Re: Ystävät hyvät
Viestin lähetti Velaatan kanuuna
Ziljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Tappara on nimetty SM-liigan pahimmaksi kahvajoukkueeksi ja suomalaisen jääkiekkoilun syöpäläiseksi jo Jalosen, Vopatin, Henrikssonin ja satojen kiekkoa seuraavan kannattajan toimesta.
No voi herranjestas sentään. On sitä meiränkin porukassa tätä väkee...
En minä halua kitkeä Tapparan kahvausta kaukalosta, minä haluaisin kitkeä KAIKKIEN kahvauksen kaukalosta. Se ei tattusti tule toteutumaan, jos täällä osotellaan toisa sormella. Keinona kahvaamisen poistoon kaukalosta on KAIKKIEN seurojen fanien yhteinen painostus Liigaa ja tuomarityöskentelyä kohtaan. Arvaas saatko Tapparalaisia mukaan tuolla asenteella Velaatan kanuuna. Piretään nuo kommentit tuolla omassa luolassa, jos vaikka saatas aikasekskin jotain.
TM, Lust4life, Hevosmies, holvius, Mazza, polvipetteri, tombraider, susi, PTS, tsei_tsei, Snowraven Te olette Tapparan kannattajia. Nyt mielipiteet kehiin. Olen jo kysynyt tätä tässä tuossa "Tapparan kahvaus ja Suomi-kiekon filosofiset koulukunnat" ketjussa, eli
"Kahvakeskustelu tuntuu aina käänytyvän syyttelyksi, ja ne joita syytetään pulustautuvat. JOTENKA kertokaas nyt Tapparan miehet, pitäisikö joka koukku viheltää? Pitäisikö Tampereen kaukaloa suurentaa taks vanhoihin mittoihin? Pitäisiko kaikki kiekkottoman miehen estämist viheltää?
Sen kun toteette, että vihelletään pois vaan meirän puolesta"
No tuolla näyttäs että polvipetterissä on ollut miestä vastata suoraan kysymyksen suoralla vastauksella, onks muilla munaa?