Vopat avautuu

  • 11 473
  • 124

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Ovi kahvaa...

Voi hyvä kahva sentään !

Aikamoista ruikutusta. Pitääpä mennä lauantaina katsomaan pitääkö tämä legenda paikkaansa. Vielä sen verran että jos Blues häviää niin sitten Tappara kyllä kahvaa... juu niin se on oltava, ei ei ne vaan millään voi olla parempia, ei.

kahva.kahva.kahva.kahva....
 

valdo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Edinburgh Capitals, Hibernian FC, Arsenal
polvipetteri

Mieti mitä kirjoitat. Virtuaalimulkulla tässä ja muissa tilanteissa tarkoitetaan henkilöä, joka käyttää tiettyä nimimerkkiä provosointitarkoituksessa. Hyvänä esim. merkkinä Tappara-palstan valdo, jolla ei ole mitään tekemistä minun kanssa, samoin esim. jos kirjoittaisin Kärppien keskustelupalstalle paskaa nimimerkillä polvipetteri olisin virtuaalimulkku.

Ymmärretty!?
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ok, valdo. Nyt tiedän, mitä sinä tuolla nimityksellä tarkoitat. Missään en vaan ole törmännyt mihinkään viralliseen sääntöön tai edes käytössä vakiintuneeseen tapaan nimittää ko. termillä juuri mainitsemaasi käyttäytymistä.

Sen sijaan yleisesti olen huomanut sanaa käytettävän provoisoivan ja / eli pelkkiä vittuiluviestejä kirjoittavasta sankarista. En tästä lähde kuitenkaan vääntämään, vaan yritän kohteliaasti muistaa jatkossa mitä tuo termi sinun käyttämänäsi merkitsee.
 

useless

Jäsen
Suosikkijoukkue
ilves tampere
TM

Mikä on, TM, kun ensimmäinenkin -vaikka aiheestakin- kirjoitettu kritiikki tapparaa kohtaan ilmaantuu palstalle, olet AINA valittamassa vastaan sekä selittelemässä toisten asiantuntemattomuutta?
No, ainakin olet toimillasi aiheuttanut sen ettei sinua enää tarvitse tosissaan ottaa.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: TM

Viestin lähetti useless
Mikä on, TM, kun ensimmäinenkin -vaikka aiheestakin- kirjoitettu kritiikki tapparaa kohtaan ilmaantuu palstalle, olet AINA valittamassa vastaan sekä selittelemässä toisten asiantuntemattomuutta?

Sinä et ilmeisesti tajua mikä tämän palstan tarkoitus on? Tämä palsta ei ole mikään Ilves.com jossa te vääräuskoiset saatte Tapparasta puhua mitä vaan. Kuinkahan mones kerta tämä on kun jälleen tapahtuu tämä sama asia eli joku tulee vähän niin kuin ihmettelemään mukamas sitä että miksi viestiketjuissa otan kantaa asioihin jotka liittyvät Tapparaan? Toivottavasti ymmärsit nyt mistä on kysymys ja jos et ymmärtänyt niin siirryhän takaisin sinne teidän hiekkalaatikolle.

Jussih:n kirjoitustyylin ja antipatiat Tapparaa kohtaan (vaikka ei olekaan Ilveksen kannattaja)uskon tietäväni ihan riittävän hyvin eikä sinun tarvitse siihen enempää puuttua.
 
P.Puomila Ilves.comista otti yhteyttä ja pyysi julkaisemaan tämän vastineensa.


Vastaan Snowravenin esittämään mielestäni erittäin asiattomaan
kommenttiin, jossa minun väitetään vääristelleen Vopatin sanoja.

Kysyn vaan, että mikähän mahtaisi olla motiivi oman maineeni pilaamiseen tämän haastattelun takia? Teen kaikki haastattelut nauhurin avulla, joten tarvittaessa minulla on todistusaineisto Vopatin sanomisista.

