Vitutusketju

  • 10 590 959
  • 56 164

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vitun vittu. Liksaa tuli 400€ liian vähän ja tilinauhaa ei ole eikä näy. Työnantaja lupasi ilmoitella, mikä on vikana, mutta ei siitäkään kuulu yhtään mitään. Vittu. Ei siinä muuta, mutta kun on muutto kesken ja sille rahalle nyt olisi ihan oikeasti jotain järkevääkin käyttöä. Kiva tässä pinnistellä sitten kuun puoleenväliin parilla kympillä. Enpä sitten ostanut uuteen kotiin yhtään mitään, näillä mennään. Onneksi on just sen verran rahaa että pääsee tänään kaljalle. Vikat menee siis hyvään tarkoitukseen...
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Parkkisakko

Vtu meillä on duunissa maailman pienin parkkis. Töihin pitää tulla ennen seitsemää, jos haluaa saada kärryn parkkiin. Siinä vieressä on sitten pari kiekkopaikkaa, toisella puolella katua, siis noin neljän metrin päässä parkkialueesta.

No, tulin tänään duuniin autolla, joka on erittäin erittäin poikkeuksellista. Kävin aamupäivällä vähän hoitelemassa busineksia, ja paikalle tullessani oli tietysti pieni hiekkakenttämme täynnä autoja. No, vedin siihen tien sivuun, ennen kun olin parkeerannut toisen firman paikalle. Mitään kiekkoahan en ollut vielä kärryyn kerinnyt kiikuttaa, ja mitä väliä, kun parkkiaikaa on tunnin verran. Jätin kuitenkin sen firman parkkiluvan siihen ikkunaan, joka siis tarvitaan siinä 3m päässä olevalle kentälle pysäköitäessä.

Ja eikös nämä verenimijät olleet laittaneet sakon siihen kun parkkikiekkoa ei ollut.

Ok, oma moka kun ei keikkoa ollut ja muutenkin se oli siinä koko päivän ollut, mutta urpo näki hyvin, että mulla oli siinä se parkkilupa siihen viereiselle parkkikselle. Mutta säännöt on säännöt, ei kai sille mitään voi. Ja valvoja saa oikein hyvän mielen ja kertoo ylpeänä räkänokkaisille lapsilleen työpäivästään.

Olen ennen pitänyt pysäköinninvalvojia ihan arvossaan, nyt meni nekin rippeet. Toivottavasti te kaikki saatte työstänne hyvän mielen, ja tunnette tekevänne jotain oikein tärkeää. Lisää, jopa himean hyödyllistä duunia saatte, kun maksan sakon ilman viitenumeroa ja alatte lähettelemään karhukirjeitä ja minä en paa rikkaa ristiin ennen kuin joku soittaa mulle, ja sillonkin sanon, että: "etsikää saatana, mulla on kyllä kuitti!" -KLIK-

Vitun paskiaiset. Missä on inhimillisyys? Mulla on rillitkin jumalauta! Vtu prkl vtu.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Vituttaa se vitun Ecclestone. Oli rike tai ei, koko homma tuntuu täydeltä pelleilyltä. Ja vituttaa se Schumin voittohyppy ja ärsyttävä hymy. Oikeastaan koko formula vituttaa nyt seuraavat kaksi viikkoa.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mjahas ensimmäinen muutos viikonlopun suunnitelmiin. Tämä viini-illallinen onkin lavvantaina eikä perjantaina. No toi on iha ok muutos kuhan vain toteutuu, mutta vittuku ei voi olla varma enää mistään.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vituttaa ihmiset jotka pitävät kännyköitänsä päällä leffateattereissa. Samoin ne idiootit jotka tulevat leffoihin (ja varmaan kaikkialle muuallekin) myöhässä.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meilleppä meinas käydä kylmät viime kesänä kun oltiin palaamassa Bulgarian Varnasta. Joku neropatti oli jättänyt kännykän lentokoneen ruumaan auki. Ooteltiin siinä 40 minuuttia että kaikki laukut pengottiin jotta puhelin löytyi. Eisiinä muuten mutta kun dösä lähti Helsinki-Vantaalta 01.30 ja seuraava dösä ois lähteny muistaakseni 04.30. Lennon piti alunperin olla perillä 0.45 :P Tuli lievästi sanoen kiire, varsinki kun ei ollut mitään hajua mistä dösä lähtee.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti kettu666
Vituttaa ihmiset jotka seuraavat Formulaa.
No kyllähän sitä vähemmästäkin... Mitenkähän Formulan seuraaminen eroaa esim. lätkän tai futiksen seuraamisesta, noin niinkun periaatteessa?

Mua vituttaa tällä hetkellä vesisade.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Iker
No kyllähän sitä vähemmästäkin... Mitenkähän Formulan seuraaminen eroaa esim. lätkän tai futiksen seuraamisesta, noin niinkun periaatteessa?

Mua vituttaa tällä hetkellä vesisade.

Ylihypetettyä meijän Kimi kökköä, minkä Shcumacher kuitenkin voittaa joka ainoa vuosi, onneksi.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumalauta

Vitun Tepsi, vitun HIFK. Helvetin perkeleen paska matsi, vitun Turkuhalli. Tämän illan matsin "hurmiosta" kertoo sekin, että vituttaa myös Kobrat, joiden asut olivat varsin tylsähköjä ja joutuivat käärmeraukat vielä värjöttelemään valtaosan tästä paskasta matsista. Helvetti.

Melkein voisin sanoa, että "vitun Turku", mutta en sano. Vitun Turkuhalli ja puheet "kunnossa olevasta" tuotteesta.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Re: Parkkisakko

Viestin lähetti Cosmo
...Ja eikös nämä verenimijät olleet laittaneet sakon siihen kun parkkikiekkoa ei ollut.

...Vitun paskiaiset. Missä on inhimillisyys? Mulla on rillitkin jumalauta! Vtu prkl vtu.

Vituttaa, että mä täällä valitan jostain vtun pikkuasioista kun ystäviä vituttaa pikkasen isommat ja epäinhimillisemmät jutut. Vtu että mäkin olen niin vtun urpo. Ei vtu.
 

mikamoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jäällä TPS, nurmella RoPS.
Yleisradio

Pientä vitutusta ilmassa. Tänään HJK ja Haka iskevät yhteen Veikkausliigan ottelussa, jossa panoksena on Suomen mestaruus. Mutta mitä tekee Yleisradio? Näyttää ottelun koosteena, koska ensimmäisen puoliajan aikana nähdään UUSINTA 12-osaisen Vaietut sairaudet-sarjan viidennestä osasta! Ei jumalauta! Voiko tämä olla mahdollista missään muualla kuin Suomessa? Voi vitun Yleisradio. Eikö tuollaisen uusinnan olisi voinut näyttää vaikka mikämikä-tv:n paikalla puolenyön jälkeen? Mutta ei. Voi vittu YLE.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti mikamoi
Pientä vitutusta ilmassa. Tänään HJK ja Haka iskevät yhteen Veikkausliigan ottelussa, jossa panoksena on Suomen mestaruus. Mutta mitä tekee Yleisradio? Näyttää ottelun koosteena...
Älä muuta viserrä!

Tämän kauden aikana on tullut vaikka kuinka monta torstai-illan Veikkausliigaottelua YLEltä suorana, mutta tänään, mestaruuden ollessa pelissä, näytetäänkin tunnin pläjäys.

En tiedä, meinaako YLE näyttää ottelun lopun suorana, koska sehän olisi juuri "sopivaa" lähetysaikan nähden. Jos näin on, niin toivottavasti kovin montaa maalia ei tehdä ensimmäisen puoliajan aikana. Koosteet nimittäin vituttaa äärettömästi, koska niissä ei pääse pelin tapahtumista perille lainkaan. Ensin näytetään yksi hyökkäys, jonka jälkeen hypätäänkin 40 minuuttia eteenpäin. Ei siinä oikein pääse fiilikseen.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Loukkaantumiset

Kuinka v*ttu voi yhdelle jengille koko ajan mr aiheutan loukkaantumisia persettä? Tällä hetkellä nöyrät 5 pakkia sivussa ja yksi vielä ei ole tehnyt edes sopimusta haavereiden takia.

Ja itse jumalan uran jatko näyttää koko ajan epätodennäköisemmältä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Vituttaa vaihtoehdot.Siis kaikessa,koko helvetin elämässä.Tässä nyt sitten pyöritellään koko elämää "mitä jos"-linjalla jo kohta kolmatta viikkoa.Jotain tarttis tehdä,mutta kun ei itsekkään tiedä mitä haluaa/voi tehdä.Elämä on ihan saatanasti liian vaikeeta.

Jaa niin,ihan pikkasen siinä sivussa vituttaa että Dr Pepper on niin saatanan kallista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa. Menin kauppaan pyörällä. Ilma on kaunis. Ostan ruokaa ison muovipussillisen verran. Tulen kaupasta. Ilma ei ole kaunis. Ulkona sataa. Muovipussi ei mahdu reppuuni. Repussani on sateenvarjo. Otan sateenvarjon esiin. Jatkan matkaa kotiin. Talutan pyörää yhdellä kädellä. Toisessa kädessä on sateenvarjoni. Muovipussi roikkuu pyörän ohjaustangossa. Matkanteko on hidasta. Kusihätäkin on hirveä. Puolessa matkaa sateenvarjo hajoaa tuulessa. Olen hirveän märkä vesisateesta. Enää ei haittaisi vaikka ei ehtisi ajoissa kuselle. Heitän sateenvarjon huitulan kettuun. Pyöräilen loppumatkan. Tulen kotiin litimärkänä. Vessaan ehdin sentään ajoissa. Ei niin väliä. Lämpimään suihkuun ja nyt kuumaa mehua naamaan.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vituttaa toi autoni. Tai se mikään auto ole, ooppeli se on. Aina rikki, perkele. Just saatiin vaihteet kuntoon ja nyt on taas jotain ihme häikkää. Epäilys on, että jäähdytinnesteet pääsee sylinteriin, elikäs tietysti kannen tiiviste on paskana. Ainakin noi nesteet häviää jonnekin, ja savuttaa niin saatanasti... Starttikin meni jo aika päiviä sitte. Ja Moottorin ohjausyksikkökin uusittiin. ym. ym. Eipä siinä mitään, kyllä korjaamon setä miellään korjaa. Senkun kantaa rahaa vaan selkä vääränä sedälle. Romulla on ajettu kumminkin vasta vajaa 150 tkm. Ei noilla kilometreillä ny näin kohtuuttomasti pitäis vielä joutuu remppaamaan. Perkele.

Joo, ja sitte piti vielä aikoinaan ostaa valkoinen kärry. En kyllä ikinä enää tee sitä virhettä. Pienikin ruostepiste näkyy kilometrin päähän. Ja tuulilasikin halki. Ei jumankauta... autokauppaan tästä tarvii vissiin lähteä.

Asiasta toiseen. Olis myynnissä hyvä Opel Astra Caravan. Ostakaa!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tykki
Olis myynnissä hyvä Opel Astra Caravan. Ostakaa!

Vaihdatko rikkinäiseen sateenvarjoon?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jokohan nyt opittiin, että peli kestää 60 minuuttia?
Ja nöyryyttä pitää löytyä?
Prkl perkele
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vihaan vaatteiden ostamista. Syy ei ole se, että olisin mielummin ilman vaatteita vaan se, että minulle sopivia vaatteita ei yksinkertaisesti ole olemassa. Pitkät raajat, kapea lantio ja vyötärö sekä lihaksikas perse aikaansaavat sen, että vaate kuin vaate joko roikkuu päällä tai aikaansaa ns. makkarankuori-efektin. Eikö ne perkeleen vaatevalmistajat tajua, että kaikki eivät ole normikokoisia?

Eilistä tuskaa ei yhtään helpottanut se, että olin ostoksilla eräässä S-ryhmän tarvaratalossa 3+1 päivää -alennusmyynnissä. Väkeä kuin pipoa, eli liikkuminen eteenpäin joko vaikeaa tai mahdotonta. Lisäksi ämyreistä huudatettiin semipsykedelistä torvisoitantaa. Nämä tekijät aikaansaivat sen, että sain tosissani hillitä itseäni jotta en alkaisi heitellä hyllyistä tavaroita ympäriinsä.

Sain toki nauraakin. Onkos meillä täällä jo olemassa jotain ketjua jossa voi kertoa, miten on milloinkin nolannut itsensä?
 
Vittu että elämänkumppanini suku on perseestä.

Isoäitinä heikkohermoinen siivousnatsi. Äitinä ärsyttävä, pikkutarkka ja itsepäinen siivousnatsi, joka ei ole koskaan missään asiassa väärässä, vaikka paavi ja kahdeksan tiedekuntaa esittäisivät vedenpitävät todisteet asioista. Veljenä pinnallinen, omahyväinen, raivotautinen ja itsekeskeinen idiootti, jonka elämän keskipiste löytyy kylpyhuoneen peilistä.

Vaimokkeeni isää ei onneksi pahemmin näy, vaikka hän vaikuttaisikin puolisoni lisäksi suvun ainoalta siedettävältä ihmiseltä.

Tuokaa minulle haulikko ja neljä kutia. Se neljäs on minulle itselleni.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tykki
Hmmm...minkä värinen toi varjo on?

Se on musta, joten kura ja lika näkyvät huomattavasti heikommin kuin valkoisessa autossasi.

Viestin lähetti Designer
Sain toki nauraakin. Onkos meillä täällä jo olemassa jotain ketjua jossa voi kertoa, miten on milloinkin nolannut itsensä?

On toki. Eikös sellainen ketju, kuin "Häpesin kuollakseni" tms. löydy ihan melko tuoreistakin ketjuista.

Oma vitutukseni. Vuodatin tuossa aiemmin tekstiä siitä että kuinka kastuin sateessa. No... viime lauantaina sairastuin flunssaan, mikä oli vihdoin menossa ohi. Nyt tuon eilisen rallin jälkeen se taas otti askeleen pahempaan suuntaan. Perkeleen flunssat. Tulisi edes kuumetta joka tappaisi nuo perkeleen pöpöt, mutta kun ei. Hitaasti vaan pitää taudin edetä. Parempi kertarutina kuin ainainen kitinä, sanoi jo Mauri Sariola aikanaan...
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Another HAB
Eikös se mennyt jotenkin niin että ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli.

Joo, ja Suomessa sokeat tekevät harjanvarsia, Saksassa Ooppeleita!

150 tkm Astralla on 500 tkm jollain muulla. Saksassa Opelit ja Fordit on jätetty pihojen perille suomalaisia odottelemaan. Kärryä myytiin vaan niin vitusti joskus vuosituhannen vaihteessa.

Eräs kamu vei kannesta vuotavan Vectran pajalle, ja sanoivat vaan, että "sen siitä saa kun tankkaa huonoa bensaa". Mä oisin vetänyt turpaan sitä jätkää ja jouttanut sille tankillisen jotain Futuraa ja pakottanut sen allekirjottamaan luovarin vielä, ja se oi saanu sen kärryn omaksi samantien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös