Ripuli ja yleinen heikko olo.
Varmaan vituttaisi minuakin, mutta ei vaimon siitä huolimatta tarvisisi itkeä naarmujen takia. Jos on varaa sijoittaa 30k€ autoon, pitäisi olla varaa myös mokailuiden korjaamiseen ilman itkua.
Vituttaa ihmiset mitkä pitävät autoa jonain muuna kuin käyttöesineenä. Toisin sanoen siis tyhmyys vituttaa.
Pari kertaa olen käynytkin. Sitä vain perjantaina työviikon päätteeksi on vain mieluiten kotona ja ottaa rennosti. Työviikko + edellispäivän sähly väsyttää ja laiskottaa niin makiasti :D
Jepa. En onneksi kuin melkein myöhästynyt kokouksesta tänään, kun Pendolino oli 40 min myöhässä. Nyt on tosin perus IC saman verran.Pendolino-junat hyytyvät onneksi vain niinä viikonpäivinä, jotka alkavat kirjaimella.
Jepa. En onneksi kuin melkein myöhästynyt kokouksesta tänään, kun Pendolino oli 40 min myöhässä. Nyt on tosin perus IC saman verran.
Vituttaa ihmiset mitkä pitävät autoa jonain muuna kuin käyttöesineenä. Toisin sanoen siis tyhmyys vituttaa.
Tiedä sitten voidaanko puhua varsinaisesta laiskuudesta tai saamattomuudesta jos näiden liikuntojen kerta jää viikossa kolmeen, kun neljä olisi omissa kuvitelmissa optimi ja siihen olisi täydet mahdollisuudet. Esim. lauantaina olisi reilusti aikaa mennä salille, mutta ei voi koska pyhitän jokaisen lauantain juomiselle ja sehän tuhoaa palautumisen.
Toivottavasti ei ollut siellä Berliinin matkallasi ripulia. Sellainen lisää vitutusta entisestään.
Taidat olla niitä ihmisiä joiden ei ole koskaan tarvinnut omistaa autoa. Ratikka tai mikä vitun spårapysäkki on etuovella. Täällä päin tuo oma auto nyt vaan on välttämättömyys. Ei muakaan huvittais autoa omistaa kun on pelkkä rahareikä. Toisin sanoen vituttaa ylimieliset stadilaiset.
Kyllä täälläkin päin auto on välttämätön, mutta emmä siitä kaarasta liiemmin stressaa. Sillä kuljetaan milloin mihinkin, eikä sillä ole mitään omaa itsetuntoa nostattavaa arvoa. Se on vain kulkupeli, joka helpottaa liikkumista.
Kulkupeli jonka toivoisi pysyvän hyvänä, ehjänä ja turvallisena mahdollisimman pitkään. Bonuksena omaa silmää miellyttävä ulkonäkö ja ajomukavuus. Meidän perheellä tulee ajokilometrejä joku vähän vajaa 20000km/ vuodessa. Annatteko kesämökin ja veneen rapistua ja ränsistyä, kun ne on vaan vapaa-aikaa piristäviä pikku juttuja? Tai uuden iPhonen voi heittää puolivahingossa mäjelle kun eihän se oo ku puhelin.
.Kaikki on suhteellista ja jokainen toki reagoi asioihin eri tavalla, mutta onhan tuo autojen rassaaminen ja sen pitäminen kuin perheenjäsenenä helvetin outoa ja typerää. Tiedän myös tapauksia, jotka häpeävät omaa autoaan. Miksi vitussa sitä pitää hävetä, jos se on kerta vähän vanhempi kuin se naapurin uusi Audi?
Minkään rahanarvoisen esineen tai asian rassaaminen ja kunnossa pitäminen ei ole typerää.
Koska jotkut pitävät autoja statussymboleina, jolloin paska auto antaa kuvan paskasta statuksesta. Yhtä lailla ihminen voi hävetä vaatteitaan, työtään, ulkonäköään, asuntoaan, ystäviään ja jotkut varmaan puolisoaankin. En minä sitä ymmärrä, mutta toisaalta eipä mun tarvitsekaan.Tiedän myös tapauksia, jotka häpeävät omaa autoaan. Miksi vitussa sitä pitää hävetä, jos se on kerta vähän vanhempi kuin se naapurin uusi Audi?
Vielä kun mä keksin syyn, millä tavalla se naarmusta itkeminen on kunnossapitoa ja millä tavoin se sitä naarmua parantaa, niin voin todeta olevani samaa mieltä.
Ai anteeksi, en huomannut sun puhuvan naarmuista ja itkemisestä mitään? :)
Eli tulit lainaamaan mun viestiä, etkä edes ymmärtänyt mihin sillä viittasin? Nice.
Ja sitä paitsi puhuinhan mä itkemisestä. Viesti 46536, ja kaiken lisäksi vielä ihan viestin alussa.
No ootas käyn lukee kaikki sun viestit niin tiedän sit ens kerralla paremmin mitä kantsii lainata ja mikä liittyy mihinkin. Nähään sunnuntaina.