Faneilla on kaikki oikeus ”dissata” seuraansa ja Suurta Johtajaa. Vai luuletko oikeasti, että tälläsen jälkeen kaikki vaan lähettelis täällä jaxuhaleja toisilleen? Tämä on keskustelupalsta eikä mikään vitun Huomenta Suomi. Tottakai täällä on välillä vähän toksinen meno. Itseänikin vituttaa välillä lukea joitain viestejä täältä, mutta jokasella fanilla on oikeus ilmaista mielipiteensä ja siitä tämä paikka onkin hieno. Ei kukaan omasta lähipiiristä ainekaan jaa samaa intohimoa kyseistä lajia saati tätä paskakas.. joukkuetta kohtaan, joten tänne sitä vaan tulee avauduttua.
Kannattaa miettiä, että jos seuraa ja sen Johtajaa jatkuvasti arvostellaan, niin voisiko mitenkään, voisiko yhtääm mitenkään olla mahdollista, että sille on joku ihan pätevä syy olemassa? Ettei täällä vaan dissaamisen ilosta dissata kaikkea liikkuvaa.
Ja niin, minusta ”jatkuva” nillitys ja dissaaminen on täysin ymmärrettävää. Kuka jaksaa pysyä positiivisena, kun sama paska jatkuu vuodesta toiseen?
Faneilla tottatosiaan on oikeus esittää kritiikkiä seuraansa kohtaan, mä en ole missään vaiheessa puhunut sanallakaan mistään "jaxuhaleista", vai olenko?
Tämä tosiaankin on keskustelupalsta, eikä mikään Ilta-Sanomat.
Mielestäni tuossa jo nähdään hienosti, että sulle intohimo ja joukkue on paskakasa.
Seuran johtoa on kritisoitu paljonkin ja ihan syystäkin, mutta on myös ihan kauhean paljon asioita, joissa me toimitaan vahvistamattomien faktojen pohjalta ja mä kyllä ymmärrän miten helppoa se negatiivinen lähestymistapa on ottaa sen hieman konservatiivisemman ja kyseenalaistavamman lähestymistavan sijaan.
Toimisto on kyllä vuosien varrella myös tehnyt hyviä päätöksiä.
Tää palsta on mun mielestä siitä hyvä, että täällä oikeasti pääsee lukemaan erilaisia mielipiteitä, huhuja ja välillä ihan faktojakin, mutta sielä seassa on aina sellasia nimimerkin takaa heitettyjä helvetin epäreiluja huuteluita, mitkä ei mun mielestä kuulu millään tavalla terveeseen tapaan keskustella.
Mä en esimerkiks mun kavereiden kesken ikinä puhu tolla tavalla mistään asiasta (toivottavasti et säkään), mutta nimimerkin takaa näköjään lähtee ihan kunnolla.
Tottakai tässä nyt sitten vedotaan tunteisiin, rakkauteen tätä "paskakasaa" kohtaan ja kaikenlaisia puolustuksiahan löytyy, mitä ei varmana oteta esiin muutaman voitetun matsin jälkeen.
Mä jaksan pysyä positiivisena ja joukkueen selän takana vaikka tätä samaa "paskaa" hopeamitalia lukuunottamatta jatkuu vuodesta toiseen, mutta mä myös yleisestikkin tarkastelen asioita hieman rakentavammalla tavalla, jossa mä haluan ymmärtää sen ongelman juurisyyn, enkä heitellä mitään helppoja ratkasuja ja tämän takia mun mielestä on hassua heittää suoraan jotain halventavaa tai muuten toksista kommenttia.
Olet sä täällä keskustelupalstalla tai et, niin mun mielestä kaikkien pitää kantaa vastuu omista arvoistaan ja mä todellakin toivon ettei toksisuus kuulu sun tai kenenkään muun arvoihin.
Kohtele muita, kuten haluat itteäs kohdeltavan ja niin edelleen.
Se mikä mua täällä vituttaa on enemmänkin sitä, että katsotaan tilanteita kauhean mustavalkoisesti, ne harmaan kaikki sävyt on jotenkin sellasia asioita, mitä ei haluta missään nimessä tarkastella, sillä on vaan helpompaa heittää jotain arvostelua, jonka perusteella voin kuvitella kirjoittelijan ajattelevan, että "minä tekisin tämän vitusti paremmin".
Tollanen on mun mielestä kaikkien mielipidekirjoituksien sijaan toksista toimintaa.