Vituttaa ihmiset jotka ei käy punnitsemassa ostoksiaan kaupassa. Sitten siellä laukataan ympäriinsä kun se 87 centin vittu suolakurkku on jäänyt leimaamatta. Ymmärrän toki tämän vanhuksilta mutta en tuommoiselta noin 20-vuotiaalta hevitakatukkapetteriltä jolla oli samalla kertaa kaiken maailman vitun kukkakaalit samassa setissä.
Joo, samaistun. Tosin lieventävänä asianhaarana, että esim Lidlissähän niitä ostoksia ei käytetä vaa'alla vaan se kassahenkilö punnitsee ne. Jos on elämänsä viettänyt Lidlissä asioiden niin se voi olla yllätyksenä, mutta ei silti saisi. Valot päälle ihmiset, punnitkaa ne saatanan herkkukurkut!
Kerran eräs kassajono juuri aukeni ja menin ensimmäisenä siihen. Huomaamattani siinä hihnalla oli valmiina joku 25 sentin vanha auto -karkki. Kassaneiti kuittasi sen ja sanoin, ettei minulla ollut tarkoitus sitä ostaa, jolloin syntyi pieni härdelli siinä, sain lohdutuspalkinnoksi lopulta toisen samanlaisen karkin ja jonoa ehti kertyä. Jonon muodostaminen Lidliin on mahdollista.Lidlissä ei pääse jonoja syntymään kun homma toimii.
Kerran eräs kassajono juuri aukeni ja menin ensimmäisenä siihen. Huomaamattani siinä hihnalla oli valmiina joku 25 sentin vanha auto -karkki. Kassaneiti kuittasi sen ja sanoin, ettei minulla ollut tarkoitus sitä ostaa, jolloin syntyi pieni härdelli siinä, sain lohdutuspalkinnoksi lopulta toisen samanlaisen karkin ja jonoa ehti kertyä. Jonon muodostaminen Lidliin on mahdollista.
Mitäs siihen sanotte?
Mä en kyllä ymmärrä, miksi kaupan kassoilla ei ole sellaista ns. varavaakaa, tai miksi S- tai K-ryhmä ei sitä ole kai harkinnut tai kokeillutkaan. Vaikka tuotteiden punnitseminen jätettäisiin edelleen asiakkaiden vastuulle, niin ei kassojen tarvitsisi juosta punnitsemassa sitä kurkkua missään kaukana. Ei varmasti meinaan ole edes yksi tai kaksi asiakasta päivässä, jolta joku tomaatti jää punnitsematta.Vituttaa ihmiset jotka ei käy punnitsemassa ostoksiaan kaupassa. Sitten siellä laukataan ympäriinsä kun se 87 centin vittu suolakurkku on jäänyt leimaamatta. Ymmärrän toki tämän vanhuksilta mutta en tuommoiselta noin 20-vuotiaalta hevitakatukkapetteriltä jolla oli samalla kertaa kaiken maailman vitun kukkakaalit samassa setissä.
Täällä päin on ainakin Prismassa suunnilleen kassalinjaston puolessa välissä hyllyn päässä ns. varavaaka. Usein kyllä kassa käy kipasemassa vaa'alla kun itse muistaa ne numerot paremmin. Välillä kyllä sanoo asiakkaalle mistä numerosta on kyse ja asiakas käy itse punnitsemassa.Mä en kyllä ymmärrä, miksi kaupan kassoilla ei ole sellaista ns. varavaakaa, tai miksi S- tai K-ryhmä ei sitä ole kai harkinnut tai kokeillutkaan.
Meidän lähimmässä Salessa on hevi-osasto ihan kassojen lähellä joten ei tule hirveästi askelia vaikka joutuu käymään joskus punnitsemassa unohtelevien asiakkaiden ostoksia. Niin taitaa olla muuten monissa muissakin Saleissa. Pieniä kauppoja kun ovat...Esimerkiksi tuossa läheisessä Salessakin on peräti kolme vaakaa ihan vierekkäin ja melkein toisissaan kiinni, joten mikään kustannuskysymys tämä ei ole.
Toki, ja onhan lähes joka kaupassa irtokarkkien takia aivan siinä kassojen lähellä se "varavaaka" jota varmaankin tarkoitit. Minä tarkoitin nimenomaan kassalla olevaa vaakaa, jolloin kassahenkilön ei tarvitsisi lähteä juoksentelemaan kokonaan pois kassalta jonkun hajamielisen ostoksien takia. Samaan tapaan siis kuin toimitaan Lidlissäkin.Täällä päin on ainakin Prismassa suunnilleen kassalinjaston puolessa välissä hyllyn päässä ns. varavaaka. Usein kyllä kassa käy kipasemassa vaa'alla kun itse muistaa ne numerot paremmin. Välillä kyllä sanoo asiakkaalle mistä numerosta on kyse ja asiakas käy itse punnitsemassa.
Vaikea uskoa että kaupat lähtee investoimaan tuollaiseen kun näinkin toimii ihan OK ja on maan tapa. Lildlillä kassapunnitseminen on heidän ns. maantapa... Kukin tavallaan. Maassa maan tavalla... Vai pitäisikö meidän muuttaa maantapa. No ihan sama kun minä muistan aina punnita tuotteet. Oon nii pähee! Uskotteko?Minä tarkoitin nimenomaan kassalla olevaa vaakaa, jolloin kassahenkilön ei tarvitsisi lähteä juoksentelemaan jonkun hajamielisen ostoksien takia.
Niin, siis pointtinani heti alkuunsa olikin, että asiassa ei tarvitsisi edes välttämättä investoida. Siksi puhuin kolmen ja kahden vaa'an Sale esimerkistäni. Joissain kaupoissa voi olla ahtaammat kassat ja kaikkialle ei vaakoja välttämättä edes mahdu, mutta sinne minne mahtuu, niin napattaisiin yksi "ylimääräinen" vaaka sieltä hevi-osastolta kassoille.Vaikea uskoa että kaupat lähtee investoimaan tuollaiseen kun näinkin toimii ihan OK ja on maan tapa.
Joo, samaistun itsekin tähän. Tuo on ehkä yksi pahimmista asioista kaupassa asioidessa ja tuo aina myyjälle päänvaivaa sekä pidentää jonoja, kun joku asiakas on tötöillyt ja jättänyt vihanneksensa/hedelmänsä punnitsematta.Vituttaa ihmiset jotka ei käy punnitsemassa ostoksiaan kaupassa. Sitten siellä laukataan ympäriinsä kun se 87 centin vittu suolakurkku on jäänyt leimaamatta. Ymmärrän toki tämän vanhuksilta mutta en tuommoiselta noin 20-vuotiaalta hevitakatukkapetteriltä jolla oli samalla kertaa kaiken maailman vitun kukkakaalit samassa setissä.
Joo, samaistun. Tosin lieventävänä asianhaarana, että esim Lidlissähän niitä ostoksia ei käytetä vaa'alla vaan se kassahenkilö punnitsee ne. Jos on elämänsä viettänyt Lidlissä asioiden niin se voi olla yllätyksenä, mutta ei silti saisi. Valot päälle ihmiset, punnitkaa ne saatanan herkkukurkut!
Näin on ja toivoisi että prismassakin siirryttäisiin ajantasalle. Kumminkin aika paljon porukkaa heilläkin asiakkaina.
Lidlissä ei pääse jonoja syntymään kun homma toimii.
Kiva että tykkäätte! t. nykyinen Lidlin työntekijä ;)Toki, ja onhan lähes joka kaupassa irtokarkkien takia aivan siinä kassojen lähellä se "varavaaka" jota varmaankin tarkoitit. Minä tarkoitin nimenomaan kassalla olevaa vaakaa, jolloin kassahenkilön ei tarvitsisi lähteä juoksentelemaan kokonaan pois kassalta jonkun hajamielisen ostoksien takia. Samaan tapaan siis kuin toimitaan Lidlissäkin.
Ei saakeli. Joudun nyt töissä kuuntelemaan iskelmä-radiota ja voi jeesus kun nuo vain elämää renkutukset on suoraan sanottuna aivan hanurista. Pääasiassa karaoke versioita muiden artistien biiseistä. Sitten on kaikilla niin perkeleen ihanaa ja mukavaa.
Kuka nyt liigassa oelaisi jos rahkeet riittää isompiin ja rahakkaampiin ympyröihin? Kyllä ne liigapelaajat on ihan oikealla tasolla kun siellä pelaavat.Termi "liian hyvä Liigaan", kun puhutaan jonkun pelaajan tasosta.
Paitsi jos tilaa uuden verokortin, kuten jouduin tekemään syyskuussa. Ei pahemmin kiinnostanut maksaa vuoden kolmena viimeisenä kuukautena yli puolia tuloistani erilaisiin maksuihin.Jos sinulla on liian pieneksi arvioitu tuloraja, niin silloin menee lisäprosentilla aikaisemmin.
Paitsi jos tilaa uuden verokortin, kuten jouduin tekemään syyskuussa. Ei pahemmin kiinnostanut maksaa vuoden kolmena viimeisenä kuukautena yli puolia tuloistani erilaisiin maksuihin.
Siis tämähän on Jumalan sanaa. Ja kaikki sanoo Aamen!Noh jääkiekko on välillä tätä ja mennään eteenpäin vaikka kirpasee vitusti.