Vitutusketju

  • 10 540 775
  • 56 130

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Luin tuon Baltzarin toimintaan liittyvän Hesarin jutun. Todella surullista nuorten kannalta, sillä he ovat tässä jutussa uhreja ja kärsijöitä.

Se, mikä tässä jutussa vituttaa, niin eikö tuon pitäisi olla olla jokaiselle aikuiselle ihmiselle ihan ilmiselvää, miksi tuollaiset äijät keräävät ympärilleen nuoria tyttöjä. Osa noista tytöistä on ollut ihan lapsia vielä ja aikuiset eivät uskalla kysyä mitä helvetin touhua tuo on ja kyseenalaistaa ”koulutusmetodeita”.

Ihan sama, miten karismaattinen ja uskottava ihminen on kyseessä, kyllä aikuisen pitäisi ymmärtää, että asia on juuri se, miltä se oikeasti näyttää, ei se mitä sen halutaan sulavasti uskotella olevan.
Saman jutun luin toissapäivänä tuoreeltaan ja ajattelin siitä käydä hiljaiseksivetoketjuun kirjoittamassa, mutta toisaalta tänne sopii ehkä paremmin. Ei siinä tosiaan ole kuin tasan 1 selitys sille minkä takia vanha setä haluaa teini-ikäisiä tyttösiä sänkyyn. Jonkun verran vitutti myös nuo Baltzarin lahkon täysi-ikäiset naiset ketkä osallistuivat lasten painostamiseen, mutta varmaan niiden kohdalla voi antaa jo sillä aika paljon anteeksi että hirviö on ne todennäköisesti tuhonnut joskus heidän ollessaan haavoittuvaisia teinejä.
Louhimies joutui paljon pahempaan metoo-kohuun, vaikka häntä ei epäilty mistään rikoksesta ei hän ahdistellut ketään. Näin Suomessa.
Kyllähän tässä tulee väkisin mieleen että kun kyseessä oli semmoinen hahmo kenen kaikki tahot toivoivat olevan se epätodellinen hahmo, niin sitä ei sitten haluttu uskoa tai ainakaan mihinkään (edes viranomaisille) kertoa että "joo kyllä se lahkoa pyörittävä pedofiili on itse asiassa juuri sitä". Hesarin jutussa oli mainittu suhteellisen painava nimilista taiteilijaemerituksen tukijoita keiden etu on ollut että hahmo on viaton ja mahdolliset omituisuudet johtuvat pelkästään taiteellisesta temperamentista. Aika hurjaa joka tapauksessa kun Baltzarin touhut on kuitenkin melko laajalti tiedetty ja taidelukioissa esimerkiksi (kaikessa hiljaisuudessa, varmaankin kulttuurineuvoksen tukijoiden pelossa) oppilaita neuvottu pysymään helvetin kaukana ukosta ja poistettu seiniltä sinne ilmestyvät Dromin mainokset.

Ei sen puoleen, kyllähän nuo taiteilijat ovat aiemminkin haaremia pitäneet, mieleen tulee ainakin Ilmari Kianto. Nykyaikana vaan toivoisi ettei tuota touhua peiteltäisi (enää ei sentään hyväksytä ihan vaan siksi kun ne taiteilijat on oma lukunsa).
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Krooniset myöhästelijät.

Joo, kaikki myöhästyy joskus ja toisinaan siihen voi olla ihan hyvä syykin. Mutta oikeasti ainakin 90 prosenttisesti syy on tasan se, että lähti liian myöhään liikkeelle.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Villi kortti sitten loppuu tämän syksyn tuotantokauteen (hesarin uutinen). Eikä jää suosiosta kiinni, kun TV2:sen toiseksi suosituin ohjelma vissiin.


Toki voihan tuotakin livenä tehdä, mutta komediaohjelmissa on toisaalta ihan hyvä, että ne paskimmat jutut jää sinne leikkaukseen. Mutta nyt haetaan somepöhinää.
Vittu mitä paskaa Yleltä. En tiedä mikä tai kuka tämä Arttu Nurmi on, mutta selkeästi a) väärässä positiossa ja b) kuvittelee olevansa suurempi kuin onkaan. Kannattaisiko Yleisradion vaikka kuunnella niitä katsojia? Joku tällainen nuori nousukas tulee ja haluaa itsekkäistä syistä vain jättää oman kädenjälkensä ja perustelee sillä jollain täysin kuvitellulla soopalla jostain livelähetyksistä. Tyhmä saa olla mutta ei nyt mikään täysi idiootti. Nopeasti googlettamalla sama tyyppi kehuskelee luoneensa Uuden Musiikin Kilpailun. Siis se paskaformaatti, jossa tilataan jollekin Saara Aallolle viisi paskaa biisiä ja yleisö saa äänestää, haluaako Euroviisuihin lattean Saara Aallon, unisen Saara Aallon vai Saara "solastseason" Aallon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vesivahinko. Onneksi ei kovin iso mutta jännityksellä odotan mitä kaikkea pitää remontoida. Kylpyhuoneen lattiakaivon tiiviste ilmeisesti petti ja vähän vettä pääsi sitä kautta välipohjaan ja siitä tippumaan hiukan läpi.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tänään pitkästä aikaa vitutti työt, eikä omien töiden takia vaan muiden ihmisperseiden takia. Varsinkin erään nimeltä mainitsemattoman kolmikirjaimisen rakennusyhtiön työnjohto on täynnä sellaisia kyrpänaamoja ettei mitään rajaa. Ei noiden kanssa kannata yrittää edes keskustella. Olen monesti miettinyt, että ovatko edes ihmisiä kun tuntuu täysin vieraalta lajilta olemattomine käytöstapoineen.

Niin ja sinä toisen firman valkokypäräinen kusipää, joka yritit komennella minua ja viivästyttää ruokatuntiani, haista vittu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vitun yskä! Minulla on ollut lieviä flunssan oireita pari päivää ja olenkin odotellut mihin tämä etenee. Nyt vaikuttaa että etenee yskää kohden ja se usein tarkoittaa ainakin viikon piinaa. Ja siihen kuuluu huonosti nukuttuja öitä kun ei voi lakata yskimästä. Voimattomia päiviä kun ei ole yöllä nukkunut ja päivätkin vaan köhii... ja sitten yskii. En jaksa edes ajatella. No koko syksy ja muistaakseni kesä meni ilman nuhaa joten onkohan jo aika sairastaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Naisten tilittäminen someen omista saikuistaan. Onko sitä pakko huutaa siellä että kolottaa ja että varmasti pomo näkee?

Vähän pitäisi silmää olla näihinki juttuihin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Itselle jo Turun kaupungin ja seuramme TPS:n politiikka kävelee vitutuksessa rinnakkain. Ei hemmetti. Ei järkeä ole kummankaan tahon touhussa.
 

Nick Neim

Jäsen
Tukholman reissu peruuntuu, kun flunssan lisäksi pukkaa kuumettakin. Reippaat 38 näytti mittari. Sekin jo itsessään vituttaa, mutta vielä enemmän vituttaa 6 hengen matkaseura, joka inttää napsimaan buranaa naamaan ja lähtemään reissuun "vaikka makoilemaan hyttiin" jos ei muuta pysty tekemään. No en vittu tasan ole lähdössä kuumeessa mihinkään hyttiin makoilemaan, mutta varsinkaan tuolle yhdelle jääräpäälle se ei mene kalloon millään. Jaksaa jatkaa jankuttamista, ja kohta varmaan sanon jo rumasti.

Vitun pönttö. En minä tätä reissua nyt huvikseni ole perumassa kun siitä olen jo maksanutkin, mutta kun kunto on sellainen, että ei tässä mitään järkevää pysty tekemään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Naisten tilittäminen someen omista saikuistaan. Onko sitä pakko huutaa siellä että kolottaa ja että varmasti pomo näkee?
Ensinnäkin en ole saikulla vaan minulla on tänään viikottainen vapaapäiväni. Eikä minua kolota vaan yskittää ihan hitosteen. Ja vaikea uskoa että pomoni lukisi jatkoajan keskustelupalstaa saatikka tietäisi nimimerkkiäni täällä. ;-)

Tukholman reissu peruuntuu, kun flunssan lisäksi pukkaa kuumettakin. Reippaat 38 näytti mittari.
Sitä on vissiin liikkeellä, flunssaa. Itsellä on lähinnä hitonmoista yskintää ja sen alle jää vähäiset nenän tukkoisuudet. Kuumetta ei ole eikä sitä minulle yleensä tule. Kunnolla olen vissiin kuumeessa ollut viimeksi kun sairastin influenssan vuonna 1998.

Sekin jo itsessään vituttaa, mutta vielä enemmän vituttaa 6 hengen matkaseura, joka inttää napsimaan buranaa naamaan ja lähtemään reissuun "vaikka makoilemaan hyttiin" jos ei muuta pysty tekemään.
Jokainen tietää itse milloin on matkakunnossa eikä siihen ole muilla nokan koputtamista. No toivottavasti jankkaaminen loppuu ja saat rauhassa parannella itseäsi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sekin jo itsessään vituttaa, mutta vielä enemmän vituttaa 6 hengen matkaseura, joka inttää napsimaan buranaa naamaan ja lähtemään reissuun "vaikka makoilemaan hyttiin" jos ei muuta pysty tekemään. No en vittu tasan ole lähdössä kuumeessa mihinkään hyttiin makoilemaan, mutta varsinkaan tuolle yhdelle jääräpäälle se ei mene kalloon millään. Jaksaa jatkaa jankuttamista, ja kohta varmaan sanon jo rumasti.

Nämä urpot, jotka pakottavat väkisin juhlimaan, ovat kyllä rasittava ihmislaji. Niitä riittää joka lähtöön, jopa näin nelikymppisenä (no pari kuukautta alle) joutuu joskus sellaisiin törmäämään. Mutta jättää ne omaan arvoonsa. Päätökset tehdään tilanteen mukaan, ja jos kunto tai fiilis ei anna myöten, niin sitten näillä mennään.

Ketjun aiheeseen: minua vituttaa, että eräs nimeltä mainitsematon bussiyhtiö operoi kaukoliikenteen vuoroa kalustolla, jossa on turvallisuusvaara. Turvavyön vastakappale puuttuu juuri siitä penkistä, johon minulla on paikkavaraus, ja muuten on täyttä. Nimenomaan tällä kelillä pidän tätä selkeästi riskinä. Ja vakuutusyhtiöt varmasti pistävät onnettomuustilanteessa rahahanat kiinni, kun en käyttänyt turvavyötä. Vituttaa myös oma vainoharhaisuus, kun alan heti miettiä kauhuskenaarioita.

Perkele, tarkistakaa kalusto siellä varikolla. Kerron kyllä asiasta kuljettajalle kun toivottavasti pääsemme perille. Eri asia on, että johtaako tuo mihinkään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
@Oles

Voi kun CSI Miamia ja Horatio Cranen nerokkuutta voisikin seurata livenä, maksaisin mielelläni siitä kanavasta joka pelkästään sitä näyttäisi. Tai edes jostain suoratoistopalvelusta, mutta ei taida olla missään.

Tv:n katsominen on isossa murroksessa, YLE on vanha dinosaurus täman kaiken uudistuksen keskellä ja yrittää pärjäillä murroksen keskellä. Areena tosin on ihan hieno vastaisku kaikelle nyky"hömpalle", mutta tv puoli silti tuntuu olevan hakusessa.

Onneksi uutiset ja paikallisuutiset silti näkyy edelleen joka päivä normaaliin tapaan. Ne on Doc Martinin jälkeen parasta mitä YLE:n kanavat tarjoaa,

Lopuksi siis sanon, en dumaa enkä hehkuta YLE:n palveluita. Paljon hyvää, mutta tiettyjä asioita saa parempana muualtakin.
Yle nyt vieläkin on se yhteys Kekkosen Suomeen. Tulkoon mikä tahansa uutinen jossain mainosteeveessä tai iltapäivälehdessä, niin kyllä mie vielä Yleltä varmistan että onko se totta.

Yle kusi radiotoimintansa kun RadioMafia ajettiin alas, sitä en koskaan anna anteeksi. Typerin päätös ikinä.

Avara Luonto on paras telkkariohjelma.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa huonot tai joskus jopa olemattomat yöunet. Ei nyt yksi huonosti nukuttu yö silloin tällöin ole vituttanut minua juurikaan koskaan. Mutta nyt nämä uniongelmat ovat piinanneet minua jo toissa viikon maanantaista lähtien.

Joskus onneksi olen jopa nukkunut hyvinkin välissä mutta nyt menee joka toinen yö tahdilla että tulee nukuttua huonosti tai jopa niin kuin viime yönä, ei juuri lainkaan.

Vituttaa jo tällainen. Eilen illallakaan en mielestäni virheitä tehnyt unen saannin suhteen mutta siltikään sitä unta ei tullut.

Eihän tällainen ole enää juurikaan edes elämää kun uniongelmat vaikeuttaa sitten arkeakin kun ei jaksa oikein mitään ja on väsymyksen takia lähes karseassa kunnossa.

Olen varmaan liian herkästi pois töistäkin näiden ongelmien vuoksi mutta tällaisen 0 unitunnin jälkeen koen oloni niin surkeaksi etten jaksa töihinkään mennä. Onneksi vielä töissä on oltu armollisia ja ymmärtäväisiä, vaikka närkästystäkin on ollut jo havaittavissa
ja minä ymmärrän sen.

Ymmärtäisin vielä paremmin ihmisten närkästymisen jos olisi jollain tavalla omaa syytä huonosti nukkuminen. Menisi vaikka myöhään maate tai joisi kahvia miten sattuu illallakin sekä olisi huonot elintavat. Mutta kun syytä ei ole mielestäni minun valinnoissani tällä hetkellä. Nyt sitä unta ei vain tule ja vituttaa.

No sanoin kyllä jo että voin työkokeilun virallisen loppumisen jälkeen jäädä tekeen tämän viikon mitä olen suunnilleen pois nyt ollut niin takaisin. Jos se vain sopii myös Varmalle ja työkokeilupaikalle. Korvaisin tällaisen paskan elämänvaiheen.

Ei ole aiemmassa elämässäni ollut tapaistani että olen näin herkästi pois töistä. Ja tärkeintä tässä olisi siltikin saada kai itsensä ensin kuntoon.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Perkama, koko syksyn odotettu tauti on vihdoin päällä. Viime syksynä meni pari kuukautta flunssaputkissa muutaman päivän tauoilla niin ajattelin että varmaan aika hyvät patogeenit saa tänäkin syksynä laitokselta kun sinne saapuu väkeä ympäri Suomen, mutta kesti aika kalkkiviivoille sairastumisen kanssa. Lauantai-illasta lähtien räkäistä oloa ja tänään sitten nosti kunnon kuumeenkin iltapäivästä. Toivottavasti kuume edes tarkoittaa että elimistö olisi häätämässä patogeenit ja tästä olisi joskus suht lähipäivinä taas terveiden kirjoissa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kyllä. Ja kokemaan itse tuon kättelyn hienouden, mistä kansakunta kohisee jokainen vuosi 6.12
Sinäkin Brutukseni. Etkö sinäkään osaa perhana kirjoittaa päivämäärää oikein? Silmäni vuotavat verta. Oih.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös