Vitutusketju

  • 10 557 246
  • 56 140

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kello 12:52: käynpä kebabilla pitkästä aikaa.

Kello 18:37: käynpä laattaamassa sisälmykset ulos.

Lentääkö sulla laatta yleensä tällaisesta ruoasta? Voipi olla nimittäin pilaantunutta safkaa. Söin joskus vuosia sitten Kuopiossa eräässä ählämi-pizzeriassa kebua ja seuraavana aamuna oli maha ihan sekaisin. Kävin valittamassa pizzeriaan ja ottivat itse yhteyttä Eviraan tai johonkin sellaiseen. Kävivät tarkastamassa tilat ja jotain pilaantunutta siellä oli. Eipä ole sen jälkeen tarvinnut kyseisessä paikassa käydä, vaikka asian toki korjasivat.
 

Tenkrat#67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Wild, Pekka Rinne
Lentääkö sulla laatta yleensä tällaisesta ruoasta? Voipi olla nimittäin pilaantunutta safkaa. Söin joskus vuosia sitten Kuopiossa eräässä ählämi-pizzeriassa kebua ja seuraavana aamuna oli maha ihan sekaisin. Kävin valittamassa pizzeriaan ja ottivat itse yhteyttä Eviraan tai johonkin sellaiseen. Kävivät tarkastamassa tilat ja jotain pilaantunutta siellä oli. Eipä ole sen jälkeen tarvinnut kyseisessä paikassa käydä, vaikka asian toki korjasivat.

Itselleni tuttua. Vanhassa kantapaikassa vaihtunut työporukka, mistä lie raahattu uudet. Ennen lätyt oli jättimäisiä ja ruuan laatu hyvää. Eräs vanha suosikkipitsa pyörii kuitenkin edelleen listoilla, eikä pienellä paikkakunnalla ole oikein valinnan varaa. Syksyllä sairastuin äkillisesti, oksentelin etc ruokailusta parin tunnin kuluttua. Pari päivää sitten erehdyin jälleen putiikkiin ja nyt kolmatta päivää saikulla. Ei enää ikinä muturuokaa.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Mulla hävisi aftat kokonaan kun vaihdoin hammastahnan. Oli jotain extremesuoerpowercoolmintpallerohammastahnaa, koska luulin että siitä tulee raikas hengitys. No ehkä tuli, mutta suu aina kipeä. Nyt normi Pepsodent (ei siis niitä, joissa on jotain kummia palleroita jotka kai tekee sit muka jotain) käytössä ja olen ollu ylo 6kk ilman aftoja! Ennen oli lähes koko ajan.

Samoin mulla. Jos eivät hävinneet, niin ainakin vähenivät merkittävästi, kun vaihdoin hammastahnaa. Olikohan ainesosa natriumlauryylisulfaatti (edit: oli), joka voi aiheuttaa niitä. Käytin tuolloin Colgaten hammastahnaa, jossa sitä oli ja, kun vaihdoin toiseen, niin eipä enää niin useasti tullut.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tämä uutinen vituttaa: Tämä sketsi loukkasi - kanavalta vaaditaan anteeksipyyntöä | Viihde | Iltalehti.fi

Siis on tehty sketsiohjelma siinä yhdessä sketsissä on suomeruotsalainen ja nyt pitäisi pyytää suomenruotsalaisilta anteeksi? Siis mitä vittua, eikö ne tiedä mikä on sketsi? Ottavat itsensä liian vakavasti? Lisäksi tuo sketsissä esiintyvä näyttelijä on nimestä päätellen suomenruotsalainen - silto joku vetää hernepussin nokkaan.

Itelle tuli myös paskaa palautetta kun sanoin, etten pitänyt Itävallan viisubiisistä enkä esityksestä. Heti olen homofobinen paska, vaikka kaveripiirissä onkin homoseksuaaleja ihmisiä. Onneksi nämä kaveritkin oli sitä mieltä, että paska biisi - ihan sama mutta jotkut yltiöliberaalit heteroihmiset näkee kaiken rasistisena ja loukkaavana aina jotain kohtaan.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Molkosan luontaistuote on hyvää tuohon tarkoitukseen. Pumpulipuikko märäksi tuolla aineella ja sitten kostuttaa aftaa. Monella auttanut.

Hommasin tänään tuota ainetta apteekista ja laitoin äsken erittäin kivuliaan hampaiden pesun jälkeen aftojen ja haavaumien kohdalle. Ai jumankauta kun kirvelee, mutta se kai kuuluu asiaan...? Kuinkakohan monta kertaa päivässä tuota kannattaisi käyttää?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei edes vituta tuo Suomen tappio. Höntsäkisat voisi jättä pelaamatta olympiavuonna.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tavallaan vituttaa, ettei tunnu Minskin kisat kiinnostavan alkuunkaan. Jalkapallon MM-kisoja, mestareiden liigan finaalia ja NHL:n playoffeja odotan ja seuraan paljon suuremmalla mielenkiinnolla. Yleensä olympiavuonna nuo kisat ovat kuitenkin sytyttäneet, mutta nyt on tuosta joukkueen julkaisusta lähtien tuntunut vain, että hällä väliä miten pelit menee. Vedonlyönnin kannalta tulee varmasti kisoja seurattua, mutta enpä aio netistä etsiä striimejä muiden joukkueiden pelejä varten ja Suomen peleistäkin taitaa muutama jäädä näkemättä.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Vituttaa muutaman, aiemmin lähinnä kotimaisen kiekko keskustelun puolella vaikuttaneen, nimimerkin spedeily NHL-ketjuissa. Tekevät useista ketjuista lukukelvotonta paskaa mukahauskuuttelullaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kyllähän noi Suomen tappiot nyt aina sen verran vituttaa ettei yöllä tule uni ilman kaljaa. Tai no en nyt tänään tiedä kun oli suht aikainen peli, mutta kaljaa täällä jo hyvää vauhtia kittailen...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mua vituttaa tekopyhyys, varsinkin toimittajien sellainen. Viimeisenä ollut otsikoissa Valko-Venäjä ja varmaan saadaan lisää samaa paskaa, seuraavaksi sitten Brasilia, koska MM kisat. Ketään ei kiinnosta enää mikään Kiina tai E-Afrikka. Ne oli ja meni jo, vittuakos väliä enää noilla.

Mielestäni toi on todella tekopyhää paskaa. Siellä voi olla moni paikallinen onnellinen kun tulee turisteja kaupunkiin ja voi huoratkin tehdä lyhyessä ajassa kuukausien tienestit, riippumatta siitä Diktaattorista. Kun me nyt varmaan kaikki kuitenkin tiedetään että joo V-V = Diktatuuri ja porukkaa katoilee ja on paskaa olla, niin saatana tehkää nyt sille asialle jotain siellä missä se merkkaa. Ihan helvetin paskaa journalismia aina iskeä sinne missä jotain positiivista tapahtuu ja kertoa kuinka karmeaa siellä on ja kun kisat loppuu, niin yks vitun hailee sen jälkeen.

Minä lukisin mielelläni juttuja siitä kuinka nyt joku rohkea toimittaja menisi esim. sinne Kiinaan ja ettisi vaikka duunareita ja vapaaehtoisia jotka oli mukana että "mites menee" ja "miten olympialaiset vaikutti elämääsi" tms. tätä nykystä touhua en vaan yksinkertaisesti jaksa, haloo on haloo vain kun se tapahtuu jonkun ison tapahtuman takia, ei jatkoon.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Duunipaikan pihamaalla tai oikeastaan pihalla olevan talon katolla on jo viiden kesän ajan asustellut lokkipariskunta. Tänään tein myöhäisen visiitin duunipaikalle ja eikös vaan se toinen lokki ruvennut syöksymään päälle vittumaisesti kirkuen. Seuraavat viikot tulevatkin olemaan yhtä nautintoa, koska duunipaikkaani ei pääse kuin yhdestä ainoasta ovesta ja juuri sen nuo saatanan paskat ovat ottaneet ykköskohteekseen. Onneksi en ole yksin tämän tuntemukseni kanssa, sillä duunipaikkani sijaitsee talossa, jossa käy päivittäin lähemmäs toistasataa hlöä.

Tekisi niin kovin paljon kokeilla vanhaa draiveriani noihin elukoihin.
 

Janippa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, San Jose Sharks
Se hieman vituttaa että oot 200 kilsaa kotoa, kännissä ku käki ja kaveri kenen luona pitäis nukkua, sammui jo ajat sitten. Kivaa tallailla pitkin Järvenpäätä ja oottaa että kai kohta itekin sammuu... Onneks en oo turhan nirso unipaikan suhteen, kaikki kävis tällä hetkellä...
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa tämä Jokerien esiin nostaminen maajoukkuepuolella. "Jokerit - Latvia 2-3, hyvä Erkka" jne, ei vittu mitä paskaa ja mene vati nurin kohta. Antaisivat saatana olla. Se on suomen maajoukkue joka siellä pelaa, eikä mikään Jokerit, oli siellä sitten viisi Jokereiden pelaajaa tai viisitoista.

Toivottavasti modet bannaa kaikki tollaset hauskuttelijat pois.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En löytänyt krapula-ketjua, joten laitetaan tähän. Nyt on sitten siskot ja veljet sellainen olo, että vituttaa. Eilisen, sinänsä kohtuuden rajoissa pyörineen oluen ja lonkeroiden nautiskelun seurauksena kauhea olo - kroppa on totaalisen kipeä, vasen puoli ei ota oikein mitään käskyjä vastaan ja molempia epäkkäitä pakottaa todella reilusti. Kuntosalitreeneistä kipeä kroppa ei vissiin oikein tykännyt jalojen juomien nautiskelusta. Nukkunut 14 tuntia - hyydyin jo 22.30 pehkuihin ja yöllä oksentanut, onneksi pönttöön. Tekisi mieli syödä mutta ei vaan maistu ruoka millään. Sohvalta seuraan lätkää ja kohta Formuloita. Lupaan raportoida olon kehittymisestä - tämän viestin naputtelukin kohotti sykettä reiluun 100:aan. Kellään vinkkiä miten olon saisi kohenemaan, korjaussarjaa en ota?
 

Tacs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hommasin tänään tuota ainetta apteekista ja laitoin äsken erittäin kivuliaan hampaiden pesun jälkeen aftojen ja haavaumien kohdalle. Ai jumankauta kun kirvelee, mutta se kai kuuluu asiaan...? Kuinkakohan monta kertaa päivässä tuota kannattaisi käyttää?

Kyseistä ainetta en ole itse käyttänyt, mutta hetkeksi kivun saa turrutettua kyllä pois esimerkiksi kastamalla pumpulipuikon viinaan ja pyörittelemällä sitä aftan päällä. Sattuu niin pirusti hetken aikaa, mutta kun kipu helpottaa niin muutamien tuntien ajan voit syödä vaikka chiliä ilman kirvelyä.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hommasin tänään tuota ainetta apteekista ja laitoin äsken erittäin kivuliaan hampaiden pesun jälkeen aftojen ja haavaumien kohdalle. Ai jumankauta kun kirvelee, mutta se kai kuuluu asiaan...? Kuinkakohan monta kertaa päivässä tuota kannattaisi käyttää?

Itse olen käyttänyt 2-3 kertaa päivässä, on muuten hieno tunne kun alkaa vaikuttamaan ja jossain kohtaa sitä hoksaa, että hei, olen unohtanut laittaa koko aineen. Mulla oli aftan tapaisia myös kitalaen tuntumassa - oli vielä asteen kipeämpiä kuin alakerran hammasrivistön alapuolella olleet. Betadine-suuvesi oli myös hyödyllinen noiden hoidossa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kellään vinkkiä miten olon saisi kohenemaan, korjaussarjaa en ota?

Ei siihen auta muu kuin aika. Nestettä tietenkin kannattaa juoda ja mielellään syödäkin jotain sitten kun pystyy. Jotain suolaista tekee monesti mieli ja se tekee hyvää, kuten jotkut muutkin jutut, mutta mihinkään vitamiineihin mä en oikein usko, vaikka pikkurilli pystyssä piipittävät jätkät niitä krapulaan kehuukin.

Kokis on kovaan krapulaan myrkkyä ja kahvi lähes itsemurha, varsinkin jos monta iltaa on ryypiskellyt. Yhden illan jälkeen nyt on lähes sama mitä tekee tai ei tee. Aika vaan auttaa.

Joihinkin tilanteisiin krapulakalja on nerokas keksintö.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lupaan raportoida olon kehittymisestä - tämän viestin naputtelukin kohotti sykettä reiluun 100:aan. Kellään vinkkiä miten olon saisi kohenemaan, korjaussarjaa en ota?

Valoa jo hiukan näkyvissä - formulat starttirivissä ja meikäläinen jo istuma-asennossa. Hampaat pesty ja jotain saanut syötyäkin! Voi tätä olon ihanuutta, jo tässä vaiheessa!
 

Janne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Takki narikassa, rahat ravintolalla, valkoinen ranneke kädessä. Ei ollut hyvä päivä eilinen ei...
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Takki narikassa, rahat ravintolalla, valkoinen ranneke kädessä. Ei ollut hyvä päivä eilinen ei...

Tsemppiä ja jos positiivisesti ajatellaan - saat todennäköisesti takkisi takaisin (ja taskussa olevat rahat - sorry, jos käsitin väärin) ja olet kuitenkin saanut jelppiä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Vereni suorastaan kiehuu näiden pellejen takia, jotka soittelevat Iltasanomiin kun kukaan työkavereista ei tullutkaan tupaantulijaisiin. Tähän käy mainiosti kuuluisa lausahdus: "mikään ei oo mun syytä, kaikki muut vaan on perseestä ja siksi ne ei ikinä halua olla mun kaa!" Jos kutsut 30 "kaveria" synttäreille ja yksikään ei jaksa vaivautua paikalle ties minkä tekosyyn varjolla, niin ongelma on oikeasti jossakin ihan muualla kuin niissä kavereissa. Nämä lehdistölle nillittävät oman elämänsä sankarit ovat erittäin säälittäviä. Ei siksi, että heidän juhliinsa ei saavu yhtäkään henkilöä, vaan siksi että he ovat narsistisuudessaan niin sokeita etteivät huomaa olevansa kusipäitä joista kukaan ei vilpittömästi pidä. Ja kyllä, lapsikin voi olla kusipää. Simpsoneissa on kokoinen jakso siitä kun Nelson Muntz itkeä pillittää pihallaan kun kukaan ei tulekkaan synttäreille, vaikka dunkkuun on pistetty jo etukäteen niin Milhousea kuin Ralphiakin. Siinä on helppoa sitten soitella kouluun ja keltaiselle lehdistölle kun vika on aina kaikissa muissa ja synttäreille osallistumatta jättäminen on pahemman luokan kiusaamista. Tottakai on niitäkin joiden synttäreille ei ilmesty ketään koska synttärisankarilla on vaikka asperger tai hän on muuten vaan hieman erikoinen. Kaikki tukeni heille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös