Vitutusketju

  • 10 590 202
  • 56 164

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naiset minuakin kuohuttavat, kuten edellistä kirjoittajaa. Tai no, nainen.

Nyt jos joskus on vitutus minun tunteitani kuvailtaessa lievä ilmaus. Mutta milläs termillä sen voisi korvata. Ahaa, joku sieltä takarivistä ehdotti surua. No se käy. Mutta jatkan silti avautumistulvaani tähän ketjuun.

Yli yhdeksän vuoden parisuhde päättyi sunnuntaina. Kaipa karikko oli sitä vaaninut jo jonkin aikaa, mutta silti jaksoin toivoa. Turhaan. Nyt pitäisi sitten tyytyä "vain" ystävyyteen elämäni naisen kanssa ja löytää jotain elämisen intoa joiltain muilta rintamilta.

Jos tunneskaalalla pääsee tätä alemmas, niin siellä on kyllä pimeämpää kuin pilkkopimeässä. Vituttaa, että tämä tuntuu liian pahalta edes vituttaakseen.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Naiset... huoh kun voi olla vaikeaa. "Masentaa ja vituttaa"
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti vilperi#18
Typistetään teksti siis yhteen lauseeseen:
- vituttaa, kun tavatessa jonkun naikkosen, he ovat usein miten suhteellisen iloluonteisia "kiertopalkintoja".

Hah, eihäs tuossa tarinassa vielä mitään tapahtunut. Mutta mitä jos veljesi kanssa tatamilla loikoillut kimuli olisikin ollut juuri samainen naaras, jota olet pommittanut. Posket punaisina ja sisus siemeniä täynnä.. Siinä vitutuksen aihetta kerrakseen...

Muuten jaan kanssasi vitutuksen. Naista ei löydä kuin satunnaiseen käyttöön, mutta kun yhdenillan jutut ei kiinnosta pätkääkään..
Loistavia vaimoehdokkaita pyörii töissäkin vaikka kuinka, mutta kaikki ovat varattuja joillekin onnekkaille..

PRKL ! Niin siinä käy kuten äiti varoitti. Oksa jää ronkelin käteen..

K
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Miika-90
Eilen tosiaan minua pyydettiin pelaamaan ottelu tänä-aamuna 89-syntyneitten turnauksessa. Minä siinä ajoissa heräsin vähän ennen seitsemää ja pistin varusteet ja kaikki kuntoon, söin kunnon aamiaisen jonka jälkeen isä kuskasi hallille. Noh, siinä joukkueen pienen "kokouksen" jälkeen valmentaja huusi, "Miika, tuus vähä tänne". Sitten tämä ilmoittaa, että minäpä en pelaakaan tässä pelissä, katsotaan sitten jos joku pakeista tahtookin huilata jossain pelissä. Joo. Ei katsottu. Minä lähdin hakemaan kassini pukukopista ja kotia kohti tekemään jotain järkevämpää (Avautumaan tänne).

No just joo!

Tänään sitten harjoitusten yhteydessä sain kuulla, että valmentajat olivat ihmetelleet, että mihin olin kadonnut. Minut oli kuulemma merkattu kolmen seuraavan ottelun kokoonpanoon! Että minun pitääkin olla tälläinen häsläri. Ei tietenkään tullut mieleeni kysyä valmentajalta, että pelaanko seuraavissa otteluissa, oletin että en pelaa ollenkaan. Uhh.

Samaten minua vituttaa Mestiksen tuomarit. Eikö siellä oikeasti ole kunnon tuomareita laittaa matseihin?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
MTV3 20.05 Kokkisota, vieraana Laura Voutilainen
TV 2 21.00 Leikin varjolla, vieraana Laura Voutilainen
Nelonen 21.00 Hyppönen Enbuske Experience (boooooring), vieraana Laura Voutilainen

Vittu mitä urpoja ohjelmasuunnittelijoita, vitun amatöörejä. Ja vitun Laura, naamasi alkaa vituttamaan.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti PeteX
MTV3 20.05 Kokkisota, vieraana Laura Voutilainen
TV 2 21.00 Leikin varjolla, vieraana Laura Voutilainen
Nelonen 21.00 Hyppönen Enbuske Experience (boooooring), vieraana Laura Voutilainen

Vittu mitä urpoja ohjelmasuunnittelijoita, vitun amatöörejä. Ja vitun Laura, naamasi alkaa vituttamaan.

TV2, MTV3 ja Nelonen, kaikki keskenään kilpailevia kanavia eli heillä ei yhteistä ohjelmasuunnittelua. Kaikki kunnia tapahtuneesta onkin suunnattava Voutilaisen taustajoukoille, jotka ovat ilmeisen hyvin onnistuneet vedättämään ohjelmien tekijöitä. Amerikan meininki...!
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Viestin lähetti PeteX
MTV3 20.05 Kokkisota, vieraana Laura Voutilainen
TV 2 21.00 Leikin varjolla, vieraana Laura Voutilainen
Nelonen 21.00 Hyppönen Enbuske Experience (boooooring), vieraana Laura Voutilainen

Vittu mitä urpoja ohjelmasuunnittelijoita, vitun amatöörejä. Ja vitun Laura, naamasi alkaa vituttamaan.

Täytyy ehdottomasti muistuttaa, että ei tämmöistä olisi päässyt käymään KEKKOSEN aikana!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti Miika-90
Samaten minua vituttaa Mestiksen tuomarit. Eikö siellä oikeasti ole kunnon tuomareita laittaa matseihin?
Tiedän, mistä puhut. Tänään Forssassa dumannut Vuohtoniemi oli TÄYSIN pihalla myös avauskierroksella Haukat-Jukurit-pelissä. Tiistaina Salamat-TuTo-mittelössäkään työnjälki ei liiemmin vakuuttanut, mutta peli pysyi sentään joten kuten hanskassa. Saas nähdä, kuinka pitkään tuomitsee tällä tasolla.

Niin, ja itseänihän luonnollisesti vituttaa Haukkojen rämpiminen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti HN
Vitun Voutilainen. Ketä vittua kiinnostaa?

Mua ainakin kiinnostaa! Vittu, mitäs veti tolppaan! Oisi saatana tehnyt maalin! Oltaisiin saatu piste, mutta ei perkele.

No annetaan Jukalle anteeksi, pelasi ekan pelinsä pitkästä aikaa.
 

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Vittu mua vituttaa nimimerkki Sistis, joka joi mun viinat baarissa muutama tunti sitten, ja toisaalta vituttaa naiset joiden logiikasta ei ota mitään selvää. Ensin kiinnostaa mutta seuraavaksi ollaan jonkun luuserin kainalossa, prkl...
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Espoon Alakuloiset

Vituttaa tuollainen aneeminen tähtisikermä, jonka tappio muutti pitkävetovoittoni "varmasta" 220 egestä 12 egeen... Ja Caloun jatkaa edelleen valitsemaansa sukelluslinjaa, joka onneksi eilen tuotti kympin tilille. Joukkueen ainoa ratkaisuihin kykenevä pelaaja, joka tempuillaan sotkee niin oman kuin joukkueensakin pelin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Grand-Pierre
Vittu mua vituttaa nimimerkki Sistis, joka joi mun viinat baarissa muutama tunti sitten, ja toisaalta vituttaa naiset joiden logiikasta ei ota mitään selvää. Ensin kiinnostaa mutta seuraavaksi ollaan jonkun luuserin kainalossa, prkl...
No hei, ottakaa minut seuraavan kerran mukaan. Juon teidän molempien viinat ja pidän luennon siitä, minkälainen naisen logiikka on, miten sitä muka ymmärretään ja miten kohtalaisen menestyksekkäästi bluffataan, että asia olisi muka ymmärretty. Sen jälkeen ymmärrätte, että siitä logiikasta ei kannata vittuuntua yhtään sen enempää kuin Saturnuksen renkaista, koska mahdollisuutenne tehdä muutoksia niihin ovat yhtä hyvät molempien kohdalla. Minua kannattaa kuunnella tässä asiassa, suositukseni ovat erittäin hyvät. Pitää vaan ensin saada lupa lähteä siltä suosittelijaltani...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Maple Leaf
TV2, MTV3 ja Nelonen, kaikki keskenään kilpailevia kanavia eli heillä ei yhteistä ohjelmasuunnittelua. Kaikki kunnia tapahtuneesta onkin suunnattava Voutilaisen taustajoukoille, jotka ovat ilmeisen hyvin onnistuneet vedättämään ohjelmien tekijöitä. Amerikan meininki...!
Aivan. Tarkoitin kaupallisten kanavien kavereita, joiden tehtävänä on myydä mainosaikaa. Mainostajat kohdentavat mainoksensa kohdeyleisön mukaan ja jos Voutilainen on samaan aikaan kahdella kanavalla, niin kumpaa Voutilais-fanit katsovat? Muuten ohjelmien kohdeyleisöt ovat kyllä erilaiset, mutta Kakkosen katsojat (ohjelmassa Laura lauloi, Nelosella ei) söivät mainosten katsojamääriä ja näin mainostajien tuloja. Laura toimi kyllä järkevästi, mutta Nelonen amätöörimäisesti mainostajien ja myös katsojien kannalta.
Itse ohjelmista katsoin vain Hyppönen & Enbuskea (boooring), koska ohjelman jälkeen alkoi oma torstai-illan suosikkini eli Pelkokerroin, jossa eilen taas vitutti se, että tällä kertaa kilpailijana ei ollut yhtään isorintaista naista.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti PeteX
Pelkokerroin, jossa eilen taas vitutti se, että tällä kertaa kilpailijana ei ollut yhtään isorintaista naista.
Sitten saat ruoskia itseäsi jos et tullut katsoneeksi klo 19.30 Shipmatesia. Kun heitti TV:n mutelle näytti se lähinnä Breasts'R'Us:n TV-spotilta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Grand-Pierre
Vittu mua vituttaa nimimerkki Sistis, joka joi mun viinat baarissa muutama tunti sitten, ja toisaalta vituttaa naiset joiden logiikasta ei ota mitään selvää. Ensin kiinnostaa mutta seuraavaksi ollaan jonkun luuserin kainalossa, prkl...

Hei poika, eipäs suurennella siellä! Minä join sinulta vain puolikkaan tuopin olutta. Muistaakseni.

Naisten logiikka. Kyllä. Se on jotain mitä ei ymmärrä. Eilisen baarikeikan hauskinta antia oli eräälle kaverille tehty synttäridrinkki, joka sai nimekseen Kleopatran kuukautiset. Sen sisältö oli:

4cl Tequilaa
Tomaattimehua
Maitoa

Pahempaa ei ole. Kaverini + pari muuta saivat vartin kuluessa juotua puoli lasia tuota. Sitten löytyi eräs humalainen, joka kittasi lopun yhdellä huikalla. Miehen teko.

Nyt vituttaa se, että kävin parturissa ja pitkä ja tunteella kasvatettu rock-tukkani on muisto vain. Pitää taas odottaa pari-kolme kuukautta.
 

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Viestin lähetti Sistis
Hei poika, eipäs suurennella siellä! Minä join sinulta vain puolikkaan tuopin olutta. Muistaakseni.

No joo, kuhan lupasin tänne avautua, mutta oli se juoma kumminkin pitkän saaren jääteetä :-)
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Päivä alkoi niin saatanan mukavasti kun toimeksiantaja intoutui oikein kehumaan opinnäytetyöni raakiletta, mutta pitihän se perkele arvata että vitutus odottaa heti nurkan takana.

Haista rouva Fortuna vittu. Tuollaisia tilanteita sattuu joka saatanan pelissä, eikä yleensä tapahdu mitään. Vaan odotapas kun Ilveksen lupaavinta pelaajaa ajellaan, niin jo on helvetti koko kausi pilalla. Jumalauta että ottaa päähän rankasti. Ryyppylakko loppui tähän päivään, saatana.
 

Puster

Jäsen
Nyt vituttaa niin kuin pientä eläintä. Sama vitutus on varmaan koko kaupungin fiksummalla puoliskollakin. Eikä kauheesti lohduta se, että saako joku IFK:n jämäpakki kaksi minuuttia tai kaksi kuukautta pelikieltoa. Mitä vittua sen tässä on enää väliä!?

Ja Siivu-Leevin kanssa samoilla linjoilla, pakko ottaa tähän vitutukseen. Onneksi tänään on osaston pippalot niin saa ottaa ainakin pohjat ilmasta kaljaa. Ja juon toistenkin pullot. Pistetään vitutus kiertään.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Sistis
..join sinulta vain puolikkaan tuopin . Muistaakseni.

Viestin lähetti Grand-Pierre
mutta oli se juoma kumminkin pitkän saaren jääteetä :-)


Tuo selittikin sen miksi muisti katosi.. Saatanallisen petollinen "paukku"

Oikein tehtynä tuopissa:

4.0 osa(a) Finlandia Vodka
4.0 osa(a) Gin
4.0 osa(a) Bacardi Light Dry
4.0 osa(a) Cointreau Liqueur
4.0 osa(a) Sitruunamehu
Colaa väriksi.

Toinen yhtä petollinen paukku, ainakin lompakolle on 8 vuoden takainen keksintö: Ville Peltonen = 3 * Ville Vallaton yhdessä lasissa.

6.0 osaa Finlandia Vodka
6.0 osaa Pisang Ambon
+ loput maitoa.. Helppo purjota..


K
 
Viimeksi muokattu:

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Perkele

Ei voi olla totta. Ei... Ei kertakaikkiaan voi olla.


Vaikea sanoin kuvailla, miten paljon harmittaa. Johan kaikki näyttikin niin hyvältä. Kohtuutonta, saatana. Kohtuutonta.



Paukahti muuten vituttaan vähän helvetisti. Minkäs teet.





Ranger
 
Viimeksi muokattu:

Wolves

Jäsen
Nyt vituttaa sen verran ettei murha ole kaukana, jos saisin asioista vastaavan henkilön kiinni.

Erään yhdistyksen sivuston palveluntarjoaja, päättikin ihan yhtäkkiä ilmoittamatta vaihtaa palvelinta, jolloin asiakkaiden sivustoista tuli yhtäkkiä kolme päivää vanhoja. Ei sähköposti-ilmoitusta, ei mitään. Ainoa ilmoitus, löytyi palveluntarjoajan sivustolta, jota tietenkin kaikki ihmiset paitsi minä tuijottaa 24/7. Vittu eiks näillä firmoilla oo mitään velvollisuuksia, asiakkaitaan kohtaan

Itse urakoin kaksi yötä tuon sivuston kanssa ja puff kaikki mitä olen tehnyt makaa jossain kohtaa bittiavaruutta.

NYT VITUTTAA OIKEIN URAKALLA. VITTU MÄ LÄHEN HAKEE KALJAA..SAATANA...VITTU MITÄ IDIOOTTEJA.

Edit: Niin sitten näillä mulkuilla on munaa laskuttaa vielä entisten tietojen palauttamisesta.

Edit2: No nii nyt on asiat ennallaan, nyt enää vituttaa, että jätkät säikäytti tolla tavalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös