Vitutusketju

  • 10 583 728
  • 56 152

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
%&%€# Thin Lizzy peruutti illan keikan ja ny tarvii lähteä jonnekin #€#%& länsi-siperiaan kesällä Sykesin %€%& tinnituksen takia. "#€€"#"!!!!!!
 

Miimuh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa!

Että sitä osaa olla nuori ihminen tyhmä. Sain juuri vietyä kesätyöhakemukset, joista toinen meni työkkäriin. Noh, kotona sitten huomasin että en ollut allekirjoittanut kumpaistakaan. Ja nyt vituttaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Vituttaa!

Viestin lähetti Miimuh
Että sitä osaa olla nuori ihminen tyhmä. Sain juuri vietyä kesätyöhakemukset, joista toinen meni työkkäriin. Noh, kotona sitten huomasin että en ollut allekirjoittanut kumpaistakaan. Ja nyt vituttaa.

Enpä usko että tuo suuremmin haittaa. Kyllä ne sieltä katsovat hakemukset kuitenkin läpi, ja jos olet pätevän tuntuinen tyyppi niin kyllä se paikka sieltä tulee.

Itseäni ei vituta tällä hetkellä mikään. Katsotaan sitten huomenna työhaastattelun jälkeen, mikä on fiilis.
 

Miimuh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Vituttaa!

Viestin lähetti Sistis
Enpä usko että tuo suuremmin haittaa. Kyllä ne sieltä katsovat hakemukset kuitenkin läpi, ja jos olet pätevän tuntuinen tyyppi niin kyllä se paikka sieltä tulee.

Vitutus lieveni hieman, soitin työkkäriin ja kysyin asiasta. Menen maanantaina allekirjoittamaan tämän toisen hakemuksen. Toinen nyt jää ilman allekirjoitusta, mutta kuten Sistis totesi, jos muuten hakemus miellytti niin tuskin allekirjoituksen puuttumisella ihan hirveätä merkitystä on. Toivon ainakin parasta.
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Re: Re: Vituttaa!

Viestin lähetti Sistis
Itseäni ei vituta tällä hetkellä mikään. Katsotaan sitten huomenna työhaastattelun jälkeen, mikä on fiilis.

Siis vituttaa-aa-aa!!! aaa!! Minä tänään työhaastattelussa myös! Olis pikkuhiljaa pakko saada onnistumisia tällä saralla, koska nykyinen pesti ottaa ja loppuu. Tietenkin. Ensin luvattiin jatkoa, mutta tuotannollis-taloudelliset syyt blaa-blaa-blaa... Tai sit mä oon niin paska... Ihan kuin vaan.

Tänään kuitenkin työhaastattelu unelmaduuniin. Mä haukkana, valmistautuneena, kaiken ennakkoon opiskelleena paikalla. Vastassa kaksi elämäänsä kyllästynyttä tyyppiä. En ehdi edes suutani avata, kun ne sanoo, et haluttiin vaan tavata ja parin viikon päästä on sitten toinen kierros. "No miks sä haluut meille?" Se oli ainoa kysymys. Haastattelu kesti 10 minuuttia ja sekin vain siksi, että itse pitkitin itse sitä höpöttämällä.

Joku varmaan sanoo, et ei tommoseen paikkaan kannata edes sitten mennä, jos porukka on tollasta. Mutta kun tiedän ettei ole. Nää on vaan ne henkilöstötyypit. Eikä nekään hommansa tasalla. Paikka mitä hain olisi hieno ja ihmiset ympärillä mukavia. No, jos se 10 minsaa riitti niille. Mistä mä tiedän. Vituttaa silti. Ihan vitusti.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ikijokeri
Eikö tämä kuuluisi ennemminkin onnellisuusketjuun?
Saattaapi olla. Ei tässä tilassa enää mitään ketjuja pysty valitsemaan. Samapa tuo. Viestin sisältö kuitenkin pysyy samana. Johonkin tämä vitutus pitäisi purkaa. Eikä viitsi näyttöäkään heittää naapurin ikkunasta sisään. Muuten tulee isäntä ja antaa kyytiä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Re: Vituttaa!

Viestin lähetti mikkojii
Joku varmaan sanoo, et ei tommoseen paikkaan kannata edes sitten mennä, jos porukka on tollasta. Mutta kun tiedän ettei ole. Nää on vaan ne henkilöstötyypit. Eikä nekään hommansa tasalla. Paikka mitä hain olisi hieno ja ihmiset ympärillä mukavia. No, jos se 10 minsaa riitti niille. Mistä mä tiedän. Vituttaa silti. Ihan vitusti.

Jep, itsekin kävin kolme viikkoa sitten työhaastattelussa. Olisi tarkoitus vaihtaa nykyinen tuntipalkka duunarihomma paremman maksavaan kuukausipalkkaiseen oman alani duuniin.
Lupasivat viikon sisällä ilmoittaa mihin tulokseen ovat päätyneet.

Nyt on siis kolme viikkoa kulunut eikä sieltä kuulunut mitään. Haen tietysti useisiin paikkoihin jatkuvasti, matoa koukkuun jne., ja jokaiseen paikkaan ei voi noin vain päästä, mutta vituttaa se että kun itse uhrasin yhden päivän ansiot ja matkakulut käydäkseni haastattelussa ei sieltä tullut mitään ilmoitusta. Joskus aiemmin on tullut asiallisilta työnantajilta kokouspöytäkirjaa vaikkei olisi edes haastatteluun asti selvinnyt.

Nami nami.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vitun FINNAIR!!!

Menkää saatana lakkoon vaikka vasta 21.3. Mutta älkää ennen! Vittu, siirtäkää sitä lakkoa nyt! Älkää aloittako sitä 12. päivä! Perkele! Tämä on käsky! Minä olen odottanut sitä Prahan matkaa jo puoli vuotta (17.-20.3.) ja nyt te saatanat meinaatte pilata sen! Vittu! Joustakaa pliis!!!
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Stressaannun ylioppilaskirjoituksien reaalikokeesta, koska koen, etten ehdi lukea tarpeeksi. Ja stressaantuminen vituttaa.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Viestin lähetti Poison
Stressaannun ylioppilaskirjoituksien reaalikokeesta, koska koen, etten ehdi lukea tarpeeksi. Ja stressaantuminen vituttaa.
Turha stressaantua. Itse suoritin reaalin kahteen kertaan lukematta(ei kerennyt kun aina oli jotain "parempaa tekemistä"), ekalla kerralla tuli C ja tokalla M, enkä itseäni pidä mitenkään erityisen lahjakkaana oppilaana. Joten eipä siitä sen kummempaa stressiä kannata ottaa.

edit: Niin, ja kokeita edeltävinä öinä tuli yhteensä nukuttua 2h. Sen näki varsinkin toisen kokeen yhteydessä, kun oli valvonut putkeen 30 tuntia ja muutaman kerran kesken lauseen kirjoittamisen silmissä sumeni ja tuli hetkeksi aikaa hieman hämmentynyt olo.
 
Viimeksi muokattu:

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Re: Vituttaa!

Viestin lähetti goldenawe
Lupasivat viikon sisällä ilmoittaa mihin tulokseen ovat päätyneet.

Nyt on siis kolme viikkoa kulunut eikä sieltä kuulunut mitään. Haen tietysti useisiin paikkoihin jatkuvasti, matoa koukkuun jne., ja jokaiseen paikkaan ei voi noin vain päästä, mutta vituttaa se että kun itse uhrasin yhden päivän ansiot ja matkakulut käydäkseni haastattelussa ei sieltä tullut mitään ilmoitusta. Joskus aiemmin on tullut asiallisilta työnantajilta kokouspöytäkirjaa vaikkei olisi edes haastatteluun asti selvinnyt.

Nami nami.

Tuo on muuten harvinaisen vittumaista. Itse kävin marraskussa 2003 työpaikkahaastattelussa erääseen firmaan. Haastattelun päätteeksi vielä erikseen kysyin, että ilmoitattehan varmasti olenko päässyt kyseiseen hommaan vai en. Haastattelijat lupasivat ilmoittaa viimeistään viikolla 2 (tosin eivät sanoneet minä vuonna). Vieläkään ei ole tullut tietoa pääsinkö kyseiseen paikkaan. Luultavasti en.

Tällä hetkellä työskentelen kyseisessä firmassa, mutta eri paikkakunnalla ja pari kertaa on tehnyt mieli ottaa yhteyttä kyseiseen haastattelijaan ja kysyä rekrytointiprosessin tilannetta.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vituttaa sanojen painotus _ -merkeillä joidenkin kirjoittajien toimesta. Se on _todella_ typerän näköistä. Oliskohan muita keinoja painottaa tiettyjä sanojaan?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Inssi meni sitten perseelleen, se vituttaa tällä hetkellä melkein niin, ettei veri kierrä. Ja tein sen ihan itse. Taidot kuulemma riittävät, mutta pari havannointivirhettä ratkaisivat. Ainoa positiivinen asia on se, että revanssin pääsee ottamaan todennäköisesti jo ensi viikolla, koska määrättiin vain 2 lisäajotuntia. Ehkäpä vitutustani lisää entisestään se, että mulla ois autokin tuolla jo valmiina odottamassa kortin saantia.

Ja edellisen kirjoittajan suorastaan naurettava vitutuksen aihe pisti myös vituttamaan.

Vituttaa myös muutamien kirjoittajien poraus tuolla Jokeriosastolla. Jossittelu on turhinta mitä tiedän. Vahvistuksia ei tullut ja näillä mennään. Piste.

Vittu.
 

Qwerty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Sam#9
Vituttaa sanojen painotus _ -merkeillä joidenkin kirjoittajien toimesta. Se on _todella_ typerän näköistä. Oliskohan muita keinoja painottaa tiettyjä sanojaan?

Mutta ilmeisesti kaikkien kirjoittajien alaviivapainotuksista et vittuunnu? Ok.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa tuo hysteerinen uutisointi Paavin sairaalaan joutumisesta. Ihan kuin 85-vuotiaan sairastelevan äijänkäppyrän kuolemaan ei osattaisi mitenkään varautua. Vai kuvittelevatko katoliset, että heidän kirkon päällikkönsä on joku yliluonnollinen olento joka aina ja ikuisesti heiluttelee jonkun palatsin ikkunasta.

Samanlainen paniikki ja hämmennys vallitsi syksyllä Lähi-idässä, kun Arafatin Jasserin terveys alkoi reistailla. Henkilöpalvontaa vai mitä lie. Ei oikeestaan vituta, ihmetyttää vaan.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Eino_Mies
Vituttaa tuo hysteerinen uutisointi Paavin sairaalaan joutumisesta. Ihan kuin 85-vuotiaan sairastelevan äijänkäppyrän kuolemaan ei osattaisi mitenkään varautua. Vai kuvittelevatko katoliset, että heidän kirkon päällikkönsä on joku yliluonnollinen olento joka aina ja ikuisesti heiluttelee jonkun palatsin ikkunasta..

No mutta, Vatikaanin Grönmanhan on jumalan lähettiläs suoraan alenevassa polvessa. Eikä tämä ollut edes vitsi, tai siis onhan tää koko juttu täysi vitsi, mutta...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa. Oli hauska alkuilta kavereiden kanssa. Sitten puolta tuntia ennen, kuin pienen osan meistä (minä mukaanlukien) piti lähteä Tampereen baareja kohti, maha sanoi työehtosopimuksen irti. Sellainen olo, että on läpiveto omassa kehossa... en sitten viitsinyt lähteä bilettämään.

Mainittakoon vielä, että pakin sekaisinmeno ei johtunut alkoholista, vaan taitaa ihan oikeasti olla samaa mahataudin poikasta, mitä muutamalla tutullakin on ollut.

Upeaa tulla kipeäksi näin loman alkuun. No onneksi on nuo muutama uusi CD, joita voi popitella.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa edelleen tämä joidenkin palstalaisten tyyli kiroilla kirjoituksissaan ankarilla "prkl, tana, jmlt, v***u yms. järjettömyyksillä.

Jos kerran voimasana on paikallaan, niin käytetään niitä kunnolla. Ei se äiti suutu, vaikka pieni ärräpää välillä lipsahtaakin.

Vituttaa myös tämä hienoinen krapula, olisi ilmeisesti kannattanut nukkua vielä hetki.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ottaa muuten nyt raskaasti päähän. Korkea kuume jo viidettä päivää päällä. Tämän lisäksi kova röhäinen yskä, tukkoinen nenä muutenkin sekava olo. Terveyskeskuksessakin vain sanoivat ettei viitsi tuollaisen takia lääkäriä vaivata. Hoitaisivat hommansa, saatana.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lievähkö vitutus valloillaan. Mikähän helvetti siinä on, että asioiden tekeminen pitää aina jättää ihan viimeiseen mahdolliseen hetkeen ? Maanantaiksi on saatava eräs analyysi/kirjoitelma valmiiksi ja en vieläkään tunnu löytävän riittävää motivaatiota homman tekemiseen. Kyllä tällainen tyhmyys saa aikaan jo pienehkön vitutuksenkin. Kirjoitellaan sitten yöllä perkele.
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Lievähkö vitutus valloillaan. Mikähän helvetti siinä on, että asioiden tekeminen pitää aina jättää ihan viimeiseen mahdolliseen hetkeen ? Maanantaiksi on saatava eräs analyysi/kirjoitelma valmiiksi ja en vieläkään tunnu löytävän riittävää motivaatiota homman tekemiseen. Kyllä tällainen tyhmyys saa aikaan jo pienehkön vitutuksenkin. Kirjoitellaan sitten yöllä perkele.

Kyllä se siitä sitten kun toimeen tarttuu. Se aloittamisen tuska on aina se isoin peikko, oli sitten kyseessä homma kuin homma.

Toisaalta me jatkoaikalaisethan voisimme olla tässä kohtaa apunasi. Laitat vaan otsikon ja homma lähtee etenemään kolmen sanan tarina- menetelmällä. Veikkaisin, että illalla on jo melko pitkä analyysi, laadusta on tosin vaikea lähteä veikkailemaan.
 
Minä nään vaivaa ja tilaan parit pääsykoekirjat kirjastoon, eiköhän kohta kaikki perkeleen merkantti-wannabe-pissikset käy ne varaamassa = Odotan taas pari kuukautta. Sain vielä kuunnella kirjastontädin, alias Goottilehmän määkimistä. Vittu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös