Lainaan toisesta ketjusta.
Tupakointi raskauden aikana
Onnistuuko normaalisti polttamalla vai pitääkö viedä ongelmajätelaitoksen hoidettavaksi?Oma maksani ja keuhkot ovat kyllä kuollessani varmaan siinä tilanteessa, että ne pitää hävittää.
Niin eihän hesalaiset varmaan edes hotelleja käy, miksipä käyttäisivät? Heillä on se oma rakas 20 neliön putkiremontoitava yksiö Vuosaaressa, johon voi metrolla vetäytyä työpäivän jälkeen.
Joskus vitutti, kun kielten vaihdon yhteydessä jollain ihmeellä lähti tallanasta irti siinä vaiheessa, kun kieli oli jo hyvin kireällä. Ampuu muuten aika saakelin kovaa irti sieltä.Skitasta lähti viritystappi irti. Kannattaa hankkia näitä halppiksia.
Boldaamaani kohtaan. Se todellakin on välillä paikallaan. Ja saattaa auttaa hyvinkin paljon. "Miehet eivät itke" ja paskat.Henkilökohtaiset syyt vituttavat ja perkeleesti vituttavatkin. Miksi asiat eivät voisi vaan olla helpommin... miksi tähän tilanteeseen on edes ajauduttu... ei meinaa veri kulkea enää päässä. En kihise raivosta, vaan tekisi mieli kyynelehtiä hammasta purren. Saatana. Vittu mitä paskaa suorastaan.
En mä tietysti tiedä nykyistä tilannetta, mutta suosittelisin puhumaan näistä ihan ammattilaisenkin kanssa. Kirjoittaminenkin on omalta osaltaan loistava (ja ilmainen) terapiamuoto, mutta aina välillä tulee sellainen fiilis, että olisit ihan oikean avun tarpeessa. Toki mielikuva voi olla väärä, koska en tiedä asioista kuin pintaraapaisun, mutta suosittelen vakavasti ainakin pohtimaan tuota vaihtoehtoa.Saunassa murjotin hiljaa, vittuuntuneena itsestäni. Muut poistuivat, minä jäin. Heräsi ikäviä tuntemuksia. Tuli pitkästä, pitkästä aikaa sellainen olo, että haluaisin oikeasti vahingoittaa itseäni. Huonot asennot vituttivat. Löin nyrkillä lauteita, epätoivo lisääntyi. Sain mielikuvan, jossa hyppäsin isän silmien edessä omatoimisesti auton alle. Keho alkoi täristä ja lopulta nousin hikisenä sekä uupuneena ylös.
Niin, tuo on kyllä hyvin pitkälti täysin perseestä eikä siitä pääse ennen tunne-elämän tasoittumista, mikä puolestaan vaatii hormonitoiminnan rauhoittumista ts. hieman lisää ikää. Olisi helppoa neuvoa esim. ottamaan kannattamansa joukkueen menestys (menestymättömyys, ei se voitonriemu sinänsä monia harmita) vähemmän tunteella, mutta ei se onnistu kuin sisältä päin lähtien. Ehdottoman hyvä juttu että olet noista jo puhunut ihmisille....
Vittu.
Pitäis varmaan laittaa joku poliittisesti korrekti vittuiluviesti ja iskeä sen manageri CC:hen. Jätän tämän kuitenkin vasta loppupäivälle jos ei ala mitään kuulua.
Minä toimin näin vuosi sitten eikä sekään auttanut. Näille ei mahda enää mitään.
Ikää sen kun tulee, mutta elämä vain jummaa paikallaan. Toki se on osittain itsestäkin kiinni, mutta harvinaisen vittumaisia ajatuksia aina näin syntymäpäivän lähettyvillä aivot itselle viestittää.
En pysty tekemään tiedostoa enkä pelaamaan Minecraftia. - -
Vittu.
Palkkaa minut assistentiksi. En kyllä tiedä mitä teet työksesi, mutta olen nopea oppimaan.Vituttaa, kun töitä on niin paljon, ettei meinaa viikonlopun viettoon ehtiä. Korkkasin nyt kuitenkin.