Ei tätä kannata niin vakavasti ottaa, minäkin olen käynyt katsomassa kaikki kotipelit kauden aikana ja pisteitä kertyi koko kauden aikana tasan kolme kappaletta. :) Jääkiekon SM-sarjakausi 1972–1973 – Wikipedia
Tämä oli kova nosto :)
Ei tätä kannata niin vakavasti ottaa, minäkin olen käynyt katsomassa kaikki kotipelit kauden aikana ja pisteitä kertyi koko kauden aikana tasan kolme kappaletta. :) Jääkiekon SM-sarjakausi 1972–1973 – Wikipedia
Olenko ainoa jonka muistikuvat CHL:sta olivat, että oltiin ihan kusessa, mutta jotenkin voitettiin? Ei SaiPa sielläkään parempi joukkue ollut hyviä seuroja vastaan.
Jep, kyllä nyt vain ollaan semmoisessa tilanteessa, ettei nykyisen valmennuksen jatkaminen voi olla mahdollista. Tai sitten voi jo alkaa tekemään johtopäätöksiä, onko SaiPa palaamassa vapaaehtoisesti takaisin sinne missä se on niin monet kaudet aikanaan viettänyt, pohjamudissa.Olisihan se mukava olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa, mitä tuolla toimistolla haastellaan tai suunnitellaan tulevaisuudesta. Mikäli mennään vaan ns tyhjäkäynnillä, niin ei kyllä ole rattaat ihan kohdillaan.... Kyllähän tässä odotellaan uutispommia, joka valaisisi jotain tulevaisuudesta. Ei kerkeä peli vanheta ku 31 sekunttia, niin 0-1! On kyllä pakka sekaisin, et jotain on tapahduttava tai kannttaneeko noita loppupelejä edes pelata... Minä ainakin ottaisin itse lopputilin, koska en ilkeäisi enää tulla yleisön eteen.... Joku on todella anteeksipyynnön velkaa.......
Niinpä. Minua kyllä hävettää joukkueen (ja seurankin) otteet tällä kaudella. Jouluun asti oli jotain toivoa, mutta pukki ei sitten tullutkaan avuksi. Eikä mikään muukaan haltija näköjään.Olisihan se mukava olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa, mitä tuolla toimistolla haastellaan tai suunnitellaan tulevaisuudesta. ...On kyllä pakka sekaisin, et jotain on tapahduttava tai kannttaneeko noita loppupelejä edes pelata... Minä ainakin ottaisin itse lopputilin, koska en ilkeäisi enää tulla yleisön eteen.... Joku on todella anteeksipyynnön velkaa.......
Ilmoitettavaan katsojamäärään lasketaan mukaan kaikki kausikorttilaiset vaikka eivät olisikaan paikalla.Ihmetyttää tuo yleisömäärä, mistä on saatu noinkin hulppea lukema? Paikalla ei takuulla ollut montaa henkeä päälle 2000.
Vähän offtopikkina, tästähän oli kohu Jokipoikien kohalla alkukaudesta, kun ilmoittivat todellisen katsojamäärän niin Jääkiekkoliitto älähti siitä. Jälkikäteen sitten rukkasivat katsojamääriä korkeammaksi tämän seurauksena.Jotain tuollaista aavistelinkin, takuulla ei ollut yli 2100 henkeä.
Noin 0-18, eikä edes enää vituttaisi.Mikähän olisi ollut lopputulos, jos kärpät olisi pelannut tosissaan koko pelin? Nythän siellä vedettiin täysillä kymmenisen minuuttia ja loppuaika pelattiin vaan peli pois.
Ilmoitettavaan katsojamäärään lasketaan mukaan kaikki kausikorttilaiset vaikka eivät olisikaan paikalla.
Jotenkin tuntuu siltä, että voikohan kaikki olla rehellisien loukkaantumisien aiheuttamia poissaoloja kokoonpanosta....
Se on juuri näin.Ei tämä vituta, säälittää. Sääliksi käy poikia. Nämä jätkäthän tässä pahimpaan rakoon joutuvat, kun rahkeet ei vielä liigaan riitä ja kieltäytyäkään ei oikein voi.
Kyllähän tämä kauden loppu on aikamoinen perseennäyttö tukijoille, kannattajille ja katsojille, ei pääse yli eikä ympäri. Viime kauden Blueskin taisteli loppuun asti ja voitti SaiPan tokavikassa matsissaan.