Vitutusketju

  • 931 676
  • 4 722

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
"Hall of Fame-seremonia alkaa kello 18.30 Isku Areenan jäällä"-lause on tämän ketjun kamaa. Itse kiekko siis jäähän lähempänä kello 19, ja pelaajat seisoskelee siniviivoilla ja vaihtoaitioissa kylmettymässä. Olisihan tuon seremonian voinut pyöräyttää käyntiin jo reippaasti ennen peliä, sen verran kädenlämpöinen ja muovinen tuo tapahtuma muutenkin on.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
"Hall of Fame-seremonia alkaa kello 18.30 Isku Areenan jäällä"-lause on tämän ketjun kamaa. Itse kiekko siis jäähän lähempänä kello 19, ja pelaajat seisoskelee siniviivoilla ja vaihtoaitioissa kylmettymässä. Olisihan tuon seremonian voinut pyöräyttää käyntiin jo reippaasti ennen peliä, sen verran kädenlämpöinen ja muovinen tuo tapahtuma muutenkin on.
En oo ikinä tajunnut tätä et miks noita ei aloiteta ENNEN pelin alkua.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Kai siellä halutaan että mahdollisimman moni ois paikalla kun seremonia alkaa eikä niin, että puolet on vielä matkalla hallille
Niin. Ja toisekseen hallin on varauskalenteri on täysi, kun sinne pitää saada mahtumaan sääntöjen mukaiset lämmittelyt jäälle ennen ottelua.

Näitä Hall of fame valintoja/päivää tuskin on kyseiselle päivälle sovittu vielä hallia varatessa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans. Kärpät, Ilves
Kaksi tärkeää kotipeliä peräkkäin, saattaahan tuolla seremonialla saada Jukurien alkurynnistyksen aisoihin...heh ...tosin kunhan omat jalat ei jää vaihtoaitioon. Jos toimii Jukureita vastaan niin samanlainen seremonia Kärppä peliin! Vakavasti ajatellen onhan noita ollut muuallakin kauden aikana.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Sehän oiskin hyvä. 2/3 katsojista jonottamassa kioskipalveluihin kesken seremonian, tai vaihtoehtoisesti jäävät paikoilleen ja kolmannes illan myyntituotoista jää saamatta.
Seremoniat erätauoilla siellä Hall of Fame-seinän edessä, kameramies kuvaamaan ja kuva ajetaan jokaiselle screenille mikä hallista löytyy. Niin muovinen ja väkisin väännetty tuo Hall of Fame-viritys on, että ihan turha sen takia on pelin alkua viivästyttää jollain tekaistuilla seremonioilla.

Se on sitten eri asia kun officella joskus ehkä vihdoin otetaan se pää pois hanurista ja jäädytetään #26 hallin kattoon, silloin kuuluukin vetää kunnon seremoniat jäällä ennen ottelua.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Sehän oiskin hyvä. 2/3 katsojista jonottamassa kioskipalveluihin kesken seremonian, tai vaihtoehtoisesti jäävät paikoilleen ja kolmannes illan myyntituotoista jää saamatta

Mistä summista jääkiekkopelin myyntituotto koostuu kun osasit heti sanoa ett yhden erätauon myyntituotto on 1/3 illan tuotosta..
Olisin luullut että lipputulot olis kuitenkin leijonan osa myyntituotoista?
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ollaaks me muuten ikinä voitettu näitä juhla/tv/yms pelejä? Kusinen ilta tiedossa siis.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Mistä summista jääkiekkopelin myyntituotto koostuu kun osasit heti sanoa ett yhden erätauon myyntituotto on 1/3 illan tuotosta..
Olisin luullut että lipputulot olis kuitenkin leijonan osa myyntituotoista?
No siis hiukan kärjistetysti jako ennen peliä - ensimmäinen erätauko - toinen erätauko.

Vaikka varmasti ennen peliä suurin osuus noista myydään.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Seremoniat erätauoilla siellä Hall of Fame-seinän edessä, kameramies kuvaamaan ja kuva ajetaan jokaiselle screenille mikä hallista löytyy. Niin muovinen ja väkisin väännetty tuo Hall of Fame-viritys on, että ihan turha sen takia on pelin alkua viivästyttää jollain tekaistuilla seremonioilla.

Se on sitten eri asia kun officella joskus ehkä vihdoin otetaan se pää pois hanurista ja jäädytetään #26 hallin kattoon, silloin kuuluukin vetää kunnon seremoniat jäällä ennen ottelua.

Pitäskö sun joskus sanoa jotain hyvääki toimistoon liittyen?

On se Hall of Fame sun mielestä muovinen, tekaistu tai mitä ikinä ”Nurminen on perseestä” sontaa, niin nämä seremoniat pidetään perinteisesti jäällä ja sinne ne kuuluukin.

Ei aina tarvi olla vastarannankiiski.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Pitäskö sun joskus sanoa jotain hyvääki toimistoon liittyen?
Silloin kun siihen on tarvetta, niin näin myös tulee tehtyä, kiitos vaan huolenpidostasi.

Ei aina tarvi olla vastarannankiiski.
Oi anteeksi, luulin tämän olevan keskustelupalsta missä mielipiteensä voi tuoda esille, se kun yleensä on näillä ideana.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mun mielestä Hall of Fame on hyvä juttu. Suomessa tuntuu vaan tämä vanhojen starojen kunnioitus olevan hankalaa ja vähän kotikutoista.
Eka mikä pitäisi nostaa jalustalle kuten änärissä on Kapteenit. Sen tulisi olla kunnia asia ja joka käänteessä nostaa heitä jalustalle. Vanhat kapteenit nostaa valoon ja esim. Hall of Fameen vois olla yksi kortti, että olet ollut kapteeni. Samalla kapteeniksi ei pääsisi mikään yhdenkauden ulkomaalaisihme vaan arvostettu Pelsusydämmen omaava ukkeli.

Kyllähän meillä näitä Lahtelaisia ennen musta-oransseja nyt turkoosi sydämmiä löytyy.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mun mielestä Hall of Fame on hyvä juttu. Suomessa tuntuu vaan tämä vanhojen starojen kunnioitus olevan hankalaa ja vähän kotikutoista.
Eka mikä pitäisi nostaa jalustalle kuten änärissä on Kapteenit. Sen tulisi olla kunnia asia ja joka käänteessä nostaa heitä jalustalle. Vanhat kapteenit nostaa valoon ja esim. Hall of Fameen vois olla yksi kortti, että olet ollut kapteeni. Samalla kapteeniksi ei pääsisi mikään yhdenkauden ulkomaalaisihme vaan arvostettu Pelsusydämmen omaava ukkeli.

Kyllähän meillä näitä Lahtelaisia ennen musta-oransseja nyt turkoosi sydämmiä löytyy.
Tässä on sanomaa.
Esimerkiksi Canadiens muistaa ajoittain kutsua vanhoja kapteeneitaan peliin ja ennen peliä esitellään heidät ja koko yhteisö haluaa olla mukana kunnioittamassa heitä. Monella joukkueella myös kutsutaan katsomoon näitä vanhoja pelaajia joista näytetään mediakuutiolla sitten koosteita ajasta joukkueessa jne.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Silloin kun siihen on tarvetta, niin näin myös tulee tehtyä, kiitos vaan huolenpidostasi.


Oi anteeksi, luulin tämän olevan keskustelupalsta missä mielipiteensä voi tuoda esille, se kun yleensä on näillä ideana.

Miks mä en yllättyny tästä vastauksesta mitenkään.

Oli miten oli, seurajohdosta on nyt puhuttu paskaa vuositolkulla ja välillä on ollut ihan aihettakin antaa risuja, mutta silloin kun siitä opponoinnista tulee tapa, jota ei vaan osata lopettaa, niin ei sekään ole hyvä.

Tämä on keskustelupalsta, jossa mielipiteensä saa tuoda esille vaikka 20 eri tavalla muotoiltuna (kuten tiedät) ja mun mielipide on, että toi jatkuva kritisoiminen on jo ajat sitte alkanu kuulostamaan ihan hölmöltä.

Mutta ole hyvä ja jatka vaan. :)
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Oli miten oli, seurajohdosta on nyt puhuttu paskaa vuositolkulla ja välillä on ollut ihan aihettakin antaa risuja, mutta silloin kun siitä opponoinnista tulee tapa, jota ei vaan osata lopettaa, niin ei sekään ole hyvä.
toi jatkuva kritisoiminen on jo ajat sitte alkanu kuulostamaan ihan hölmöltä.
Miten tämä nyt sitten liittyy tähän, että nämä Hall of Fame-hömpötykset voisi minun mielestäni pyrkiä järjestämään siten, ettei itse pelin alkamisaika näistä kärsisi? Sehän oli vain rakentava ehdotus tulevaa varten, eikä mitään seurajohdosta paskaa puhumista tai opponointia vain huvin vuoksi, mikä on hyvin outo tapa käsittää nuo antamani kommentit koskien tätä aihetta.

Ja kun kyselit että pitäisikö joskus sanoa toimistosta jotain hyvääkin, niin seurajohdolle puolestaan jaoin ruusuja juuri viime viikolla pariinkin otteeseen, esimerkiksi siitä miten hoitivat tapaus Bartosakin tuossa loppuvuodesta. Nurmisenkin nostin tuossa yhteydessä nimenä erikseen esiin, kun hän erittäin kunnioitettavasti oli henkilökohtaisesti valmis ottamaan suuren vastuun ja rooln pelaajan henkilökohtaisten ongelmien kohdalla auttamisessa. Kehut menivät myös koko organisaatiolle siitä, miten upeasti muistivat Risto Dufvaa Sport-ottelun jälkeen perjantaina. Mutta niin, jatkuvaa kritisoimista ja paskan puhumista toimistosta ja seurajohdosta tämä vain omalta osaltani on. :)

Jos taas meinaat tuota Latvalaa koskenutta kohtaa, niin se nyt on vain valitettava fakta, että Latvala ei syystä tai toisesta nauti samanlaista arvostusta seurajohdon parissa kuin mitä hän kannattajien parissa nauttii. Varmaan siitä ollaan kuitenkin molemmat samaa mieltä, että aikalailla kohta kymmenen vuotta sitten putket naulaan laittanutta seuralegendaa ja joukkueen entistä kapteenia ja monivuotista kapteenistossa vaikuttanutta pelaajaa tulisi muistaa seuran toimesta asiaan kuuluvalla tavalla. Ja tuo Latvalan paidanjäädytys kohta sattui sopimaan tähän, kun näistä seremonioista nyt oli puhe.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miten tämä nyt sitten liittyy tähän, että nämä Hall of Fame-hömpötykset voisi minun mielestäni pyrkiä järjestämään siten, ettei itse pelin alkamisaika näistä kärsisi? Sehän oli vain rakentava ehdotus tulevaa varten, eikä mitään seurajohdosta paskaa puhumista tai opponointia vain huvin vuoksi, mikä on hyvin outo tapa käsittää nuo antamani kommentit koskien tätä aihetta.

Hienosti vedit mutkat suoriksi.

Vastasin tähän rakentavaan ehdotukseesi seuraavasti:

"On se Hall of Fame sun mielestä muovinen, tekaistu tai mitä ikinä ”Nurminen on perseestä” sontaa, niin nämä seremoniat pidetään perinteisesti jäällä ja sinne ne kuuluukin.

Ei aina tarvi olla vastarannankiiski
."
Tossa tulee mun mielestä selvästi ilmi mun pointti, jossa käsittelen kokonaisuutta, en pelkästään muovista ja mielestäsi turhaa Hall of Fame "hömpötystä", vaan sitä ettei tarvi jatkuvasti kritisoida seuraa siitä mitä se tekee tai jättää tekemättä.

Nyt kun pääsit vauhtiin, niin aloita kertomalla missä olen maininnut paskan puhumisesta tai opponoinnista huvin vuoksi?
Mä olen myös aina kokenut rakentavan palautteen hieman neutraalimpana, kuin mitä se nyt sulta normaalisti on ollut.

Ja kun kyselit että pitäisikö joskus sanoa toimistosta jotain hyvääkin, niin seurajohdolle puolestaan jaoin ruusuja juuri viime viikolla pariinkin otteeseen, esimerkiksi siitä miten hoitivat tapaus Bartosakin tuossa loppuvuodesta. Nurmisenkin nostin tuossa yhteydessä nimenä erikseen esiin, kun hän erittäin kunnioitettavasti oli henkilökohtaisesti valmis ottamaan suuren vastuun ja rooln pelaajan henkilökohtaisten ongelmien kohdalla auttamisessa. Kehut menivät myös koko organisaatiolle siitä, miten upeasti muistivat Risto Dufvaa Sport-ottelun jälkeen perjantaina. Mutta niin, jatkuvaa kritisoimista ja paskan puhumista toimistosta ja seurajohdosta tämä vain omalta osaltani on. :)

Tästä pisteet sulle ja olenkin täysin samaa mieltä kanssasi, että näissä ollaan toimittu erittäin hienosti.
Toki tuon uhriutumisen (oma boldaus) kun olisit jättänyt pois, niin tuo olisi ollut helvetin hyvin sanottu.

Jos taas meinaat tuota Latvalaa koskenutta kohtaa, niin se nyt on vain valitettava fakta, että Latvala ei syystä tai toisesta nauti samanlaista arvostusta seurajohdon parissa kuin mitä hän kannattajien parissa nauttii. Varmaan siitä ollaan kuitenkin molemmat samaa mieltä, että aikalailla kohta kymmenen vuotta sitten putket naulaan laittanutta seuralegendaa ja joukkueen entistä kapteenia ja monivuotista kapteenistossa vaikuttanutta pelaajaa tulisi muistaa seuran toimesta asiaan kuuluvalla tavalla. Ja tuo Latvalan paidanjäädytys kohta sattui sopimaan tähän, kun näistä seremonioista nyt oli puhe.

Kyllä, tästä olemme samaa mieltä ja kieltämättä tilanne on kokonaisuudessaan hämmentävä.

Mä kuitenkin koen, että tässä asiassa ("kädenväännössä") me ollaan sun kanssa täysin eri linjoilla, joten heitän tähän omalta osaltani nyt viimeiset sanat ja toivon, että sä luet ne nimenomaan rakentavana.
Sä olet mun mielestä todella hyvä tyyppi täällä palstalla, sulla on hyviä näkökulmia ja nostat paljon hyviä asioita esiin pelistä kuin myös kaikesta sen ympärillä, mutta viime aikoina tuntuu että trendi on ollut enemmän negatiivista.

Olet fiksuna miehenä varmasti kuullut ennenkin punaisen auton teoriasta?
Tässä tapauksessa nostan esiin sen, että jos sä etsit asioista negatiivista puolta, niin sä tuppaat löytämään ärsykkeitä ihan joka paikasta ja se saattaa ohjata tämän jälkeen sun toimintaa melko vahvasti.
Mä en väitä, että sä etsimällä etsisit virheitä tai toimisit minään toksisena kirjoittajana täällä, se on asia minkä vain sinä tiedät, mutta mä en myöskään osaa aina hahmottaa, että oletko sä negatiivinen, kriittinen vai hieman molempia.

Mut nyt mä keskityn katsomaan matsia ja jätän omalta osaltani tämän kädenväännön tähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös