Vitutusketju

  • 10 591 636
  • 56 164

Bombada

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HC Lugano
Vituttaa Sakari Palsola. Vittu kun ei osaa edes tyhjään maaliin tehdä maalia, ja edes pikkaisen lievittää tappion tuskaa tulosvetovoitolla..en veikkaa enää ikinä
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Vuorokauden viiveellä kirjoitan kun eilen en jaksanut.
Perjantaina oikein hauska ja viihtyisä rokkikeikka selvinpäin. Ja lauantaiaamuna sitten oksentelin. Elimistö petti minut.
Voiko mihinkään enää luottaa, jos selvinpäin vietetyn illan jälkeen tuleekin huono olo?
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Vituttaa veikkaus ja veikkauksen kädettömät järjestelmänhoitajat. Eiliset vedonlyönti/onnenpeli voitot loistavat vielä poissaolollaan ja moniveto menee kohta kiinni.. vittu
 

jh1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere Saints
Vitun hyppytaklaaja eskelinen. Opettele taklaamaan perkele.

Lisätäänpä tähän vielä Tom Laaksonen. Sie oot mun idoli.
 
Viimeksi muokattu:

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Viestin lähetti Mike
Vuosisadan, tai vuosisadantuhannen mokailua.

Kuinka helvetti sitä pystyy laukomaan kännissä sellaista tekstiä päin naamaa, että saa hävetä puheitaan parhaimmassakin tapauksessa koko loppuelämän, vaikka totuuksia olisivatkin..

En kuuna valkeana enkä millään vitun ilveellä uskonut koskaan pystyväni moiseen temppuun jota kutsutaan 'rehelliseksi avautumiseksi'. Miksi vitussa sen tein? Mitä helvettiä mä vitun pässi kuvittelin oikein tekeväni ja luulinko tosiaan, ettei mua haittaisi selvinpäin yhtään nää juttuni..
Näen sen ihmisen lähestulkoon jokaisena vitun ainoana päivänä ja joka kerta tästä lähin tiedän, että hän on hyvin perillä meikäläisen mielenliikkeistä.
Voi vittu! Miksen olisi vaan ruinannut pillua ja lähtenyt helvettiin kuten normaalisti tehdään. Käsittämätön urpo, PERKELE!!



VITTU MÄ OLEN TYHMÄ! IDIOOTTI! AIVOTON MOLOPÄÄ! ENKÄ VEDÄ VELLIÄ ENÄÄ IKINÄ!



Ei helpottanut.

Vittu mun kanssa!

Edit. Täytyy sanoa.. tämmöistä tasoa vitutuksessa en ole tiennyt olevankaan. Olo on täysin epätodellinen, enkä pysty mitenkään vieläkään uskomaan mitä olen mennyt tekemään, vaikka tiedän sen satavarmasti tapahtuneen ja muistuksena siitä minulla on puhelimessa viestejä aiheeseen liittyen numerosta, jota minulla ei muuten vittu olisi.
Tää on perseestä, tää on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin helvetin perseestä. Vittu kun voisi kääntää kelloa 24h taaksepäin.

Tuttu tunne menneisyydestä, voin lisätä tuskaasi että parhaassa tapauksessa tuo olo nousee pintaan vielä vuosienkin päästä vaikka itsekin tietää vallan mainiosti että se on aivan turhaa ja typerää. Onnitteluni, mikään ei "voita" super-hyper morkkista.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kunnallisvaalit. Seuraavaan viikkoon lehdissä ei ole taaskaan mitään luettavaa. Formuloihinkin on tungettu jotain prkl:een väliaikatietoja. Ainoa positiivinen seikka on, että vihreät ottavat kuulemma takkiinsa. Hyvä näin.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tänään on kyllä ollut niin saatanan paska päivä. Nieminen loukkaantuu ja pullakerho saa Laaksosen avulla pisteet. Mäkiahokin päätti katkaista Koskenkorvan käden mailaniskulla. Lisäksi Mansester fucking united voittaa filmatulla rankkarilla Tykkimiehet. Saatanan vittu että voikin vituttaa. Ei tää sais olla näin vakavaa, mutta kun se on.

Kiitti vitusti.
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tein oppimistehtävää ja luin tenttiin johonkin yhteen asti yöllä. Heräsin tunti sitten ja nyt taas väsään aiheeseen liittyviä juttuja. Kohta lähden kouluun (bussissa luen tenttiin), sitten onkin tentti. Sen jälkeen on parisen tuntia aikaa tehdä oppimistehtävää. Kolmelta alkaa työt ja sen jälkeen voikin nehdä yömyöhään toista oppimistehtävää, jossa aikataulut jo painavat päälle. Ai juu, mainitsinko, että olin koko vitun viikonlopun töissä, eilenkin kymmenen tuntia ja sen ylijääneen ajan luin tenttiin tai tein oppimistehtäviä. Jeah. Ehkäpä pitäisi tehdä no-life tutkimusta itsestä, tää on ihan naurettavaa.
 

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Talvi tulee, aamulla oli auton lasit jäässä. Muuten ihan ok, mutta "rengasruletti" ruostuneine pultteineen ja vääntyneine ristiavaimineen vituttaa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mikä vitun eläintenvallankumouspäivä tänään on? Ensi lensi pulu päin pläsiä Rautatientorilla. Onneksi ehdin väistämään niin, että vain siipi osui poskeen. Sitten duunissa lavuaarissa oli saatanan iso hämähäkki, jonka kanssa sain tapella jonkin aikaa. Puuttuu vielä että kissa hyökkää niskaan, kun menen illalla kotiin.
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ainoa viikko koko syksynä, kun olen Suomessa ja pääsen katsomaan muutaman kiekkopelin ja sitten joukkueen kiinnostavin/värikkäin/tärkein mies loukkaantuu.

Lievästi sanottuna vituttaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa juridiikan kurssin työ EU-lainsäädännöstä. Palautuspäivä keskiviikkona, itselläni pitäisi olla tässä loma käynnissä. Ja vitut.

Pää ihan tyhjä, "kommentoi, korjaa ja syvennä tekstiä" tässä nyt sitten. Saatana.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Viestin lähetti Pärde
Vituttaa juridiikan kurssin työ EU-lainsäädännöstä. Palautuspäivä keskiviikkona, itselläni pitäisi olla tässä loma käynnissä. Ja vitut.

Paljon maksat, alan miehenä voin vääntää sen sulle? Ei muuta kun YV:llä tarjouksia kehiin.;) No joo, aika huono vitsi.

Itseäni vituttaa tällä hetkellä se, että nykyään krapula tuntuu kestävän aina pari päivää. Ei riitä, että sunnuntaina on aivan paskana vaan vielä maanantaikin menee ihan vituiksi. Saatana.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Vituttaa kun en jäänyt aamulla kotiin nukkumaan. Sata kilometriä aivan turhaa ajoa ja kun bensakin on niin vitun kallista.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mua nyt vaan jostain syystä vituttaa aivan saatanasti! Ja miksi tämän saatanan ketjun pitää olla joku helvetin part III??? Vitttuuuuuuuuufuugudsgu!!!!

edit. jaa, eipäs ole enää, kiitoksia, yksi vitutuksen aihe vähemmän!
 
Viimeksi muokattu:

bluefox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa nettisivujen päälle aukeavat mainokset. Sellaiset jotka pomppaa silmille niinkuin telefinlandin mainokset suomi24:ssa ja iltalehdessä. MTV3:sen sivuilla on kanssa joku samanlainen mainos. Popupeista ei oo mitään haittaa kun ne voi torjua. Mitä pienempi asia sitä suurempi vitutus vai miten se menikään?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vituttaa kun laajakaistayhteys ei yhtäkkiä toimikaan ja joutu ottaa modeemin taas käyttöön. Vitun Laitilan Puhelin.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
TPS - Blues, Blues - TPS, TPS - Blues , Blues - TPS, TPS - Blues, Blues - TPS, TPS - Blues, Blues - TPS...


Vitunvituvitunvittu.. Onko tässä hommassa mitään järkee..PRKL!

K
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu sentään noita sm-liigan nettisivuja jotka eivät päivity yhtikäs mihinkään ja aika usein menevät jopa ajassa taaksepäin. Vituttaa aivan suunnattomasti koettaa seurata kierrosta kun "tulospalvelu" on aivan perseestä.

Ja vitun Lukko, ostakaa lisää nimekkäitä pelaajia kun ette näytä kerran noilla nimillä saavan mitään aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös