Ikävää käytöstä, mutta onko nyt siis Järvi-Suomen derby käynnissä?Tää varmaan johtuu siitä kun joku aika sitten Jypin Kuopion vierailusta Valtra keuli toisella hiekkalaatikolla. Itekin tulin just sen takia…
Tähän on tultu, kiitos pimeän aitionPerjantai. Kotihalli. Vastassa HIFK ja 1.erän jälkeen 0-4. Uuuh.
Tämä.Ikävää käytöstä, mutta onko nyt siis Järvi-Suomen derby käynnissä?
Parempi noista on ulostaa.Minä oon sitä mieltä et sekä Pennen pitäminen että ulostaminen on molemmat surkeita vaihtoehtoja.
Nimenomaan. Vaikka sitä kuinka haluaisi antaa Pennelle aikaa, kun tietää millainen JYPin tilanne on näiden valmentaja-asioiden suhteen, niin vaikeaa on. Todella vaikeaa.Minä oon sitä mieltä et sekä Pennen pitäminen että ulostaminen on molemmat surkeita vaihtoehtoja.
Valitettavasti. Ennen oli paremmin tässä asiassa.Tähän on tultu, kiitos pimeän aition
Niin ne ajat ovat muuttuneet.Perjantai. Kotihalli. Vastassa HIFK ja 1.erän jälkeen 0-4.
Pitää vaan valita vähemmän surkea vaihtoehto. Tähän on tultu.Minä oon sitä mieltä et sekä Pennen pitäminen että ulostaminen on molemmat surkeita vaihtoehtoja.
Aina on hauskaa, kun muistan KalPan mestaruuksien lukumäärän.Onneks on hauskaa :DD
Tähän ehdoton sama.Ei mitään odotuksia ja tämä lammaslauma alittaa ne silti.
Jukka Seppänen kunhan kassa on tyhjäEn kyllä enää tiedä että mitä vittua tässä tekis.
Kuka sammuttaa valot?
Miten niin?Pahinta että peli on 0-4, eikä Väinö Liikonen ole aloittanut omaa näytöstään!
No nepäs sisuuntu! Lukivat vitutusketjua erätauolla?Tämä menee jo naurun puolelle. Ja joku sanoi että ei saa sanoa JYPiä vitsiksi.
Taponen ei vaa saanu silmiäkää kiinniNo nepäs sisuuntu! Lukivat vitutusketjua erätauolla?
Tai, anna mä kerron sulle. Jokainen jypin tekemä maali oli aivan helvetin vaikea torjuttava. Jopa ensimmäinen.Taponen ei vaa saanu silmiäkää kiinni
Tämä. Kolme maskivetoa, varsinkin Pertun täydellisesti ajoitettu liikkuva maski Jokisen maaliin oli taidetta. Ertsin maalissa Vidgren sai seistä kaksi päivää Taposen edessä kuin olisi JYPin maalilla oltu.Tai, anna mä kerron sulle. Jokainen jypin tekemä maali oli aivan helvetin vaikea torjuttava. Jopa ensimmäinen.
Nyt varmaan huomattiin, että niitä maaleja saa tehtyä minkälaisilla laukauksill vaan, jos siellä maalilla on miehiä.