Unettomuus on muuten aika vituttavaa.
Teidät vajakit pitäisi kerätä kaikki yhteen ja samaan kerrostaloon. Siellä sitten häiriköisitte kaikki vajakit toisianne. Poliisit eivät vastaisi teidän vajakkien omasta kerrostalostanne tuleviin soittoihin ollenkaan.
Varsinkin jos se johtuu siitä että roskaväki riehuu naapurissa jonkun päin vittua pelatun pitkävedon takia.
Vituttaa sellaiset maanteiden sankarit joiden mielestä liikennevalvonta kuuluu heille, eikä poliisille.Moottoritiellä vituttaa kaikkein eniten sellaiset aivokääpiöt, jotka näkevät oikeudekseen tulla jotain sataaviittäkymppiä puskuriin kiinni juuri silloin, kun on itse ohittamassa ihan reippaalla nopeudella jotain rekkaa tms. Sitten saatanat kehtaavat olla siellä vitun vihaisia ja joku nyrkkiäänkin heristää, kun on menettänyt kolme sekuntia arvokasta aikaansa. Ei se maailma pyöri sillä tavalla, että törkeille ylinopeuden ajajille tehdään tilaa ja kumarretaan perään. Itse nauran näille tyypeille leveästi ja näytän peukkua siirtyessäni rauhallisesti takaisin oikealle kaistalle.
Kyllä ne smurffit kävi eilen ovella, luulivat täällä olevan joku suuremman luokan riita. Vitun alakerran ämmä, haistakoot vitut.
Vittu kun vituttaa, saatana.
"Sulaa"-verbin käyttäminen Jatkoaika-forumilla.
...
Eli jotain rajaa tuohon "sulamiseen" kiitos ;)
Vitun vähän on kohdalle osunut niitä tapauksia, jotka ohituskaistalla junnaisivat hiljaa niin, että oikealla olisi samaan aikaan tilaa. Toki joskus osuu ja vituttaahan sekin. Enemmän osuu kohdalle näitä tapauksia, joista jo kirjoitin ja oma nopeuteni on ihan reipas, kun ohitan. Hyvin on teikäläisen kohdalle osunut sitten, kun miljoona alkaa olla täynnä. Yksi vitun liikenteen valvoja ja laskija olet sinäkin.Vituttaa sellaiset maanteiden sankarit joiden mielestä liikennevalvonta kuuluu heille, eikä poliisille.
En nyt viittaa välttämättä sinun tapaukseen, jos tarkoituksena on ollut oikeasti päästä myös pois alta, mutta ne 900 000 muuta jamppaa jotka jää tahallaan siihen ohituskaistalle junnaamaan sitä sataakahtakymppiä, sen rekan ohitettuaankin, ihan vaan kun huomasivat että siellähän joku ajoi vähän ylinopeutta. Ei ole mun asia mitä se bemari pelle siellä rattinsa takana miettii ja tekee ja kuinka kovaa se ajaa, kuhan ei vaan minun autoani kolaa ja harvoinpa ne kolaakaa, ittensähän ne useimmiten saa päiviltä, kyytiläisineen.
Pientä vitutusta jälleen aiheutti autolla ajo Helsingissä. Tästä olen jo joskus vuodattanutkin mutta miksi helkkarissa pitää ajaa jokaisella väylällä ylinopeutta?
Me raumalaiset taas ei osata ryhmittyä vittuakaan.
http://www.biltema.fi/fi/Rakentaminen/Helat-ja-tarvikkeet/Ovet/Ovisilma-88072/Taas on vaikea päättää kumpi vituttaa enemmän: ovelta ovelle kiertelevät hihhulit ja muut mielipuolet, vaiko ne talon asukkaat jotka päästävät noita ihmispaskoja sisälle alaovesta. Tällä kertaa jostain maailmanhallituksesta oltiin valistamassa. Sinnikkäitä olivat kun minuuttitolkulla oven takana päivystivät.
Me raumalaiset taas ei osata ryhmittyä vittuakaan.
Tämä on asia joka aina välillä ihmetyttää kun jotkut hermostuvat siitä kubn vaihtaa kaupungissa kaistaa heidän eteensä. Ajotyylini mukaisesti pistän vilkun päälle hyvissä ajoin ennen kuin ajan viereisellä kaistalla ajavien autojen väliin. Silloin tällöin saa sitten palkinnoksi takana ajavalta keskisormea, riikkaria tms. Joskus olen ajoni päätyttyä ihan erityisesti kiertänyt katsomaan etteikö takavilkkuni toimi ja aina on toiminut.Terkut Raumalta! :) Haluaisin tähän vielä lisätä sellaiset terveiset, ettei normaali kaistanvaihto liikenteessä ole mikään henkilökohtainen loukkaus toista autoilijaa kohtaan..
Terkut Raumalta! :) Haluaisin tähän vielä lisätä sellaiset terveiset, ettei normaali kaistanvaihto liikenteessä ole mikään henkilökohtainen loukkaus toista autoilijaa kohtaan..
Niin ainut näyttö tapahtumasta ....
Pientä vitutusta jälleen aiheutti autolla ajo Helsingissä. Tästä olen jo joskus vuodattanutkin mutta miksi helkkarissa pitää ajaa jokaisella väylällä ylinopeutta? Turvavälit ovat kuitenkin olemattomia. Maalaisen pää ei kestä tuollaista hektistä liikennettä. Turussa taasen vedetään surutta päin punaisia. Vittu.
Kaistanvaihtoja on kahdenlaisia - normaali, liikenteen rytmiin mukautuva vaihto esimerkiksi keskikaistalta kääntyvien kaistalle. Ja sitten sellainen hätäisen ja narsistisen autoilijan omaa kiirettä ja ylivertaisuutta korostava kaistanvaihto - ohitetaan ruuhkassa autojono ja änkäydytään muiden jättämiin turvaväleihin. Jälkimmäisen ajotyylin omaksuneet muuten harvoin ajavat itse omistamillaan autoilla vaan auton omistaa rahoitusyhtiö tai työnantaja.