Vopat kertoo haastattelussa omat mielipiteensä jämäkästi ja asiallisesti, eikä vastaa parin sanan lauseilla, kuten jotkut muut pelaajat saattavat tehdä. Se, että Vopat ei pidä Tapparasta, ei anna sinulle Snowraven oikeutta loata minua, vaikka et samaa mieltä olisikaan. Se, että kannatan Ilvestä ei sumenna arvostelukykyäni haastatteluita tehdessäni ja kirjoitan asiat ilves.comiin juuri niin kuin haastateltava ne minulle kertoo. Se, että tässä tapauksessa on mukana myös käännös, ei vaikuta asiaan millään tavalla - kyllä ulkomaalaisetkin saavat selville, jos haastattelua on "muunneltu".

Todella erikoista kommenttia ihmetellen...

Paavo Puomila
ilves.com
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Puomilalle

Täytyisi ensinnäkin tietää, millaisessa tilanteessa tuo Vopatin haastattelu on tehty. Onko paikalla ollut mahdollisesti puolueettomia todistajia jotka ennen nauhurisi käyntiin laittamista ovat olleet kuulemassa että et tarkoituksella ole johdatellut Vopatia antamaan Tapparasta sellaisia kommentteja jotka ovat selkeästi Tapparan vastaisia. Jos paikalla on ollut ainoastaan sinä ja Vopat tai sinä, Vopat+muita Ilves-faneja niin siltä osin täytyy jokaisen harkita, kuinka uskottava tekemäsi haastattelu lopulta on.

Onko Ilves ottanut nyt mahdollisesti sellaisen linjan että vastaavanlaisia haastatteluja alkaa jatkossakin esiintyä seuran kotisivuilla joissa Tappara tuodaan esiin kielteisellä tavalla?

Tapparan tietoon tulee kyllä kaikki ne asiat mitä Ilveksen virallisilla sivuilla Tapparasta julkaistaan. Jos jatkossa teet vastaavanlaisia haastatteluja niin muista kuitenkin hyvän journalismin tavat.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
TM???

Puolueettomia todistajia haastattelussa??? Mitä ihmettä? Johdatellut antamaan Tappara vastaisia kommentteja?

HUH HUH. Tähänkö tämä on mennyt, jos meinaa haastatella jotakin pelaajaa täytyy mukana olla puolueettomia henkilöitä. Ja pitää ilmeisesti kysyä haastateltavalta, jos hän aikoo sanoa jostakin toisesta joukkueesta pahaa. Jos meinaa, täytyy äkkiä pyytää paikalle kyseisen joukkueen fani/edustaja ettei haastattelija suinkaan johdattele arveluttaviin kommentteihin joukkueesta.

Onko Ilves ottanut nyt mahdollisesti sellaisen linjan että vastaavanlaisia haastatteluja alkaa jatkossakin esiintyä seuran kotisivuilla joissa Tappara tuodaan esiin kielteisellä tavalla?
Tuskinpa Ilves.comin haastattelussa oli tarkoituksena juuri Tapparaa mollata. Tämä sattui vain olemaan Vopatin mielipide. Ja eikös Vopat ole pelannut suurimman osan liigaurastaan muualla kuin Ilveksessä. Tuskin hän pelkästään Ilves paidassa on käsityksiään muodostanut.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Re: Puomilalle

Viestin lähetti TM
Täytyisi ensinnäkin tietää, millaisessa tilanteessa tuo Vopatin haastattelu on tehty. Onko paikalla ollut mahdollisesti puolueettomia todistajia jotka ennen nauhurisi käyntiin laittamista ovat olleet kuulemassa että et tarkoituksella ole johdatellut Vopatia antamaan Tapparasta sellaisia kommentteja jotka ovat selkeästi Tapparan vastaisia. Jos paikalla on ollut ainoastaan sinä ja Vopat tai sinä, Vopat+muita Ilves-faneja niin siltä osin täytyy jokaisen harkita, kuinka uskottava tekemäsi haastattelu lopulta on.


Hetkinen?? Täytyisi tietää onko haastattelulla todistajia??? No johan on kummalinen käsitys journalismista eräillä. Haastatteluja tulee valvoa, jotta haastattelija ei vaikuttaisi haastateltavan sanomisiin... Kuulostaako tutulta? Eiks tossa naapurissa ollu sellanen systeemi joskus? Ja tuola Pohjoiskoreassa edelleen... Lehtimies ei saa tylöskennellä yksin, vaan aina tulee olla toinen "valvova" toimittaja tarkastelemassa tekemisiä, jotta voidaan varmentaa että ikävät uutiset ovat tota, eivätkä toimittajan keksimiä...

No tää ei oo enään kiakkokeskustelua, mutta jos termit "länsimainen demokratia" "neljäs valtiomahti" tai "riippumaton lehdistö" eivät ole tuttuja termejä, niin käyppä siinä hämeenpuistossa olevassa omituisen näkösessä rakennuksessa tälläsiin termeihin tutustumassa (Ei Tamperelaisille tiarox; Kirjasto)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Re: TM

Viestin lähetti TM


Sinä et ilmeisesti tajua mikä tämän palstan tarkoitus on? Tämä palsta ei ole mikään Ilves.com jossa te vääräuskoiset saatte Tapparasta puhua mitä vaan. Kuinkahan mones kerta tämä on kun jälleen tapahtuu tämä sama asia eli joku tulee vähän niin kuin ihmettelemään mukamas sitä että miksi viestiketjuissa otan kantaa asioihin jotka liittyvät Tapparaan?

Voisit vaihtaa nimimerkiksesi TMP (Tappara Military Police):D :D :D
Vääräuskoiset... Kylläpä naurattaa :D

Viestin lähetti TM
Täytyisi ensinnäkin tietää, millaisessa tilanteessa tuo Vopatin haastattelu on tehty. Onko paikalla ollut mahdollisesti puolueettomia todistajia jotka ennen nauhurisi käyntiin laittamista ovat olleet kuulemassa että et tarkoituksella ole johdatellut Vopatia antamaan Tapparasta sellaisia kommentteja jotka ovat selkeästi Tapparan vastaisia. Jos paikalla on ollut ainoastaan sinä ja Vopat tai sinä, Vopat+muita Ilves-faneja niin siltä osin täytyy jokaisen harkita, kuinka uskottava tekemäsi haastattelu lopulta on.

Huhhuh...
Minä haluaisin tietää millaisessa tilanteessa/tilassa sinun kirjoituksesi
tänne palstalle on tehty:rolleyes:
 

Petaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Apua!

Salaliitto, painostus, johdattelu.
Ymmärrän jos noilla edellämainituilla tekijöillä voidaan painostaa vaikka TM Ilveksen mieheksi. Sitä kuitenkin hieman hämmästelen, että TM liittää tällaiset epäilykset jääkiekkoilijaan joka tunnetaan vahvasta itsetunnosta ja nöyristelemättömästä asenteesta.

Pikku happihyppely voisi tehdä TM:lle poikaa aina muutaman höyrytyn viestin lomaan. Se kenties selkiyttäisi ajatuksia edes sen verran, että pahimmat ylilyönnit eivät olisi palstaa lukevien ihmisten ikuisena ihmetyksenaiheena.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
P. Puomila

Pyydä TM seuraavan kerran mukaasi "puolueettomaksi todistajaksi" kun teet haastattelua, niin hänkin on tyytyväinen.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hehee. Nyt voitaisiin palkita TM viikon journalistipalkinnolla...

Mutta laittakoon se Puomila haastattelun kaiken kansan kuultavaksi, niin loppuu tämänkin asian vatvominen. Tekniikan miehet varmaan osaavat kertoa miten... Vaikka onhan tässä sekin mahdollisuus, että nauhaa on manipuloitu. Ääh. Sehän pitäisi lähettää CIA:lle, jossa ukkelit tarkastaisivat, että vääryys ei ole päässyt tapahtumaan. Ostaisikohan MTV tämän jatkotarinan?
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Ystävät hyvät

Ziljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Tappara on nimetty SM-liigan pahimmaksi kahvajoukkueeksi ja suomalaisen jääkiekkoilun syöpäläiseksi jo Jalosen, Vopatin, Henrikssonin ja satojen kiekkoa seuraavan kannattajan toimesta.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Apua!

Viestin lähetti Petaja
Salaliitto, painostus, johdattelu.
Ymmärrän jos noilla edellämainituilla tekijöillä voidaan painostaa vaikka TM Ilveksen mieheksi. Sitä kuitenkin hieman hämmästelen, että TM liittää tällaiset epäilykset jääkiekkoilijaan joka tunnetaan vahvasta itsetunnosta ja nöyristelemättömästä asenteesta.

Pikku happihyppely voisi tehdä TM:lle poikaa aina muutaman höyrytyn viestin lomaan. Se kenties selkiyttäisi ajatuksia edes sen verran, että pahimmat ylilyönnit eivät olisi palstaa lukevien ihmisten ikuisena ihmetyksenaiheena.

Arvoisa Petaja

Tiedän että olet mukana Poika Kotiin OY:n toiminnassa kuten myös tämä kyseinen Puomila joka haastattelun teki. Tässä yhteydessä ei mielestäni ole soveliasta alkaa minua herjaamaan eikä minulle mitään happihyppelyjä ehdottomaan kun tässä keskustellaan nimenomaan Roman Vopatista tehdystä haastattelusta joka on julkaistu Ilveksen virallisilla sivuilla.

Olettaisin sinun ymmärtävän että Ilveksen sivuilla julkistettavat haastattelut ja muut asiat noteeraataan muuallakin kuin pelkästään ilvesläisten keskuudessa. Te itse päätätte, millaisia haastatteluja julkaisette MUTTA teidän täytyy myös harkita, mitä kannattaa julkaista ja mitä ei.

Minä en ole missään vaiheessa elämäni aikana kannattanut Ilvestä enkä missään vaiheessa tule kannattamaankaan joten herjasi ei ollut kovin fiksu osoitus siitä, miten osallistuit omalta osaltasi käynnissä olevaan keskusteluun.

Jos sinulla on jotakin henkilökohtaista vielä niin voisitko lähestyä yksityisviestillä, kiitos.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Ystävät hyvät

Viestin lähetti Velaatan kanuuna
Ziljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Tappara on nimetty SM-liigan pahimmaksi kahvajoukkueeksi ja suomalaisen jääkiekkoilun syöpäläiseksi jo Jalosen, Vopatin, Henrikssonin ja satojen kiekkoa seuraavan kannattajan toimesta.

Huoh! Usko jo nyt että Tappara on tällä hetkellä sarjan paras joukkue kuten sarjataulukko kertoo. Nuo katkeruudenpuuskasi ovat aivan turhia tässä viestiketjussa, niitä ei kukaan ota vakavasti.
 

Petaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Arvoisa sinä itse, TM

Juuri minulla on asemani puolesta oivallinen tilanne asettaa epäilyksesi outoon valoon. Olen itse kuunnellut tuon kyseisen nauhan, asiat siinä ovat juuri niin kuin Paavo ne on kääntänytkin. Puomila on tunnetusti harteikas kaveri, mutta tuskinpa Puomilalla niin leveät hartiat sentään ovat, että niillä saisi Vopatinkin puhumaan pehmoisia.

Jos et itse havitse harhaluuloista käytöstäsi, niin sitäkin suuremmalla äänenpainolla kehotan suorittamaan sen nimenomaisen happihyppelyn.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Re: Ystävät hyvät

Viestin lähetti Velaatan kanuuna
Ziljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Tappara on nimetty SM-liigan pahimmaksi kahvajoukkueeksi ja suomalaisen jääkiekkoilun syöpäläiseksi jo Jalosen, Vopatin, Henrikssonin ja satojen kiekkoa seuraavan kannattajan toimesta.

No voi herranjestas sentään. On sitä meiränkin porukassa tätä väkee...

En minä halua kitkeä Tapparan kahvausta kaukalosta, minä haluaisin kitkeä KAIKKIEN kahvauksen kaukalosta. Se ei tattusti tule toteutumaan, jos täällä osotellaan toisa sormella. Keinona kahvaamisen poistoon kaukalosta on KAIKKIEN seurojen fanien yhteinen painostus Liigaa ja tuomarityöskentelyä kohtaan. Arvaas saatko Tapparalaisia mukaan tuolla asenteella Velaatan kanuuna. Piretään nuo kommentit tuolla omassa luolassa, jos vaikka saatas aikasekskin jotain.

TM, Lust4life, Hevosmies, holvius, Mazza, polvipetteri, tombraider, susi, PTS, tsei_tsei, Snowraven Te olette Tapparan kannattajia. Nyt mielipiteet kehiin. Olen jo kysynyt tätä tässä tuossa "Tapparan kahvaus ja Suomi-kiekon filosofiset koulukunnat" ketjussa, eli
"Kahvakeskustelu tuntuu aina käänytyvän syyttelyksi, ja ne joita syytetään pulustautuvat. JOTENKA kertokaas nyt Tapparan miehet, pitäisikö joka koukku viheltää? Pitäisikö Tampereen kaukaloa suurentaa taks vanhoihin mittoihin? Pitäisiko kaikki kiekkottoman miehen estämist viheltää?

Sen kun toteette, että vihelletään pois vaan meirän puolesta"

No tuolla näyttäs että polvipetterissä on ollut miestä vastata suoraan kysymyksen suoralla vastauksella, onks muilla munaa?
 

Rike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
TM

Oletko TM ihan oikeasti sitä mieltä että haastatteluihin pitäisi ottaa mukaan "todistajia"?

Paavo Puomilan tekemät haastattelut, mukaan lukien Vopatin haastattelu, ovat juuri sellaista kiekkojournalismia mitä näkee harmittavan vähän. Teidän sivuilla ei taida nähädä ollenkaan.

Jos olet lukenut Puomilan haastatteluja tiedät, että taso on parasta A-luokkaa. Jos et ole lukenut, käyhän tsekkaamassa .comista.

Yleensä haastattelut, esim. Jääkiekkolehden ym. haastattelut ovat ympäripyöreää paskaa, missä ei puututa mihinkään epäkohtaan. Puomilan haastatteluissa puhutaan aina asiaa, eikä mitään lempiruoka/lempiväri-roskaa.

Rike
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Arvoisa sinä itse, TM

Viestin lähetti Petaja
Juuri minulla on asemani puolesta oivallinen tilanne asettaa epäilyksesi outoon valoon. Olen itse kuunnellut tuon kyseisen nauhan, asiat siinä ovat juuri niin kuin Paavo ne on kääntänytkin. Puomila on tunnetusti harteikas kaveri, mutta tuskinpa Puomilalla niin leveät hartiat sentään ovat, että niillä saisi Vopatinkin puhumaan pehmoisia.

Jos et itse havitse harhaluuloista käytöstäsi, niin sitäkin suuremmalla äänenpainolla kehotan suorittamaan sen nimenomaisen happihyppelyn.

Se ei ole harhaluuloista käytöstä, jos spekuloi sillä, mitä mahdollisesti on tapahtunut haastattelua tehdessä, sitä ennen jne. Spekuulaatiot ovat aina spekulaatioita jotka usein menee pieleen mutta joskus pitää paikkansakin. Toki uskon kuitenkin että haastattelu on tehty vilpittömässä mielessä ilman taka-ajatuksia, kunhan vain omalta osaltani hieman toin esiin asioita mitä tuli mieleeni. Jään odottelemaan, millä tavalla Tappara jatkossa tuodaan esiin Ilveksen sivuilla.
 

valdo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Edinburgh Capitals, Hibernian FC, Arsenal
Ylläpito

kuinka kauan tämä kaksikko saa loata sekä Paavo Puomilaa että Poika Kotiin Oy:tä. Jossain vaiheessa pitää vainoharhaisuudelle pistää rajat. Nimimerkin takaa ei edes TM voi kirjoittaa mitä haluaa, jossain vaiheessa täyttyvät herjauksen tunnusmerkit ja nyt ollaan todella lähellä. Itse olen ko. henkilöltä näitä kaiken maailman toivotuksia saanut ottaa toistuvasti vastaan, mutta aina nimimerkille, mutta nyt ollaan menty jo liian pitkälle.

Muistakaa kyse on erään pelaajan omasta mielipiteestä, johon hänellä on oikeus. Kirjoitus on julkaistu mediassa, johon ei tarvitse mennä ottamaan suolaa haavoihin jos ei halua. Edelleenkään en tunne mitään tarvetta edes lukea mitä Tapparan palstalla mistäkin asiasta kirjoitetaan. Toisaalta ihmettelen myös tuon haastattelunlinkin tänne laittaneen henkilön motiiveja.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Ylläpito

Viestin lähetti valdo
Nimimerkin takaa ei edes TM voi kirjoittaa mitä haluaa, jossain vaiheessa täyttyvät herjauksen tunnusmerkit ja nyt ollaan todella lähellä.

Eiköhän ylläpito päätä ihan oma-aloitteisesti, miten eri käyttäjien viesteihin suhtautuu. Sinun "nokkelat" huomatukset tuskin paljonkaan asiaan vaikuttavat, varsinkin kun tiedossa on, kuinka "kohteliaasti" sinä viestejäsi yleensä kirjoittelet.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
TM edelleen

Olettaisin sinun ymmärtävän että Ilveksen sivuilla julkistettavat haastattelut ja muut asiat noteeraataan muuallakin kuin pelkästään ilvesläisten keskuudessa. Te itse päätätte, millaisia haastatteluja julkaisette MUTTA teidän täytyy myös harkita, mitä kannattaa julkaista ja mitä ei.

Oletko sinä siis sitä mieltä että joukkueen omalla kotisivuillaan julkaisemissa haastatteluissa ei saisi olla kommentteja muista joukkueista? Tuohan on Vopatin mielipide, ei koko Ilveksen!

Uskoisin että Ojasen Jannekaan ei tykkää kaikista joukkueista tai vastustajapelaajista. Jos Janne moittisi jotakuta Tapparan sivuilla julkaistussa haastattelussa, olisiko se sinusta väärin?
 

theref

Jäsen
Minä vaan ihmettelen!

Mikä ihme tossa haastattelussa sitten oli sellaista, että siitä piti oikein käämit polttaa? Jos joku pelaaja ei tykkää jostain joukkueesta, niin so what? Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja sitä paitsi toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä!

Ja parahin TM, rauhoitu jo! Eihän noissa jutuissasi ole enää päätä eikä häntää. Vai että ihan todistajat mukaan haastatteluun? Huh huh!
 

holvius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Red Wings
Re: Ylläpito

Viestin lähetti valdo
kuinka kauan tämä kaksikko saa loata sekä Paavo Puomilaa että Poika Kotiin Oy:tä. Jossain vaiheessa pitää vainoharhaisuudelle pistää rajat. Nimimerkin takaa ei edes TM voi kirjoittaa mitä haluaa, jossain vaiheessa täyttyvät herjauksen tunnusmerkit ja nyt ollaan todella lähellä. Itse olen ko. henkilöltä näitä kaiken maailman toivotuksia saanut ottaa toistuvasti vastaan, mutta aina nimimerkille, mutta nyt ollaan menty jo liian pitkälle.

Muistakaa kyse on erään pelaajan omasta mielipiteestä, johon hänellä on oikeus. Kirjoitus on julkaistu mediassa, johon ei tarvitse mennä ottamaan suolaa haavoihin jos ei halua. Edelleenkään en tunne mitään tarvetta edes lukea mitä Tapparan palstalla mistäkin asiasta kirjoitetaan. Toisaalta ihmettelen myös tuon haastattelunlinkin tänne laittaneen henkilön motiiveja.

Vai oikein herjaukseen on jo TM:n syyllistynyt. Nostaaka ihmeessä kanne ja viekää asia oikein eteenpäin. Kyllä nyt Tm:n on selvästi mennyt liian pitkälle, jos oikein VALDO on sitä mieltä. Äkkiä vaatimaan vahingorvausta. Poika Kotiin Oy:kin on Tm:n johdosta kärsinyt hirvittävät vahingot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös