Kokeilin jo töissä sen restarttaamisen jälkeen toimiiko minulle soittamiset. Toimi. Käskin vielä kaverin soittaa minulle, toimi. Koitin nyt kotona vanhempien puhelimella, ja toimi. En tiedä missä mätti. Olin vielä silloin pomon soittaessa sellaisessa paikassa, missä yleensä on kenttää.Kannattaa varmaan kokeilla ensin laittamalla sim-kortti johonkin toiseen puhelimeen (jos mahdollista) ja soitella siihen ja sitten samaa omalla puhelimella. Jos oma puhelin reagoi puheluihin edes joskus vaikkakaan ei aina, uskoisin että vika on operaattorin päässä.
Muutamien testipuheluiden jälkeen ottaisin jokatapauksessa yhteyden operaattoriin, ja kysyisin mikä voisi olla vikana. Jos he eivät osaa sanoa mitään, ehkä kannattaa käyttää puhelimen takuu hyväksi.
Puhelimesta loppuu takuu muistaakseni juhannuksena. Täytyy pohtia menenkö varulta käymään puhelinkaupassa juttelemassa asiasta, etten nuku onneni ohitse.
Samsung Galaxy Trend Plus, eli sämsyngin halpismalli. Polttelisi kyllä päästä eroon tuosta kapulasta. Halvalla ei saa näköjään hyvää.Onko kyseessä millainen puhelin? .
edit: ja mitä tulee mv-lehteen, niin itse voin ylpeänä sanoa että se fb-sivu on yksi niistä varmaan sadasta minun estämästäni fb-sivusta. Ei tarvitse katsella enää feedissäni niitä, ja itse asiassa olin jo ehtinyt unohtaa koko lehden olemassaolon. Ilmeisesti samat vanhat paskapostaukset ovat jatkuneet? Suosittelen tuota estämistä MV-lehdelle ja kaikille muillekin vähänkin ärsyttäville sivustoille.