Vituttaa talvi, lumi, loska ja kylmyys. Suomi on harhaanasuttu maa.Tykkään lumesta ja talvesta, mutta vituttaa loskapaska ja kylmyys.
Kitaristi, joka pilaa jokaisen levyn ja biisin jolla soittaa mielenvikaisella tiluttamisellaan. Ei ymmärrä musiikkia, ei osaa kuunnella biisiä ja mitä se vaatii. Vinguttaa vaan niin vitusti. Pilasi Whitesnaken ja David Lee Rothin soolouran egomaniallaan.Vituttaa olla niin junnu etten edes tunne tätä Steve Vaita kenestä heitetään paraikaa vitsiketjussa läppää. Menee hyvät vitsit niinsanotusti ohi.
Edit: Google tiesi kertoa että hän on näköjään syntynyt täsmälleen samana vuodenpäivänä kuin minä, tasan 33 vuotta aikaisemmin.
Toki ajellaan. Omalla autolla. Omassa rauhassa. Valitaan levy, kuunnellaan sitä työmatka. Ylhäisessä yksinäisyydessä. Ei tarvitse mennä julkisilla kuten onneton rahvas.Mut aina vetää pienen virneen naamalle kun miettii että maalla ne joutuu maanantaiaamunakin ajamaan autolla töihin.
Minäkin loukkaan mielelläni naisia. Yhtä mielelläni loukkaan miehiä. En säästä lapsia, en vanhuksia, en perheen koiraakaan. Kaikenväriset ja -uskoiset ovat vittuilumatskua. Ei mikään ihmisryhmä voi olla niin hieno, että siitä ei saisi puhua humoristisesti tai kriittisesti. Minustakin saa, vittuilkaa vapaasti. Minäkin vittuilen itselleni.En ole nainen, mutta pahoitin mieleni. Voisitko muokata tekstiäsi vähemmän loukkaavaan muotoon tai mahdollisesti jopa poistaa koko viestin?
Ketjun aiheeseen liittyen, vituttaa naisia loukkaavat viestit.
Norsunluutornit pitää kaataa.
Olin bussissa viimeksi kai joskus 1989. Mutta jos matkustaisin, niin en minä vessasta joisi.Bussissa vessa pois käytöstä. Ootteks te matkustanut näissä juomatta?