Vitutusketju

  • 10 532 767
  • 56 126

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jännää jos tuommoisen kohtauksen jälkeen kyseiseltä henkilöltä ei löydy sen vertaa itsetietoisuutta tajuta, että ehkä omassa käytöksessä on jotain parantamisen varaa. Toki tietenkin, jos henkilö on narsisti, niin sitä itsekriittisyyttä ei kannata odottaa.

Ei tuohon tarvi olla narsisti. Monilla meistä ei ole kykyä käsitellä negatiivista palautetta ja sen sijaan, että hyväksyttäisiin palaute, usein hyökätään palautteen antajaa tai (oletettua) vääränlaisesta toiminnasta ilmoittajaa vastaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei se paljon motivoi uusia änäripelejä hankkia kun kokemukset sekä PS3 että PS4 änäreistä on tämä että itse kun pelaa näitä GM-modeja niin veskarin torjuntaprosentti on jotain 72.
Toista se oli NHL 04:n kanssa. Detroitilla uskomaton nippu, silti tekoäly kyykytti kentällä joka matsissa. Onneksi maalissa oli Hasek, joka torjui kaiken. Hasek johdattikin Detroitin mestaruuteen.

Muilla joukkueilla oli ihan sama, kuka vartioi maalia, aina se vitun imuri päästi pari helppoa sisään. Hasek on siis GOAT jonnekielellä ilmaistuna.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toista se oli NHL 04:n kanssa. Detroitilla uskomaton nippu, silti tekoäly kyykytti kentällä joka matsissa. Onneksi maalissa oli Hasek, joka torjui kaiken. Hasek johdattikin Detroitin mestaruuteen.

Muilla joukkueilla oli ihan sama, kuka vartioi maalia, aina se vitun imuri päästi pari helppoa sisään. Hasek on siis GOAT jonnekielellä ilmaistuna.
No siis itse asiassa eilen puhuin kaverini kanssa tuosta että NHL 2004 on varmaan viimeisin änäri jossa oikeasti itse pelatessa ne tekoälyn laukaisumäärät pyörii jossain normaaleissa lukemissa ja veskareille on mahdollista saada suht realistiset torjuntaprosentit. Nykyään tuntuu olevan niiin että se veskarin päästettyjen maalien keskiarvo on ehkä jotain 1,45 ja torjuntaprosentti 89,5. Ei se ihan linjassa ole.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tuohon tarvi olla narsisti. Monilla meistä ei ole kykyä käsitellä negatiivista palautetta ja sen sijaan, että hyväksyttäisiin palaute, usein hyökätään palautteen antajaa tai (oletettua) vääränlaisesta toiminnasta ilmoittajaa vastaan.
Ja moni tällaisista ihmisistä on itse erittäin mielellään antamassa palautetta selän takana tai päin naamaakin, mutta annas olla, kun joku tekee heille saman tai henkilöllä on asiasta edes epäilys niin jopas on helvetti irti ja alkaa mieletön kiukuttelu ja uhriutuminen.
 

Glove

Jäsen
Jouduin eilen työpaikalla kiusaamisen uhriksi, noin paremman sanan puutteessa. Kesällä olin yhdessä työtilanteessa, missä kollega puhui asiakkaasta asiattomasti kollegoille, tilanteessa toinen työkaveri teki tästä ilmoituksen ja esimies oli antanut tästä varoituksen.

Tälle kollegalle oli jäänyt sitten tilanteessa itselleen täysi varmuus siitä, että minä olen ilmoituksen takana. Tätä asiaa on spekuloitu sitten selän takana paljonkin.

Eilen sitten asiakastilanteen jälkeen kun kävi ilmi, että siirryn loppuvuodeksi samaan yksikköön tämä varoituksen saaneen kollegan kanssa sain päälleni sellaisen sanallisen hyökkäyksen ettei mitään rajaa.

Kyseessä oli siis minua vanhempi naispuoleinen henkilö, joka huusi pää punaisena täysin epäasiallista ja epäammatillista tekstiä, liittyen minun ammattitaidon puutteisiin, siihen ettei minuun voi luottaa, että kuulemma olen itse syyllistynyt samoihin asioihin, että minun pitäisi kasvattaa parran sijaan munat, että olen johtajien lemmikki.

Sain sanottua että en ole tehnyt tätä ilmoitusta, mutta olisin voinut tehdä. Tämän jälkeen nainen kohdisti hetken aikaa energiaansa kollegaan udellen, onko tämä tehnyt ilmoituksen. Sitten huomio kääntyi takaisin minuun. Sanoin että tämä on epäasiallista ja epäammatillista, nainen ehdotti että siirrytään pihalle, jossa hän sitten voi olla epäammatillinen. Tilanne loppui vasta kun lähdin tilanteesta pois. Paikalle jäänyt kollega oli saanut vielä kunnon ryöpytyksen ja tällä oli tullut sitten toisten kollegoiden luona itku.

Ilmoitin asiasta tänään esimiehelle, hän oli kyllä selkeästi puolellani ja lupasi että asia käsitellään vakavasti. Vituttaa silti aivan huolella ja ahdistaa. Tiedän, etten ole toiminut mitenkään väärin, mutta tuollainen hyökkäys saa kuitenkin valtavan epävarmuuden tunteen päälle ja siksi ahdistaa, johon olen muutenkin taipuvainen.
Arvaisin, että keski-ikäinen. Taksia ajaessa mikään ei ollut niin vaikeaa kuin keski-ikäinen kerran vuodessa pikkujouluna ryyppäävä keski-ikäinen nainen. Tämä noin pyöreästi arvioiden 30000 kyydin kokemuksella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No siis itse asiassa eilen puhuin kaverini kanssa tuosta että NHL 2004 on varmaan viimeisin änäri jossa oikeasti itse pelatessa ne tekoälyn laukaisumäärät pyörii jossain normaaleissa lukemissa ja veskareille on mahdollista saada suht realistiset torjuntaprosentit. Nykyään tuntuu olevan niiin että se veskarin päästettyjen maalien keskiarvo on ehkä jotain 1,45 ja torjuntaprosentti 89,5. Ei se ihan linjassa ole.
Jatkoa, äsken tahkosin Minnesotaa vastaan ja hävisin pelin 4-2 ja laukaukset minulla 27-8. Oli aika huikea peli kun vastustajan ekasta viidestä vedosta neljä meni sisään. Sen jälkeen veskari torjuikin kolme, wohoo.

Enemmän tosin lievää harmitusta aiheuttaa tällä hetkellä että pleikkarin ohjaimesta tuntuu taas tuo vasen tatti olevan vähän hajalla. Se on etenkin änäriä pelatessa kokolailla raskas juttu kun pitäisi luistella ja aloittaa, on hienoa kun pelaaja alkaa nykimään itsekseen aloituksissa niin sehän tarkoittaa automaattisesti aloitustappiota. Lisäksi alaspäin luistellessa hieman ikävää kun alat liukumaan niin pelaaja vetääkin yhtäkkiä jarrut pohjaan koska tatti ohjaa itsekseen sitä ylöspäin. Kiva.

Onkohan tuossa nyt kosketushäikkä vai saisiko tuota jotenkin kuntoon kun tattia pyörittelisi? Avasin jo ohjaimen mutta ne tatit on sen verran hyvin suojassa siellä että niitä ei pääse oikein tutkimaan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
K-Team Päivät 2021 (Keskolaiset tietää) peruttu "vallitsevan koronatilanteen takia". Minkä vitun koronatilanteen ja tapahtuma olisi ollut vasta 6.11. jolloin rajoituksista ei pitäisi olla enää tietoakaan.

Yli 100 ruuanmaistattajaa, aivan järjetön määrä lahjuksia, ammattimessut ja Suomen mittakaavassa ihan nimekkäät esiintyjät, tuttujen tapaaminen ympäri Suomen sekä hotelliyö Helsingissä jää nyt sitten toisena vuonna peräkkäin väliin.

Esiintyjät olisivat olleet Stig, Pandora, Tuure Kilpeläinen, Jukka Poika ja Haloo Helsinki.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Asunnossamme ilmeni perjantaina vesivahinko. Alustava arvion mukaan yli kuukauden remppa, sen verran hyvin betonilattia on kastunut. Myös ulkoseinän villat kastuneet. On kyllä yksi vitutuksen multihuipennus.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
K-Team Päivät 2021 (Keskolaiset tietää) peruttu "vallitsevan koronatilanteen takia". Minkä vitun koronatilanteen ja tapahtuma olisi ollut vasta 6.11. jolloin rajoituksista ei pitäisi olla enää tietoakaan.

Yli 100 ruuanmaistattajaa, aivan järjetön määrä lahjuksia, ammattimessut ja Suomen mittakaavassa ihan nimekkäät esiintyjät, tuttujen tapaaminen ympäri Suomen sekä hotelliyö Helsingissä jää nyt sitten toisena vuonna peräkkäin väliin.

Esiintyjät olisivat olleet Stig, Pandora, Tuure Kilpeläinen, Jukka Poika ja Haloo Helsinki.

Tässä kyllä haisee helppo tapa säästää rahaa tunnetun tekosyyn varjolla...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No huh huh, mikä tilanne. Laittaa minutkin vihaiseksi tuommoinen käytös. Huomaa, että se alkuperäinen ilmoitus oli kyllä paikallaan ja nyt olisi seuraavan vuoro. Jännää jos tuommoisen kohtauksen jälkeen kyseiseltä henkilöltä ei löydy sen vertaa itsetietoisuutta tajuta, että ehkä omassa käytöksessä on jotain parantamisen varaa. Toki tietenkin, jos henkilö on narsisti, niin sitä itsekriittisyyttä ei kannata odottaa.

Tsemppiä tuon tilanteen kanssa ja laita jotain päivitystä, jos tilanne kehittyy (toivottavasti parempaan suuntaan).
Noniin, tämä saaga saa jo nyt päätöksen.

Työnantaja otti homman vakavasti haltuun jo sunnuntaina ja prosessit laitettiin käyntiin. Lähiesimies oli jatkuvana tukena ja eilen tämän esimies oli yhteydessä ja pyysi tänään kuulemiseen.

Kuulemisessa tekijä oli omahyväinen hymy naamallaan, ei puhunut tilaisuuden vetäjän kehoituksista huolimatta tapahtuneesta, vaan jatkoi minun ja kollegan syyllistämistä, hakien ymmärrystä toiminnalleen. Kielenkäyttö ja käytös oli asiatonta ja tästä huomautettiin.

10 min kohdalla huomautin, että minut on pyydettiin tänne selvittämään lauantain tapahtumia ja jos näin ei tehdä, poistun tilanteesta. Tekijä sanoi ”lässyttävällä” äänellä ja hymyillen että kerroppa sitten mitä tapahtui. Kerroin erittäin ytimekkäästi edeltäneet tapahtumat, Tekijä keskeytti heti että häneltä tuli tunteenpurkaus koska ei luota minuun, eikä halua työskennellä kanssani.

Pyysin esimieheltä lupaa käyttää puhelimen muistiinpanoja voidakseni muistaa asiat mitä tekijä sanoi. Tekijä keskeytti ja sanoi että on se kumma jos nelikymppisen miehen pitää tulla pomojen turvaan muistiinpanojen kanssa.

Minuutilla 14 työnantaja keskeytti tilanteen, kiitti osallistumisesta ja kehoitti tekijää poistumaan työnantajan tiloista ja palauttamaan avaimet.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Noniin, tämä saaga saa jo nyt päätöksen.

Työnantaja otti homman vakavasti haltuun jo sunnuntaina ja prosessit laitettiin käyntiin. Lähiesimies oli jatkuvana tukena ja eilen tämän esimies oli yhteydessä ja pyysi tänään kuulemiseen.

Kuulemisessa tekijä oli omahyväinen hymy naamallaan, ei puhunut tilaisuuden vetäjän kehoituksista huolimatta tapahtuneesta, vaan jatkoi minun ja kollegan syyllistämistä, hakien ymmärrystä toiminnalleen. Kielenkäyttö ja käytös oli asiatonta ja tästä huomautettiin.

10 min kohdalla huomautin, että minut on pyydettiin tänne selvittämään lauantain tapahtumia ja jos näin ei tehdä, poistun tilanteesta. Tekijä sanoi ”lässyttävällä” äänellä ja hymyillen että kerroppa sitten mitä tapahtui. Kerroin erittäin ytimekkäästi edeltäneet tapahtumat, Tekijä keskeytti heti että häneltä tuli tunteenpurkaus koska ei luota minuun, eikä halua työskennellä kanssani.

Pyysin esimieheltä lupaa käyttää puhelimen muistiinpanoja voidakseni muistaa asiat mitä tekijä sanoi. Tekijä keskeytti ja sanoi että on se kumma jos nelikymppisen miehen pitää tulla pomojen turvaan muistiinpanojen kanssa.

Minuutilla 14 työnantaja keskeytti tilanteen, kiitti osallistumisesta ja kehoitti tekijää poistumaan työnantajan tiloista ja palauttamaan avaimet.

Tiedätkö missä kuvausryhmä jatkoi tämän sketsisarjan taltiointia?
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Noniin, tämä saaga saa jo nyt päätöksen.

Työnantaja otti homman vakavasti haltuun jo sunnuntaina ja prosessit laitettiin käyntiin. Lähiesimies oli jatkuvana tukena ja eilen tämän esimies oli yhteydessä ja pyysi tänään kuulemiseen.

Kuulemisessa tekijä oli omahyväinen hymy naamallaan, ei puhunut tilaisuuden vetäjän kehoituksista huolimatta tapahtuneesta, vaan jatkoi minun ja kollegan syyllistämistä, hakien ymmärrystä toiminnalleen. Kielenkäyttö ja käytös oli asiatonta ja tästä huomautettiin.

10 min kohdalla huomautin, että minut on pyydettiin tänne selvittämään lauantain tapahtumia ja jos näin ei tehdä, poistun tilanteesta. Tekijä sanoi ”lässyttävällä” äänellä ja hymyillen että kerroppa sitten mitä tapahtui. Kerroin erittäin ytimekkäästi edeltäneet tapahtumat, Tekijä keskeytti heti että häneltä tuli tunteenpurkaus koska ei luota minuun, eikä halua työskennellä kanssani.

Pyysin esimieheltä lupaa käyttää puhelimen muistiinpanoja voidakseni muistaa asiat mitä tekijä sanoi. Tekijä keskeytti ja sanoi että on se kumma jos nelikymppisen miehen pitää tulla pomojen turvaan muistiinpanojen kanssa.

Minuutilla 14 työnantaja keskeytti tilanteen, kiitti osallistumisesta ja kehoitti tekijää poistumaan työnantajan tiloista ja palauttamaan avaimet.

Loistavaa, että työnantaja oli puolellasi ja homma hoidettiin pois alta. Vaikuttaa kyllä kertakaikkiaan mulkulta tyypiltä tämä entinen kollegasi. Ei voi ymmärtää tuommoista käytöstä aikuiselta ihmiseltä.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Aivan saatanan rasittavaa tukkoisen pään ja nenän kanssa kuunnella heti aamusta ulkona tehtävää julkisivuremonttia. Jotenkin vissiin pölyä jostain lentänyt nenään niin meinaa mennä hermot kun nenällä ei pysty hengittämään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kalastajanlakki ja kuulokkeet -yhdistelmä ei vain toimi. Pitää olla jompi kumpi. Vituttaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hienoa kyllä huomata päälle nelikymppisenä, että tämä elämä taisi olla tässä. Liian paljon etumatkaa kun on antanut ammatillisesti Ja vähän liikaa kun on tyytynyt eloonsa vailla mainittavaa kunnianhimoa,, niin nyt se kostautuu. Vaikka koittaa hitokseen oppia asioita, niin meno on kuin Risto Ulmalalla. Tuli taas yksi wake up-call äsken ja tuntuu siltä, että on aivan sama vaikka jäisi vittu auton alle tuolla pihalla. Onneksi peili löytyy taloudesta ja syyllinen siitä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
meno on kuin Risto Ulmalalla.

Risto Ulmala oli oikeasti aika kova juoksija ja pärjäsi aika hyvinkin. Hän vaan sattui olemaan juoksija liian pian Virenin ja muutaman muun jälkeen ja suorituksiaan ei arvostettu. Jos joku suomalainen kestävyysjuoksija nykyisin juoksisi yhtä hyvin kuin Risto aikanaan, niin yleisurheilun suurimpia tähtiä Suomessa.

Joten, jos meno on kuin Ulmalalla, niin saat olla ylpeä itsestäsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös