Vitutusketju

  • 10 540 826
  • 56 130

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Vituttaa tämä maailman meno. Vasta paloi Brasiliassa, nyt palaa Australiassa. Mennään tammikuuta ja ulkona keli on kuin lokakuussa. Kuukauden lämpöennätyksiä menee rikki ja silti täällä on porukkaa jotka kieltävät ilmastonmuutoksen.

Mulla on kova usko ihmiskuntaan ja siihen, että tähänkin olisi löydettävissä ratkaisu. Mutta sitä ratkaisua saa odotella kunnes jengi myöntää että koko ongelma ylipäänsä on olemassa.

Vittu että tämä meidän edustama lajityyppi on typerä otus.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Vituttaa tämä maailman meno. Vasta paloi Brasiliassa, nyt palaa Australiassa. Mennään tammikuuta ja ulkona keli on kuin lokakuussa. Kuukauden lämpöennätyksiä menee rikki ja silti täällä on porukkaa jotka kieltävät ilmastonmuutoksen.

Mulla on kova usko ihmiskuntaan ja siihen, että tähänkin olisi löydettävissä ratkaisu. Mutta sitä ratkaisua saa odotella kunnes jengi myöntää että koko ongelma ylipäänsä on olemassa.

Vittu että tämä meidän edustama lajityyppi on typerä otus.
Aamen koko viestille, varsinkin tuolle viimeiselle lauseelle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Knox

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oon mäkin ammatin valinnut. Muut vetää välipäivät vapaata. Mä teen 10-12h päiviä. Nyt kun viime vuosi pankkiin, niin edelleen 12h. Tosin loppuu tänään, kun konsernin ikkuna menee kiinni. Sit vaan tekemättömästä työ pitää ottaa mukaan ja ennalta tehdyt pois. Kait on viikonloppu vapaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Töissä vasta neljättä päivää joululoman jälkeen, ja jo nyt vituttaa tanakasti. Kaikki aika menee keski-ikäisten naisten ict-ongelmien ratkaisemiseen, ja omat työt sen kun kasaantuvat. Eipä tästä tullut tänäänkään mitään, taidan lähteä pitkälle lounaalle.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Töissä vasta neljättä päivää joululoman jälkeen, ja jo nyt vituttaa tanakasti. Kaikki aika menee keski-ikäisten naisten ict-ongelmien ratkaisemiseen, ja omat työt sen kun kasaantuvat. Eipä tästä tullut tänäänkään mitään, taidan lähteä pitkälle lounaalle.

Ai tämä on vieläkin tätä? Olin nuorempana joku IT-tukihenkilö, ja kyllä suurin osa ajasta meni just näiden keski-ikäisten tanttojen tietokoneita selvitellessä. "Hei tuutko kattoo kun mun kone on ihan hirveen hidas?". Menen katsomaan ja ruudulla pyörii jos jonkinnäköistä kissaa ja lehmää ja pomppivia sikoja. Ja kun mainitsee, että nämä sekasikiöt tuossa ruudulla sitä myllyä hidastaa, alkaa itku kuinka ne on niin söpöjä ja ei saa ottaa pois. Aika monta kertaa mainitsin pomolle asiasta, mutta se vaan naureskeli ja totesi että "pitäähän niillä saatanan ämmillä joku ilo olla". Olin samaa mieltä ja ötökät pysyivät ruudulla.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ai tämä on vieläkin tätä? Olin nuorempana joku IT-tukihenkilö, ja kyllä suurin osa ajasta meni just näiden keski-ikäisten tanttojen tietokoneita selvitellessä. "Hei tuutko kattoo kun mun kone on ihan hirveen hidas?". Menen katsomaan ja ruudulla pyörii jos jonkinnäköistä kissaa ja lehmää ja pomppivia sikoja. Ja kun mainitsee, että nämä sekasikiöt tuossa ruudulla sitä myllyä hidastaa, alkaa itku kuinka ne on niin söpöjä ja ei saa ottaa pois. Aika monta kertaa mainitsin pomolle asiasta, mutta se vaan naureskeli ja totesi että "pitäähän niillä saatanan ämmillä joku ilo olla". Olin samaa mieltä ja ötökät pysyivät ruudulla.

Kyllä, samaa paskaa edelleen. Ja hauskinta siinä on se, että itse en edes ole mikään IT-tukihenkilö, vaan teen ihan muita töitä. Yksikön varsinainen tukihenkilö huitelee aina jossain muualla, ja muut tukihenkilöt ovat puhelimen päässä. Siispä vaivataan aina sitä, jonka helpoimmin tavoittaa. Joka helvetin työpäivä keskeytyy monta kertaa johonkin yksinkertaiseen ongelmaan, kuten vaikkapa siihen, että dokumenttia ei ole muistettu tallentaa ja sitten ollaan ihan paniikissa siitä, mihin se teksti on kadonnut.

Jos olisin oikeasti IT-tukihenkilö, niin ei tästä voisi valittaa, mutta kun omat työtehtävät ovat jotain muuta, niin vituttaa. Välillä olen sanonut, että soittakaa helpdeskiin, mutta ei yleensä auta.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Voi vittu kun kaadoin täyden tuopin. Meni mun pöydälle, pöydän laatikkoon ja kasteli siellä olleet tärkeät paperit, mun hiirimatolle, 160 euron hiirelle, tietokoneen kotelon päälle (kone sentään toimii ongelmitta), lattialle, matolle, mun päälle, mun kylpytakille ja kaikkialla on tahmaista ja haisee kaljalle.

Näppäimistö sentään selvisi kuivana kun ei kaatunut sen suuntaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voi vitun vegeruoka. Siihen painostaminen on mennyt nyt uudelle tasolle. Työpaikan ravintolassa liha-, kana- ja kalaruuat ovat linjastolla aina ennen vegeruokaa, mutta nyt järjestys oli salakavalasti käännetty toisin päin. Ja enhän minä sitä huomannut, kun samasta ruuasta oli sekä kana- että vegeversio. Olivat ihan saman näköistä tavaraa. Vähän aikaa yritin pureskella niitä kumipalloja, mutta sitten ei auttanut muu kuin käydä kippaamassa ruuat roskiin ja hakea uusi lautasellinen kanaversiota. Kyllä nyt lihaa syövää heteromiestä koetellaan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Voi vitun vegeruoka. Siihen painostaminen on mennyt nyt uudelle tasolle. Työpaikan ravintolassa liha-, kana- ja kalaruuat ovat linjastolla aina ennen vegeruokaa, mutta nyt järjestys oli salakavalasti käännetty toisin päin. Ja enhän minä sitä huomannut, kun samasta ruuasta oli sekä kana- että vegeversio. Olivat ihan saman näköistä tavaraa. Vähän aikaa yritin pureskella niitä kumipalloja, mutta sitten ei auttanut muu kuin käydä kippaamassa ruuat roskiin ja hakea uusi lautasellinen kanaversiota. Kyllä nyt lihaa syövää heteromiestä koetellaan.
Tuohan on ihan heteromaisen miehekäs protesti. Hakea ensin kulho täyteen vegemössöä ja kipata se suoraan roskiin ja ottaa sitten uutta liharuokaa tilalle.
Kas näin. Ron Swanson näyttää mallia.


 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Just sinä yönä kun omat ajatukset häiritsee pitkästä aikaa niin paljon nukahtamista ettet saa unta ennen kuin vasta aamukuuden jälkeen, no eiköhän just sinä aamuna remppamiehet päätä alkaa jyystämään tämän kämpän ulkoseinää porallaan aika lailla tasan tarkkaan 7:30. Voi vitun vittu! Tästä tulee pitkä päivä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Just sinä yönä kun omat ajatukset häiritsee pitkästä aikaa niin paljon nukahtamista ettet saa unta ennen kuin vasta aamukuuden jälkeen, no eiköhän just sinä aamuna remppamiehet päätä alkaa jyystämään tämän kämpän ulkoseinää porallaan aika lailla tasan tarkkaan 7:30. Voi vitun vittu! Tästä tulee pitkä päivä.
Niin. Ilman remppamiehiä asuisit homeen keskellä 10-vuoden kuluttua kärsien uniapneasta. Eli sen sijaan, että kiroat ne, niin leivopa niille korvapuustit kun kerran olet hereillä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Niin. Ilman remppamiehiä asuisit homeen keskellä 10-vuoden kuluttua kärsien uniapneasta. Eli sen sijaan, että kiroat ne, niin leivopa niille korvapuustit kun kerran olet hereillä.
Enpä asu tässä asunnossa enää 10 vuoden kuluttua, tuskin edes kahden vuoden päästä. Lähinnä kirosin että juuri tälle aamulle päättivät mokomat ajoittaa kerrassaan varhaisen poraushelvetin. Mikä tahansa muu aamu aiemmin tällä viikolla tai mikä ettei jo viime viikolla ja en olisi ottanut nokkiini alkuunkaan näin pahasti.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Enpä asu tässä asunnossa enää 10 vuoden kuluttua, tuskin edes kahden vuoden päästä. Lähinnä kirosin että juuri tälle aamulle päättivät perkeleet ajoittaa poraushelvettinsä. Mikä tahansa muu aamu aiemmin tällä viikolla tai mikä ettei jo viime viikolla ja en olisi ottanut nokkiini alkuunkaan näin pahasti.

Mene nyt jo leipomaan siitä
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jatkuva kiire. Säätäminen. Priorisointi. Keskeytykset. Hälinä. Muutokset.

Liikaa töitä, eikä minkäänlaista työrauhaa, ellei pakene etäpäivälle kotiin. Ja tottakai työpuhelin rallattaa illallakin.

Lähes uskonnon asemaan noussut verkostoituminen, joka tarkoittaa usein vain sitä, että yhden pienenkin työtehtävän parissa puuhastelee ties miten monta ihmistä, mutta kukaan ei ota vastuuta mistään.

Tätä on nykyinen työelämä, eikä se tunnetusti työpaikkaa vaihtamalla parane. Mahtaisiko parantua alaakaan vaihtamalla.

Jos voittaisin lotossa, irtisanoutuisin heti. Sitä odotellessa korkkaan perjantaina tai viimeistään lauantaina.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lähes uskonnon asemaan noussut verkostoituminen, joka tarkoittaa usein vain sitä, että yhden pienenkin työtehtävän parissa puuhastelee ties miten monta ihmistä, mutta kukaan ei ota vastuuta mistään.

Tätä on nykyinen työelämä, eikä se tunnetusti työpaikkaa vaihtamalla parane. Mahtaisiko parantua alaakaan vaihtamalla.
Kiitos! Puit tässä osuvasti omatkin ajatukseni sanoiksi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Äläs nyt. Jokerit voittaa muutaman tunnin päästä taas Pietarin PASKAn. Sain tämän juuri selville katsomalla kristallipallooni. Noin, toivottavasti tuli edes vähän parempi fiilis.

PS. Äläkä hyvä mies ristiinnaulitse minua jos Jokerit ei voitakaan! Minun kristallipalloni on toisinaan erehtyväistä sorttia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos! Puit tässä osuvasti omatkin ajatukseni sanoiksi.

Tatti on ollut otsassa jo pitkän aikaa. Kaikenlainen verkostoituminen ja tiimityö on usein ihan saatanasta. Vaatii todella paljon järjestelyjä, kun sovitellaan yhteen monen ihmisen töitä ja kalentereita, ja lopputuloksena on usein vain sekoilua ja tehottomuutta. Mutta eihän tuosta kannata nykyään sanoa julkisesti yhtään poikkipuolista sanaa, siinä saa epäsosiaalisen änkyrän maineen. Vaikka itsekin hyvin tiedän olevani tehokkaimmillani silloin, kun saan tehdä työtä yksin ja rauhassa.

Pitää varmaan seuraavassa elämässä kouluttautua metsänvartijaksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Liikaa töitä, eikä minkäänlaista työrauhaa, ellei pakene etäpäivälle kotiin. Ja tottakai työpuhelin rallattaa illallakin.
Itse saan melkolailla tehdä hommia rauhassa pitkin päivää. Meillä on kaikilla omat projektit ja jutut. Suurimmalta osalta työrauhani johtuu siitä että olen hyvin epäsosiaalinen ja käyn todella harvoin yhteisillä kahveilla tai lounailla ja jos käynkin niin olen varsin hiljaa. Joo, ei lupaa hyvää verkostoitumiselle. Työpuhelin jää aina työpaikalle kun sieltä poistun (työpäivän jälkeen). Soikoon siellä jos jollain on asiaa... vastaan soittopyyntöihin sitten kun taas olen työpaikalla. Pomo tietää "kotinumeroni" jos tulee jotain hiton hirveän tärkeää kysyttävää kun en ole paikalla. Harvoin kyllä soittaa. Että ei vituta sinun @nummenkallio esiinnostamat asiat erityisesti... Monet muut asiat kyllä vituttaa mutta ei niistä enempiä.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Aina ei jaksa vittuuntua, mutta jotenkin taas ärsyttää että ajaessa miehen autolla kaikki helvetin bemari/audipellet yms. tulee jatkuvasti joko roikkumaan iholla, vetävät hirveellä kaasulla suoraan nokan eteen, haluavat kisailla liikennevaloissa. Tai mikä ärsyttävintä kun lähtee ohittamaan niin toiset lähtee hirveällä spurtilla eteenpäin, ettei vaan pääsisi ohi.
Onneksi ei ole tarve toisia nöyryyttää tappiolla tai lähteä mukaan moiseen hölmöilyyn, mutta joskus kyllä sattuu sellasia teiden sankareita kohdalle että pistää vituttamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös