Vitutusketju

  • 10 590 202
  • 56 164

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Sistis
Perkeleen flunssat. Tulisi edes kuumetta joka tappaisi nuo perkeleen pöpöt, mutta kun ei. Hitaasti vaan pitää taudin edetä. Parempi kertarutina kuin ainainen kitinä, sanoi jo Mauri Sariola aikanaan...

Voin allekirjoittaa Sistiksen lausahdukset. Itse olen ollut viimeisen puolentoista kuukauden aikana enemmän kipeänä kuin viimeisen kahden vuoden aikana yhteensä. Olo on aivan tajuttoman huono, etenkin kurkku on ollut uskomattoman kipeä. Mutta se kuume... Korkeimmillaan ollut tänä syksynä 37.5 astetta. Nyt olen ollut taas viikon ajan pikkukuumeessa, ja puhe on lähinnä koomisen kuuloista vinkumista kurkun takia. Tänään kuitenkin tuntuu ensimmäistä kertaa tämän taudin aikana siltä, että elämä alkaa ehkä taas voittamaan. Onneksi niin, jatkuva nenän niistäminen, kurkkukipu, päänsärky, lievä huimaus ja velttous alkavat sen ohella, että näytän lähinnä haudasta nousseelta, korpeamaan enemmän kuin vähän.

Sistikselle suosittelen kotiparannuskeinona sellaista lientä, kuin valkosipulimaito (tavallinenkin sipuli käy). Tiedän tuon kuulostavan jokseenkin kamalalta, mutta monestihan asiat kuulostavat pahemmilta, mitä oikeasti ovatkaan. Pilkot sipulia, sekoitat ne maitoon, johon olet sotkenut mielesi mukaisen määrän hunajaa, kiehautat kattilassa ja...nautit tai irvistelet.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En nyt tiedä vituttaako niin kamalasti, mutta vähäsen ainakin.
En päässyt kemiaa läpi, (tai ainakaan minkään logiikan mukaan ei pitäisi päästä läpi), ja edessä on uusintakoe, ja sen jälkeen mahdollisesti jopa koko kurssin uusiminan.
Kemia ei sitten niin ole minun alaani, ei painu mitenkään nuo jutut päähän...Huoh. Haluan opiskella vaan psykologiaa, uskontoa, historiaa, kieliä, matikkaa ja musiikkia.

"Tasapainoita reaktioyhtälö"
"Miksi?"

"Veteen liuotetaan suolaa. Mitä tapahtuu."
"Suola liukenee."
 

tiikeri

Jäsen
Viestin lähetti Poison
Sistikselle suosittelen kotiparannuskeinona sellaista lientä, kuin valkosipulimaito (tavallinenkin sipuli käy). Tiedän tuon kuulostavan jokseenkin kamalalta, mutta monestihan asiat kuulostavat pahemmilta, mitä oikeasti ovatkaan. Pilkot sipulia, sekoitat ne maitoon, johon olet sotkenut mielesi mukaisen määrän hunajaa, kiehautat kattilassa ja...nautit tai irvistelet.

Heh, olen kerran elämässäni tätä kyseistä sipulimaitoa maistanut ollessani sairaana. Voin kertoa että oli mieleenpainuva kokemus. Nenästä kiinni ja hörps... meinasi laatta lentää välittömästi. Eihän sitä kuvottavaa ainetta pystynyt maistaman kuin korkeintaan puoli teelusikkaa kerrallaan. Taisi kuitenkin karkottaa taudin aika mukavasti, mutta suosittelen ainoastaan hätätapauksia varten.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa saatanasti migreenilääkkeiden hinta! Yksi tabletti maksaa 2 kpl:n paketissa 10,75 €! Se on liikaa saatana yhestä tabletista!
 

Kille

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC
Vitun Liverpool

Nyt kun pääsin alkuun niin pitää vielä avautua tännekin siitä mitä vitun Penailua Liverpool harrastaa! Umpipaskoilla pelaajilla jotka ei osaa kuin rikkoa pitäs Hulieerin mukaan voittaa Valioliiga. sanon nyt samaa Liverpoolin johdolle kuin mitä aioin sanoa Penalle jos sen nään: Ostakaa niitä peliä tekeviä taitavia kiekollisia/pallollisia hyökkääjiä/keskikenttiä! Eikä mitään vitun kädettömiä Spaaneleita tai jalattomia Heskeyjä!!
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
ei nyt mikään maailmaa kaatava asia,mutta kun tänään oli kokeiden palautus,niin matikka ja fysiikka kumpikin 5
vittu,kun on niin harva pää,ettei mikään jää päähän!!
ei hyvältä näytä,no enää ei voi juuri kuin huonommin mennä
5 kurssin keskiarvo 6,5...

pakko lähteä ottaan vähän kuppia,saa muutakin ajateltavaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Poison
Sistikselle suosittelen kotiparannuskeinona sellaista lientä, kuin valkosipulimaito (tavallinenkin sipuli käy). Tiedän tuon kuulostavan jokseenkin kamalalta, mutta monestihan asiat kuulostavat pahemmilta, mitä oikeasti ovatkaan. Pilkot sipulia, sekoitat ne maitoon, johon olet sotkenut mielesi mukaisen määrän hunajaa, kiehautat kattilassa ja...nautit tai irvistelet.


YACK! Tauti lähti heti, vaikken juonut tilkkaakaan. Sen verran hirvittävältä kuulosti, että paranin heti. Kiitos Poison!

Tuossa muistuu mieleen, kun joskus n.11-vuotiaana sairastin, ja äitimuori teki jonkun "parannusjuoman", missä taisi olla teetä, mustaherukkamehua, kananmunaa ja sokeria ja jotain muuta mönjää. Maistui nimittäin aivan uskomattoman pahalta. Pakkojuotto jatkui siihen asti, kun olin juonut n. puoli kuppia ja oksensin koko mahan sisältöni keittiön matolle.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Re: Loukkaantumiset

Viestin lähetti mendieta
Kuinka v*ttu voi yhdelle jengille koko ajan mr aiheutan loukkaantumisia persettä? Tällä hetkellä nöyrät 5 pakkia sivussa ja yksi vielä ei ole tehnyt edes sopimusta haavereiden takia.

Ja itse jumalan uran jatko näyttää koko ajan epätodennäköisemmältä.

Ja yksi lisää. Voi v*tun v*tun v*ttu!
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Kaikki kaatuu päälle

Nyt tuntuu ihan kaikki menevän perseelleen.
-Tyttöystävän kans ei kulje, ei sit yhtään. En tiedä mitä tekisin. Oon ihan liian rakastunu erotakseni, mut tyttöystävää ei ero kai juurikaan hetkauttaisi.
-Opinnot on solmussa. Tuntuu et oon vääräl alal, opiskellu neljä vuotta. Homma ei etene. Opintotukikuukaudet aika finaalis.
-Oon ollu kipeenä koht kolme viikkoo. En oo päässy salille ollenkaan, paino tippunu jotain 7 kiloo! Se vituttaa!
-Rahatilanne, eipä siitä kannata puhua ku ei sitä oo.
ja kaiken lisäks tänään on perjantai eikä oo varaa lähtee sopalle. Voi vittu!
Tossa aluks.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sekin vituttaa saatanasti, että kun soittaa Genesiksen biisiä Dancing with the moonlit Knight, ei kukaan ymmärrä mitään, eikä se kenenkään mielestä ole hyvä biisi, vaikka se on yksi maailman parhaista biiseistä perkele!!!!!!!!!!!Väli -P.S. Onko proge n ystäviä täällä? Brad Smythllä on maailman levein haara-asento luistelussa ainaki Käppärä-Ilves -ottelun perusteella. Sekin vituttaa mua aika paljon.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa, kun unohdin tehdä veikkaukset tuonne veikkausketjuun! No, nyt teillä on ehkä mahdollisuus saada mut kiinni...
 

Baritoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES, Vasen Pakki Kerho, Murskeat Lokit, TurHmA
Vitun Tepsi. On se helvetti kumma paikka se Typhooni.
Onneks en lähteny kattomaan.

B
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jukurit! Huoh...

TuTo, K-Vantaa, Sport... kaikkia vastaan mörhöilty johto. Paskaa. Onneksi on kaljaa.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Vituttaa työt. Taas vaihteeksi. Onhan se hyvä, kun on töitä, mutta vapaa-aikaa ei sitten hirveästi riitä. Tälläkin viikolla piti alun perin olla vain tiistaina ja lauantaina töitä - sopivasti siis Ilves-Lukko ja TPS-Ilves pelien päällä - mutta kuinka ollakaan olin töissä myös maanantaina, tiistaina, keskiviikkona ja perjantaina. Torstaina pomo teki minulle puhelinherätyksen (tosin kaksi minuuttia ennen herätyskellon soittoa) ja pyysi tulemaan töihin hieman aikaisemmin töihin. Ja kolme tuntia tuli lisää töitä sille päivälle. Tänään taas minun piti päästä 15.30, mutta jouduin jäämään loppuun asti eli 18.15. Rahaahan se tietää, kyllä. Mutta tänäänkin menin töihin neljän tunnin yöunien jälkeen ja töissä silmät meni samalla tavalla kuin hedelmäpelin rullat pyöriessään. Mukavaa siis oli. Sen taisi myös Designerkin huomata. Prkle, kun sitä pitää olla niin saatanan ahne ja rahan perään, että tekee töitä hullunlailla.

Vituttaa myös Turku. Sehän on tiedossa minkälainen kaupunki tuo on, mutta kun Ilves ei pysty millään ilveellä voittamaan sielä. Tai no kahvausta ei olla sorruttu - tietenkään.

Ja totta kai vituttaa naiset, vaikka hyvähän se on rahoissa olla.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi jumankauta.

Eilen tosiaan minua pyydettiin pelaamaan ottelu tänä-aamuna 89-syntyneitten turnauksessa. Minä siinä ajoissa heräsin vähän ennen seitsemää ja pistin varusteet ja kaikki kuntoon, söin kunnon aamiaisen jonka jälkeen isä kuskasi hallille. Noh, siinä joukkueen pienen "kokouksen" jälkeen valmentaja huusi, "Miika, tuus vähä tänne". Sitten tämä ilmoittaa, että minäpä en pelaakaan tässä pelissä, katsotaan sitten jos joku pakeista tahtookin huilata jossain pelissä. Joo. Ei katsottu. Minä lähdin hakemaan kassini pukukopista ja kotia kohti tekemään jotain järkevämpää (Avautumaan tänne).

Ottaa kyllä pattiin, sunnuntai- aamuna pitää herätä aikaisin ja hyvällä tuulella menin peliin valmistautumaan ja paskat, enhän minä pelaa. Jatkossa jos vielä minua pyydetään heidän kanssaan pelaamaan, saavat kyllä muualta etsiä apua. Ei kyllä jumalauta kiinnosta mennä enää pelleilemään sinne, vaikka pelaaminen kiinnostaisi.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
On se perkele, kun ei saa unta vaikka kuinka vääntelehtisi. Viime yönä pyörin varmaan 4-5 tuntia saamatta unta, joka on uusi ennätys. Eli olen ollut hereillä mukavat 21 tuntia ja kohta pitäisi vääntäytyä kouluun, joten sen jälkeen ollaankin oltu hereillä 27 tuntia. Ei ole elämä helppoa, kun koeviikon vikaan kokeeseen pitäisi kanssa lukea, joka sattuu olemaan aina niin saatanan mukavaa ruotsia. Taidan hankkia lääkityksen ja jäädä kotio nukkuun. Että terveisiä perseestä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuohon "Uni ei tule" -ilmiöön törmään itsekin melkein joka saatanan sunnuntai-maanantai yö. Milläköhän tuostakin pääsisi eroon. Rytmiä ei saisi varmaan yhtään muuttaa viikonlopun aikana.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vittu, minnuo vittutti niin...

- MTV3:n Idols
- Hilkka Ahteen marina iltapäivälehdissä, kun 'meni perheen viimeinenkin auto'
- Lasse Lehtinen haluatko miljonääriksi-ohjelmassa
- saamani 600 euron sakot
 

Jman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,HPK
Tietokonevitutus Osa 2

Tapahtui aikaisemmin: "Tuossa puoltoista viikkoa sitten mukava keskiviikkoilta pelaillen kotikoneen ääressä päättyi sitten siihen että tietokone pimeni windowsiin palattaessa. Tai siis hurisi mutta ruutu pimeänä eikä reagoi mihinkään. No siinä sitten sitä uudelleen käynnistämään ja varmaan arvata saattaa lähtikö päälle...

Noh opiskelijasolussa asuvalle ja netistä vahvasti jo 3 vuotta riippuvaisena ihmisenä on melkoinen shokki joutua eroon tietokoneesta... Telkkaria vaan päälle ja sitä rataa. No tuossa vaiheessa vitutus ei vielä ollut saavuttanut maksimilukemia, ajattelin että nythän voin sitten päivittää samalla koko koneen! Hiphei, tämän ajatuksen turvin sinnittelin viikonlopun yli ja keskiviikkona innosta puhkuen lähdinkin sitten ostoksille tietokoneliikkeeseen josta lähtikin osia mukaan noin 700 euron arvosta. Mm uutta prosessoria Athlon xp 2600+, 512Mt400mhzDDR ja radeon 9600 prota.

No siinä sitten kaasu pohjassa vaan kotiin askartelemaan uusia osia kiinni koneeseen! Noh muutaman tunnin askarteltuani sitten on paketti kasassa ja ei muuta kuin tömpseliä kiinni ja kone vinkumaan. Mutta kuinka ollakkaan eipä taaskaan monitoriin tule minkäänlaista kuvantynkää vaikka kaikki osat koneesta on vaihdettu lukuunottamatta virtalähdettä, koteloa, kovalevyjä ja äänikorttia. Noh siinä vähän kaikkea kokeiltuani soittelen siinä kaveriakin ihmettelemään tätä outoa tapausta. Kokeiltiin siinä sitten ilman kovalevyjä ja vaikka minkänäköisellä kokoonpanolla mutta samanlaisella tuloksella kuin aikaisemmin. Noooh tässä vaiheessa alkoi jo vitutus kasvamaan jo SUHT paljon, mutta omatoimisena miehenä en vielä luovuttanut vaan pyyhälsin toistamiseen espooseen hakemaan uutta virtalähdettä josko vika piilisi siinä... Arvatkaa vaan piilikö!!! NO EI! Seuraavana päivänä sitten palauttamaan sitä virtalähdettä ja viikonlopun viettoon vanhemmille jolloin edessä sitten jälleen viikonlopun vietto ilman konetta...

Tässä vaiheessa vitutus oli saavuttanut maksimaalisen kliimaksikohtansa mitä en muista sen saavuttaneen vuosiin... Nyt tänä maanantaina kaappasin sitten koko paskan kainaloon ja kiikutin sen sitten liikkeen huomaan... Saldona nyt sitten on tuntien taistelu ja hikoilu pää tietokoneen konehuoneessa, kituutus jollain paskalla hp läppärillä jossa w98 (ka. kaatuilu päivässä n.10krt), eikä tietoakaan milloin voisin saada koneen takaisin josta olen nyt sitten maksanut sen vajaat 700 euroa, saati mitä tietokoneliike keksiikin veloittaa täysin uuden koneen huollosta, koska todennäköisesti olen rikkonut ainakin heidän mielestään asennuksessa 1 tai useampia uusista komponenteista. Viimeisessä tapauksessa todennäköisesti verisuoni katkeaa päästä eikä tarvitse enää huolehtia tällaisistakaan vitutuksista....

EDIT: Tämä läppäri on kiinni samaisessa monitorissa... mutta kyllähän minä testasin sitä toista monitoriakin."

Nonniin nyt sitten sain tänään koneen takaisin 2 viikon "pikahuollon jälkeen". Eli kaksi viikkoa kone makasi siellä ilman että kukaan siihen koski ja kun ottivat asian hoitaakseen niin siinä taisi mennä vajaa tunti! Eli verkkokauppa.com:n omat muistit eivät sitten olleet yhteistyöhaluisia emolevyn nForce2-piirisarjan kanssa. Muistit vaihdettiin ja johan pelittää... Vanhassa koneessa oli kuin olikin emolevy kyrvähtänyt.

No nyt voisi sitten luulla että meikämandolino hyppii riemusta kun saa koneen takaisin entistä ehompana... Niin minä ainakin luulin. No kun laitoin koneen sitten kiinni ja käynnistin sen niin lähtihän se iloisesti käyntiin ja meni vielä niinkin pitkälle kuin w2000 lataukseen kunnes ilmoittaa iloisen sinisellä ruudulla että joku boot_drive- juttu tai vastaava, kuitenkin ei pääse johonkin windowsin käynnistysosioon tai vastaavaan. Tarkistin kovalevyjen kiinnitystä ja kokeilin korjata windowsin asennusta. ...eipä auttanut, yllätten. Winkkarin uudelleen asennus ja windows ei tunnista toista kovalevyä!! Voi vttu prkl, alkoi taas lämmöt nousta jossain muualla kuin prosessorissa. Disk management kertoo minulle ystävällisesti että levy on Disk1 dynamic ja unreadable, jos palautan levyn basic-tilaan niin "All data on the drive will be lost" ....ei kiitos, siellä kun sattuu olemaan lähes käyttökelpoinen data musiikista leffoihin = 65GB.

Näyttää siltä että meikäläinenkään ei ainakaan vielä onnellisuusketjuun postaa. ...vttu prkl aargh

EDIT: Huolto sentään ei maksanut mitään mikä oli sentään ihan positiivistä.


__________________
 

Jallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu!

Huomenna pääsisin pelaamaan ensimmäistä kertaa sarjapelissä (salibandy 1.div.) ykkös yv:tä ja tänään olis parin tunnin treeni. No eikö vittu ole kurkku ihan tukossa ja päähän koskee. Ei ole vielä edes varsinainen pelipaikka varmistunut kun olen tullut vasta täksi kaudeksi. Vituttaa niin maan ankarasti!
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Viestin lähetti Uleåborgir
Sekin vituttaa saatanasti, että kun soittaa Genesiksen biisiä Dancing with the moonlit Knight, ei kukaan ymmärrä mitään, eikä se kenenkään mielestä ole hyvä biisi, vaikka se on yksi maailman parhaista biiseistä perkele!!!!!!!!!!!

"Can you tell me where my country lies?"
Said the Unifaun to his true love's eyes
"It lies with me!" cried the Queen Of Maybe
-for her merchandise, he traded in his prize...

Nytpä rupes minuakin vituttamaan tollaset ääliöt. Vaihda helvetissä porukkaa, jossa liikut.

Gabrielin aikainen Genesis on kultaa.

Mutta sitten päästettiin vapaaksi joku vitun philcollins, joka, aluksi hitaasti, mutta ah niin saatanallisen vääjäämättömästi, muutti kullan paskaksi.
Hyvä rumpali, mutta aivan vitun surkea musiikintekijä.
Itse asiassa luulen, että se on ollut kuuro jo jostain vuodesta 1978 lähtien. Oikein sille mulkulle.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Re: Tietokonevitutus Osa 2

Viestin lähetti Jman
No nyt voisi sitten luulla että meikämandolino hyppii riemusta kun saa koneen takaisin entistä ehompana... Niin minä ainakin luulin. No kun laitoin koneen sitten kiinni ja käynnistin sen niin lähtihän se iloisesti käyntiin ja meni vielä niinkin pitkälle kuin w2000 lataukseen kunnes ilmoittaa iloisen sinisellä ruudulla että joku boot_drive- juttu tai vastaava, kuitenkin ei pääse johonkin windowsin käynnistysosioon tai vastaavaan. Tarkistin kovalevyjen kiinnitystä ja kokeilin korjata windowsin asennusta.

Ihan "out of the blue" mutta pystytkö korjaustilassa ajamaan chkdsk:in, se saattaa auttaa, tosin saatan olla väärässäkin.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ja jälleen vaihteeksi vituttaa nuo naiset. Nyt vain hieman enemmän kuin useammin. Tapahtuma sijoittautuu kahden viikon päähän, joten aloitetaanpa.

Niin, kesän aikana olen pommittanut yhtä naikkosta silloin tällöin, mutta kiitos työkiireiden (kesällä ja vielä nyt syksylläkin on ollut suurinainen ihme, jos viikon aikana on ollut kaksi vapaapäivää), joten en tuota hupakkoa ole ehtinyt nähnyt. Totta kai sitä kesän aikana muitakin naikkosia on ollut (ja varmasti myös toisin päin), mutta tämän kanssa on jostain syystä tullut pidettyä yhteyttä aika ajoin. No parisen viikkoa sitten tuo naikkonen kertoi menevänsä yhteen baariin viettämään iltaansa ja minunkin ohjelma sopi sen verran hyvin, että ehdotin hänelle, jos nähtäisiin - ja tämä jopa sopi tuolle naikkoselle.

Koitti perjantai-ilta, tapaamisen aattoilta, ja pikku veli lähti viihteellä ja joi tapansa mukaan niin paljon kuin sielu sietää. Aamulla, sovittuna tapaamispäivänä, jouduin heräämään suhteellisen aikaisin salibandypelin takia ja kappas pikkuveli olikin pokannut naikkosen ja makaili tämän kanssa olohuoneen lattialla. Tulin pelistä ja veljeni naikkosineen heräili. En viitsinyt nuortaparia häiritä liiemmin, eihän veljenikään tekisi niin. Lähdin sitten töihin ja veljeni lähetti viestin, ettei hänellä ollut juurikaan muistikuvia illasta, eikä "juo enää ikinä". Seurauksen tietää, samana päivänä baariin (tätä en tosin tiennyt silloin).

No itsekin lähdin sitten hyvin mielin töiden jälkeen ja soittelin tälle tyttöselle, joka minun piti nähdä. Yritin soittaa, mutta ilmeisesti poppi soi niin kovaa jo tuohon aikaan baarissa ettei hän kuullut soittoani. Soitin hieman lähempänä baaria uudestaan, sama homma, pistin vietiä, mutta se ei mennyt perille. Yritin vielä baarin ovella soittaa, että olen saapunut, mutta kännykästä olikin akku loppunut mitä ilmeisemmin (tai naivi kun olen, oletan näin). No lähes heti, kun sisään baariin astuin, törmäsin entiseen armeijakaveriin jonka kanssa olin myös samaan aikaan ala-asteella ja muihinkin entisiin koulukavereihin. Tämä entinen koulukaveri oli mennyt kihloihin, joten pistin kaverit etusijalle ja jätin tämän naikkosen etsimisen toissijaiseksi asiaksi. Häneen en törmännyt. Kun aamukrapuloissani heräsin, kertoi veljeni olleen samassa baarissa, mutten ollut häntäkään nähnyt kavereiden kanssa vietetyn illan takia.

Tästä viikonlopusta tulee lauantaina kuluneeksi kaksi viikkoa. Tänään kävin veljeni kanssa lounaalla ja juttu ajautu tuohon viikonloppuun. Veljeni heitti, että hän törmäsi yhteen naiseen, joka pyysi häntä tanssiin (sama tapahtui myös minulle, kun tähän naikkoseen ensimmäisen kerran törmäsin) ja hän kertoi hänen asuvan yhdessä Tampereen lähikunnassa. Kysäisin veljeltä, oliko hän saanut tämän tytön numeroa ja/tai nimeä. No veljeni oli ja sanoi tämän naisen nimen. Käskin veljeäni odottamaan hetken ja ojensin hänelle puhelimen ja puhelimessani oli tuon naikkosen nimi ja numero ruudussa. Veljeni katsoi hetken puhelinta ja sanoi numeron täsmäävän. Pistin vielä illalla tuolle naikkoselle viestin, että ilmankos häntä ei silloin näkynyt ja että hän olikin silloin veljeni kanssa (pari viikkoa aikaisemmin olin pahoitellut viestillä hänelle, ettei oltukaan törmätty, mutten ollut edes veljeeni törmännyt kaverin kihlajaisten takia). Tämä likka sitten vastasi, että hän oli silloin todella kovassa kännissä ja viestistä sai vielä senkin kuvan, että häntä ehkä kiinnostaisi pitää edelleen yhteyttä. Mutta eipä tuo loppujen lopuksi kiinnosta.

Prkle, kuinka veljelläni voi käydä tuollainen säkä. Ehkäpä itsekin pitäisi muuttua samanlaiseksi tyylipuhtaaksi kusipääksi kuten veljeni, jolla naisia tuntuu olevan joka sormelle ja varpaalle.

Kyllä olen kateellinen veljelleni, mutta toisaalta olen onnellinen, että minulla on tuollainen veli, jolla on hyvä naismaku. Lisäksi hän sanoi heti, kun sai tämän tietää, että hän unohtaa koko likan.

Typistetään teksti siis yhteen lauseeseen:
- vituttaa, kun tavatessa jonkun naikkosen, he ovat usein miten suhteellisen iloluonteisia "kiertopalkintoja".

- Vituttaa myös se, että tässä on kolmen päivän vapaapäivät edessä. Meikäläisenlaiselle työnarkomaanille se on todella kauheaa, vaikka onhan se mukava välillä levätä.

- Vitutuksen multihuipentuman koen kumminkin, jos huomenna soi puhelin ja torstai illaksi ja lauantaiksi olisi töitä tarjolla. Torstaina nimittäin tarkoituksena on pitkästä aikaa mennä katsomaan kiekkoa, josta on ollut lähes kolmen viikon tauko. Lauantaina taas on pitäisi lähteä katsomaan ottelua Jokerit-Ilves.

- Vituttaa se, että tekisi niin mieli juoda alkoholia. Lupasin itselleni muutama viikko sitten, etten alkoholiin koske pitkään aikaan tai jos kosken juon korkeintaan pari. Viikkoon en ole lauantain yhtä kaljaa lukuun ottamatta juonut pisaraakaan alkoholia ja lauantainakin fanimatka menee lähes kuivin suin. Saas nähdä kuinka alkoholi maistuu firman pippaloissa 25. päivä. Silloin on seuraavan kerran tarkoitus ottaa vähän enemmän. Pakko yrittää kituutella sinne asti, koska näin olen itselleni luvannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös