Vitutusketju

  • 10 669 165
  • 56 216

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Nytkö se flunssa sitten oikeasti tulee? Pää on entistä enemmän tukossa, nenusta vuotaa jotain ikävää ja munuaisia sekä silmiä kivistää. Onneksi töistä ei oikein pysty olemaan poissa juuri nyt, joten eipä tarvitse rauhassa koittaa toipuakaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Selvääkin selvempi homma

Viestin lähetti Designer
Pää on entistä enemmän tukossa, nenusta vuotaa jotain ikävää ja munuaisia sekä silmiä kivistää.

Niin, itse kutsuisin tuota ensivaiheessa krapulaksi.

Täältä tähän
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Selvääkin selvempi homma

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse kutsuisin tuota ensivaiheessa krapulaksi.

Täältä tähän

Itse epäilisin Designerin vaivojen olevan enemmänkin psykosomaattisia, ja ne johtuvat eilisen järkytysnäytelmän (joka tunnetaan myös nimellä wannabe-jääkiekko) seuraamisesta.

Minullakin oli nimittäin psykosomaattisia oireita havaittavissa, joskin erilaisia. Heräsin puoli kahdelta yöllä elämäni kovimpaan närästykseen ja tuntuun, että pakki on muutenkin sekaisin. Voin muuten kertoa, että kun tunsin kurkussani väkevät mahahapot höystettynä hotsin, teen ja lauantaipussin (sisällön) maulla, fiilis oli rehellisesti sanottuna aivan karmea. Ainoastaan Kleopatran kuukautiset menevät edelle.

Syyttäkäämme tästä siis eilistä Hawaii-kiekkoa ja hallin katonrajan ohutta ilmaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Joo, ei tästä krapulaa saa tekemälläkään ja psyko-oireeni pidän omana tietonani tai tapan teidät kaikki. Eilinen ehkä vituttaisi jos ei tietäisi, että se oli vain poikkeus siitä, mitä ne jengit yleensä esittävät. No kyllä se vähän nyrppii, että piti sitten sattua itse menemään juuri silloin paikalle.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin kirjoitin "Onnellisuusketjussa" viime perjantai-iltana:

Viestin lähetti Pee 29.7. klo 20.17
Kaiken lisäksi kämppäni internet-yhteys on nyt ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon kunnossa, joten olen tällä hetkellä aika onnellinen mies.

Ja nyt tähän tulee ikävää jatkoa, sillä isäni yritti eilisiltana tehdä jotain mitä ei osaa ja nyt yhteys on taas poikki (tällä hetkellä kirjoittelen koulun koneelta).

Muutenkin eilinen päivä meni aika vituiksi ja muutakin vittumaista on tässä edessä, joten ei nyt todellakaan hyvin mene!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa marraskuu, vuoden turhin kuukausi. Menisi nyt äkkiä ohi!

Vituttaa sm-liigan linja. Heti ottelurangaistus kun kentällä tapahtuu jotain normaalista poikkeavaa!
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Vituttaa kun iltalehti.fi ei toimi, ja vituttaa kun koitan kirjoittaa siitä vitutusketjuun jatkoajalle, ja jatkoaika herjaa palvelimen kuormittumisesta enkä näin ollen pääse kirjoittamaan ja näinollen vitutus kasvaa. jne.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaihtokauppa?

Viestin lähetti Saku #11
Ei juma, näin tänä yönä unta Aristoteles Heinosta! Siinä pelattiin ulkona jotain jalkapallon tapaista, ja aina kun torjuin, huudahdin "Arkhimedes Heino!".

Yep, olen kuumeessa.

Nyt pitäisi enää tietää, miksi sinua moinen muka vituttaa.

Ja sitten ehdotan, että voisimme vaihtaa vitutuksia. Nimittäin itselläni olisi tarjota seuraavaa.
Tänään, taas kerran, työkaverini olivat kohtalaisen rasittavalla tuulella ja jouduin antamaan takaisin samalla mitalla. Toisin sanoen vittuilemaan. Tästähän eräs valopää riemastui, ja lupasi langettaa päälleni kirouksen. En usko kirouksiin tai muihinkaan henkimaailman asioihin kovinkaan vakavasti, mutta tätä jäin pohtimaan. Nimittäin kyseinen herra kertoi, että tämän kirouksen takia en tule saamaan... noh, sitä itseään, seuraavaan 40 vuoteen.
Muuten en välittäisi, mutta tuon miekkosen tuntien voin vain kuvitella, ettei hän itsekään ole saanut kertaakaan koko elämässään. Eli jonkinlainen taika siinä jannussa täytyy olla.

Niin että Saku, jos vitutusten vaihto kiinnostaa, niin tällaista olisi tarjolla.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Vaihtokauppa?

Viestin lähetti metsänpeikko
Nimittäin kyseinen herra kertoi, että tämän kirouksen takia en tule saamaan... noh, sitä itseään, seuraavaan 40 vuoteen.
Näin ulkopuolisen silmin vaikuttaisi ihan helpo vaihtokaupalta Sakun kannalta. Näin siis jos tuo "sitä itseään" viittaa miehiseen ominaisuuteen.

Vaan täytyy sanoa, että outoa väkeä teillä on töissä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Selvääkin selvempi homma

Viestin lähetti Sistis
Syyttäkäämme tästä siis eilistä Hawaii-kiekkoa ja hallin katonrajan ohutta ilmaa.

Epäilen tätä teoriaa, sillä minäkin seurasin samaa Aloha-peliä ja hengitin sitä vuoristoilmaa, mutta minulle ei tuollaisia oireita tullut.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Re: Re: Selvääkin selvempi homma

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Epäilen tätä teoriaa, sillä minäkin seurasin samaa Aloha-peliä ja hengitin sitä vuoristoilmaa, mutta minulle ei tuollaisia oireita tullut.

Juu, mutta mielestäni Designerin pää huitoili melkein puoli metriä korkeammalla, kuin teikäläisen. Se voi selittää jo eron, jos kriittinen raja sattuu juuri niille tienoille. Itse taas olin hengityselinteni kanssa suunnilleen samoilla korkeusasteilla, kuin sinäkin, joten minun oireeni saattoivat johtua jostain muustakin. Maha oli vähän kipeä jo Tampereelta lähdettäessä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
HIFK-Tappara 7-1 ja tulosveto napsahti kiinni että naukui, kerroin 70 ja risat, panos YKSI EURO!

juu, 7-2 (tai isompi) ei napsahtanut, panos 2 euroa.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi kyynelten virta. Olisin saanut viisitoistamirjardiaseitsemänsataatuhattakaksi euroa ja viisi penniä ja toissakuun Jallun ja puoliksi syödyn dallaspullan, jos Jaakko Jääkiekkoilija olisi tehnyt yhdeksän maalin enemmän. Nyt ilta on pilalla, eikä elämällä ole enää merkitystä. Hukuttaudun tuoppiin. Nyyh.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Pikku Myy
Voi kyynelten virta. Olisin saanut viisitoistamirjardiaseitsemänsataatuhattakaksi euroa ja viisi penniä ja toissakuun Jallun ja puoliksi syödyn dallaspullan, jos Jaakko Jääkiekkoilija olisi tehnyt yhdeksän maalin enemmän. Nyt ilta on pilalla, eikä elämällä ole enää merkitystä. Hukuttaudun tuoppiin. Nyyh.

Vituttaa tällainen käsittämätön narina. Minä en ymmärrä yhtään tämän avautumisen pointtia. Eikö se, että jonkinmoinen rahasumma menee sivu suun, ole riittävä syy tunteenpurkaukseen? Kaiken lisäksi kotkottajana toimii yksi ketjun ahkerimmista vierailijoista.

Lisäksi vituttaa Amerikan viisas kansa. No, saivatpahan pitää näköisensä johtajan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Miguel
Vituttaa tällainen käsittämätön narina. Minä en ymmärrä yhtään tämän avautumisen pointtia. Eikö se, että jonkinmoinen rahasumma menee sivu suun, ole riittävä syy tunteenpurkaukseen? Kaiken lisäksi kotkottajana toimii yksi ketjun ahkerimmista vierailijoista.
Pitää pitää mainetta yllä. Mikä rahasumma siinä menee sivu suun? Jos panoksena on ollut 2 euroa, niin tasan tarkkaanhan siinä vain menetetään 2 euroa, eikä mitään virtuaalirahaa.

Haluatko muuten sinäkin määritellä, mikä/mitkä on kelvollisia syitä avautua vitutusketjuun tai jos tästä on tehty jotkut säännöt, niin saanko minäkin ne näytille? Vituttaa, kun aina joku karvaperse tulee kertomaan, ettei minua saa vituttaa asia x, koska asia on itseaiheutettu/en voi sille mitään/olen tyttö/koita kestää/asia on jollekin ah niin tärkeä/koka ei nyt vaan sovi. Mistä vitusta sitten täällä saa vittuuntua ja kuinka monta kertaa kuukaudessa?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko yhtyä Pikku Myyn vitutukseen. Jostain syystä naiset eivät saa vittuuntua yhtään mistään, ei oikeassa elämässä kuin nettipalstoillakaan. Ja se jos mikä vituttaa!
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
FC Bayern - Juventus

"Der Ball ist rund und ein Spiel dauert 90 Minuten." - Sepp Herberger


Ranger
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Viestin lähetti Pikku Myy
Haluatko muuten sinäkin määritellä, mikä/mitkä on kelvollisia syitä avautua vitutusketjuun tai jos tästä on tehty jotkut säännöt, niin saanko minäkin ne näytille? Vituttaa, kun aina joku karvaperse tulee kertomaan, ettei minua saa vituttaa asia x, koska asia on itseaiheutettu/en voi sille mitään/olen tyttö/koita kestää/asia on jollekin ah niin tärkeä/koka ei nyt vaan sovi. Mistä vitusta sitten täällä saa vittuuntua ja kuinka monta kertaa kuukaudessa?

Nyt alkoi oikeasti vituttamaan, kun joku karva/karvaton pimppi muija saa itse määritellä mikä saa ketäkin vituttaa. Miksei muuten naisten oikeasti saa vituttaa, jos jotain toista vituttaa se, että voitti vain 70 euroa, kun oma parin sadan euron voitto jäi vittumaisen lähelle. Rahattomalle se on tietenkin onni että hyvät voitot jää lähelle. Voi vitunnahkaviitta.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mmuurine
Nyt alkoi oikeasti vituttamaan, kun joku karva/karvaton pimppi muija saa itse määritellä mikä saa ketäkin vituttaa.
Ahhahhahhaa...voiherranjestassentään. Jep, minä olen karvakasa-vitutuskuningatar täällä, kukaan ei saa vittuuntua tai ajella karvoitustaan ilman minun kirjallista lupaani. Huh. Saat luvan itkeä itsesi uneen ja ajaa huomenna parran. Pinpistä en edes puhu.

Jeah. Minua vituttaa suunnaton tenttimäärä. Jep.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tulinpa sitten kaksi tuntia liian aikaisin kouluun, kun vilkaisin lukujärjestystä väärästä kohdasta. Enhän olisikaan halunnut nukkua pidempään..
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Pikku Myy
minä olen karvakasa-vitutuskuningatar täällä, kukaan ei saa vittuuntua tai ajella karvoitustaan ilman minun kirjallista lupaani..

HAHA!

Mua ei vituta mikään. Anteeksi siis että kirjoitan tähän ketjuun, mutta täytyy sanoa että eilis-iltainen läppä tässä ketjussa on todella laadukasta. Harvalla jääkiekkokeskustelupalstalla päästään noin korkealle tasolle...
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
HIFK-Tappara 7-1 ja tulosveto napsahti kiinni että naukui, kerroin 70 ja risat, panos YKSI EURO!

Jos olisit pistänyt suuremman panoksen, ottelu ei välttämättä olisi päättynyt 7-1. Siis turha vitutus!

Muokkausta: Niin ja mua vituttaa, että oma nettiyhteyteni on edelleen jumissa. Joudun taas olemaan koulussa, että pääsen ilmaiseksi nettiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös