Ei hitto mikä toi näppylä on.
Vituttaa Suomalaisten ennakkoluulot, en yleistä kaikkia mutta tästä tulee tämän illan esimerkki. Olin tyttöystävän kanssa baarissa joka tykkää pukeutua kunnolla, hänellä oli päällään ehkä hieman liian lyhyt mekko joka ei kuitenkaan minua haitannut. Ei keretty olla kuin reilu tunti paikanpäällä niin alkoi tulla ensimmäiset kuitit lyhyestä helmasta, sekä vähän ajan päästä haukuttiin häntä aika rumasti. Itsekin tykkään pukeutua kunnolla jos lähden ulos, niin mistä tämä ennakkoluuloisuus johtuu? Kateudesta? Eikö Suomessa voi pukeutua enään kunnolla ilman, että on joku arvostettu henkilö? Monessa maassa olen käynyt missään muualla, en ole kokenut noin suoranaista vittuilua kuin Suomessa. Onneksi itselläni on tiukka pinna että jätän asiat suosiolla alku pisteeseen.
Ei v*ttu, opetelkaa nyt hyvät ihmiset relatiivilauseen käyttö oikein. Ei kai baari pukeudu millään tavalla?Olin tyttöystävän kanssa baarissa joka tykkää pukeutua kunnolla
Kunnolla pukeutumisesta en tiedä, mutta kusirajaa kutitteleva helma näyttää keskimäärin naurettavalta. Ja ainakin minä muodostan aika herkästi tietynlaisen mielipiteen naisesta joka noin pukeutuu.
Ei v*ttu, opetelkaa nyt hyvät ihmiset relatiivilauseen käyttö oikein. Ei kai baari pukeudu millään tavalla?
Kaikki kunnon ihmiset ovat aukomatta päätä tuntemattomalle tämän vaatetuksesta. Ihan sama, mitä on päällä.
Edit: Onko yleistä antaa tyttöystävälle/vastaavalle ukaaseja pukeutumisen suhteen? Minulle ei ole tullut mieleenkään, että asia kuuluisi minulle millään tavalla. Jos hän kysyy mielipidettä, vastaan. Mitään "en lähde mihinkään, jos laitat tuon paidan" -kommentteja ei ole tarvetta antaa. Itselleenhän hän ne kledjut pukee päälle.
Tottakai tuntemattomille pään aukominen on töykeää ja äärimmäisen typerää.
Tuohon ukaasien antamiseen sanoisin, ettei meillä ole tarvetta huomautella pukeutumisesta, koska muija ei harrasta mitään ylilyöntejä vaan pukeutuu aina asiallisesti ja tyylikkäästi.
Pitäisi Karpalovodkan emännän hame nähdä, jotta voisi antaa tuosta mielipiteen :)
Boldattu kohta vituttaa. Kuka helvetti käyttää tollasta sanaa tyttöystävästään? puh.
Boldattu kohta vituttaa. Kuka helvetti käyttää tollasta sanaa tyttöystävästään? puh.
Miksi pitäisi aina puhua tyttöystävästä, avo- tai aviovaimosta, kihlatusta? Piristävämpää käyttää joskus termejä emäntä jne.
Tämäkin tuntuu useimmiten olevan vain pääkaupunkiseutulaisten ja muiden suurien kaupunkien asukkien ongelma. Tietty täydellisen kirjakielen puhuminen on kai sitten mukavaa (lue: uutisankkuri). Ärsyttää ihmiset, jotka haluavat käyttää vain kirjakieltä puheessaan.
Kirjakielen käytöllä ei ole mitään tekemistä vitutukseni kanssa. Emäntä vaan vaikuttaa miehen palvelijalta, joka duunaa aina ruuat, pesee pyykit ja siivoaa. Nykyaikana tällänen taitaa olla aika harvinaista, niin kuin maatilalla asuminenkin.
Emäntä vaan vaikuttaa miehen palvelijalta, joka duunaa aina ruuat, pesee pyykit ja siivoaa.
Kuka maailman paras, mutta vielä nimeä vaille piirtäjä, luonnostelija haluaa suunnitella mun seuraanvan kuvan? Numeroin, kirjaimin tai miten vain aiheesta "end of era". Nyt mennään syvissä vesissä....
Jatkot yyveellä.
Toivottavasti ei kukaan. Jos joku tekis kuitenkin "end of an era" niin sitten!
Niin että mieluummin annetaan jonkun palstaveljen/-siskon tatuoida seuraava "There were is mill, there is a road" -kuva ihoonsa kuin korjataan kielioppi? Ihan kiintoisa näkökulma.Tämä vituttaa Jatkoajan keskustelupalstassa kaikkein eniten. Kirjoitusvirheisiin tarttuminen. KUKAAN ei kirjoita virheetöntä tekstiä. Toisille virheitä tulee enemmän kuin toisille, mutta kaikki niitä tekee. Ikiaikainen kysymys: "Kuka heittää ensimmäisen kiven"? Lyön vetoa, ettei rosba65435465745, ole itsekään äidinkielen maestro. Millä oikeudella siis hän, tai kukaan muukaan kielipoliisi osoittaa virheitä toisten tekstistä, kun itsekin niitä tekevät?
Odotan saivartelua ja virheiden osoittamista tähän viestiin liittyen.
Niin että mieluummin annetaan jonkun palstaveljen/-siskon tatuoida seuraava "There were is mill, there is a road" -kuva ihoonsa kuin korjataan kielioppi? Ihan kiintoisa näkökulma.