Käytä talouspaperia tai jotain sukkaa mieluummin. Ellet sitten erityisesti pidä sen mausta, mikä toki selittäisi tuon juomalasin.Humalahakuiset ötttiäiset. Tässä pihalla istuessa on mukava pitää janojuomaa vierellä, mutta pirun usein lasia kallistellessa huomaa, että proteiinia kelluu juoman pinnalla.
Auto on semmoinen laite, että ei kanattais omistaa, ellei sen tarve ole suuri.Mun mysteeriauto lähti taas vaihteeksi käyntiin. Joten viedäänpä se nyt sitten autosähköjä korjaavaan liikkeeseen, jos se ECU on kuitenkin paskana. Merkkiliikehän nosti kädet ylös heti kun selvisi, ettei tehtaalta saa enää tähän autoon uusia ECUja. Eivät eďes halunneet yrittää, vaikka itse löysin käytetyn ECUn netistä. Mutta se vituttaa, että menee taas kymppejä, jos ei satoja euroja. Mutta jospa tää nyt saataisiin kuntoon. Onhan tämä tähän asti ollut hyvinkin toimiva peli. Öljyjä kun on muistanut välillä vaihtaa niin hyvin on matka kulkenut.
Toivottavasti kyseinen kusipää jää kiinni. Kiinnostaa hieman silti tuo väkivallan käyttö, otitko ns puoliväkisin kiinni vai? Ainakaan tuohduksissa ei kannata itseään tuollaisen ihmisjätteen vuoksi vaikeuksiin asettaa. Mutta jos yrittää karkuun ja mahku saada kiinni, niin täysin sallittua kun käyttää järkeä.Vituttaa suunnattomasti nämä ihmiskyrvät, jotka kelaavat lasten päälle suojatiellä ja katoavat.
Kieltämättä aika vittumaista käytöstä kadota paikalta onnettomuuden jälkeen. Vaikka sitä kuinka tarkkana liikenteessä olisi aina on mahdollista, että tuollainen suojatieonnettomuus osuu myös omalle kohdallekin. Itse olen meinannut ajaa yhden oman frendini yli T-risteyksessä hänen ajaessa fillarilla suojatiellä tien yli.Vituttaa suunnattomasti nämä ihmiskyrvät, jotka kelaavat lasten päälle suojatiellä ja katoavat. Todella paljon. Itse asiassa
ainoa kerta aikuisiällä kun olen aloitteellisesti käyttänyt väkivaltaa, liittyy tälläiseen keissiin. Nämä pitäisi poistaa liikenteestä
pysyvästi.
Aina liikenteessä voi sattua mitä tahansa, mutta jos paska osuu omalle kohdalle, ei onnettomuuspaikalta paeta.
Itsehän olen hyvin ajattelevainen ihminen ja mietin aina ennen tekoa, että onko tää sen mahdollisesti itselleni tulevan rangaistuksen arvosta. Suunsoittajat ja muuten vaan riidanhaluset jätän aina huomioimatta. Ei niiden kanssa kannata vääntää, ku ne on vaan puheita. Sen sijaan nää jotka pakenee kun ajaa jonkun päältä, raiskaajat ja muu ihmiskunnan pohjasakka ansaitsee tasaisin väliajoin saada korville. En mieti hetkeäkään onko se sen arvosta, koska oon jo päättänyt sen, et kyllä se on.Kiinnostaa hieman silti tuo väkivallan käyttö, otitko ns puoliväkisin kiinni vai? Ainakaan tuohduksissa ei kannata itseään tuollaisen ihmisjätteen vuoksi vaikeuksiin asettaa.
Eikö ne takautuvasti tule vielä joltakin aikaa? Ja kaikki kannattaa tietysti hakea, mitä irti saa. Jostain luin, että suomalaiset jättää ihan käsittämättömiä summia tukia hakematta, kun eivät ymmärrä, osaa tai kehtaa. Kyllä mä ainakin riistin ja raastin jokaisen pennosen silloin muuamia vuosia sitten kun olin työttömänä ja osa-aika töissä. Fiilunkiin en sentään lähtenyt, kuten muutamat tutut. Pari tuttavaa keplotteli myymällä (siis olemattomia) polttopuita toisilleen ja niitä sai kai laittaa sitten lämmityskustannuksiin vai saiko sitten toimeentulotuen kautta, en ole ihan varma, mutta ihan ok masseja (työttömille) ne niillä juonitteli.Vittu, en ehtinyt tekemään toukokuun toimeentulotukihakemusta ajoissa eli kai toukokuun puolella. Vitutti etukäteen plarata niiden kaikkien etenkin liitteiden kanssa ja hakemuksen teko myöhästyi. Onko peli kokonaan pelattu vai voiko toimeentulotukea vielä saada kuitenkin toukokuulta?
Toisaalta, en jaksanut kiirehtiä senkään takia kun pidin lähes varmana etten saisikaan mitään toimeentulotukea. Rahaa on sen verran paljon kuitenkin säästössä. Mutta olisihan sitä kai kannattanut kokeilla? Viimeksi kun en ajatellut saavani kuin korkeintaan pientä apua laskujen maksuun niin sainkin kuitenkin yli 600 euroa tukea.
Voihan v...
Voi sitä saada. Nyt vaan hakemus sisään niin nopeasti kuin viitsit.Onko peli kokonaan pelattu vai voiko toimeentulotukea vielä saada kuitenkin toukokuulta?
Voi sitä saada. Nyt vaan hakemus sisään niin nopeasti kuin viitsit.
Vittu, en ehtinyt tekemään toukokuun toimeentulotukihakemusta ajoissa eli kai toukokuun puolella. Vitutti etukäteen plarata niiden kaikkien etenkin liitteiden kanssa ja hakemuksen teko myöhästyi. Onko peli kokonaan pelattu vai voiko toimeentulotukea vielä saada kuitenkin toukokuulta?
Toisaalta, en jaksanut kiirehtiä senkään takia kun pidin lähes varmana etten saisikaan mitään toimeentulotukea. Rahaa on sen verran paljon kuitenkin säästössä. Mutta olisihan sitä kai kannattanut kokeilla? Viimeksi kun en ajatellut saavani kuin korkeintaan pientä apua laskujen maksuun niin sainkin kuitenkin yli 600 euroa tukea.
Voihan v...
Meinasin melkein tykätä tästä koska itsekin olen valveilla hölmöjen elämänvalintojen takia, mutta taidankin vain toivotella jaksamisia työpäivään. Tiedän tunteen...Herätys ois 2tunnin päästä duuniin eikä oo tullu nukuttua yhtään. Kannatti ottaa päikkärit.
Herätys ois 2tunnin päästä duuniin eikä oo tullu nukuttua yhtään. Kannatti ottaa päikkärit.
Tuli lopulta 1.5tuntia jopa nukuttua, olo oli suorastaan krapulainen kun kello herätti :D piti vielä lähteä töihin, onneksi loma alkaa kohta. Ei oikeastaan edes pahemmin väsytä kun pääsi vähän työnmakuun.Melkein minullekin kävi näin. En saanut ensi alkuun unen päästä kiinni mutta no, onneksi nukahdin kuitenkin siinä 24 maissa kaiketi ja sain noin 5-6 tuntia nukuttua.
Joskus vaan tulee minullakin huonosti nukuttuja tai jopa unettomia öitä. Mutta onneksi tosiaan sain nyt edes 5-6 tuntia nukuttua ja ei ihan kärvistelyä työpäivä tosiaan varmaan ole.
Tsemppiä sinulle työpäivään. Jos töihin edes menit tänään? Tiedän kuinka raskasta on kun nukkuu todella huonosti. Silloin olen jopa jäänyt välillä pois töistä kokonaan.