Vitutusketju

  • 1 206 742
  • 9 203

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Kaiken jälkeen Jukurit kuitenkin tuli pisteen lähemmäs.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja paska makuhan siitä lopulta suuhun jäi. Yllätys yllätys, kyllä JYP keinot keksii hävitä jääkiekko-ottelu. Veini lahjoitti jo avauserässä yhden maalin takana seikkailtuaan ja sitten jatkoajalla tuollanen.

Voitolla olisin jopa uskonut että tästä joukkue saisi ison buustin, mutta luuhan siitä jäi käteen. Vittu.

Edit: en kyllä minäkään oikein käsitä tuota Ertsin päätöstä pudottaa veskarille tuossa tilanteessa. Olis voinut varmasti pelata toisellakin tapaa. Toinen kerta vähän ajan sisään (viimeksi Lappeenrannassa) kun Ertsi osaltaan lahjoittaa jatkoajalla pisteet vastustajalle.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Ei ole JYPistä pelaamaan paineen alla. Ihan jäätävää paskaa.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Juu, kiva nousu mut tällä pisteellä voi pyyhkiä vaikka paskat housuista. Ei lämmitä yhtään.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja paska makuhan siitä lopulta suuhun jäi. Yllätys yllätys, kyllä JYP keinot keksii hävitä jääkiekko-ottelu. Veini lahjoitti jo avauserässä yhden maalin takana seikkailtuaan ja sitten jatkoajalla tuollanen.

Voitolla olisin jopa uskonut että tästä joukkue saisi ison buustin, mutta luuhan siitä jäi käteen. Vittu.
Mä uskon, että joukkue sai tästä ison buustin ja itseluottamusta myös. Synkkä 10min ekaan erään, mutta hienosti äijät kasas itsensä ja sit olikin 40min silkkaa jyppiä. Vähän ärsyttää veinin sekoilut, mutta enemmän mä oon tyytyväinen, kun vittuuntunut.
 

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä uskon, että joukkue sai tästä ison buustin ja itseluottamusta myös. Synkkä 10min ekaan erään, mutta hienosti äijät kasas itsensä ja sit olikin 40min silkkaa jyppiä. Vähän ärsyttää veinin sekoilut, mutta enemmän mä oon tyytyväinen, kun vittuuntunut.

No olihan toi kaikilta huonosti pelattu, Eronen laittoi löysän syötön omiin Veinille ja lipuivat vaihtoon.. Aika kiva kaverisyöttö veskalle jonka vahvuus tuo mailapeli ei näytä olevan.
 

Afflicted

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Silloin kun saadaan tehtyä neljä maalia, kaveri tekee viisi. Silloin kun saadaan tehtyä viisi maalia, kaveri tekee kuusi. Ei ole voittavaa jääkiekkoa tällainen.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No olihan toi kaikilta huonosti pelattu, Eronen laittoi löysän syötön omiin Veinille ja lipuivat vaihtoon.. Aika kiva kaverisyöttö veskalle jonka vahvuus tuo mailapeli ei näytä olevan.
Joo oli, mutta siinä oli myös muitakin mahdollisuuksia, kun heittää tommonen toivotaan toivotaan keskelle...
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä uskon, että joukkue sai tästä ison buustin ja itseluottamusta myös. Synkkä 10min ekaan erään, mutta hienosti äijät kasas itsensä ja sit olikin 40min silkkaa jyppiä. Vähän ärsyttää veinin sekoilut, mutta enemmän mä oon tyytyväinen, kun vittuuntunut.

Menee sarjaan toivotaan toivotaan, jos ja jos jota on nähty ihan tarpeeksi viime vuodet. Jokainen toki suhtautuu tavallaan, toivottavasti jollain ilveellä joukkue osaa ottaa asian noin positiivisesti.

Iso osansa asiaan on tietysti sillä miten huomenna käy Lahdessa. Jos taas tulee turpaan, niin tuskin kukaan muistelee lämmöllä ”mut hei noustiin perjantaina neljän maalin takaa ja saatiin piste”. Niin synkkä ja pitkä korpivaellus on takana.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Menee sarjaan toivotaan toivotaan, jos ja jos jota on nähty ihan tarpeeksi viime vuodet. Jokainen toki suhtautuu tavallaan, toivottavasti jollain ilveellä joukkue osaa ottaa asian noin positiivisesti.

Iso osansa asiaan on tietysti sillä miten huomenna käy Lahdessa. Jos taas tulee turpaan, niin tuskin kukaan muistelee lämmöllä ”mut hei noustiin perjantaina neljän maalin takaa ja saatiin piste”. Niin synkkä ja pitkä korpivaellus on takana.
Totta tämäkin. Huomenna pitää löytyä samanlainen asenne, kun tänään 2 ja 3. Erässä.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Menee sarjaan toivotaan toivotaan, jos ja jos jota on nähty ihan tarpeeksi viime vuodet. Jokainen toki suhtautuu tavallaan, toivottavasti jollain ilveellä joukkue osaa ottaa asian noin positiivisesti.

Iso osansa asiaan on tietysti sillä miten huomenna käy Lahdessa. Jos taas tulee turpaan, niin tuskin kukaan muistelee lämmöllä ”mut hei noustiin perjantaina neljän maalin takaa ja saatiin piste”. Niin synkkä ja pitkä korpivaellus on takana.
Heh, tämähän on hyvin tuttu kaava. Hyvä peli hei, tästä on hyvä jatkaa! Seuraavana päivänä sitten 5-0 pataan.
 

nixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo oli, mutta siinä oli myös muitakin mahdollisuuksia, kun heittää tommonen toivotaan toivotaan keskelle...

No katsoin tilanteen uusintana, kaksi pelaajaa menee vaihtoon samalla hetkellä kun kiekko on Veinillä ja ylimpänä vastustajan sinisellä on Perttu. Mihin syötät? Maalin taakse jonne ehtisi ensin HIFK karvaus. Ei tossa ollut puhdasta syöttölinjaa mutta olihan se samalla toivotaan toivotaan heitto keskelle.

Edit ja lähimpänä veiniä oli HIFK Kodytek.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No katsoin tilanteen uusintana, kaksi pelaajaa menee vaihtoon samalla hetkellä kun kiekko on Veinillä ja ylimpänä vastustajan sinisellä on Perttu. Mihin syötät? Maalin taakse jonne ehtisi ensin HIFK karvaus. Ei tossa ollut puhdasta syöttölinjaa mutta olihan se samalla toivotaan toivotaan heitto keskelle.
No jos käyt tilanteen uudestaan katsomassa, niin siellä oli kaksi meidän äijää oman aition edessä ihan vapaana. Aivan veinin piikkiin sittenkin laitan tän.

EDIT: Eikä ollut mikään kiire laittaa sitä pertulle, ois voinut kääntää toiseen suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös