Ja jälleen vaihteeksi vituttaa nuo naiset. Nyt vain hieman enemmän kuin useammin. Tapahtuma sijoittautuu kahden viikon päähän, joten aloitetaanpa.
Niin, kesän aikana olen pommittanut yhtä naikkosta silloin tällöin, mutta kiitos työkiireiden (kesällä ja vielä nyt syksylläkin on ollut suurinainen ihme, jos viikon aikana on ollut kaksi vapaapäivää), joten en tuota hupakkoa ole ehtinyt nähnyt. Totta kai sitä kesän aikana muitakin naikkosia on ollut (ja varmasti myös toisin päin), mutta tämän kanssa on jostain syystä tullut pidettyä yhteyttä aika ajoin. No parisen viikkoa sitten tuo naikkonen kertoi menevänsä yhteen baariin viettämään iltaansa ja minunkin ohjelma sopi sen verran hyvin, että ehdotin hänelle, jos nähtäisiin - ja tämä jopa sopi tuolle naikkoselle.
Koitti perjantai-ilta, tapaamisen aattoilta, ja pikku veli lähti viihteellä ja joi tapansa mukaan niin paljon kuin sielu sietää. Aamulla, sovittuna tapaamispäivänä, jouduin heräämään suhteellisen aikaisin salibandypelin takia ja kappas pikkuveli olikin pokannut naikkosen ja makaili tämän kanssa olohuoneen lattialla. Tulin pelistä ja veljeni naikkosineen heräili. En viitsinyt nuortaparia häiritä liiemmin, eihän veljenikään tekisi niin. Lähdin sitten töihin ja veljeni lähetti viestin, ettei hänellä ollut juurikaan muistikuvia illasta, eikä "juo enää ikinä". Seurauksen tietää, samana päivänä baariin (tätä en tosin tiennyt silloin).
No itsekin lähdin sitten hyvin mielin töiden jälkeen ja soittelin tälle tyttöselle, joka minun piti nähdä. Yritin soittaa, mutta ilmeisesti poppi soi niin kovaa jo tuohon aikaan baarissa ettei hän kuullut soittoani. Soitin hieman lähempänä baaria uudestaan, sama homma, pistin vietiä, mutta se ei mennyt perille. Yritin vielä baarin ovella soittaa, että olen saapunut, mutta kännykästä olikin akku loppunut mitä ilmeisemmin (tai naivi kun olen, oletan näin). No lähes heti, kun sisään baariin astuin, törmäsin entiseen armeijakaveriin jonka kanssa olin myös samaan aikaan ala-asteella ja muihinkin entisiin koulukavereihin. Tämä entinen koulukaveri oli mennyt kihloihin, joten pistin kaverit etusijalle ja jätin tämän naikkosen etsimisen toissijaiseksi asiaksi. Häneen en törmännyt. Kun aamukrapuloissani heräsin, kertoi veljeni olleen samassa baarissa, mutten ollut häntäkään nähnyt kavereiden kanssa vietetyn illan takia.
Tästä viikonlopusta tulee lauantaina kuluneeksi kaksi viikkoa. Tänään kävin veljeni kanssa lounaalla ja juttu ajautu tuohon viikonloppuun. Veljeni heitti, että hän törmäsi yhteen naiseen, joka pyysi häntä tanssiin (sama tapahtui myös minulle, kun tähän naikkoseen ensimmäisen kerran törmäsin) ja hän kertoi hänen asuvan yhdessä Tampereen lähikunnassa. Kysäisin veljeltä, oliko hän saanut tämän tytön numeroa ja/tai nimeä. No veljeni oli ja sanoi tämän naisen nimen. Käskin veljeäni odottamaan hetken ja ojensin hänelle puhelimen ja puhelimessani oli tuon naikkosen nimi ja numero ruudussa. Veljeni katsoi hetken puhelinta ja sanoi numeron täsmäävän. Pistin vielä illalla tuolle naikkoselle viestin, että ilmankos häntä ei silloin näkynyt ja että hän olikin silloin veljeni kanssa (pari viikkoa aikaisemmin olin pahoitellut viestillä hänelle, ettei oltukaan törmätty, mutten ollut edes veljeeni törmännyt kaverin kihlajaisten takia). Tämä likka sitten vastasi, että hän oli silloin todella kovassa kännissä ja viestistä sai vielä senkin kuvan, että häntä ehkä kiinnostaisi pitää edelleen yhteyttä. Mutta eipä tuo loppujen lopuksi kiinnosta.
Prkle, kuinka veljelläni voi käydä tuollainen säkä. Ehkäpä itsekin pitäisi muuttua samanlaiseksi tyylipuhtaaksi kusipääksi kuten veljeni, jolla naisia tuntuu olevan joka sormelle ja varpaalle.
Kyllä olen kateellinen veljelleni, mutta toisaalta olen onnellinen, että minulla on tuollainen veli, jolla on hyvä naismaku. Lisäksi hän sanoi heti, kun sai tämän tietää, että hän unohtaa koko likan.
Typistetään teksti siis yhteen lauseeseen:
- vituttaa, kun tavatessa jonkun naikkosen, he ovat usein miten suhteellisen iloluonteisia "kiertopalkintoja".
- Vituttaa myös se, että tässä on kolmen päivän vapaapäivät edessä. Meikäläisenlaiselle työnarkomaanille se on todella kauheaa, vaikka onhan se mukava välillä levätä.
- Vitutuksen multihuipentuman koen kumminkin, jos huomenna soi puhelin ja torstai illaksi ja lauantaiksi olisi töitä tarjolla. Torstaina nimittäin tarkoituksena on pitkästä aikaa mennä katsomaan kiekkoa, josta on ollut lähes kolmen viikon tauko. Lauantaina taas on pitäisi lähteä katsomaan ottelua Jokerit-Ilves.
- Vituttaa se, että tekisi niin mieli juoda alkoholia. Lupasin itselleni muutama viikko sitten, etten alkoholiin koske pitkään aikaan tai jos kosken juon korkeintaan pari. Viikkoon en ole lauantain yhtä kaljaa lukuun ottamatta juonut pisaraakaan alkoholia ja lauantainakin fanimatka menee lähes kuivin suin. Saas nähdä kuinka alkoholi maistuu firman pippaloissa 25. päivä. Silloin on seuraavan kerran tarkoitus ottaa vähän enemmän. Pakko yrittää kituutella sinne asti, koska näin olen itselleni luvannut.