Vitutusketju

  • 10 507 559
  • 56 109

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa, kun töitä on niin paljon, ettei meinaa viikonlopun viettoon ehtiä. Korkkasin nyt kuitenkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Palkkaa minut assistentiksi. En kyllä tiedä mitä teet työksesi, mutta olen nopea oppimaan.

Jos jaksat nysvätä nettisivujen ja videoiden kanssa viikonloppunakin, niin tervetuloa remmiin. Haetaan tosin ensin täyttölupa tuolle assarin hommalle, joten palataan asiaan ehkä vuoden päästä.

Etkö voi viettää viikonloppua korkkaamatta? Jos näin, niin kannattaa katsoa tarkkaan peiliin ja miettiä mihin suuntaan ollaan menossa.

Näköjään en. Joulun aikoihin en kyllä korkkaillut. Kiitos huolenpidosta ja välittämisestä.
 

Glove

Jäsen
Jos jaksat nysvätä nettisivujen ja videoiden kanssa viikonloppunakin, niin tervetuloa remmiin. Haetaan tosin ensin täyttölupa tuolle assarin hommalle, joten palataan asiaan ehkä vuoden päästä.
Tuohan passaisi. Minulla on noihin hommiin koulutuskin, en tosin ole tehnyt niitä hommia neljääntoista vuoteen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuohan passaisi. Minulla on noihin hommiin koulutuskin, en tosin ole tehnyt niitä hommia neljääntoista vuoteen.

Ei se haittaa, julkisella puolella tuo passaa ihan mainiosti. Ja tähän hymiö.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä nyt vituttaa että menin edes ohimennen mainitsemaan miehelle että tapasin entisen opettajani sattumalta (opettajan jonka kanssa minulla oli ollut seksisuhde). Mies jaksaa satunnaisesti piikitellä siitä. Kysellä että himoitsenko ex-opeani.... Oliko minulla suhde yhtäaikaa hänen ja open kanssa? Oliko se ope hyvä sängyssä yms.... Ehkä nämä olisi ollut asioita jotka olisi aikoinaan pitänyt puhua jos ne kiinnostaa. Mutta en ihan hirveän tarkkaan ole koskaan halunnut vatvoa sitä mitä oli ennen kuin edes tapasin mieheni. Mutta puhutaan nyt... Helvetti, puhutaan puhki ja pahki jos se auttaa. Kunhan ollaan tarkkoina sanojen kanssa ettei niiden takaa voi hakea toisia merkityksiä kuin niillä on.
Oot sinäkin. Ihmetyttää näin alakoulun opettajan näkökulmasta... Toki, voisin minäkin ottaa sijaispestin vaikka lukion tyttöjen liikunnanopettajana... Kyseessä nyt lienee joku aikuisopiskelijajuttu?

Opettajat ovat kyllä hyviä sängyssä. Minäkin kuorsaan ja piereskelen äärimmäisen tyylikkäästi.

Vituttaa joka mainoskatkolla tuleva Putouksen kiintiömainos. Joo, kyllähän ne katsojaluvut laskee vuosi vuodelta, mutta itse ainakin jätän juurikin noin heikosti tehtyjen mainosten takia ohjelmia katsomatta
Minä en koskaan osta mitään mitä minulle tyrkytetään. Jos nyt vaikka astianpesukone hajoaisi, ja joku mainostaisi uutta, niin en varmasti hankkisi. Sanoisin vaimolle, että vedä vaan käsipelillä.

Ikää sen kun tulee, mutta elämä vain jummaa paikallaan. Toki se on osittain itsestäkin kiinni, mutta harvinaisen vittumaisia ajatuksia aina näin syntymäpäivän lähettyvillä aivot itselle viestittää.
Ei syntymäpäiviä juhlita sen jälkeen, kun on saatu 18 mittariin. Niitä surraan.
 

444

Jäsen
Ei haittaa, täällä on jo kissakuvia. Ei tarvii koirien kuvia. Tai sit mä alan lähettelee vauvakuvia.
Vituttaa vauvakuvat. Ketä oikeesti kiinnostaa ihailla jotain vitun rusinaa, joka näyttää tismalleen samalta kuin kaikki muutkin rusinat. Ja se vitun lässytys niille rusinoille. ”Oi kun sä osaat rääkyä niin vitun hienosti.” ”Onpa upea sinappi tässä paskavaipassa.” ”Annas kun mä haistan sun persettä, onko taas lurahtanut kauhallinen vaippaan.” ”Oot sä kyllä ihana kun sä nukut.” ”Kattokaa nyt kun se katselee tyhmänä ympärilleen tajuamatta mistään mitään.” Aivan vitun retardia touhua. Ja jengi siinä ympärillä puhtaasti myötätunnosta ja säälistä yrittää esittää kiinnostunutta, kuinka Unelma Sirpa-Leena taas osasi hienosti napata mutsiaan kaula-aukosta kiinni ja kiskoa alaspäin. No se itse asiassa onkin ihan kiva temppu. Kai mäkin sit alan pehmetä tohon paskaan saatana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa vauvakuvat. Ketä oikeesti kiinnostaa ihailla jotain vitun rusinaa, joka näyttää tismalleen samalta kuin kaikki muutkin rusinat. Ja se vitun lässytys niille rusinoille. ”Oi kun sä osaat rääkyä niin vitun hienosti.” ”Onpa upea sinappi tässä paskavaipassa.” ”Annas kun mä haistan sun persettä, onko taas lurahtanut kauhallinen vaippaan.” ”Oot sä kyllä ihana kun sä nukut.” ”Kattokaa nyt kun se katselee tyhmänä ympärilleen tajuamatta mistään mitään.” Aivan vitun retardia touhua. Ja jengi siinä ympärillä puhtaasti myötätunnosta ja säälistä yrittää esittää kiinnostunutta, kuinka Unelma Sirpa-Leena taas osasi hienosti napata mutsiaan kaula-aukosta kiinni ja kiskoa alaspäin. No se itse asiassa onkin ihan kiva temppu. Kai mäkin sit alan pehmetä tohon paskaan saatana.
Minua ei vituta vauvakuvat sinänsä. Minusta on otettu tasan yksi vauvakuva. Vuodelta 1973. Se on mustavalkoinen, ja näytän siinä ihan Kekkoselta, ilman silmälaseja. Seuraavaksi pääsin valokuvaan 1977. Sellaista se oli silloin. Ei räpsitty niitä kuvia alituiseen. Eikä ollut selfiekeppejä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo... Itse olin vähän päälle kolmekymmentä ja mies muutaman vuoden vanhempi.

Mä muistan tämän maalta. Siis noiden äijien mustasukkaisuuden. Mua se toki nauratti, mutta en olekaan nainen. "Yritäks sä jotain", sanoi yksikin puupää kun tervehdin hänen naistaan, koska olin puhunut naisen kanssa joskus ja katsoin asialliseksi tervehtiä. Ei oo kovin hyvät tarjonnat akoilla landella, no, meillä isossa kylässä miehet taas on "miehiä", joten toivotonta on. En ihmettele yhtään jos isosiittiminen Afrikan kaveri tulee akoille mieleen.
 

Baldrick

Jäsen
Tyttöystävä tilasi elohopeakuumemittarin ja sanoin, että ole varovainen. Huomattiin, että siinä on huono rasia, jossa löysä korkki, ja sanoin, että ole varovainen. Nyt sitten samaan aikaan alas istuessaan sohvalle availi korkkia ja yllätys yllätys kuumemittari meni paskaksi lattialle. En vain voi välttyä "enkö mää sanonut sulle monta kertaa!"-fiilikseltä ja kyllä muistutinkin, ärtymystäni hilliten kuitenkin. "Mutku siinä on huono korkki" ei kelpaa selitykseksi, kun hän on itse sen monesti sanonut ja oli varsin tietoinen siitä ongelmasta.

Onni onnettomuudessa kuitenkin, että iso osa elohopeasta jäi tuubiin ja lopun sain kivilattialla työnnettyä toisiinsa yhdeksi palloksi ja kopattua paperille.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tyttöystävä tilasi elohopeakuumemittarin ja sanoin, että ole varovainen. Huomattiin, että siinä on huono rasia, jossa löysä korkki, ja sanoin, että ole varovainen. Nyt sitten samaan aikaan alas istuessaan sohvalle availi korkkia ja yllätys yllätys kuumemittari meni paskaksi lattialle. En vain voi välttyä "enkö mää sanonut sulle monta kertaa!"-fiilikseltä ja kyllä muistutinkin, ärtymystäni hilliten kuitenkin. "Mutku siinä on huono korkki" ei kelpaa selitykseksi, kun hän on itse sen monesti sanonut ja oli varsin tietoinen siitä ongelmasta.

Onni onnettomuudessa kuitenkin, että iso osa elohopeasta jäi tuubiin ja lopun sain kivilattialla työnnettyä toisiinsa yhdeksi palloksi ja kopattua paperille.
Miksi kukaan haluaa elohopeakuumemittarin?
 

Baldrick

Jäsen
Miksi kukaan haluaa elohopeakuumemittarin?

Täällä Aasiassa vielä varsin yleisiä. Olin itsekin hieman pettynyt, kun ensi kertaa näin mittarin ja huomasin sen olevan elohopeamittari. Jo silloin tiesin, että sitä elohopeaa saa aivan varmasti ruveta keräilemään, kun tyttöystävä kanniskelee mittaria mukanaan joka paikkaan ja mittailee jatkuvasti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä muistan tämän maalta. Siis noiden äijien mustasukkaisuuden. Mua se toki nauratti, mutta en olekaan nainen. "Yritäks sä jotain", sanoi yksikin puupää kun tervehdin hänen naistaan, koska olin puhunut naisen kanssa joskus ja katsoin asialliseksi tervehtiä. Ei oo kovin hyvät tarjonnat akoilla landella, no, meillä isossa kylässä miehet taas on "miehiä", joten toivotonta on. En ihmettele yhtään jos isosiittiminen Afrikan kaveri tulee akoille mieleen.
Mulla oli viidesluokkalainen oppilas vanhempainvartissa isänsä ja äitinsä kanssa. Isä vaikutti vaiteliaalta, joten juttelin sitten enemmän äidille. Vittu se ukko tuijotti kuin olisi halunnut tappaa. Ja oltiin koululla, puhuttiin lapsen kouluasioista. En todellakaan ollut iskemässä sen muijaa. Toisissa olosuhteissa tosin ehkä olisin, rouva oli aika kuuma pakkaus, mutta töissä mennään asia edellä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla oli viidesluokkalainen oppilas vanhempainvartissa isänsä ja äitinsä kanssa. Isä vaikutti vaiteliaalta, joten juttelin sitten enemmän äidille. Vittu se ukko tuijotti kuin olisi halunnut tappaa. Ja oltiin koululla, puhuttiin lapsen kouluasioista. En todellakaan ollut iskemässä sen muijaa. Toisissa olosuhteissa tosin ehkä olisin, rouva oli aika kuuma pakkaus, mutta töissä mennään asia edellä.


Menenkin tästä Murhainfoon Ajankohtaista-osioon, onko surmalle jo ketju. "Jarno [nimi hyvällä säkällä muutettu] ei vieläkään tiedä, miksi hän tappoi. Jarnoa ei tarvitse odotella maanantaiksi töihin."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Menenkin tästä Murhainfoon Ajankohtaista-osioon, onko surmalle jo ketju. "Jarno [nimi hyvällä säkällä muutettu] ei vieläkään tiedä, miksi hän tappoi. Jarnoa ei tarvitse odotella maanantaiksi töihin."
Älä suotta, ei ole ajankohtaista. Tapahtuneesta on pari vuotta, ja tietääkseni kaikki osapuolet elävät. Jarnokin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa nuo "jään tähän kaupan tuulikaappiin hidastelemaan ja solmimaan nauhojani, ettei kukaan mahdu ohi" tyypit.

Vituttaa myös moni muukin asia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja jengi siinä ympärillä puhtaasti myötätunnosta ja säälistä yrittää esittää kiinnostunutta, kuinka Unelma Sirpa-Leena taas osasi hienosti napata mutsiaan kaula-aukosta kiinni ja kiskoa alaspäin. No se itse asiassa onkin ihan kiva temppu. Kai mäkin sit alan pehmetä tohon paskaan saatana.

Osaan minäkin tuon tempun. Mutta litsaria tulee, joten en tee. Vauvalle ei tulisi. On se kumma kun lihaa syövää keski-ikäistä valkoista lihavaa heteromiestä sorretaan joka käänteessä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt se vitutus ja saatana gonahdus iski. Vittu yhtään ei kiinnostaisi mennä minnekään vitun armeijaan taas. Saatana paljon mieluummin aloittaisin huomenna uuden työviikon, mutta ei vittu kun täytyy mennä juoksemaan johonkin vitun märkiin poteroihin tähtäilemään mielikuvitusolentoja. Helvetin kivaa ja hauskaa saatana.
 

444

Jäsen
Osaan minäkin tuon tempun. Mutta litsaria tulee, joten en tee. Vauvalle ei tulisi. On se kumma kun lihaa syövää keski-ikäistä valkoista lihavaa heteromiestä sorretaan joka käänteessä.
No mä en ehkä mutsiani menis vetämään kaula-aukosta, oon sen verran nössö. Mutta monen muun kaula-aukkoa raottaisin oikein mielelläni. Kukapa ei.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Nyt se vitutus ja saatana gonahdus iski. Vittu yhtään ei kiinnostaisi mennä minnekään vitun armeijaan taas. Saatana paljon mieluummin aloittaisin huomenna uuden työviikon, mutta ei vittu kun täytyy mennä juoksemaan johonkin vitun märkiin poteroihin tähtäilemään mielikuvitusolentoja. Helvetin kivaa ja hauskaa saatana.
Vemppaa hyvä mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös