Vitutusketju

  • 10 533 028
  • 56 127

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tilasin kahvikoneen. Kesti vajaan kuukauden, että sain koneen. Koneessa väärä tippa-astia ja kahvit pöydälle. Lähetin huoltoon. Jälleen lähes kuukauden odotus. Tippa-astia vaihdettu samanlaiseen väärään malliin, joka ei istu koneeseen. Eli sama ongelma. Vituttaa tällainen säätö. Vittu.

Niin ja haluaisin sitä vitun kahviakin. vittu
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tilasin kahvikoneen. Kesti vajaan kuukauden, että sain koneen. Koneessa väärä tippa-astia ja kahvit pöydälle. Lähetin huoltoon. Jälleen lähes kuukauden odotus. Tippa-astia vaihdettu samanlaiseen väärään malliin, joka ei istu koneeseen. Eli sama ongelma. Vituttaa tällainen säätö. Vittu.

Niin ja haluaisin sitä vitun kahviakin. vittu

Tästä tekstistä päätellen sinua kahVITUTTAA?
 
K

Kiekkokatsoja

.. Vituttaa tällainen säätö. Vittu.
Niin ja haluaisin sitä vitun kahviakin. vittu
V sanoista tuli mieleen eilinen kauppareissu. Siellä oli 50-60v mies naisen kanssa. Sattumalta etenin suunnilleen samaa tahtia kaupassa. Sekosin laskuissa, vaikken laskenutkaan, että kuinka monta kirosanaa, tämä kovaääninen mies päästelikään. Mahtoi hatuttaa miestä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
V sanoista tuli mieleen eilinen kauppareissu. Siellä oli 50-60v mies naisen kanssa. Sattumalta etenin suunnilleen samaa tahtia kaupassa. Sekosin laskuissa, vaikken laskenutkaan, että kuinka monta kirosanaa, tämä kovaääninen mies päästelikään. Mahtoi hatuttaa miestä.
Ei kuulu omaankaan käytökseen, paitsi tässä ketjussa. Junttia on kyllä.
 

444

Jäsen
Tilasin kahvikoneen. Kesti vajaan kuukauden, että sain koneen. Koneessa väärä tippa-astia ja kahvit pöydälle. Lähetin huoltoon. Jälleen lähes kuukauden odotus. Tippa-astia vaihdettu samanlaiseen väärään malliin, joka ei istu koneeseen. Eli sama ongelma. Vituttaa tällainen säätö. Vittu.

Niin ja haluaisin sitä vitun kahviakin. vittu
Tohditko kertoa, mistä tilasit ja minkä merkkisen?
Itse hain aikanaan Kahvikaverista omani suoraan myymälästä. Oikein asiantuntevaa palvelua sai siellä. Maistatti espressoa useammalla automaatilla tehtynä suunnilleen samoilla spekseillä. Neljännen shotin jälkeen oli pakko tehdä päätös, koska kofeiiniöverit työpäivän jälkeen ei kuulunut alkuperäiseen suunnitelmaan. En tiedä, miten hyviä ovat hoitamaan ongelmatilanteita, kun tässä ei ole sellaista kolmessa vuodessa tullut vastaan. Ja koneenkin sai suoraan mukaan myymälästä.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tohditko kertoa, mistä tilasit ja minkä merkkisen?
Itse hain aikanaan Kahvikaverista omani suoraan myymälästä. Oikein asiantuntevaa palvelua sai siellä. Maistatti espressoa useammalla automaatilla tehtynä suunnilleen samoilla spekseillä. Neljännen shotin jälkeen oli pakko tehdä päätös, koska kofeiiniöverit työpäivän jälkeen ei kuulunut alkuperäiseen suunnitelmaan. En tiedä, miten hyviä ovat hoitamaan ongelmatilanteita, kun tässä ei ole sellaista kolmessa vuodessa tullut vastaan. Ja koneenkin sai suoraan mukaan myymälästä.
Krupsin laite ja eräältä Suomen ehkä isoimmalta verkkokauppaan keskittyneeltä toimijalta, koska oli ainoa omiin spekseihin sopiva. Sitä saa mistä maksaa... Jos tuosta saa vielä rahat takaisin, niin pitänee jokin kunnon espressolaite käydä hakemassa ehkäpä juuri tuolta kyseisestä kaupasta.

Tuo Krupsin laite kyllä muuten vaikuttaa passelilta kunhan vaan saisi oikealla tippa-astialla.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei kuulu omaankaan käytökseen, paitsi tässä ketjussa. Junttia on kyllä.
Joo, se on totta, että puhekielessä joka lauseen kirosana lisä, on typerää. Mutta eilen sellainen kovaääninen tapaus oli kaupassa. Eikä kyseessä ollut junnu, vaan 50+ mies.
 

Glove

Jäsen
Taas tämä sama tilanne. Pitäisi kertoa ja kehua itseä tuonne työnantajan hakemussivulle. Kysyisivät heikkouksia niin voisin laittaa *"huono kehumaan itseään."
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Taas tämä sama tilanne. Pitäisi kertoa ja kehua itseä tuonne työnantajan hakemussivulle. Kysyisivät heikkouksia niin voisin laittaa *"huono kehumaan itseään."
Kerro vaikka
- minkälaisia tuloksia sait aikaan joissain haastavissa työtehtävissä
- oliko teillä joku tilanne mikä piti ratkaista nopeasti
- minkälaisena persoonana työkaverit ja muut ihmiset teikäläistä pitää
- jos teit jotain vapaaehtoistöitä tjms. niin miten suoriuduit

Tässä nyt muutamia konkreettisia vinkkejä mitä on itse tullut opittua.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
41 vuotta pärjäsin hyvin ilman punkkeja. Kesäkuun lomalla elämäni ensimmäinen. Nyt elokuun lomalla elämäni toinen. Perkele. Lomailu on näemmä vaarallista.

Taas olen suhteellisen varma, että ei tuo ole ehtinyt tuossa kauaa olla, kun oli niin pienikokoinen vieläkin. Ja eilen illalla en ainakaan huomannut mitään. Pitäisi siis selvitä säikähdyksellä, mutta silti vituttaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yskä.
Eilen olisi ollut opastettu kaupunkikävely jota olen koko kesän "odottanut". No eihän sinne voinut mennä kun on köhä.
Maanantaina on sovittu ystävän kanssa syöminen satamassa ja muuta mukavaa hengailua. Eihän sinne voi mennä kun on köhä.
Tiistaina pitäisi mennä fyysisesti töihin näin pitkän loman jälkeen. Mutta katsellaan nyt miten tämä köhä etenee. Tokko paranee siihen mennessä.
Keskiviikkona saisin toisen rokotteen. No eipä sinne olisi menemistä jos on köhä. Ja uuden ajan saanti on ollut täällä päin melko hankalaa.
Ja muutenkin vituttaa yskiminen, kurkkukipu, huono olo, paskat yöunet ja yleinen vetämättömyys. Kun on tämä köhä...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Käy @Iisoppi testissä. Tyttärellä oli maanantaina nuha ja pieni yskä (eli normiflunssa). Piti käyttää tiistaiaamuna testissä, että voi mennä kouluun. 12h testistä tuli negatulos.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voi vittu. Olin hyvässä aikeissa mennä pyörällä Lepaan puutarhatiloille . Matkaa sinne on kotoani noin 13 kilometriä. Pääsin polkemaan noin kymmenen kilometriä kunnes takarengas pyörästä tyhjeni ihan täysin. Isä on kyllä varoitellut että sen kanssa saa olla tarkkana mutta nyt kävi sitten näin.

Ei tässä kai auta kuin ottaa isään yhteys ja pyytää häntä hakemaan minut täältä korvesta. Tiedän jo valmiiksi mitkä sanat isä valitsee niin en kovin hyvillä mielin hänelle soita asiasta. Mutta ei kai tässä nyt muukaan auta?

Vähän täällä kyllä myös satelee mutta sekään ei olisi haitannut kun on sateenvarjokin mukana mutta voi helvetti tuota fillaria.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jos on kuumetta, niin silloin ei voi saada rokotetta, sanotaan meillä päin, pelkkä köhä ei haittaa.
Täällä päin on ohjeistettu että rokotukseen ei saa tulla jos on hengitystie- tai vatsaoireita (ks. liite). Sillä kai yritetään estää se ettei se korona leviä odotustiloissa. Ekaa rokotusta hakiessa minulla oli kyllä vatsaoireita mutta kuka niistä tiesi ja minä tiesin ettei ne liity koronaan. Mutta yskän kyllä kaikki huomaa odotustiloissa...

Käy @Iisoppi testissä.
Käyty on mutta se ei ikävä kyllä yskää paranna. Ei vaikka negatiivinen oli.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210815-112424~2.png
    Screenshot_20210815-112424~2.png
    94,5 KB · kertaa luettu: 134

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Alkaa nyt kyllä toden teolla vituttamaan koko välitystili. Tällainen palvelu minulla on ollut käytössä ja arvatkaa vaan montako kertaa olen kironnut sitä kun en ole saanut rahoja ajoissa. Sitten on kiva selittää muille ihmisille tätä rahatilannetta, kyllä minulla rahaa on mutta kun ne on siellä välitystilillä ja arvatkaa moniko ihminen edes tietää mikä tämä välitystili on? Voin sanoa että ei monikaan ja kiva siinä sitten selitellä.

No nyt en selitä. Jos sinulla on kiinnostusta tietää mikä on välitystili niin googleta. Minulla on yli tuhat euroa säästössä rahaa mutta suurin osa rahoista on siellä välitystilillä ja niihin rahoihin en pääse käsiksi itse niin vain.

Noh, olen tässä reissuun lähdössä ja sovimme välitystilin hoitajan kanssa että hän pistää minun käyttötililleni 300 euroa ensi alkuun nyt perjantaiksi. Mitään ei ole kuitenkaan kuulunut, ei mitään. Ja kello on jo 16 ja enää en voi minnekään soittaakaan koska toimisto on kiinni.

Voi helvetti. Peruuntuuko odottamani Saimaan tour nyt siihen että en pääse käsiksi omiin rahoihin. Ja kyllä, ymmärtäisin jos en pääsisi käsiksi omiin rahoihin jos rahoja olisi vähän. Mutta kun rahoja on reilusti, niin että reissuun on kyllä varaa... Alkaa hiljalleen lähtölaskenta koko välitystilille. Itkettää ja vituttaa... On tässä toki vielä aikaa pelastaa jotain mutta kun ihmiset eivät edes kovin helpolla varmaan edes lainaa koska eivät usko minulla rahaa olevan. Vaikka sitä on... Voi kiesus.

Olin kyllä yhteydessä jo sinne Camping Lappeenrantaankin missä minun piti ensimmäiset yöt yöpyä. Siellä neuvottiin että tule tänne silti niin eiköhän ne asiat jollain lailla järjesty.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
41 vuotta pärjäsin hyvin ilman punkkeja. Kesäkuun lomalla elämäni ensimmäinen. Nyt elokuun lomalla elämäni toinen. Perkele. Lomailu on näemmä vaarallista.

Taas olen suhteellisen varma, että ei tuo ole ehtinyt tuossa kauaa olla, kun oli niin pienikokoinen vieläkin. Ja eilen illalla en ainakaan huomannut mitään. Pitäisi siis selvitä säikähdyksellä, mutta silti vituttaa.
En kyllä jaksa uskoa sinun olleen ilman punkkeja lapsuudessasi, jos et pelkästään asfaltilla ole viettäny aikaasi silloin. Olen jokusen vuoden sinua nuorempi mutta kakarana noita vedeltiin kesäsin vähintään kuukausittain pois ja voi oli se uusin keino (älä enää koita).

Silloin vain ei ollut juurikaan pelkoa sisämaan osalta noista taudeista, mitä levittävät. Nykyään jo täällä Pirkanmaalla alkaa olemaan isohko mahdollisuus tauteihin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En kyllä jaksa uskoa sinun olleen ilman punkkeja lapsuudessasi, jos et pelkästään asfaltilla ole viettäny aikaasi silloin. Olen jokusen vuoden sinua nuorempi mutta kakarana noita vedeltiin kesäsin vähintään kuukausittain pois ja voi oli se uusin keino (älä enää koita).

Itse asiassa nuo ovat ensimmäiset, jotka olen itseltäni löytänyt, vaikka luonnossa olen koko pienen ikäni liikkunut, ja punkeista olen myös ollut tietoinen. Kanta-Hämeessä meni lapsuus ja nuoruus ja vielä armeija. Pirkanmaalla sitten toinen puolisko tähänastisesta elämästä. Tähän asti en niitä ole itsestäni löytänyt jostain syystä, vaikka olen noista ollutkin tietoinen.

Joskus tuosta tuli äidin kanssa puhuttua. Hän asui oman lapsuutensa Päijät-Hämeessä oman lapsuudenkotikuntani naapurikunnassa, ja hän sitä sanoi, että kun hän oli lapsi, punkkeja oli paljon, mutta sitten ne olisivat vähentyneet. Ja hän oli tyytyväinen siitä, että niitä ei ollut silloin kun olimme lapsia. Tai sitten ne ovat iskeneet salaa, mutta eivät ole jääneet kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös