Parkkisakko
Vtu meillä on duunissa maailman pienin parkkis. Töihin pitää tulla ennen seitsemää, jos haluaa saada kärryn parkkiin. Siinä vieressä on sitten pari kiekkopaikkaa, toisella puolella katua, siis noin neljän metrin päässä parkkialueesta.
No, tulin tänään duuniin autolla, joka on erittäin erittäin poikkeuksellista. Kävin aamupäivällä vähän hoitelemassa busineksia, ja paikalle tullessani oli tietysti pieni hiekkakenttämme täynnä autoja. No, vedin siihen tien sivuun, ennen kun olin parkeerannut toisen firman paikalle. Mitään kiekkoahan en ollut vielä kärryyn kerinnyt kiikuttaa, ja mitä väliä, kun parkkiaikaa on tunnin verran. Jätin kuitenkin sen firman parkkiluvan siihen ikkunaan, joka siis tarvitaan siinä 3m päässä olevalle kentälle pysäköitäessä.
Ja eikös nämä verenimijät olleet laittaneet sakon siihen kun parkkikiekkoa ei ollut.
Ok, oma moka kun ei keikkoa ollut ja muutenkin se oli siinä koko päivän ollut, mutta urpo näki hyvin, että mulla oli siinä se parkkilupa siihen viereiselle parkkikselle. Mutta säännöt on säännöt, ei kai sille mitään voi. Ja valvoja saa oikein hyvän mielen ja kertoo ylpeänä räkänokkaisille lapsilleen työpäivästään.
Olen ennen pitänyt pysäköinninvalvojia ihan arvossaan, nyt meni nekin rippeet. Toivottavasti te kaikki saatte työstänne hyvän mielen, ja tunnette tekevänne jotain oikein tärkeää. Lisää, jopa himean hyödyllistä duunia saatte, kun maksan sakon ilman viitenumeroa ja alatte lähettelemään karhukirjeitä ja minä en paa rikkaa ristiin ennen kuin joku soittaa mulle, ja sillonkin sanon, että: "etsikää saatana, mulla on kyllä kuitti!" -KLIK-
Vitun paskiaiset. Missä on inhimillisyys? Mulla on rillitkin jumalauta! Vtu prkl vtu.