Voi Vittu että miuta vituttaa tää SaiPan nykyinen tilanne!
Mie oon käynyt kattomassa SaiPan pelejä kaudesta 1987-1988, ja suurimman osan kausikortilla. Mie en muista koskaan tätä kautta ennen jättäneeni pelejä väliin kisapuistossa väliin , muista, kuin sairaus, tai työ syistä, ennen tätä kautta! Tänä kautena tunnustan jääneeni kotiin katsomaan pelejä noin 5 kappaletta, vaikka olisi päässyt paikan päälle. Siis ENEMMÄN KUIN EDELLISEN 29 vuoden aikana! Vittu että miuta vituttaa katsoa tuota päätöntä lammaslaumaa, joka kentällä pyörii. Mie oon AINA pystynyt olemaan ylpeänä sanomaan, että vaikka hävitään, niin myö hävitään taistellen, mutta tänä vuonna tuo on vain vitunmoista sananhelinää!.
Miulle ei ole koskaan ollut kannattamiseni keskiössä ollut se, että voitetaanko pelejä, kuinka se olisi voinutkaan olla, hei mie kannatan SaiPaa! Miulle on aina riittänyt se, että miun joukkue taistelee, ja antaa kentällä kaikkensa! Aina oon kyselijöille sanonut vertauksen: Jokerit- Saipa, Miltä Jokeri kannettajasta tuntuu, kun ne voittaa jonkun saipan? eipä varmaan miltään? Vertaus2. Miltä MM kisoissa tuntuu Kun Suomi voittaa Italian alkulohkossa. Juuri siltä, että näinhän tän pitikin mennä, mutta miltä se tuntuu Italian kannattajalle, mikäli yllätys sattuisi, se on se tunne minkä mie joskus sain SaiPan kannattajana. 3 pistettä isolta joukkueelta oli se kliimaksi, koska tiesin toki, että SaiPa ei suuria saavuta, mutta tuokin tuntui helvetin hyvältä. Miulle, ja varmaan muillekin riitti nuo yksittäiset yllätykset runkosarjassa. Parina viimekautena päästiin maistamaan hieman menestystä, ja sitäkautta odotuksetkin ovat nousseet. Nyt paluu perustasolle tekee helvetin kipeää ,miulle kuten varmasti monelle muulekin.
Toimiston kanssa mie oon ihan samaa mieltä siitä, että kannatti myydä pelaajat, jotka nyt laitettiin kaupaksi, ja ne jotka tullaan myymään. Mutta VITTU KUN SIELLÄ pääkallotornissa syyllistetään yleisöä! Haistakaqa VITTU EK, ja eilsen etelä-saimaan kautta@murmeli jo paska! Sie vittu murmeli kaadat osan syyllisyydestätä maksavat yleisön syliin. En nyt laita linkkiä, mutta vetoat, että CHL pelit olivat parempaa SaiPan osalta? Ehkä tulokellisesti, muttta oletan, että siun kokemuksella si näit tän kauden ääriviivat, jo tuosta asti? CHL pelitkin SaiPa voitti vai todella hyvän puolustukesn, ja äärihyvän vastaiskupelin kautta, vai oletko eri mieltä?