Ja jengi siinä ympärillä puhtaasti myötätunnosta ja säälistä yrittää esittää kiinnostunutta, kuinka Unelma Sirpa-Leena taas osasi hienosti napata mutsiaan kaula-aukosta kiinni ja kiskoa alaspäin. No se itse asiassa onkin ihan kiva temppu. Kai mäkin sit alan pehmetä tohon paskaan saatana.
No mä en ehkä mutsiani menis vetämään kaula-aukosta, oon sen verran nössö. Mutta monen muun kaula-aukkoa raottaisin oikein mielelläni. Kukapa ei.Osaan minäkin tuon tempun. Mutta litsaria tulee, joten en tee. Vauvalle ei tulisi. On se kumma kun lihaa syövää keski-ikäistä valkoista lihavaa heteromiestä sorretaan joka käänteessä.
Vemppaa hyvä mies.Nyt se vitutus ja saatana gonahdus iski. Vittu yhtään ei kiinnostaisi mennä minnekään vitun armeijaan taas. Saatana paljon mieluummin aloittaisin huomenna uuden työviikon, mutta ei vittu kun täytyy mennä juoksemaan johonkin vitun märkiin poteroihin tähtäilemään mielikuvitusolentoja. Helvetin kivaa ja hauskaa saatana.
Vemppaa hyvä mies.
No helvetti kai se on pakko hakea vaikka alkuviikoksi veemmmteeälläää.Vemppaa hyvä mies.
Eiks tää vmtl ollut se huonoin vaihtoehto noista? Kun tuollahan joutuu lähtemään harjoituksiin mukaan. Ei vaan tarvitse kantaa taisteluvarustusta ja muistaakeni ei tarvitse juurikaan mitään tehdä, mutta joutuu siellä ulkona värjöttelemään kylmässä. Vapautus palveluksesta taisi olla se millä pääse sluibaamaan kaikesta ja vaan makaamaan tuvassa punkalla. Tietysti kovimmat äijät vetää pari viikkoa kotihoitoa, niin voi sitten ihan kotopuolessa sluibailla menemään.No helvetti kai se on pakko hakea vaikka alkuviikoksi veemmmteeälläää.
Nyt se vitutus ja saatana gonahdus iski. Vittu yhtään ei kiinnostaisi mennä minnekään vitun armeijaan taas. Saatana paljon mieluummin aloittaisin huomenna uuden työviikon, mutta ei vittu kun täytyy mennä juoksemaan johonkin vitun märkiin poteroihin tähtäilemään mielikuvitusolentoja. Helvetin kivaa ja hauskaa saatana.
Olin viikonloppuna pienten jääkiekkojuniorien kiekko-ottelussa vaihtoaitiossa peluuttamassa jätkiä (ja tyttöjä). Ensimmäisen pelin edetessä jouduin miettimään, että uskallanko päästää meidän pelaajia edes kentälle, kun vastapuolella oli yksi pelaaja, jonka tarkoitus vaikutti olevan saada meidän pelaajat vahingoitetuksi. Ja vastapuolen valmentajat eivät tietenkään omissa kultapuppeleissa nähnyt mitään vikaa. Kyseessä siis 7-8-vuotiaat lapset.
Nyt se vitutus ja saatana gonahdus iski. Vittu yhtään ei kiinnostaisi mennä minnekään vitun armeijaan taas. Saatana paljon mieluummin aloittaisin huomenna uuden työviikon, mutta ei vittu kun täytyy mennä juoksemaan johonkin vitun märkiin poteroihin tähtäilemään mielikuvitusolentoja. Helvetin kivaa ja hauskaa saatana.
Itselle kovin armeijasaavutus oli se kun E-kaudella sain pikkuisen juksaamalla itselle matka-ajan pidennyksen ja viikot lyhenivät käytännössä nelipäiväisiksi. Ei tuossa nyt mitään suurta maanpetosta tehty, ainoastaan sen verran että vähän koijasin Pieksämäen julkisten liikenneyhteyksien aikatauluissa. MAP:n kun saa sillä jos asuu yli viiden kilsan päässä sieltä mihin armeijan oma kuljetus sinut jättää ja sieltä ei enää liiku julkisia kulkuneuvoja sen jälkeen kun olet päässyt perille.Pari kertaa taisin saada jotenkin huijattuakin itelleni noita tommosia, useimmiten tuli kyllä vain vemppaa kun kävin jotain muuten vaan voivottelemassa. Kyllä silläkin pääsi jostain marsseista ja semmosista eroon. Olin kanssa jotenkin B-mies osan palveluksesta, sen takia aina sainkin sit ainakin vemppaa kun ei napannut mikään ikävän asian tekeminen, mutta sitten sotilaspassissa lukee kuitenkin kuntoisuusluokan kohdalla A.
Kannattaa suoraan vp.tä ottaa. Aikanaan se oli helppoo kun kuumemittariin ravisti sopivan lukeman, jos elohopea katkes niin vei mittarin vaihtoon sanoen että annoit rikkinäisen, Tiedä sitten nyttemmin kun varmaan nää elektroniset mittaustavat käytössä? Kerran hoitaja oli olevinaan hukannut antamani mittaustuloksen ja laittoi tollasen elektronisen suuhun,ja eihän sitä lämpöö ollu ja sitten löytyi se ravistettu tulos jossa lämpöa oli. Sanoin että siinä se ongelma onkin kun lämpö heittelee ja tuloksena 2 vp.tä. Ja voi että minä vemppasin ja paljon.No helvetti kai se on pakko hakea vaikka alkuviikoksi veemmmteeälläää.
Toki voi pyytää myös että mittaa kuumeen persereiästä. Näyttää aina jotain puoli astetta enemmän kuin mitä kainalosta.Kannattaa suoraan vp.tä ottaa. Aikanaan se oli helppoo kun kuumemittariin ravisti sopivan lukeman, jos elohopea katkes niin vei mittarin vaihtoon sanoen että annoit rikkinäisen, Tiedä sitten nyttemmin kun varmaan nää elektroniset mittaustavat käytössä?
Toivottavasti edellinen potilas ei ollu pyytänyt moista toimenpidettä sillon kun multa suusta mitattiin.Toki voi pyytää myös että mittaa kuumeen persereiästä. Näyttää aina jotain puoli astetta enemmän kuin mitä kainalosta.
Intin villapaidat on kuumemittarin paras ystävä. Ei tarvitse edes ravistaa, sen kuin vain varovasti hankaa villapaitaan sitä metallikärkeä, niin saa aika tarkasti säädettyä lukemat sopiviksi.Kannattaa suoraan vp.tä ottaa. Aikanaan se oli helppoo kun kuumemittariin ravisti sopivan lukeman, jos elohopea katkes niin vei mittarin vaihtoon sanoen että annoit rikkinäisen, Tiedä sitten nyttemmin kun varmaan nää elektroniset mittaustavat käytössä? Kerran hoitaja oli olevinaan hukannut antamani mittaustuloksen ja laittoi tollasen elektronisen suuhun,ja eihän sitä lämpöö ollu ja sitten löytyi se ravistettu tulos jossa lämpöa oli. Sanoin että siinä se ongelma onkin kun lämpö heittelee ja tuloksena 2 vp.tä. Ja voi että minä vemppasin ja paljon.
Toimihan toi muistaakseni noinkin. Tosin paljon työläämpää ja salassa pidettävyyskin kärsii helppoon ranneliikkeeseen verrattuna.Intin villapaidat on kuumemittarin paras ystävä. Ei tarvitse edes ravistaa, sen kuin vain varovasti hankaa villapaitaan sitä metallikärkeä, niin saa aika tarkasti säädettyä lukemat sopiviksi.
Isot pojat siis kertoivat, itsehän en moista...
Meillä kyllä oli leireillä noita bemareitakin. Tai siin niillä missä olin ja ne oli niitä missä oli olosuhteet kunnossa. Spadena olin vaatimuksena vähintään oli vesivessa. Pari B-läistäkin joukossamme tuolloin oli, kuten olivat jo alkukoulutuksessa. Itsekkin hain alkuun B-papereita mutten saanut, muttei haittannut kun muuten hoisi hommat helpoks. Yks huippu bemari oli sellanen joka manas kun joutu rooliinsa. Ei ois halunnut. Kutsuin häntä alusta lähtien Abdullahiksi. Tykkäs vielä kaiketi tai ainakin tultiin ihan vitun hyvin toimeen. Oisit saattanut tulla sinäkin. Rystysissään luki Sieg Heil.B-miehenä ei tarvinnut leireillä käydä ollenkaan P-kauden jälkeen. Olihan tuo inttiaika kyllä jälkeenpäin ajatellen helvetin hienoa ja helppoa aikaa. Oli vapaa kaikista velvotteista, joita ei silloin vielä tajunnutkaan olevan edessä. Vieläkin muistan sen, kun lomabussi lähti Vekaranjärveltä viimeistä kertaa. Aurinko paistoi, oli jo kesä ja MP3-soittimesta musiikit korville soimaan. Todennäköisesti jonnekin lähdettiin samana päivänä ottamaan kaljaa ja se vapaudentunne oli mahtava, kun tiesi, että kohta tämä laitos ei enää sido millään tavalla. Ei tuollaisia isoja fiiliksiä nyt päälle 30-vuotiaana vaan enää koe mistään.
Intistä tulikin mieleen, että olin katsomassa sotilasvalaa muutama päivä sitten. Hyvänen aika, että ne pojat näytti nuorilta. Siinä tajusin, että omista inttiajoista on oikeasti jo ehtinyt kotvanen vierähtää.
Ettei tässä vaan taas käynyt silleesti, että joku mainitsi sanan "armeija" ja heti saatiin muistelorinki koolle.