Vitutusketju

  • 10 538 725
  • 56 130

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksin mä tuolla Sammontorilla pyörin kun junnut kultaa voitti, oli aika ankee meno.

Sammontorista en tiedä, mutta eikö täällä Helsingissä kuitenkin ole isompi meno?

Tota mä oon aina miettinytkin, että meneekö ne myös jossain maalla johonkin torille. Tuo on oikeasti yksi syy miksi mä en halua asua missään muualla. Harmittaisihan se muutenkin varsinkin kesäisin kun lähes joka päivä on just se ja se juttu just siellä ja siellä ja itse sitten elelisi jossakin kaukana. Siis sitä kaipuuta ja harmitusta tässä tarkoitan. Maalaiset ei varmaankaan tajua. Ei maalta tänne Helsinkiin muuttaneetkaan usein tajua kun ovat tottuneet siihen ankeampaan vaihtoehtoon ja muutenkin siihen elämäntapaan siellä. Sitten jättävät hyödyntämättä Helsingin edut ja muuttaessa takaisin maalle valittelevat ettei siellä ollutkaan kivaa blaablaa vitun landepaukku. Joo sori menin hieman asiasta toiseen.

Penskanakin kun mentiin kesäisin mökille/mummolaan niin vitutti suuresti kun esimerkiksi Hesacup jäi usein väliin. Kyllä kesä on täällä Suomessa se tärkein juttu. Sitä ei kannata hukata esim. mihinkään työntekoon, varsinkin jos se häiritsee kesän menoja. Talvella on paljon vähemmän mitään missään, mistä saisit nautintoa elämään.

Niin ja se torilla tavataan tarkoittaa tietenkin sitä varsinaista iltaa, eikä mitään myöhempää juttua, missä lapsia hauskuuttaa ne jotkut Putouksesta tai Big Brotherista tutut hahmot jne.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sammontorista en tiedä, mutta eikö täällä Helsingissä kuitenkin ole isompi meno?

Tota mä oon aina miettinytkin, että meneekö ne myös jossain maalla johonkin torille. Tuo on oikeasti yksi syy miksi mä en halua asua missään muualla. Harmittaisihan se muutenkin varsinkin kesäisin kun lähes joka päivä on just se ja se juttu just siellä ja siellä ja itse sitten elelisi jossakin kaukana. Siis sitä kaipuuta ja harmitusta tässä tarkoitan. Maalaiset ei varmaankaan tajua. Ei maalta tänne Helsinkiin muuttaneetkaan usein tajua kun ovat tottuneet siihen ankeampaan vaihtoehtoon ja muutenkin siihen elämäntapaan siellä. Sitten jättävät hyödyntämättä Helsingin edut ja muuttaessa takaisin maalle valittelevat ettei siellä ollutkaan kivaa blaablaa vitun landepaukku. Joo sori menin hieman asiasta toiseen.

Penskanakin kun mentiin kesäisin mökille/mummolaan niin vitutti suuresti kun esimerkiksi Hesacup jäi usein väliin. Kyllä kesä on täällä Suomessa se tärkein juttu. Sitä ei kannata hukata esim. mihinkään työntekoon, varsinkin jos se häiritsee kesän menoja. Talvella on paljon vähemmän mitään missään, mistä saisit nautintoa elämään.

Niin ja se torilla tavataan tarkoittaa tietenkin sitä varsinaista iltaa, eikä mitään myöhempää juttua, missä lapsia hauskuuttaa ne jotkut Putouksesta tai Big Brotherista tutut hahmot jne.
Ihan hauskaa siellä Helsingissäkin aikanaan oli, että ei se nyt siitä ollut kiinni. Jostain syystä en silti jäänyt kaipaamaan, en edes yksin siellä Sammontorilla hilluessani, varmaan omaan erakkoluonteen tai jotain. Siellä sentään jokainen vastaantulija sentään tiesi kun sanoi junnujen voittaneen kultaa että mistä oli kyse, helsingissä oli ne kaikki Cocksit ja Diccenit ja sählyt yms. muut habatukset, eihän siellä ees 90% kadulla tiennyt mikä on HIFK, saati Jokerit tai Hjalliksen hallikaupat. Joka saamarin ituhippipuodin ne kyllä tiesi, samalla kun asuivat 20 neliön yksiöissään, joissa ei ollut edes vessaa. Mutta jokainen toki tyylillään ja Vantaallahan mä useaman vuoden asuin kuin siellä Kontulassa, tosin Kontulassa oli kyllä ihan hyvä räkälä, kun ei koskaan tarvinnu maksaa omia juomiaan, aina löyty maksaja ja joku joka olisi tarjonnut jatkotkin. Mutta vika oli kyllä siis varmaan siinä etten ollut oikee stadilainen tai ees stadiin muuttanut lande kun asuin vaan Pasilassa, Etelä-Haagassa ja Kontulassa ja siellähän ei oikeet stadilaiset asu. Niin ja siellä Vantaalla, tuli M-juna tutuksi. Väärin asuttu :(
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä halusin tulla cooliksi stadilaiseksi taiteilijaksi. En tullut - olen mettäläinen lappilainen ja sellasena kai pysyn. Helsingissä oli kiva asua, mutta musta on helvetin kiva että pyörällä voi polokassa töihin ilman 20 liikennevaloja ja aamuruuhkia (aamuruuhka täällä päin on se kaks autoa traktorin takana, hehe. Melekein ainaki). Julkisillahan ei tosin mihinkään pääsiskään - paitsi ehkä kerran päivässä.

Mulla ei ees vituta se, että stadilaiset ei kaikki änkee tänne. Eipä oo ahasta ja vuokrat on halapoja! Voi kivasti asua kaksiossa samalla hinnalla ku Helsingissä olis se vessaton yksiö.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan hauskaa siellä Helsingissäkin aikanaan oli, että ei se nyt siitä ollut kiinni. Jostain syystä en silti jäänyt kaipaamaan, en edes yksin siellä Sammontorilla hilluessani, varmaan omaan erakkoluonteen tai jotain. Siellä sentään jokainen vastaantulija sentään tiesi kun sanoi junnujen voittaneen kultaa että mistä oli kyse, helsingissä oli ne kaikki Cocksit ja Diccenit ja sählyt yms. muut habatukset, eihän siellä ees 90% kadulla tiennyt mikä on HIFK, saati Jokerit tai Hjalliksen hallikaupat. Joka saamarin ituhippipuodin ne kyllä tiesi, samalla kun asuivat 20 neliön yksiöissään, joissa ei ollut edes vessaa. Mutta jokainen toki tyylillään ja Vantaallahan mä useaman vuoden asuin kuin siellä Kontulassa, tosin Kontulassa oli kyllä ihan hyvä räkälä, kun ei koskaan tarvinnu maksaa omia juomiaan, aina löyty maksaja ja joku joka olisi tarjonnut jatkotkin. Mutta vika oli kyllä siis varmaan siinä etten ollut oikee stadilainen tai ees stadiin muuttanut lande kun asuin vaan Pasilassa, Etelä-Haagassa ja Kontulassa ja siellähän ei oikeet stadilaiset asu. Niin ja siellä Vantaalla, tuli M-juna tutuksi. Väärin asuttu :(

No joo... Oon mäkin asunut vaikka missä. Totta puhuen maallakin on ihan kivaa. Omia rehuja jne. saisi maasta ja pohjoisessa marjoja. Joskus oon jopa miettinyt että menisin mökille koko kesäksi. Kalastelisin jne. Ja mäkin viihdyn paljon yksin.

Nyt vituttaa kun kaljat loppui.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla ei ees vituta se, että stadilaiset ei kaikki änkee tänne. Eipä oo ahasta ja vuokrat on halapoja! Voi kivasti asua kaksiossa samalla hinnalla ku Helsingissä olis se vessaton yksiö.

Niin mutta hinta-laatu-suhteeltaanhan nämä Helsingin kämpät ovat parhaimpia, varsinkin kun miettii mitä kaikkia etuja tähän Helsingissä asumiseen sisältyy, jos siis vaan tajuaa hyödyntää niitä. Tietenkin jotkut ja monetkin tykkäävät asua maalla tai jossakin pienemmällä paikkakunnalla ja haluavat ja arvostavat niitä juttuja siellä. Mä ymmärrän senkin. Naapurit ovat kaukana, joten joutuu olemaan eristyksissä muista, mutta saapahan olla rauhassa ja eipähän kuulu muiden äänet eikä silmissä tarvitse nähdä yhtäkään ulkomaalaista tms. Palvelutkin ovat kaukana, mutta on kiva joutua ajamaan autolla pitkiä matkoja kuin Keke Rosberg. Kivat tapahtumatkin ovat muualla, mutta saapahan olla poissa niistä. Kaikki tärkeimmät paikatkin ovat kaukana, mutta onneksi sentään takapihalla on pottumaa. Jne.

Kaikkein huvittavinta on ne Espoon ja Vantaan asuntojen hinnat. Tai no totta puhuen en ole koskaan edes katsonut niiden kämppien hintoja. Mutta jengi muuttaa maalta sinne ja asuu "pääkaupunkiseudulla". Jotkut virolaiset Vantaalla asuvat sanovat jopa asuvansa Helsingissä, heh.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jotkut virolaiset Vantaalla asuvat sanovat jopa asuvansa Helsingissä, heh.

Olen espoolainen, mutta aina ei jaksa selittää ulkomaalaisille kuinka on kotoisin kaupungista mikä on pelkkä laaja kylä, vaikka onkin maan toiseksi suurin kaupunki.

On vain välillä helpompi sanoa joo, olen Helsingistä, koska joku saattaa olla joskus jopa kuullut siitä kaupungista. Eikä tarvitse selittää miten niitä kaupunkeja onkin neljä.

En seuraa kunnallispolitiikkaa ollenkaan, mutta mikähän mahtaa olla viimeisin yhdistymistieto. Jokohan tämän sekoilun voisi lopettaa ja saataisiin se yksi kaupunki aikaan vai meneekö tässäkin vielä parikymmentä vuotta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ketjun aiheeseen tämä liittyy siten, että snadisti vituttaa Hkl:n ja Siemensin sekoilu metron kanssa, eihän tuosta tule koskaan valmista.

Joo, huomasin jotain raporttia. Onkohan meillä koskaan uutta halliakaan? Miksi mikään ei koskaan toimi. Se on helppo nauraa neekereille ja pitää niitä kehitysmaina, vaikka ei itsekään osaa paremmin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta jee 2-0 ja toinen tyhjiin ja 60 minuuttia kusessa Valko-Venäjää vastaan, vittu mä oon ylpee!!
Minua ihmetyttää esim. tällaisen Valko-Venäjän täysi aliarvioiminen sinne ns. B-maiden sekaan. En sano pelkästään että sinä sitä välttämättä teit, vaan yleisesti.

Tottakai Suomi on kovempi maajoukkue ja tietenkin esim. jossain Sotshin kaltaisessa turnauksessa Suomi on ja kuuluukin olla selvä ennakkosuosikki, mutta esim. näissä kisoissa kannattaa tiedostaa mikä on Suomen materiaali.

Siellä on kuitenkin Valko-Venäjällä pikaisen laskuni mukaan 17 pelaajaa KHL-joukkueista, pari AHL:stä ja pari jostain muista sarjoista. Takuulla siis ihan perustasokas ryhmä pelaajia muutenkin kuin näiden tutumpien äijien eli esim. Grabovskin ja Kostitsynien lisäksi.

Suomella on 9 pelaajaa KHL:stä, 10 SM-liigasta, pari NHL:stä, ja sitten ne parit SHL:stä ja AHL:stä.

Eli ihan jo pelaajamateriaalien puolesta ihmettelin eilen esim. Veikkauksen kertoimia ja juttuja jossa Valko-Venäjälle ei kauheasti annettu ns. palaa Suomen jalkeilla olevaa jengiä vastaan. Kuten sanottu, siellä ei nyt ole ihan Filppulaa, Granlundia, Koivua, Timosta, Saloa, Jussi Jokista, Olli Määttää, Tuomo Ruutua ja kumppania kaukalossa vaan yhtään näitä seuraavia nimiä aliarvioimatta kokoonpanossa on nyt Marttista, Kivistöä, Lajusta, Sallista, Savinaista, Pakarista, Huhtalaa, Salomäkeä ja Ohtamaata jne.

Materiaali ratkaisee kuitenkin aika paljon, ja näissä kisoissa se ei kovin paljon taitavampaa ole kuin Valko-Venäjällä. Pelisysteemi, jääkiekkokulttuuri ja yleinen tekemisen taso tietenkin on Suomen puolella myös tällaisissa kisoissa kun kaikkia parhaita ei saada mukaan ja tulostaulullahan se taso lopulta voittona nytkin näkyy, mutta kuten eilen nähtiin oli siinä kaikki saumat myös hurmiossa pelanneella ja ihan laadukkaalla Valko-Venäjän KHL-miehistöllä.

Se on toki asia erikseen, olisiko Suomi nykykalustollaankin voinut olla aktiivisempi ja pelata toisella tavalla, mutta lähinnä vaan yleiseen ihmettelyyn siitä jos näissä kisoissa myös pienemmät maat ovat jonkun mielestä yllättävänkin lähellä Suomea tai ajoittain jopa parempia.

Sotshi oli ja meni, nyt on hieman eri miehet kaukalossa ja ne. pienemmilläkin vastustajillakin on monia pitkälti saman tason miehiä mukana.
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Hanlonin jengi painaa päälle ja Suomi puolustaa. Kyllä siinä on vituttamisen syytä tarpeeksi. Jo pelkkä Hanlonin naaman näkeminen saa voimaan fyysisesti pahoin ja vituttamaan urakalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eli ihan jo pelaajamateriaalien puolesta ihmettelin eilen esim. Veikkauksen kertoimia ja juttuja jossa Valko-Venäjälle ei kauheasti annettu ns. palaa Suomen jalkeilla olevaa jengiä vastaan.

Kertoimia ei aina lasketa täysin todennäköisyyksien mukaan vaan kansalaisten pelikäyttäytymisen mukaan.

Se tiedetään ennakkoon, että suomalaiset pelaavat Suomea Veikkaukselle kertoimesta riippumatta. Siksi ei kannata Suomesta maksaa ylimääräistä. Jos sattumalta tuleekin takkiin, niin sitten tulee. Se riski kannattaa ottaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kai se nyt on pakko uskoa, että koivuallergia on nasahtanut meikäläiselle. Toissa keväänä jo alkoi aina ulos mennessä aivastuttamaan ja silmiä kirveli. No tuolloinhan oli muutenkin ennätyksellisen paljon siitepölyä. Viime keväänä oli samaa oireilua, mutta paljon vähemmän. Tänä keväänäkin oli vain pientä tukkoisuutta, tosin vappuna kyllä aivastelin aika paljon. Tänään kuitenkin löi ihan helvetin päälle. Ensinnäkin olin tekemässä koetta, ja siinä meni keskittyminen jatkuvaan niistämiseen ja aivastuksen pidättelyyn. Sen jälkeen onkin aivastuttanut+silmiä kirvellyt lähes taukoamatta koko päivän ja nenästä valunut pienoistonava. Otsaakin alkaa jomottaa tämä jatkuva niiskutus ja silmien ärtyneisyys. Huomenna sitten olympiaurheilijoilta kiellettyä ainetta nassuun jos auttaisi. Vituttaa kun en ikinä ole millekään ollut allerginen ja nyt tämä. Olis kiva mennä ulos.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Vahvasti näyttää siltä, että massipussi on teillä löytymättömillä. Vielä enemmän vituttaa se, että OP-homoilla oli joku vitun päivitys päällä kun yritti korttia sulkea. Handelsbankenkenin kautta onneksi onnistui molempien korttien sulkeminen.

Ajokortit ja kaikki, vittu sitä byrokratiarallia taas. Kyllä syö miestä.

äWP4TAWRÖOIGHAWRÄIGOHAWRÄOGIAWRHGÖOAWIRHGAÄ-WROGIHAWÄRPIGHAWRÄGPIAWRHGÄWARPIGHAWRÄPGASRÄKLNZSF-LBKSFHOSKRFPIPIKWSFPKWSFOÅFELÅDGFWRPËTŨPDG

Ps. Tuskin tulee halvaksi toi juoksutaksikaan.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiitos, eihän siinä jos mieltää että vain voitoilla on merkitystä. Pelistä niin paskat viis, noilla eväillä ne oikeat suurmaat harvemmin kaatuu kuitenkaan, kun tekee tiukkaa ees paskempiaan vastaan. Mutta väärin vitutettu, ihan hyvä suoritus kai sekin. Jotenkin vaan se hallitiin 60 minuuttia ja ei vaan saatu paikoista sisään, on allekirjoittaneen mielestä parempi kuin, otettiin tunti turpaan ja voitettiin säkällä ja hyvän maalivahdin takia. Mutta jokainen toki tyylillään, eihän pienen Suomen tarvitse pelillisesti mitään esittää sehän on hienoa kun vaan voitetaan, joku Valko-Venäjä. Suomi, viina, perkele, muistakaa Raattentie, talvisota, saatana!

Pakko hieman palata tähän viestiin, kun ilmaisin muutama päivä sitten vitutukseni vitutustasi kohtaan. Olit täysin oikeassa. Pahoittelut sinisilmäisyydestäni. Onhan tämä täysi farssi, siis Leijonajoukkue mm-kisoissa vm. 2014.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Tilasin SportsDirectistä vaatteita.
Paketti toimitettu Suomeen.
Sulla ei kuitenkaan ole sun pakettia.

DHL nettisivuilla lukee

Signed for by XXX ja siinä XX jonkun muun kuin meikäläisen nimi. Meinaa vituttaa "vähän" tällä hetkellä. Lupasivat DHL:ällä selvitellä asiaa.

Edit, tulihan se paketti sieltä, joku virhe uusissa laitteissa :D
 
Viimeksi muokattu:

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Vituttaa joka vuotinen oma tyhmyys tähän aikaan vuodesta. Aurinkorasva, njää, en pala kuitenkaan kun ihan vaan vähän tuolla pihalla pyörähdän ja tadaa, seuraavana päivänä (tänään) ei oikein tiedä miten päin olisi kun koko ajan tuntuu niin saatanan pahalta.

Ehkä opin jo ensi vuonna..
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se prkl kun ei saa jäävuorolle jengiä. Veskarit on ja kaikki. Vielä muutama lisää ja olis just 2 kenttää kasassa per puoli.

Pitäkööt tunkkinsa.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Kerrostalossa jossa asun putkivuoto päävesilinjassa kämpän kohdalla ja huomenna keittiön seinä auki. Saatana kun muutenkin on murehtimista opiskelujen ja häiden järjestämisen kamssa ja nyt tämä.. Minkälaista operaatiota tämä tietää ja kustannuksia??
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Vituttaa oma laiskuus ja saamattomuus. Nelisen viikkoa sitä jaksoi kuntosalilla aktiivisesti käydä, hyvä olo oli joka kerta sieltä tulon jälkeen ja tokihan edellisestä käynnistäkin taitaa yhtä lailla olla jo se nelisen viikkoa. Luulin jo tuolloin käydessäni, että nyt tämä viimein tästä alkoi, mutta ei. Nyt sitä taas ihmettelee tuota kaksoisleukaa peilissä ja itkee että yhyy kun olen ruma. No, sekin vituttaa että olen niin ulkonäkökeskeinen ihminen, mutta eihän tuollainen vararengas vyötäröllä terveellinen ole. Ja oikeastaan kun nyt mietin niin tämäkin viesti taitaa pohjimmiltaan olla jotain itsesääliä tai todellisuuden/vastuun pakoilua, joten vittu!

Vaan perkele, vielä minä näytän.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Vaan perkele, vielä minä näytän.
Nyt tehdään niin, että käyt puoli vuotta salilla jonkun ohjelman kanssa, syöt jonkun ohjeen mukaan etkä läträä viinan kanssa. Puolen vuoden päästä saat palkinnoksi mennä baariin ja iskeä jonkun vosun sieltä mukaan. Siitä lähtee sitten uusi tyytyväinen elämä.

Annan saantitakuun, jos ohjeita noudatetaan.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Nyt tehdään niin, että käyt puoli vuotta salilla jonkun ohjelman kanssa, syöt jonkun ohjeen mukaan etkä läträä viinan kanssa. Puolen vuoden päästä saat palkinnoksi mennä baariin ja iskeä jonkun vosun sieltä mukaan. Siitä lähtee sitten uusi tyytyväinen elämä.

Annan saantitakuun, jos ohjeita noudatetaan.

Oi kyllä. Kuulostaa juuri siltä, mitä olen jo pitkään halunnut. Uusi elämä, täältä tullaan.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mua vituttaa vähän sama asia. Salilla on tullut käytyä kevään aikana ihan kohtuullisen aktiivisesti ja samalla on ruokavalio laitettu kuntoon. Painoakin on lähtenyt kympin verran ja motivaatio on kunnossa. Mutta olkapää ei ole, työstä johtuva rasitusvamma pilaa vähän väliä treenin, kun vasemmalla kädellä ei saa tehtyä oikein mitään. Eilen sain olkapäähän kortisonipiikin ja lääkekuurin mukaan, että josko se siitä lähtisi. Kättä ei ole tietenkään kuvattukaan, joten aika sokkona mennään vaivan suhteen, työnantajan ja Mehiläisen väliseen sopimukseen kun ei tuollaiset kuulu. Viikkoon ei saa kättä käyttää oikein mihinkään, joten eipä salillekaan tarvitse lähteä yrittämään. Kait jonkun jalkatreenin voisi käydä tekemässä, mutta eipä sitä pelkkiä jalkoja jaksa pitkään treenata.

Vähemmän vitutusta aiheuttaa tän päivän 21 kilometrin pyörälenkki (kahdessa osassa, keskustaan ja takaisin), mutta huomenna voi sekin tuntua.
 

miklis

Jäsen
Mua vituttaa vähän sama asia. Salilla on tullut käytyä kevään aikana ihan kohtuullisen aktiivisesti ja samalla on ruokavalio laitettu kuntoon. Painoakin on lähtenyt kympin verran ja motivaatio on kunnossa. Mutta olkapää ei ole, työstä johtuva rasitusvamma pilaa vähän väliä treenin, kun vasemmalla kädellä ei saa tehtyä oikein mitään. Eilen sain olkapäähän kortisonipiikin ja lääkekuurin mukaan, että josko se siitä lähtisi. Kättä ei ole tietenkään kuvattukaan, joten aika sokkona mennään vaivan suhteen, työnantajan ja Mehiläisen väliseen sopimukseen kun ei tuollaiset kuulu. Viikkoon ei saa kättä käyttää oikein mihinkään, joten eipä salillekaan tarvitse lähteä yrittämään. Kait jonkun jalkatreenin voisi käydä tekemässä, mutta eipä sitä pelkkiä jalkoja jaksa pitkään treenata.

Samat vaivat vitutti ja vituttaa minuakin. Molemmat olkapäät reistaili ja oli kortisonia vailla. Pahimmin tuo vaiva tulee esille pystypunnerruksissa ja muissa vastaavissa käsiä ylöspäin suuntaavissa liikkeissä. Magneettikuvien perusteella diagnoosi oli "ahdas olka", joka toiselta puolelta on nyt jo leikattu kuntoon, onneksi on sairauskuluvakuutus otettu aikoinaan. Toinen odottaa vielä leikkausvuoroaan ja haittaa edelleen tiettyjen liikkeiden tekemistä.

Lisäksi vituttaa siitepöly. Pari päivää lämmintä ja pikkaisen vesisadetta päälle aiheutti valtaisan siitepölytuotannon, jonka kyllä huomaa silmissä ja nenässä.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
En tiedä onko vitutusketjun asiaa mutta tulkoon nyt tänne.

36 neliön pihahirsisaunaa tontin nurkalle alan rakentaa, luvat, lässytykset, kuulemiset jne toki ok ja hoidossa.
Kunta lähestyi etukäteen laskulla missä on hienosti eritelty sijainnin merkintä, sijaintikatselmus ja muuta sälää.
Tuo kohta jossa lukee "rakennuksen rakentaminen" (vajaa 500 euroa) sitten ei ihan osu. Tuskin tulevat rakentamaan tuohon hintaan.
Kun se kerran on päivän selvää että se on byrokratiaa mitä tuossa rahoitetaan, niin olisivat laittaneet selitteeksi vaikka "nenän kaivuu ja piereskely".

Lämmittäisi ajatus että hekin hieman osallistuvat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös