Vitutusketju

  • 933 356
  • 4 722

Lihamuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
"Paikan päällä tiistai-illan jääfarssia oli todistamassa tuhatkunta katsojaa. Jääkiekkoa he näkivät vain vilaukselta.
–Totta kai yleisö voi olla meihin yhteydessä, ja hyvitämme ja korvaamme asiat. Se on päivänselvää, Pöyhönen sanoo."

Eli itse pitää olla yhteydessä toimistolle asian tiimoilta.
Seuran omasta tiedotteesta en löydä mitään ylläolevista kommenteista.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat

Värilasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tyrväinen pääsi hyvään saumaan maistelemaan Pelicansin arvoja. Hyvittääkö jengi yleisölle vai heitetäänkö bussin alle? Mietinnän paikka.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Ei ole todellista tämä lippujen hyvittäminen, jos seuralla oli mitään kunnioitusta faneja kohtaan, niin kaikissa kanavissa olisi ensimmäisenä pyydetty anteeksi ja annettu ohjeet miten toimia palautusten kanssa.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ei ole todellista tämä lippujen hyvittäminen, jos seuralla oli mitään kunnioitusta faneja kohtaan, niin kaikissa kanavissa olisi ensimmäisenä pyydetty anteeksi ja annettu ohjeet miten toimia palautusten kanssa.
Joo ihan vituiksi tämäkin tehty. Olin yhteydessä lippu.fi/pelicans sähköpostiin, ja sieltä tulikin että hei ooppa toimistoon yhteydessä, no siellä on 10 eri tyypin sähköpostit. Ei oo vielä tänään kuulunut vastausta takaisin.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Tässä hommassa on kyllä todella käsittämätön kannattajien aliarvioiminen.

Itse olisin voinut ihan hyvin "lahjoittaa" seuralle tuen osoituksena oman 32€:n lipun hinnan, jos asia olisi hoidettu kannattajien suuntaan edes jotenkin nöyrästi ja kunnioittavasti. Nyt en tätä tee.

Kuten Summanen joskus mulle sanoi: "Opettaa nöyryyttä kannattaa Pelicansia". Pitää edelleen täysin paikkaansa.
 

Jooseppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä laitoin eilen hyvityspyynnön aamupäivällä toimistolle ja sieltä tuli vastaus nopeasti 15 minuutin päästä pahoitteluineen ja tarjottiin hyvityslippuvoucherit mihin tahansa tammikuun peliin ja mihin tahansa katsomolohkoon. Ei oo mulla valittamista. Varmaankin hyvityspyyntöjä tullut tuon jälkeen lisää ja niiden käsittelyssä menee aikansa.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Mä laitoin eilen hyvityspyynnön aamupäivällä toimistolle ja sieltä tuli vastaus nopeasti 15 minuutin päästä pahoitteluineen ja tarjottiin hyvityslippuvoucherit mihin tahansa tammikuun peliin ja mihin tahansa katsomolohkoon. Ei oo mulla valittamista. Varmaankin hyvityspyyntöjä tullut tuon jälkeen lisää ja niiden käsittelyssä menee aikansa.
Enää jännitetään kuinka monen mielestä tämäkin oli väärin sammutettu.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Enää jännitetään kuinka monen mielestä tämäkin oli väärin sammutettu.

Ehkä eniten jännittää miten kohdellaan niitä katsojia, joilla on hankittuna kausikortit eli hyvityksenä kelpaa ainoastaa raha tai "kaljalipukkeet".
 

BalrodFI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Dallas Stars
Kannattaa varmaan vaihtaa taskubiljardiin jos tuomareista pitää jo etukäteen valittaa.
Luultavasti ne vetää joka tapauksessa ihan hyvin, mutta vikaa löytyy palstalla silti. Todellista tai ei.
Sydämeni pohjalta anteeksi, olin jotenkin sellaisessa käsityksessä että Vitutusketjussa saisi olla vittuuntunut aiheen ajankohtaisuudesta riippumatta.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Mihin hukattiin se Jyp-pelin hurmos ja orastava nousukiito?

Okei, tänään 3 pistettä, mutta kyllä kotona pitäisi pystyä jatkamaan korkealla moraalilla duunia! Hyökkäyksiin lähdöt ja syöttöpeli ylipäätään jätti paljon toivomisen varaa. Oliko peluutus lopulta kuinka lähellä Jyväskylän vastaavaa vai oliko vain fiilispohjaista, kun tuntui ettei parin viikon takainen menestyksen taannut Virtanen-Hirvonen- Kiiskinen juuri kentällä käynyt?
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Mihin hukattiin se Jyp-pelin hurmos ja orastava nousukiito?

Okei, tänään 3 pistettä, mutta kyllä kotona pitäisi pystyä jatkamaan korkealla moraalilla duunia! Hyökkäyksiin lähdöt ja syöttöpeli ylipäätään jätti paljon toivomisen varaa. Oliko peluutus lopulta kuinka lähellä Jyväskylän vastaavaa vai oliko vain fiilispohjaista, kun tuntui ettei parin viikon takainen menestyksen taannut Virtanen-Hirvonen- Kiiskinen juuri kentällä käynyt?
Kaksi samalla sapluunalla pelaavaa jengiä. Voitettiin himassa ja otettiin 3 pinnaa erittäinkin kurinalaisella esityksellä.

En kyllä ihan heti keksi valitettavaa tämän iltaisesta ?

Edit. Hetkinen. Ollaankin vitutusketjussa. Ei kait juuri mikään voi niin kovin vituttaa tällä hetkellä ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös