Vitutusketju

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Reilusti lämmintä vettä perään, ettei vaan kerkeä lonkero kuivumaan ja tahmaamaan kaikkia komponentteja.
Tää oli hyvä. Sait nauramaan tämän kaiken keskellä. Mikähän siinä muuten on, että Saipan kannattajat ovat pääsääntöisesti mukavinta porukkaa täällä.

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Vituttaa kun kauden ratkaisuhetkillä pesäpallon kausiketju muuttuu lukukelvottomaksi, kun pitäisi selata monta sivua liveseurantaa katsoakseen onko jollain ollut jotain painavampaa asiaakin kuin "kylläpäs nyt oli perseily etutilanteen takaetenemisessä".

Glove

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Suomi, Liverpool FC
Oishan tuo ollu kiva kuunnella vielä musiikkia, mutta kuulokkeet sano sopparin irti. Ei tää oikeen rokkaan kuunnella Black Sabbathia kun volumet on jossain ykkösen ja kakkosen välillä.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jo se on hanurista, että tähän ketjuun on asiaa, mutta minkäs mahdat. Vituttaa se, että alan jatkuvasti toistamaan lauseita lukiessani omia ja muiden viestejä. Se kumpuaa jostakin aivojen sopukoista ja tiedostan sen turhaksi, mutta sitä esiintyy silti ja se on erittäin turhauttavaa. Mielialani putoaa joskus rajusti tämän vaivan vuoksi. Kun en kykene "lukemaan kunnolla" jotakin lausetta, se sulkee kirjoitushanat ja luo ylimääräistä stressiä.

Aivot ovat ihmisen pahin vihollinen.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei muuten ole. Aivot on ihmisen paras elin. Sä et ilmeisesti vain anna niille tarpeeksi ruokaa. Tai monipuolisesti.
Heh, sanotaan että sekä että. Mielestäni syön kyllä melko terveellisesti. Hämmästelisin, jos tämä johtuisi ravinnosta. Epäilen jotakin muuta syytä.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reuna Taren viivatanssi.
Ei muuten ole. Aivot on ihmisen paras elin. Sä et ilmeisesti vain anna niille tarpeeksi ruokaa. Tai monipuolisesti.
Yhdeksän vuoden mittaisen vanhemmuuden sekä 8 vuoden pituisen vuorotyön seurauksena oma aivotoiminta lähentelee samaa kastia ameeban kanssa. Mitä nuo pääkopan sisäiset ihmeelliset hyytelöt mahtaa syödä ja ennenkaikkea onko niiden elvyttäminen vielä mahdollista?

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yhdeksän vuoden mittaisen vanhemmuuden sekä 8 vuoden pituisen vuorotyön seurauksena oma aivotoiminta lähentelee samaa kastia ameeban kanssa. Mitä nuo pääkopan sisäiset ihmeelliset hyytelöt mahtaa syödä ja ennenkaikkea onko niiden elvyttäminen vielä mahdollista?
Ne noukkivat ravinnosta sen kaiken, mitä jaksavat repiä irti. Jos ei syö mitään, niille ei ole mitään mitä hyödyntää. Täten aivojen tila heitteleekin rajusti. Samalla ne ovat hurjan kehittyneet ja luoneet ihmisestä luomakunnan älykkäimmän luontokappaleen. Monimutkainen kehitys, monimutkainen järjestelmä, monimutkainen käytös.

Olen yhä valveilla, pehvetti vieköön. Aika korjata tämä asia.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, República Argentina, CAR
Tarkoitin kuvaannollisesti ruokaa. Siis käyttäkää niitä aivojanne monipuolisesti. @Punamusta

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tarkoitin kuvaannollisesti ruokaa. Siis käyttäkää niitä aivojanne monipuolisesti. @Punamusta
Kiitos kun selvensit. Aivotoiminta ei ollut viime yönä täydessä terässään, joten otin sanomasi vastaan kirjaimellisena. Kyllä minua nytkin ottaa pannuun, mutta ei pää, vaan koulumenestys. Tai ainakin siihen valmistautuminen, mikä on perin puutteellista.

Kaatosade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Leijonat, Mikkelin Palloilijat
Joku perkeleen syysflunssa näemmä iskenyt. Olo on fyysisesti aivan kamala ja jaksaminen miinuksella. Itse sairastelun lisäksi vituttaa eniten se, että hyvin alkanut paluu säännölliseen treenirytmiin taisi katketa tähän (koska kipeänä treenaaminen on kaiketi haitallista) ja jos vointi on huomenna yhtä huono kuin nyt, niin pitää varmaan soittaa työterveyteen ja kysyä sairaslomaa. Tällä viikolla olisi muutenkin menoa, joten tämä tuli nyt taas todella huonoon kohtaan.

hege

Jäsen
@Kaatosade, jaan fiiliksen. Itselle iski syysflunssa (joku virus ilmeisesti) reilu viikko sitten ja eilen uskaltauduin takaisin salille ja tuntui melkoisen raskaalta kun kevytkin treeni pisti hien virtaamaan ja äijän puuskuttamaan eli ihan vielä ei olla normaali iskussa vaikka lievää nuhaa lukuun ottamatta ei mitään oireita ole.

Vituttaa kun tämän foorumin käyttöpohja meni huonompaan suuntaan.

Jos esim. uusimpana Ässä osiossa on vaikka Otteluseuranta ja klikkaan siitä niin ei heitä uusimmalle sivulle niinkuin ennen. @Moderaattorit
Tekniset asiat hoitaa @Ylläpito, me moderaattorit vain valvomme palstan kuria ja järjestystä.

Foorumipäivityksen palautetta voi myös laittaa sille varattuun ketjuun

Artyukhin

Jäsen
Tekniset asiat hoitaa @Ylläpito, me moderaattorit vain valvomme palstan kuria ja järjestystä.

Foorumipäivityksen palautetta voi myös laittaa sille varattuun ketjuun
Kiitoksia :)

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saatana. Saako sanoa vittu myös? Mä kun kuvittelin (ja lupailtiin) että uuden duunin myötä reissaus vähenee. No varmaan vähenee, mutta tässä sitä kentällä istun. Jää päivän peli väliin. Kele.

Partakus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Saatana. Saako sanoa vittu myös? Mä kun kuvittelin (ja lupailtiin) että uuden duunin myötä reissaus vähenee. No varmaan vähenee, mutta tässä sitä kentällä istun. Jää päivän peli väliin. Kele.
Itse olet itseltäsi vitun kieltänyt niin mieti sen käyttöä tarkkaan. Toivottavasti pystyt pelin edes jostain katsomaan. Tiedän tunteen jos väliin jää.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei vittu. Minulla on jäänyt jokin kännykkäliittymä auki silloin kun olen sairastunut ja en ole huomannut tätä. Epäilen liittymän jääneen auki silloin kun elämäni oli repaleista.

Nyt liittymä onneksi on jo kiinni, mutta kyllä sieltä muutamalta kuukaudelta tuli noin 160 euron karhulasku. Ei helvetti. En ole ollenkaan edes tajunnut että jokin liittymä jäi aukikin siinä kaikessa sotkussa. Luulin että ne kaikki sulkeutui automaattisesti maksamattomien laskujen vuoksi. Mutta luulo ei ole tiedon väärti.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse olet itseltäsi vitun kieltänyt niin mieti sen käyttöä tarkkaan. Toivottavasti pystyt pelin edes jostain katsomaan. Tiedän tunteen jos väliin jää.
Täytyy yrittää. Kait täältä Söderistä joku baari löytyy missä näkis pelin. Ja en mä ole vittua itseltäni kieltänyt.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedän, että toistan itseäni, raportoikaa. Mua vituttaa noi hirvikärpäset. Nilkassakin oli tänään yksi. Meinasin kompastua kun huomasin sen. Ja tottakai niitä oli myös niskassa ja hiuksissa. Metsässä kulkeminen on jokamiehen oikeus, mutta sen ei pitäisi antaa koskea myös hirvikärpäsiä!

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Varasin töihin liittyen yhden kirjan ja kävin tänään noutamassa sen. Tai oikeastaan vaan palautin sen saman tien, kun paljastui, että kirja perustuikin raamatun lauseisiin. Voi vittu eikö tuollainen pitäisi mainita kirjan esittelytekstissä.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En kyllä tiedä mitä ne syö mutta edellisessä elämässä koitin viiden vuoden ajan olla nukkumatta tai jos joskus oli pakko nukkua niin alkoholilla sai kierrokset alas. Ruokana oli tietysti pitsaa ja kebabia sekä muuta paskaa tasaseen 12h välein.

Lasten kanssa heräilemiset tuntuu nykyään ihan sopivilta ja vireystaso on ihan jees vaikka muuten en kyllä voi kellekään suositella lisääntymistä mutta on se ainakin terveelisempää kuin tuo edellä mainittu.

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tule uni. Täysin ulkopuolinen olo maailmasta. Yhtään ystävää ei ole ollut vuosikausiin.
Osaan pelata kiekkoa jollain tasolla ja pyöriä hallilla porukoissa. Siihen se jääkin. Joskus tulee pelatessa häivähdys hyvästä kemiasta jonkun kanssa, mutta koppiin asti se ei kanna. Nyt kun vaihdettiin uudelle paikkakunnalle, ulkopuolisuuden tunne on entistä vahvempi. Haeskelen uusia porukoita, kuin kerjäläinen. Kolmen kuukauden jälkeen samaan vuoroon, saatikka samojen pelaajien kanssa osuminen on harvinaista.
Työyhteisöä ei ole. Rahaa on periaatteessa loppuelämäksi. Perhearki pyörii täysin minun käsissä. Minullakun on tuota aikaa, joka ei ole minkäänarvoista kenellekään muulle, jos minullekaan. Lapsille ole kuin kodinkone. Äiti on aina tärkeämpi. Olen varmasti masentavaa seuraa kaikille juuri nyt, vaikka koetan pitää itseni kasassa ja kaivaa hymyä naamalle.

Vitutus on lievä sana kuvaamaan mielentilaa. Lopullista ratkaisua olen pohdiskellut. Mutta tytär on niin pieni, etten viitsi vielä. Ja pelaaminen on yleensä kivaa, silloin kun vuoron jostain saa kaivettua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy