Onneksi sain omani myytyä, sai ees jotain takasin :DKyllä kauden alussa harmitti kun ei ostanut kausaria ja oli odotukset aivan tapissa tämän kauden suhteen. Nyt kun jokaisen pelin ja kaiken sekoilun on nähnyt niin onneksi ei tullut ostettua - tiedän, että omaa joukkuetta pitää kannustaa loppuun asti, mutta nyt alkaa riittämään.
ois kyllä huumorihuiskausta kerrakseen myydä Lasch pois kun kerrankin tänne sitoutunut ja joukkueen parhaimpia pistemiehiä. Lasch ei tänäänkään pelannut, mutta varmaa sen syy oli tämäkin tappio. Toki saahan sitä vitutus ketjussa mouhoo, en mä sitä. Ihmettelen vaan sitä paskan määrää mitä Lasch saa ku muutaman pelin pelannu ilman teippiä käsissä ja silti joukkueen parhaimpia pisteidenvalossa. Valmennuksen tehtävä se on puuttua jos ylipitkiä vaihtojakin tulee.Vois myydä vaikka Laschin samaan syssyyn, eiköhän sil sais massia pätevään valmentajaan
Niin kauan kun CHL:stä ilman koko roskan voittoa saa vain hyvää mainetta joukkuelle ja hassuja papukaijamerkkejä Eliteprospectiin, niin eihän tuo CHL pyöri lainkaan terveellä pohjalla. Näkeehän sen yleisömääristäkin.En tiedä kumpi vituttaa enemmän. Nämä pelisuoritukset, vai se, kun väki käy vuorollaan kertomassa, kuinka vähän nämä pelit kiinnostaa.
Tosin sama laulu sitä jatkuu taas kun on joku SaiPa-peli tiistaina, tai KooKoo torstaina ja kaudessa on liikaa pelejä ja suljettu liiga ja ja..
Taisin sen taikasanan mainita ihan ensimmäisessä lauseessa.Ja muista että tämä on tosiaan vitutusketju.
Pakko sen verran sanoa ettei miksi tj maksa tuota vaikka itse? Ei mitään järkeä jättää maksamatta. Kai se palkkaa saa? Vai ovatko nykyään ihmiset sillei ettei millään ole väliä kunhan palkan saa tilille. Tietysti merkkejä on kun sairauspäivistä kitistään kun rahaa ei maksettas ekalta päivältä.Millä rahalla, kun ei ole varaa maksaa edes muutaman sadan euron pesulalaskua :D
Siis että mitä mä luen?En tiedä, vissiin väärä kuva siitä miten työnantajaa arvostetaan. 575 euroa pitäs maksaa vaikka rahaa ei saisi takaisin.
Siis Tä??? meinaatko ihan oikeasti että omasta pussista pitäisi maksaa firman laskuja???? Jos tuo oli jotain huono huumoria niin sitä se todellakin oliPakko sen verran sanoa ettei miksi tj maksa tuota vaikka itse? Ei mitään järkeä jättää maksamatta. Kai se palkkaa saa? Vai ovatko nykyään ihmiset sillei ettei millään ole väliä kunhan palkan saa tilille. Tietysti merkkejä on kun sairauspäivistä kitistään kun rahaa ei maksettas ekalta päivältä.
En tiedä, vissiin väärä kuva siitä miten työnantajaa arvostetaan. 575 euroa pitäs maksaa vaikka rahaa ei saisi takaisin.
Pakko sen verran sanoa ettei miksi tj maksa tuota vaikka itse? Ei mitään järkeä jättää maksamatta. Kai se palkkaa saa? Vai ovatko nykyään ihmiset sillei ettei millään ole väliä kunhan palkan saa tilille. Tietysti merkkejä on kun sairauspäivistä kitistään kun rahaa ei maksettas ekalta päivältä.
En tiedä, vissiin väärä kuva siitä miten työnantajaa arvostetaan. 575 euroa pitäs maksaa vaikka rahaa ei saisi takaisin.
Tästä tulee hurmoksellinen ilta - mikä voisikaan mennä pieleen!Rantala-Suominen tuomareina.
Ja Anza selostaa.. mikä voisi mennä pieleen?Rantala-Suominen tuomareina.
Olin just sanomas samaa et eiks nää paskat tuomarit riitä kun pitää vielä Mertsi laittaa selostaa.. Ois mielummi laittanu vaikka Saukkosen...Ja Anza selostaa.. mikä voisi mennä pieleen?
Todennäköisesti telkkarista löytyy äänen voimakkuuden säätö tai mute jos Anteron ääni häiritseeJa Anza selostaa.. mikä voisi mennä pieleen?
Ja Anza selostaa.. mikä voisi mennä pieleen?
Ainakin Hannu Koskinen täyttää tänään pyöreitä (70). En ole hallilla saatika töllön ääressä, mutta tämä oma veikkaus.Kenes muistoa siellä kunnioitettiin? Ei saanu mitään selvää, kun tää yks sankari hölöttää päälle omiansa
Ainakin Hannu Koskinen täyttää tänään pyöreitä (70). En ole hallilla saatika töllön ääressä, mutta tämä oma veikkaus.
E. Vai oliko siellä ihan hiljainen hetki?
Kuin kännissä sä oot? Ennemmin nyrkki per.., ku Saukkonen selostamossaOlin just sanomas samaa et eiks nää paskat tuomarit riitä kun pitää vielä Mertsi laittaa selostaa.. Ois mielummi laittanu vaikka Saukkosen...
Ok, voi hyvin olla sitten tuon Koskisen syntymäpäivät.Ei ollu hiljainen hetki, mutta jotain muiston kunnioittamisesta olin kuulevinani. Tai sit kuulin omiani.
En tiiä, oon jonkin sortin masokisti kun pidän enemmän Saukkosesta kuin Mertsistä.Kuin kännissä sä oot? Ennemmin nyrkki per.., ku Saukkonen selostamossa
No Todellakin :`DEn tiiä, oon jonkin sortin masokisti kun pidän enemmän Saukkosesta kuin Mertsistä.