Nämä oli kaikki ihan saatanan typeriä ehdotuksia, mutta suostun niihin kaikkiin kunhan en vain enää saa kuudetta Vuoden Jatkoaikalainen -titteliä riesakseni. Olenko koskaan muuten maininnut, että olen viisinkertainen - kyllä, luit oikein, VIISINKERTAINEN - Vuoden Jatkoaikalainen? Ai mitä, mitenkö sellainen voi olla edes mahdollista? No en minä tiedä. Minä vain olen niin saatanan hyvä ja hauska ja hyvä Vuoden Jatkoaikalaisuudessa ja hyvä ja älykäs ja jotain muitakin asioita olen kyllä ihan varppina.Ketjun avausviestissä ei mainita, miten kahden tai useamman ehdokkaan saadessa sama määrä ääniä menetellään. Nyt kun tilanne, jossa kaksi (2) ehdokasta kärjessä saa saman määrän ääniä näyttää hyvinkin mahdolliselta, ajattelin esittää oheisessa luetelmassa muutamia vaihtoehtoja menettelyyn tuollaisessa tilanteessa:
- Järjestetään arvonta, kuten presidentinvaalissa (@Steril suorittaa sen haluamallaan tavalla ja ilmoittaa tänne voittajan).
- Eniten ääniä saanut ehdokas, joka ei ole @FASlapsi, julistetaan voittajaksi, FASlapsen toiveita mukaillen.
- Lasketaan yhteen "99+"-klubilaisten aka. Tami-allianssin saamat äänet ja (luultavana lopputulemana) julistetaan, henkilövaalille poikkeuksellisesti, ehdokkaiden ryhmä voittajaksi.
- @Steril julistaa itse itsensä voittajaksi, koska on tehnyt ansiokasta työtä vaalin järjestäjänä.
- @Steril julistaa voittajaksi ehdokkaan, jota on itse äänestänyt (@aurora borealis).
Joten siinä, arvon veljet ja siskot, on mun prinsiipit ns. "pattitilanteen" ratkaisuun!! Have a Great Saturday Evening!!
Mutta säkki se on minunkin pohjassani! Ja se säkki on sellainen että ei sinne enää kuudetta titteliä mahdu. ANTAKAA SE NYT JUMALAUTA JOLLEKIN TOISELLE, IHAN KELLE VAIN, JA IHAN MILLÄ KEPULIKONSTEILLA TAHANSA JOS EI DEMOGRAMOFONINEN TAPA ONNISTU!