Viestin lähetti Designer
Pää on entistä enemmän tukossa, nenusta vuotaa jotain ikävää ja munuaisia sekä silmiä kivistää.
Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse kutsuisin tuota ensivaiheessa krapulaksi.
Täältä tähän
Viestin lähetti Pee 29.7. klo 20.17
Kaiken lisäksi kämppäni internet-yhteys on nyt ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon kunnossa, joten olen tällä hetkellä aika onnellinen mies.
Viestin lähetti Saku #11
Ei juma, näin tänä yönä unta Aristoteles Heinosta! Siinä pelattiin ulkona jotain jalkapallon tapaista, ja aina kun torjuin, huudahdin "Arkhimedes Heino!".
Yep, olen kuumeessa.
Näin ulkopuolisen silmin vaikuttaisi ihan helpo vaihtokaupalta Sakun kannalta. Näin siis jos tuo "sitä itseään" viittaa miehiseen ominaisuuteen.Viestin lähetti metsänpeikko
Nimittäin kyseinen herra kertoi, että tämän kirouksen takia en tule saamaan... noh, sitä itseään, seuraavaan 40 vuoteen.
Viestin lähetti Sistis
Syyttäkäämme tästä siis eilistä Hawaii-kiekkoa ja hallin katonrajan ohutta ilmaa.
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Epäilen tätä teoriaa, sillä minäkin seurasin samaa Aloha-peliä ja hengitin sitä vuoristoilmaa, mutta minulle ei tuollaisia oireita tullut.
Viestin lähetti bozik
Vaan täytyy sanoa, että outoa väkeä teillä on töissä.
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
HIFK-Tappara 7-1 ja tulosveto napsahti kiinni että naukui, kerroin 70 ja risat, panos YKSI EURO!
Viestin lähetti Pikku Myy
Voi kyynelten virta. Olisin saanut viisitoistamirjardiaseitsemänsataatuhattakaksi euroa ja viisi penniä ja toissakuun Jallun ja puoliksi syödyn dallaspullan, jos Jaakko Jääkiekkoilija olisi tehnyt yhdeksän maalin enemmän. Nyt ilta on pilalla, eikä elämällä ole enää merkitystä. Hukuttaudun tuoppiin. Nyyh.
Pitää pitää mainetta yllä. Mikä rahasumma siinä menee sivu suun? Jos panoksena on ollut 2 euroa, niin tasan tarkkaanhan siinä vain menetetään 2 euroa, eikä mitään virtuaalirahaa.Viestin lähetti Miguel
Vituttaa tällainen käsittämätön narina. Minä en ymmärrä yhtään tämän avautumisen pointtia. Eikö se, että jonkinmoinen rahasumma menee sivu suun, ole riittävä syy tunteenpurkaukseen? Kaiken lisäksi kotkottajana toimii yksi ketjun ahkerimmista vierailijoista.
Haluatko muuten sinäkin määritellä, mikä/mitkä on kelvollisia syitä avautua vitutusketjuun tai jos tästä on tehty jotkut säännöt, niin saanko minäkin ne näytille? Vituttaa, kun aina joku karvaperse tulee kertomaan, ettei minua saa vituttaa asia x, koska asia on itseaiheutettu/en voi sille mitään/olen tyttö/koita kestää/asia on jollekin ah niin tärkeä/koka ei nyt vaan sovi. Mistä vitusta sitten täällä saa vittuuntua ja kuinka monta kertaa kuukaudessa?
Ahhahhahhaa...voiherranjestassentään. Jep, minä olen karvakasa-vitutuskuningatar täällä, kukaan ei saa vittuuntua tai ajella karvoitustaan ilman minun kirjallista lupaani. Huh. Saat luvan itkeä itsesi uneen ja ajaa huomenna parran. Pinpistä en edes puhu.Viestin lähetti mmuurine
Nyt alkoi oikeasti vituttamaan, kun joku karva/karvaton pimppi muija saa itse määritellä mikä saa ketäkin vituttaa.
minä olen karvakasa-vitutuskuningatar täällä, kukaan ei saa vittuuntua tai ajella karvoitustaan ilman minun kirjallista lupaani..
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
HIFK-Tappara 7-1 ja tulosveto napsahti kiinni että naukui, kerroin 70 ja risat, panos YKSI EURO!