Viestin lähetti Mike
Vuosisadan, tai vuosisadantuhannen mokailua.
Kuinka helvetti sitä pystyy laukomaan kännissä sellaista tekstiä päin naamaa, että saa hävetä puheitaan parhaimmassakin tapauksessa koko loppuelämän, vaikka totuuksia olisivatkin..
En kuuna valkeana enkä millään vitun ilveellä uskonut koskaan pystyväni moiseen temppuun jota kutsutaan 'rehelliseksi avautumiseksi'. Miksi vitussa sen tein? Mitä helvettiä mä vitun pässi kuvittelin oikein tekeväni ja luulinko tosiaan, ettei mua haittaisi selvinpäin yhtään nää juttuni..
Näen sen ihmisen lähestulkoon jokaisena vitun ainoana päivänä ja joka kerta tästä lähin tiedän, että hän on hyvin perillä meikäläisen mielenliikkeistä.
Voi vittu! Miksen olisi vaan ruinannut pillua ja lähtenyt helvettiin kuten normaalisti tehdään. Käsittämätön urpo, PERKELE!!
VITTU MÄ OLEN TYHMÄ! IDIOOTTI! AIVOTON MOLOPÄÄ! ENKÄ VEDÄ VELLIÄ ENÄÄ IKINÄ!
Ei helpottanut.
Vittu mun kanssa!
Edit. Täytyy sanoa.. tämmöistä tasoa vitutuksessa en ole tiennyt olevankaan. Olo on täysin epätodellinen, enkä pysty mitenkään vieläkään uskomaan mitä olen mennyt tekemään, vaikka tiedän sen satavarmasti tapahtuneen ja muistuksena siitä minulla on puhelimessa viestejä aiheeseen liittyen numerosta, jota minulla ei muuten vittu olisi.
Tää on perseestä, tää on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin helvetin perseestä. Vittu kun voisi kääntää kelloa 24h taaksepäin.
Tuttu tunne menneisyydestä, voin lisätä tuskaasi että parhaassa tapauksessa tuo olo nousee pintaan vielä vuosienkin päästä vaikka itsekin tietää vallan mainiosti että se on aivan turhaa ja typerää. Onnitteluni, mikään ei "voita" super-hyper morkkista.