saa saman määrän ääniä näyttää hyvinkin mahdolliselta, ajattelin esittää oheisessa luetelmassa muutamia vaihtoehtoja menettelyyn tuollaisessa tilanteessa:

  • Järjestetään arvonta, kuten presidentinvaalissa (@Steril suorittaa sen haluamallaan tavalla ja ilmoittaa tänne voittajan).
  • Eniten ääniä saanut ehdokas, joka ei ole @FASlapsi, julistetaan voittajaksi, FASlapsen toiveita mukaillen.
  • Lasketaan yhteen "99+"-klubilaisten aka. Tami-allianssin saamat äänet ja (luultavana lopputulemana) julistetaan, henkilövaalille poikkeuksellisesti, ehdokkaiden ryhmä voittajaksi.
  • @Steril julistaa itse itsensä voittajaksi, koska on tehnyt ansiokasta työtä vaalin järjestäjänä.
  • @Steril julistaa voittajaksi ehdokkaan, jota on itse äänestänyt (@aurora borealis).

Joten siinä, arvon veljet ja siskot, on mun prinsiipit ns. "pattitilanteen" ratkaisuun!! Have a Great Saturday Evening!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ketjun avausviestissä ei mainita, miten kahden tai useamman ehdokkaan saadessa sama määrä ääniä menetellään. Nyt kun tilanne, jossa kaksi (2) ehdokasta kärjessä saa saman määrän ääniä näyttää hyvinkin mahdolliselta, ajattelin esittää oheisessa luetelmassa muutamia vaihtoehtoja menettelyyn tuollaisessa tilanteessa:
Julistetaan voittajaksi hyvä tyyppi, poika to name a few kuka antoi ehdotuksen tälle vaalille eli veli WarWasta!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Julistetaan voittajaksi hyvä tyyppi, poika to name a few kuka antoi ehdotuksen tälle vaalille eli veli WarWasta!!
Tämänkin lopputuleman voisin hyväksyä ja sekin toteuttaisi FASlapsen toiveen. Se on hyvä, että on vaihtoehtoja!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hyvinkään Tahko Suomen Mestari 2024!!!1
Top5 - Kaikkien aikojen suomalaiset pesäpalloilijat
1. Kari Kuusiniemi
2. Juha Korhonen
3. Marko Hovi
4. Simo Eerikäinen
5. Asko Laine
Vuoden pesäpalloilija 2024 Petteri Alanen!!!1
Mitä tämä ny ton. Et ole edes ehdolla ja kalastelet itsellesi ääniä!! Kuuntele Slayeria, Sepulturaa, Body countia to name a few äläkä kirjoittelee "Thrashia"!!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ketjun avausviestissä ei mainita, miten kahden tai useamman ehdokkaan saadessa sama määrä ääniä menetellään.

Itse ehdotan Celebrity Death Matchia puolueettomalla puolivälin paikalla, eli tietenkin entisen Pitkän Shellin tontilla. Pääsyliput katsomoon 20€ / nuppi.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
  • Järjestetään arvonta, kuten presidentinvaalissa (@Steril suorittaa sen haluamallaan tavalla ja ilmoittaa tänne voittajan).
  • Eniten ääniä saanut ehdokas, joka ei ole @FASlapsi, julistetaan voittajaksi, FASlapsen toiveita mukaillen.
  • Lasketaan yhteen "99+"-klubilaisten aka. Tami-allianssin saamat äänet ja (luultavana lopputulemana) julistetaan, henkilövaalille poikkeuksellisesti, ehdokkaiden ryhmä voittajaksi.
  • @Steril julistaa itse itsensä voittajaksi, koska on tehnyt ansiokasta työtä vaalin järjestäjänä.
  • @Steril julistaa voittajaksi ehdokkaan, jota on itse äänestänyt (@aurora borealis).
Eräs Eestin-laiva rantautuu Jätkäsaareen karkauspäivän iltana arvioidusti hieman ennen puoltayötä, sieltä voi tulla sellaisia kierrepalloja ettei tasatilannetta edes tarvita.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On kyllä hämmentävää miten paljon @FASlapsi pelkää ettei voita. Tuo äänten kalastelu on ihan eri sfääreissä kuin muilla ehdokkailla.

Taitaa kaveri elää sen voimalla, että valitaan vuodesta toiseen vuoden jatkoaikalaiseksi.
Sinulla taitaa olla lukihärö, tai sitten olet vain jollain oudon kierolla tavalla jotenkin tosi kitkerä siitä että minua äänestetään ja/tai sinua ei, ja se saa sinut sitten vääntelemään asioita ihan kummallisesti. Minähän nimenomaan olen käskenyt ja määrännyt ihmisiä että älkää nyt jumalauta enää äänestäkö minua, vaan nyt on aika nostaa tämänkertainen toiseksi paras vaihtoehto voittoon ja lopettaa tämä minun jatkuva, tylsäksi käyvä dominanssini. Tämä ei ole äänten kalastelua, tämä on sitä että maataan järven rannalla puskassa piilossa, onki on katkaistuna vieressä, mutta silti järvestä pomppii satoja ellei kymmeniä lentokaloja jalkojeni juureen sätkimään ja minua jumalolentoa palvomaan.

Mutta siis niin joo minä kyllä oikeasti tosiaan elän sen voimalla että minut valitaan Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Kohta minä varmaan kuolen. Tuokaa preveleitä haudalle.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sinulla taitaa olla lukihärö, tai sitten olet vain jollain oudon kierolla tavalla jotenkin tosi kitkerä siitä että minua äänestetään ja/tai sinua ei, ja se saa sinut sitten vääntelemään asioita ihan kummallisesti. Minähän nimenomaan olen käskenyt ja määrännyt ihmisiä että älkää nyt jumalauta enää äänestäkö minua, vaan nyt on aika nostaa tämänkertainen toiseksi paras vaihtoehto voittoon ja lopettaa tämä minun jatkuva, tylsäksi käyvä dominanssini. Tämä ei ole äänten kalastelua, tämä on sitä että maataan järven rannalla puskassa piilossa, onki on katkaistuna vieressä, mutta silti järvestä pomppii satoja ellei kymmeniä lentokaloja jalkojeni juureen sätkimään ja minua jumalolentoa palvomaan.

Mutta siis niin joo minä kyllä oikeasti tosiaan elän sen voimalla että minut valitaan Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Kohta minä varmaan kuolen. Tuokaa preveleitä haudalle.
Tämä jatkuva käänteistsykologia. Tiedät kyllä mitä teet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös