Vitutusketju

  • 10 535 100
  • 56 128

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tällaisia kirjoituksia varten pitäisi olla se ivallinen huutonauru -hymiö käytössä. Ei varmaan kirjoittaja itsekään ole tällaista vakavalla naamalla kyennyt näpyttelemään.

Vai onko tää joku piilokamera? Astuinko miinaan?

Mutta siis onhan tossa totuutta. Maalaisten tapauksessa se koko oma persoonallisuus perustuu vaan siihen missä asuu. Maalla. Ihan kuin joku helvetin asuinpaikka kertoisi minkälainen ihminen on.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mutta siis onhan tossa totuutta. Maalaisten tapauksessa se koko oma persoonallisuus perustuu vaan siihen missä asuu. Maalla. Ihan kuin joku helvetin asuinpaikka kertoisi minkälainen ihminen on.
Eikö tämä juuri mene toisinpäin eli helsinkiläiset korostavat stadilaisuuttaan. Varsinkin ne jostain tuusulasta Helsinkiin muuttaneet. Tälläkin palstalla alvariinsa näkee moista.

Itsehän olen virallisesti asunut tai viettänyt pitkiä aikoja mm. Helsingissä, Oulussa, Joensuussa, Turussa ja Rovaniemellä. Ainoastaan Helsingissä ahdisti kaupunki itsessään. Rovaniemi on toisaalta melkoisen kolkko pikaisesti rakennettu bunkkerimainen kyhäelmä.

Helsingissä on metro ja ratikka. Ne varsinkin ahdistaa, ja kaikki muutkin retalajengien kokoontumispaikat. Tällä viikolla palstalla paikallisbussiliikenteestä ja siitä meiningistä avauduinkin. Fillarilla oli Helsingissä hyvä ajella työmatkani kaikessa rauhassa kaahaamatta. Autolla meni matkalla pitempään, kun pari kertaa kokeilin.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Maalaisille käy usein näin, kun saavat ensimmäistä kertaa avainkortin käteen. Uudet myllyt käyntiin! Stadi vs Lande, kuka lähtee? Vitsi vitsi.

Niin eihän hesalaiset varmaan edes hotelleja käy, miksipä käyttäisivät? Heillä on se oma rakas 20 neliön putkiremontoitava yksiö Vuosaaressa, johon voi metrolla vetäytyä työpäivän jälkeen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi vittu näitä kokouksia... Aivan kauhea huuto ja säätäminen, ja sitten pitäisi jotain tuosta ymmärtääkin.

Ensin on Intian jengillä mikrofoni päällä ja molottavat jotain koko ajan niin ettei kokouksen ylläpitäjää kuule kukaan. No, ne saadaan hiljennettyä, mutta sitten alkaa sekoilu ruudun jakamisen kanssa. Kukaan ei näe yhtään mitään ja sekös sitten hirveästi hihityttää toista porukkaa. Tietty mikit auki sielläkin.

Sitten ihan normaalia sekoilua kun ei ymmäretä toisten englantia, ja lopuksi jotain aivan turhaa kikattelua ja hihittelyä joka ei liity asiaan mitenkään.

15 minuutin kokous venyi 40 minuuttiin kaiken tämän urpoilun takia. Enkä ole varma ymmärsikö kaikki nyt läheskään mikä olisi suunnitelma seuraaville parille viikolle. Veikkaan että tämän parin viikon jälkeen oleva kokous on vielä karseampi.
Tästä tuli jotenkin ihanasti pernaveikko mieleen.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Plot twist: Suomessa ei ole yhtäkään isoa kaupunkia, eli me olemme kaikki landeja.

Enpä muuten itsekään tiennyt tuota avainkorttijuttua. Pari kertaa on reissussa kortti lakannut toimimasta ja kummallakaan kerralla ei respa osannut/huomannut muistuttaa, että voisi tuosta kännykkäkotelossa säilyttämisestä johtua. Tosin molemmat tapahtuivat maissa, joissa nuo kotelot eivät ole kovinkaan yleisiä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä nyt vituttaa että menin edes ohimennen mainitsemaan miehelle että tapasin entisen opettajani sattumalta (opettajan jonka kanssa minulla oli ollut seksisuhde). Mies jaksaa satunnaisesti piikitellä siitä. Kysellä että himoitsenko ex-opeani.... Oliko minulla suhde yhtäaikaa hänen ja open kanssa? Oliko se ope hyvä sängyssä yms.... Ehkä nämä olisi ollut asioita jotka olisi aikoinaan pitänyt puhua jos ne kiinnostaa. Mutta en ihan hirveän tarkkaan ole koskaan halunnut vatvoa sitä mitä oli ennen kuin edes tapasin mieheni. Mutta puhutaan nyt... Helvetti, puhutaan puhki ja pahki jos se auttaa. Kunhan ollaan tarkkoina sanojen kanssa ettei niiden takaa voi hakea toisia merkityksiä kuin niillä on.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@SteelGate Meillä on töissä osa huoneista mm. kaikki asiakashuoneet ja pukuhuoneet noiden avainkorttien takana. Puhelimen suojakuorien magneetti tosiaan nollaa nuo kortit. Todella kätevää tosiaan, kun työpuhelimessa on suunnaton nahkainen suojakuori helvetillisellä magneetilla. Kaulassa avaimia ei voi oikein pitää ja taskujakin rajallisesti...aika usein ne samaan taskuun eksyvät.

Ei ole iso homma koodata korttia uudestaan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aivan, Sain asian selville vasta tovin odottelun jälkeen hotellin tyhjässä aulassa, kun vilkaisin ohjepapereita ja takana toisella puolella mainittiin asiasta.
Eikö ne olisi respassa voineet koodata uusiksi sen avainkortin?
Kuka siellä hotellin tyhjässä aulassa olisi koodannut sen avainkortin keskellä yötä? Hyvä, että kaverit tulivat ja Punamusta pääsi huoneeseensa lopulta.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Jaa no jos se on ollut joku "henkilökunnaton" hotelli, niin sittenhän asia on eri. En tunne tapausta sen tarkemmin, kunhan huutelen täältä sivusta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaa no jos se on ollut joku "henkilökunnaton" hotelli, niin sittenhän asia on eri. En tunne tapausta sen tarkemmin, kunhan huutelen täältä sivusta.
Edellisellä sivulla on lisää juttua tapauksesta. En minäkään tiedä, että millaisia hotelleja siellä Lappeenrannassa on.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1,5 vuotta muutosta uudiskohteeseen. Puoli vuotta odoteltiin vuosikorjauksen jälkeen paria uutta keittiön ovea. Nyt asentaja kävi ne asentamassa, mutta päätti puhdistaa omat sormenjälkensä jollain liuottimella tai ihmesienellä rikkoen samalla viereisenkin kaapin oven pinnan. Ei sitä edestä päin huomaa, mutta kun sivulta (esim olohuoneesta) katsoo niin kiva kun valkoisissa ovissa näkyy pyyhintäjäljet joita ei saa pois. Toki myös pakollinen naarmukin sieltä löytyy.

En voi suositella Topi-keittiöitä kenellekään.
 

Burtonn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En voi suositella Topi-keittiöitä kenellekään.
Onko Topi-keittiöllä jotain suurempaa ongelmaa, olen pitänyt yhtenä laatutoimijoista mutta nyt yhdessä uudiskohteessa haistattavat pitkät toimittamilleen kylppärin märkätilakalusteille jotka korkkaavat järjestään. Tätä on ollut jopa kohteen laminoiduissa työtasoissa. Ainoa vastaus on että olette lätränneet veden kanssa.

No, kyllä ne vielä maksuun heille menevät, kun äärimmäisessä tilanteessa rakennuttaja viedään käräjille (ei ole tällä kertaa heidän vikansa, olen nähnyt kirjeenvaihdon Topin kanssa) ja siitä pallo pyörii eteenpäin ja kalliiksi tulee....
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko Topi-keittiöllä jotain suurempaa ongelmaa, olen pitänyt yhtenä laatutoimijoista mutta nyt yhdessä uudiskohteessa haistattavat pitkät toimittamilleen kylppärin märkätilakalusteille jotka korkkaavat järjestään. Tätä on ollut jopa kohteen laminoiduissa työtasoissa. Ainoa vastaus on että olette lätränneet veden kanssa.

No, kyllä ne vielä maksuun heille menevät, kun äärimmäisessä tilanteessa rakennuttaja viedään käräjille (ei ole tällä kertaa heidän vikansa, olen nähnyt kirjeenvaihdon Topin kanssa) ja siitä pallo pyörii eteenpäin ja kalliiksi tulee....
1,5 vuotta sitten Topin virolaiset asentajat asentelivat kalusteita kännissä työmaalla. Rakennuttaja sanoi etteivät käytä enää Topia. Noh tiedän faktana, että rakennuttajan uusissa kohteissa on myös Topi-keittiöt toimittajana. Heh. Vissiin halvalla saivat.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En nyt tiedä onko tämä vai ihmettelyketju oikea paikka.
Kävin saldotunteja käyttäessä, tänään siis vapaalla, lounaalla Ompussa ja pari nuorta herraa kyseli verenluovutukseeen Veripalvelun kylttien alla. No, tietenkin sanoin että tulisin mutta kun en saa. Kyselivät sitten miksi, niin sanoin että olen harrastanut seksiä viimeisen 12kk:n aikana miehen kanssa. En saa. En tiedä miksi kyselivät, eikä se heille oikeasti kuulu.

Se, mikä tässä vituttaa, on: kun olin reilut kymmenen vuotta yksiavioisessa suhteessa toisen miehen kanssa, niin silti en saanut luovuttaa verta. Mä ymmärrän jotenkin, etten nyt saa kun sinkkuna jopa kaksi kertaa vuoden sisään käynyt muualla kuin omalla kädellä. Hetroitahan tuo ei koske, vaikka olet Afrikassa käynyt panemassa muuten kuin maksullisesti.

Taitaa nuo piikittäjät olla nykyisin se suurin riski (?), mutta ei ongelmaa. Mutta mun pitää olla vuosi selibaatissa että voisin luovuttaa verta. Ei kiitos.

Sitten vielä kirjaston ovella mainostavat SPR:n veripalvelupistettä, se kun on samoissa tiloissa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Älä nyt saatana. No, menen ja ripottelen tuhkaa päälleni. Google taas ajoi "oikeaan" paikkaan. Saatte hyvät naurut, jossei muuta vitutuksenne keskellä.

E: ja en muuten vittuillaksenikaan poista tahi editoi. Naurakaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En nyt tiedä onko tämä vai ihmettelyketju oikea paikka.
Kävin saldotunteja käyttäessä, tänään siis vapaalla, lounaalla Ompussa ja pari nuorta herraa kyseli verenluovutukseeen Veripalvelun kylttien alla. No, tietenkin sanoin että tulisin mutta kun en saa. Kyselivät sitten miksi, niin sanoin että olen harrastanut seksiä viimeisen 12kk:n aikana miehen kanssa. En saa. En tiedä miksi kyselivät, eikä se heille oikeasti kuulu.

Se, mikä tässä vituttaa, on: kun olin reilut kymmenen vuotta yksiavioisessa suhteessa toisen miehen kanssa, niin silti en saanut luovuttaa verta. Mä ymmärrän jotenkin, etten nyt saa kun sinkkuna jopa kaksi kertaa vuoden sisään käynyt muualla kuin omalla kädellä. Hetroitahan tuo ei koske, vaikka olet Afrikassa käynyt panemassa muuten kuin maksullisesti.

Taitaa nuo piikittäjät olla nykyisin se suurin riski (?), mutta ei ongelmaa. Mutta mun pitää olla vuosi selibaatissa että voisin luovuttaa verta. Ei kiitos.

Sitten vielä kirjaston ovella mainostavat SPR:n veripalvelupistettä, se kun on samoissa tiloissa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olet aina tervetullut tänne piristämään vitutuksiamme.

Edit: Hö, nyt viesti siirretty... Käy se verinäytteenotto kai nenästäkin.
Se oli @Moderaattorit se. Mä oisin antanut mokani olla ihan tuollaisenaan. Aina ei voi voittaa, edes joka kerta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onpa jännä sääntö. Tylsää että se on tollee mukamas poliittisesti korrektisti kirjoitettu, eikä sillee miten oikeesti meinaavat eli "Tule luovuttamaan verta, sitä tarvitaan, PAITSI JOS OOT HOMO SUN PASKAVERTA EI TARVITA MEE KUOLEE AIDSIIS MUUALLE HOMO ELI HIV-TAUTINEN IHMISSAASTA! "

Jännä homma muuten että SPR:n Veripalvelun sivuilla ei lue tommosesta "HOMOILTA EI VERTA HUOLITA" -säännöstä mitään, liekö tuo onkin joku homotornihuhu?


Tossa terveydentilakyselylomakkeessa kyllä löytyy kohta miehille, että ootko homoillut, ja jos oot ni onko siitä 12 kuukautta, mutta ei tossa listassa lue että se olisi este. Mutta onko se este? Vai haluaako uteliaat verenkerääjät vaan tietää ketkä on homppeleita ja ketkä ei? Jos nuo kysymykset on kaikki suoria hylsyjä, niin onko tosiaan kaikki ne jotka on olleet leikkauksessa Britanniassa 1.1.1980 jälkeen myös kykenemättömiä verenluovutukseen? Miks?


Jännä on myös naisille suunnattu kysymys, että onko sinulla ollut miespuolista seksikumppania joka on viimeisen 12 kuukauden ajalla homoillut. Siis perseeseen paneminenko nyt on tossa se riski että veri on saastunut? Miksei naisilta sitten kysytä että onko sinua pantu perseeseen? Tai miehiltä että oletko sinä pannut perseeseen, ihan sama mitä, naista, miestä, ruumista, kirahvia, oletko pannut jotain olentoa perseeseen, ja jos et, miksi et.

Kauheesti heräsi nyt kysymyksiä tästä. Jonkun pitäis Ilta-Sanomiin kirjottaa tästä ja nostaa kauhee älämölö.

EDIT: Haa, myös maksullinen seksi saastuttaa vissiin, sitäkin nimittäin kysytään että ootko sä tai seksikumppanisi harrastanut maksullista seksiä 12 kk takaperin? Vissiin sitten kuitenkaan vaikkapa mies, joka on 4 kk sitten käynyt raiskaamassa 89 naista - ja toki pannut niitä kaikkia perseeseen - on ihan OK verenluovuttaja, mutta jos joku miekkonen on 11 kuukautta sitten vähän toisen miehen pippeliä hiplannut niin ulos täältä saatana.
 

redpecka

Jäsen
Se oli @Moderaattorit se. Mä oisin antanut mokani olla ihan tuollaisenaan. Aina ei voi voittaa, edes joka kerta.
Nyt ollaan kaikki täällä veripalveluun jonottamassa kun meikäläisenkin viesti saatiin tänne.

Tähän asiaan: olen kai kerran luovuttanut verta tai sitten se oli verikoe, en muista, muttei siinä kysytty mitään seksitouhuista. Jossain torinlaidalla se oli kumminkin. Saattoi olla myös että kysyivät jotain allekirjoitusta jonkun asian puolesta tai jotain vastaan.

Mikähän tai miltähän tuossa yritetään suojautua jos pitää vuosi kulua homomiehen edellisestä seksisuhteesta luovutusta varten? Onko joitain tauteja joilla tuollainen itämisaika? Entä jos joku valehtelee, millä todennetaan? Ja tarkoittaako tuo anaaliseksiä ja jos, niin eikö tämä päde heteroihin vai onko homot lähtökohtaisesti likaisia ja luultavasti kumminkin käyttävät huumeita ja harrastavat sm-piercing-juttuja hämysillä klubeillaan ja pajoillaan?

Ei tämä aihe vituta mitenkään - seurasin vahinkoa ja nyt ollaan täällä.

Edit: Mensa kerkes ensin... Nyt vituttaakin. Oikea ketju sinänsä kumminkin lopulta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@redpecka yiritin saada faktaa. Kummasti tuli liitteen ilmoitus. Mutta eihän tuo tähän ketjuun kuulu. Eli kun yritän päästä sivuille ”kuka voi luovuttaa”, päädyn liitteen mukaiselle sivulle. Päivällä oli käytössä.

e. vihre kirvoitus
 

Liitteet

  • 04485223-61DD-4CD8-B3CB-769BA0452968.jpeg
    04485223-61DD-4CD8-B3CB-769BA0452968.jpeg
    655,5 KB · kertaa luettu: 473
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös