Vitutusketju

  • 10 507 414
  • 56 109

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tunti sitten kuvittelin että eiköhän ne ole tullut mitä on tullakseen ja himassa ei ole muuta juotavaa enää kun vettä, kahvia ja teetä, eli lähikauppaan.
Minä pidin aikoinaan kaapissa aina tölkillistä mustikkakeittoa ko. tilanteita varten. No enpä sitä koskaan tarvinnut varsinaisesti. Krapulassa taisin välillä sitä juoda ettei vanhaksi mene. No joo, eipä muuta kuin pikaista paranemista vaan!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä pidin aikoinaan kaapissa aina tölkillistä mustikkakeittoa ko. tilanteita varten. No enpä sitä koskaan tarvinnut varsinaisesti. Krapulassa taisin välillä sitä juoda ettei vanhaksi mene. No joo, eipä muuta kuin pikaista paranemista vaan!
Krapulaan tuo varmaan olis hyvää. Sitä ei vähään aikaan ole haettu eikä todettu. Myös tänään ennen Prismaa oisin helposti maksanut 20€ litrasta. No, huomenna duuniin. Kyl tää tästä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kärppien ei enää tarvi suhmuroida paskatilaisuuksissa, mutta Tappara se vaan haluaa jatkaa Speden Pelejä. Kertokaa mulle ykskin kiekkokannattaja joka tykkää kun oma joukkue pelaa keskellä liigakautta näitä haistavitun europelejä. No, Ilves-leiristä varmaan löytys. Nehän kusee Jeesuksen kivesmannaa kun ne voittaa jonkun albanialaisen porukan neljän joukkueen turneessa ja saavat "pronssia". Mutta eihän Ipalla oo pelkoo CHL pakosta. No joo, vähän meni humorin puolelle mutta vittu että mua risoo toi että jos pärjäät liigassa niin on pakko osallistua noihin huuhaa ketään ei vois vähempää kiinnostaa paskannuksiin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kärppien ei enää tarvi suhmuroida paskatilaisuuksissa, mutta Tappara se vaan haluaa jatkaa Speden Pelejä. Kertokaa mulle ykskin kiekkokannattaja joka tykkää kun oma joukkue pelaa keskellä liigakautta näitä haistavitun europelejä. No, Ilves-leiristä varmaan löytys. Nehän kusee Jeesuksen kivesmannaa kun ne voittaa jonkun albanialaisen porukan neljän joukkueen turneessa ja saavat "pronssia". Mutta eihän Ipalla oo pelkoo CHL pakosta. No joo, vähän meni humorin puolelle mutta vittu että mua risoo toi että jos pärjäät liigassa niin on pakko osallistua noihin huuhaa ketään ei vois vähempää kiinnostaa paskannuksiin.
No jaa kyllä mä ainakin muistan kuinka juhlittiin Euroopan-mestaruutta 25 vuotta sitten. No ei vaan eipä muakaan toi CHL kauheasti innostanut. Olisin kuitenkin todella iloinen mikäli suosikkijoukkueeni ainoa murhe olisi joku vitun CHL. Nyt kun Tepsissä vituttaa kaikki niin ei ole helppoa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
>lähde töihin
>vilkaise matkalla reittioppaaseen
>huomaa että ei olisikaan tarvinnut lähteä ihan vielä
>tuumi että sinullahan on hyvin aikaa vallata sopivasti reitin varrella oleva Pokemon-sali
>ole valmis ja vilkaise tässä vaiheessa uudelleen reittioppaaseen
>tajua että olitkin muistanut saapumisajan kahdella minuutilla väärin
>myöhästy dösästä noin minuutilla reippaista juoksuaskelista huolimatta

Taidanpa sitten myöhästyä töistä ainakin muutaman minuutin tän takia, prkl.

Sori ylilauta-tyylinen postaus. Sopi vaan tähän yhteyteen parhaiten.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
@Smitty#41

Tota... Mikä on Pokemon-sali...?
Pokemon Go pelissä oleva areena, minkä voi vallata itselleen ja saada näin pelin sisäistä valuuttaa. Tiimejä on kolme Punainen (Valor) keltainen (instict) ja sininen (mystic). Näiden eri tiimien jäsenet voivat vallata näitä areenoita eri tiimeiltä tai jos areena on jo omalla tiimillä laittaa sinne oman pokemoninsa
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pokemon Go pelissä oleva areena, minkä voi vallata itselleen ja saada näin pelin sisäistä valuuttaa. Tiimejä on kolme Punainen (Valor) keltainen (instict) ja sininen (mystic). Näiden eri tiimien jäsenet voivat vallata näitä areenoita eri tiimeiltä tai jos areena on jo omalla tiimillä laittaa sinne oman pokemoninsa
Ei ristyksen suolatut kuukelit sentähren...
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mua vituttaa aina kun joka perus heteromies käyttää sanaa 'ihana'.

Enkä ole edes mikään äijien äijä tai tunteellisesti rajoittunut. Jostain syystä tuo sana ei vaan mun mielestä sovi miehen suuhun ollenkaan.. Olenko ainoa? Eikä tuo heterous ole tuossa edes se pointti, vaan se että jos tuo ihminen vaikuttaa muuten ns. mieheltä, niin silloin tuo sana särähtää aina korvaan.

Ja tämä ei ole ollenkaan mikään homovihaviesti tms. Jollekin femiinille homomiehelle tuo sana sopii oikein hyvin, mutta se johtuu varmaankin siitä että ovat femiinejä, jolloin se on luontaisempaa.

Joo-o, on mulla ongelmat.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään vituttaa paikallinen autoilukulttuuri. Tai vituttaa se joka päivä kun autolla tuolla imbesillien seassa joutuu liikkumaan, mutta tänään vielä vähän enemmän.

Ajelinpa aamukoomassa töihin päin, ja katselin että sieltä joku tulee autorivien välissä pujotellen. Tuostahan ei ole täällä yhtään mitään hyötyä, koska tämä kaupunki on täynnä liikennevaloja ja ruuhkat ovat aika mahtavat välillä. Mutta näitä valopäitähän riittää. Noh, sieltä tämä Elvis sitten päräytteli Porsche Panamerallaan meikäläisen Daewoon viereen, luonnollisesti punaisiin valoihin. Valoista tie jatkuu edelleen kahtena kaistana. Vihreän valon vaihtuessa, päräytin Daewoon matkaan luonnollisesti salamannopeasti, koska täällä eivät ihmiset myöskään osaa lähteä liikennevaloista. Koulutin siis ympärilläni olevia.

Porsche-miehellehän kävi luonnon päälle jäädä jälkeen jostain Korean ihmeestä, joten urku auki ja sitten kurvataan (ilman vilkkua tietysti) suoraan meikäläisen keulan eteen. Siinä sitten hetki ajeltiin, kunnes kaveri päätti parkkeerata tien sivuun. Valoista tähän parkkiin oli matkaa noin 300 metriä. Ja tietysti parkkeeraaminen suoritettiin seuraavalla kaavalla: hidasta vähän, lyö jarru pohjaan, mieti hetki, kääntele rattia, taskuparkkeeraa oikeaoppisesti niin että puolet autosta on edelleen ajoradalla. Ja sitten sellainen tyhmä ja tyhjä katse muhun kun vähän töräytin torvea.

Tämä oli vain yksi esimerkki, ja näitä ameeboja on siis todellakin joka päivä edessä, takana ja sivuilla. Ainakin pysyy hereillä kun saa väistellä milloin mistäkin tielle koukkivia persreikiä.
 
Viimeksi muokattu:

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Olen asiasta eri mieltä. Sana 'ihana' sopii miehen suuhun ja sanavarastoon siinä missä suurin osa sanoista ylipäätään. Käytän itsekin kohtalaisen usein. En näe ongelmaa siinä, jos jokin on miehen mielestä ihanaa.

Joo ja näinhän sen täytyy olla kun tuota sanaa niin usein miesten suusta kuulee.

Mulle sanasta 'ihana' tulee mieleen joku vaaleanpunainen karvahöttö tai jotkut My Little Pony -lelut. Tiedä mistä tuokin mielikuva sitten juontuu.. Ehkä lapsuudesta ja pikkusiskon touhuista. Mutta noiden takia minun on kovin vaikea käsittää sitä mielleyhtymää johon mies haluaisi tuota sanaa käyttää. Toki onhan miehillä nykyään vaaleanpunaisia paitojakin päällä, joten ehkä itse olen vaan sitten ahdasmielinen. Joka ei tunnu itseltäni, mutta näköjään joissakin asioissa olen.

samanlaista kauraa kuin sinäkin

Sori pätkin hieman. Viittaatko sanalla 'kaura' sanaan 'paska'? Yritän vaan tulkita viestisi sävyä.

Edit: typo.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Joo ja näinhän sen täytyy olla kun tuota sanaa niin usein miesten suusta kuulee.

Mulle sanasta 'ihana' tulee mieleen joku vaaleanpunainen karvahöttö tai jotkut My Little Pony -lelut. Tiedä mistä tuokin mielikuva sitten juontuu.. Ehkä lapsuudesta ja pikkusiskon touhuista. Mutta noiden takia minun on kovin vaikea käsittää sitä mielleyhtymää johon mies haluaisi tuota sanaa käyttää. Toki onhan miehillä nykyään vaaleanpunaisia paitojakin päällä, joten ehkä itse olen vaan sitten ahdasmielinen. Joka ei tunnut itseltäni, mutta näköjään joissakin asioissa olen.



Sori pätkin hieman. Viittaatko sanalla 'kaura' sanaan 'paska'? Yritän vaan tulkita viestisi sävyä.
Pystytkö syömään Snickersiä kun siinä on samanlaisia suonia kuin seisovassa kyrvässä?
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Pystytkö syömään Snickersiä kun siinä on samanlaisia suonia kuin seisovassa kyrvässä?

Tylsää että tuo tulkittiin nyt jotenkin homofobiana tuo viestini. Mutta miten vaan..

Ei, en pysty syömään Snickersiä. Se johtuu tosin pähkinäallergiastani. Itselleni ei ole tuosta koskaan tullut penistä mieleen, mutta mielenkiintoista kuulla että sinulla näin tapahtuu.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Pystytkö syömään Snickersiä kun siinä on samanlaisia suonia kuin seisovassa kyrvässä?
Tylsää että tuo tulkittiin nyt jotenkin homofobiana tuo viestini. Mutta miten vaan..

Ei, en pysty syömään Snickersiä. Se johtuu tosin pähkinäallergiastani. Itselleni ei ole tuosta koskaan tullut penistä mieleen, mutta mielenkiintoista kuulla että sinulla näin tapahtuu.

Vaikka ei Snickers riisisuklaata olekaan, niin valitettavasti useat näkevät tuossa vain suklaapatukan:



 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu! Jälleen taas se aika vuodesta. Perkele että vituttaa kun perus flunssan jälkeen lähtee maku ja hajuaisti niinkun 100%. Ei kiinnosta syädä eikä juada mitään kun mikään ei tunnu miltään eikä maistu miltään. Ja maailma on täysin hmv kun ei haista mitään. Ja ei, ei ole röörit tukossa, ei auta niistäminen. Röörit on itseasiassa täysin auki ja henki kulkee täydellisesti mutta voin valehtematta sanoa että voisin juoda (silmät kiinni ja jos ei mulle kerrota sisältöä) tuopillisen ripulipaskaa eikä tuntusi niin MISSÄÄN. Voi vittu että on raivostuttavaa. Ja tää on joka perkeleen vuosi sen kaks kertaa. Ei auta muu kun vetää kännit. Viinaa en oo ikinään juanu maun takia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Jaa sinne meni ne Sonyn sankakuulokkeet. Onnistuin jotenkin vääntämään sisään työnnettävän osan kiemuralle että se niistä kuulokkeista. Olisivat nyt kestäneet vielä edes muutaman viikon kun ei ihan tästä palkasta vielä pygenyt ostaa niitä uusia bluetooth sangallisia. Käytetään sitten näitä viime vuonna hankittuja bluetootheja kaikkialla siihen asti.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Vituttaa kun eksyin lukemaan Ilta-Sanomien jutun yleisökommentteja. Onko Suomessa tosiaan noinkin iso osa ihmisistä ihan saatanan tyhmiä.
En nyt väitä, että itse olisin mikään valopilkku, mutta kyllä tässä jutun pointin sentään useimmiten ymmärtää.
 
Viimeksi muokattu:

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa kun eksyin lukemaan Ilta-Sanomien jutun yleisökommentteja. Onko Suomessa tosiaan noinkin iso osa ihmisistä ihan saatanan tyhmiä.
On.

Noissa roskamedioiden yleisökommenteissa myös yleensä monesti tappelee, miten sen nyt sanoisi.. varttuneempi väki ja he eivät oikein hiffaa tuota somekäyttäytymistä (vituttava termi), joskaan se ei erityisesti heidän vikansa ole.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onko joku teistä saanut joskus "ehjänä" auki tämmöisen esim. jauheliha tai kanasuikale paketin? Siis tarkoitan sitä kelmua siinä päällä. Siinähän on muka se vitun lipare mistä pitäisi repäistä auki se paketti. Ei muuten vittu onnistu ikinä. Joka helvetin kerta jää se lipare käteen ja eikun puukkoa kaivamaan. Vittuako ne edes laittaa sitä liparetta sinne kun ei se vittu toimi?
 

Glove

Jäsen
Onko joku teistä saanut joskus "ehjänä" auki tämmöisen esim. jauheliha tai kanasuikale paketin? Siis tarkoitan sitä kelmua siinä päällä. Siinähän on muka se vitun lipare mistä pitäisi repäistä auki se paketti. Ei muuten vittu onnistu ikinä. Joka helvetin kerta jää se lipare käteen ja eikun puukkoa kaivamaan. Vittuako ne edes laittaa sitä liparetta sinne kun ei se vittu toimi?
Yleensä en edes kokeile vaan käytän suoraan puukkoa, saksia tai mitä terävää nyt käteen sattuu Ja leikkaan sen muovin veke.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Joku ryynikylän (saan sanoa kun asun siellä) juntti ei osaa poistua Kalevankankaan parkkikselta niin hyvin seisoo pari jonoa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Onko joku teistä saanut joskus "ehjänä" auki tämmöisen esim. jauheliha tai kanasuikale paketin? Siis tarkoitan sitä kelmua siinä päällä.
Meinasin kehaista että toissa päivänä sain jauhelihapaketin ihan helposti auki. Kunnes tajusin että se olikin sellainen Atrian musta litteä pakkaus (jossa ei ole mitään kovaa muovikaukaloa) ja ne onkin helppo avata. Sellaisista ei nyt puhuttu. No kyllä se aika ihme on jos kalvo lähtee yhtenä palana laatikon päältä tai edes jostain kulmasta lähtisi irtoamaan... Parasta on vaan suosiolla viiltää paketti auki veitsellä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko joku teistä saanut joskus "ehjänä" auki tämmöisen esim. jauheliha tai kanasuikale paketin? Siis tarkoitan sitä kelmua siinä päällä. Siinähän on muka se vitun lipare mistä pitäisi repäistä auki se paketti. Ei muuten vittu onnistu ikinä. Joka helvetin kerta jää se lipare käteen ja eikun puukkoa kaivamaan. Vittuako ne edes laittaa sitä liparetta sinne kun ei se vittu toimi?

Laittaa sen kuumalle paistinpannulle vain sellaisenaan. Kyllä ne muovit siitä aika nopeasti käpristyy pieneksi, jolloin ne on helppo vipata vaikka puuhaarukalla pois siitä pannulta. Lihat jää pannulle. Pro tip.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös