Vitutusketju

  • 10 539 956
  • 56 130

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Vituttaa Suomalaisten ennakkoluulot, en yleistä kaikkia mutta tästä tulee tämän illan esimerkki. Olin tyttöystävän kanssa baarissa joka tykkää pukeutua kunnolla, hänellä oli päällään ehkä hieman liian lyhyt mekko joka ei kuitenkaan minua haitannut. Ei keretty olla kuin reilu tunti paikanpäällä niin alkoi tulla ensimmäiset kuitit lyhyestä helmasta, sekä vähän ajan päästä haukuttiin häntä aika rumasti. Itsekin tykkään pukeutua kunnolla jos lähden ulos, niin mistä tämä ennakkoluuloisuus johtuu? Kateudesta? Eikö Suomessa voi pukeutua enään kunnolla ilman, että on joku arvostettu henkilö? Monessa maassa olen käynyt missään muualla, en ole kokenut noin suoranaista vittuilua kuin Suomessa. Onneksi itselläni on tiukka pinna että jätän asiat suosiolla alku pisteeseen.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Flunssa päällänsä kun pitäis ryypätä. Mutta taidan ottaa burana kuurin päälle ja lähteä juomaan. Levätään sitten myöhemmin.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Vituttaa Suomalaisten ennakkoluulot, en yleistä kaikkia mutta tästä tulee tämän illan esimerkki. Olin tyttöystävän kanssa baarissa joka tykkää pukeutua kunnolla, hänellä oli päällään ehkä hieman liian lyhyt mekko joka ei kuitenkaan minua haitannut. Ei keretty olla kuin reilu tunti paikanpäällä niin alkoi tulla ensimmäiset kuitit lyhyestä helmasta, sekä vähän ajan päästä haukuttiin häntä aika rumasti. Itsekin tykkään pukeutua kunnolla jos lähden ulos, niin mistä tämä ennakkoluuloisuus johtuu? Kateudesta? Eikö Suomessa voi pukeutua enään kunnolla ilman, että on joku arvostettu henkilö? Monessa maassa olen käynyt missään muualla, en ole kokenut noin suoranaista vittuilua kuin Suomessa. Onneksi itselläni on tiukka pinna että jätän asiat suosiolla alku pisteeseen.

Kunnolla pukeutumisesta en tiedä, mutta kusirajaa kutitteleva helma näyttää keskimäärin naurettavalta. Ja ainakin minä muodostan aika herkästi tietynlaisen mielipiteen naisesta joka noin pukeutuu.

Nyt voisit kertoa että mitä tarkoittaa tuo kunnolla pukeutuminen?
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Huomasin juuri, että seuraavaan yhdeksään päivään on luvassa seitsemän työvuoroa, kaikki kaksitoistatuntisia, yö- ja päivävuoroja sekaisin. Jos jotain positiivista hakee, niin tämä ja huominen yö menevät ylitöiksi, kun köyhän ne piti vastaan ottaa, että saa laskujen jälkeen jotain muutakin tehdä heinäkuussa.

Toisaalta sunnuntai- ja lauantailisät + 100% korotettua palkkaa on tiedossa. Kai tolla palkkamotivaatiolla jotenkin jaksaa nämäkin yöt valvoa. Vituttaa silti, kun tietää, että seuraava viikko menee vapaa-ajalla täysin lepäilyyn ellei sitten halua pilkkiä yövuorojen lopulla.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa se, että lähes kaikki Jokereita koskevat ketjut ovat tällä hetkellä aivan järkyttävää kuraa. Sama ulottuu myös muihin saman osion ketjuihin, liittyi Jokerit suoranaisesti keskusteluun tai ei, sillä jonkun on asiasta kuitenkin mainittava. Tämä nyt oli jo alusta asti selvää, että näin tulee käymään, mutta on alkanu vähän jännittämään palaako tuo osio enää koko kauden aikana edes lähelle normaalia. Harmittaa miten viiveellä moderaattorit näissä tilanteissa pelikieltoja jakavat.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Kunnolla pukeutumisesta en tiedä, mutta kusirajaa kutitteleva helma näyttää keskimäärin naurettavalta. Ja ainakin minä muodostan aika herkästi tietynlaisen mielipiteen naisesta joka noin pukeutuu.

Sama homma. Jos alkais oma muija laittaa todella lyhyttä hametta niin sanoisin kyllä heti ei, vaikka kroppansa puolesta moista voisikin pitää. Jotenkin halvan näköistä.

Ei v*ttu, opetelkaa nyt hyvät ihmiset relatiivilauseen käyttö oikein. Ei kai baari pukeudu millään tavalla?

Tätä samaa nauroin. Ilahduttavaa nähdä, että näillä keskustelupalstoilla oma kirjoitus ei ole edes heikointa.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kaikki kunnon ihmiset ovat aukomatta päätä tuntemattomalle tämän vaatetuksesta. Ihan sama, mitä on päällä.

Edit: Onko yleistä antaa tyttöystävälle/vastaavalle ukaaseja pukeutumisen suhteen? Minulle ei ole tullut mieleenkään, että asia kuuluisi minulle millään tavalla. Jos hän kysyy mielipidettä, vastaan. Mitään "en lähde mihinkään, jos laitat tuon paidan" -kommentteja ei ole tarvetta antaa. Itselleenhän hän ne kledjut pukee päälle.
 
Viimeksi muokattu:

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Kaikki kunnon ihmiset ovat aukomatta päätä tuntemattomalle tämän vaatetuksesta. Ihan sama, mitä on päällä.

Edit: Onko yleistä antaa tyttöystävälle/vastaavalle ukaaseja pukeutumisen suhteen? Minulle ei ole tullut mieleenkään, että asia kuuluisi minulle millään tavalla. Jos hän kysyy mielipidettä, vastaan. Mitään "en lähde mihinkään, jos laitat tuon paidan" -kommentteja ei ole tarvetta antaa. Itselleenhän hän ne kledjut pukee päälle.

Tottakai tuntemattomille pään aukominen on töykeää ja äärimmäisen typerää.

Tuohon ukaasien antamiseen sanoisin, ettei meillä ole tarvetta huomautella pukeutumisesta, koska muija ei harrasta mitään ylilyöntejä vaan pukeutuu aina asiallisesti ja tyylikkäästi.

Pitäisi Karpalovodkan emännän hame nähdä, jotta voisi antaa tuosta mielipiteen :)
 

Jameson

Jäsen
Tottakai tuntemattomille pään aukominen on töykeää ja äärimmäisen typerää.

Tuohon ukaasien antamiseen sanoisin, ettei meillä ole tarvetta huomautella pukeutumisesta, koska muija ei harrasta mitään ylilyöntejä vaan pukeutuu aina asiallisesti ja tyylikkäästi.

Pitäisi Karpalovodkan emännän hame nähdä, jotta voisi antaa tuosta mielipiteen :)

Boldattu kohta vituttaa. Kuka helvetti käyttää tollasta sanaa tyttöystävästään? puh.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Boldattu kohta vituttaa. Kuka helvetti käyttää tollasta sanaa tyttöystävästään? puh.

No ainakin maanviljelijät. Pitäähän maatalolla olla sekä isäntä että emäntä, oltiin naimisissa tai ei.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Boldattu kohta vituttaa. Kuka helvetti käyttää tollasta sanaa tyttöystävästään? puh.

En minä ainakaan omastani. Muiden kylläkin joskus :)

Välillä on emäntä, muija, nainen, akka, naikkonen.. en nyt enempää koskaan analysoi mikä on milläkin vitutus asteella
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Boldattu kohta vituttaa. Kuka helvetti käyttää tollasta sanaa tyttöystävästään? puh.

Miksi pitäisi aina puhua tyttöystävästä, avo- tai aviovaimosta, kihlatusta? Piristävämpää käyttää joskus termejä emäntä jne.

Tämäkin tuntuu useimmiten olevan vain pääkaupunkiseutulaisten ja muiden suurien kaupunkien asukkien ongelma. Tietty täydellisen kirjakielen puhuminen on kai sitten mukavaa (lue: uutisankkuri). Ärsyttää ihmiset, jotka haluavat käyttää vain kirjakieltä puheessaan.
 

Jameson

Jäsen
Miksi pitäisi aina puhua tyttöystävästä, avo- tai aviovaimosta, kihlatusta? Piristävämpää käyttää joskus termejä emäntä jne.

Tämäkin tuntuu useimmiten olevan vain pääkaupunkiseutulaisten ja muiden suurien kaupunkien asukkien ongelma. Tietty täydellisen kirjakielen puhuminen on kai sitten mukavaa (lue: uutisankkuri). Ärsyttää ihmiset, jotka haluavat käyttää vain kirjakieltä puheessaan.

Kirjakielen käytöllä ei ole mitään tekemistä vitutukseni kanssa. Emäntä vaan vaikuttaa miehen palvelijalta, joka duunaa aina ruuat, pesee pyykit ja siivoaa. Nykyaikana tällänen taitaa olla aika harvinaista, niin kuin maatilalla asuminenkin.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kirjakielen käytöllä ei ole mitään tekemistä vitutukseni kanssa. Emäntä vaan vaikuttaa miehen palvelijalta, joka duunaa aina ruuat, pesee pyykit ja siivoaa. Nykyaikana tällänen taitaa olla aika harvinaista, niin kuin maatilalla asuminenkin.

Ainakin Satakunnassa käytetään erittäinkin tiheästi muitakin ilmaisuja naarasolennoista, jotka omistat. Juurikin emäntää, akkaa sun muuta ja kaupungeissa ihan näitä nimityksiä kuulee ihmisten käyttävän. Taitaa kylläkin olla murre juttuja ja useimmiten kyllä huumorin sävytyksenä noita tulee itsekin käytettyä. Jotta älä mieltäsi pahoita, tämä on vain landejen soomea :)
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Vituttaa kun on huolehtinut kaverin limaisesta perseestä tässä perjantai päivästä asti. Tuonu ruokaa, juottanu humalaan ja pitäny seuraa. Nyt sitten oli pärähtänyt kämpille minun tietämättäni tänään illalla ja koitti varastaa omaisuuttani kun suosittelin häntä poistumaan. Jäi rysän päältä kiinni ja otin omani takaisin mitä sain. Skeittilauta ja mp3-soitin oli sekuntien päässä vaihtaa omistajaansa, mutta huomasin kaverin aikeet onneksi ajoissa.

Tulin juuri suihkusta. Kusipää vei jopa shampoonkin. Mitä vittua!?

Tästä nyt sitten selvittelemään, että mitä tämä kulkijainen muuta vei matkassaan. Päällisin puolin ainakin arvokkaimmat ovat paikoillaan.

Tälle ihmisperseelle suosittelisin pään tarkastamista.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Kuka maailman paras, mutta vielä nimeä vaille piirtäjä, luonnostelija haluaa suunnitella mun seuraanvan kuvan? Numeroin, kirjaimin tai miten vain aiheesta "end of era". Nyt mennään syvissä vesissä....
Jatkot yyveellä.

Toivottavasti ei kukaan. Jos joku tekis kuitenkin "end of an era" niin sitten!

Tämä vituttaa Jatkoajan keskustelupalstassa kaikkein eniten. Kirjoitusvirheisiin tarttuminen. KUKAAN ei kirjoita virheetöntä tekstiä. Toisille virheitä tulee enemmän kuin toisille, mutta kaikki niitä tekee. Ikiaikainen kysymys: "Kuka heittää ensimmäisen kiven"? Lyön vetoa, ettei rosba65435465745, ole itsekään äidinkielen maestro. Millä oikeudella siis hän, tai kukaan muukaan kielipoliisi osoittaa virheitä toisten tekstistä, kun itsekin niitä tekevät?

Odotan saivartelua ja virheiden osoittamista tähän viestiin liittyen.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tämä vituttaa Jatkoajan keskustelupalstassa kaikkein eniten. Kirjoitusvirheisiin tarttuminen. KUKAAN ei kirjoita virheetöntä tekstiä. Toisille virheitä tulee enemmän kuin toisille, mutta kaikki niitä tekee. Ikiaikainen kysymys: "Kuka heittää ensimmäisen kiven"? Lyön vetoa, ettei rosba65435465745, ole itsekään äidinkielen maestro. Millä oikeudella siis hän, tai kukaan muukaan kielipoliisi osoittaa virheitä toisten tekstistä, kun itsekin niitä tekevät?

Odotan saivartelua ja virheiden osoittamista tähän viestiin liittyen.
Niin että mieluummin annetaan jonkun palstaveljen/-siskon tatuoida seuraava "There were is mill, there is a road" -kuva ihoonsa kuin korjataan kielioppi? Ihan kiintoisa näkökulma.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Niin että mieluummin annetaan jonkun palstaveljen/-siskon tatuoida seuraava "There were is mill, there is a road" -kuva ihoonsa kuin korjataan kielioppi? Ihan kiintoisa näkökulma.

Viestisi on juurikin sitä saivartelua, mitä odotinkin. Mielestäsikö Buddha olisi ottanut tatuoinnin "End of era", ilman rosban puuttumista asiaan? Itse ymmärsin Buddhan viestin niin, että hän aikoo ottaa tatuoinnin kertomallaan teemalla, eikä suoraan tuollaista tekstiä. Mutta unohtuipa vaan että täällä otetaan kaikki niin kirjaimellisesti. Ja kaikki pitävät itseään maailman parhaana ihmisenä. Saivartelijoita ja besserwissereitä täynnä koko palsta. No jospa minäkin harrastan saivartelua: Missä kohtaa viestiään Buddha kertoo ottavansa tekstin: "There were is mill, there is a road". Niimpä niin, ei missään. Melkoinen kirjoitusvirhe, kun yritit varmaankin kirjoittaa "End of era".
 

Nick Neim

Jäsen
Miten ihmeessä kukaan voi olla niin pikkumainen, että ottaa itseensä siitä jos käyttäjä huomauttaa toisen käyttäjän kirjoitusvirheestä? Vittu siihen kukaan kai kuole, vaikka välillä joku hassutteleekin toisen kustannuksella. Varsinkaan kun kyseessä poikkeuksetta ei ole mitään henkilökohtaista, vaan pienimuotoista naljailua.

Pahempaakin tällä(kin) palstalla näkee. Kai kukin tyylillään sitten.

P.S. Edes äidinkielenopettajat eivät kirjoita virheettömästi, ja siitäkin huolimatta ne mulkut rokottavat virheistä. Ei ole reilua ei.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Miten ihmeessä kukaan voi olla niin pikkumainen, että ottaa itseensä siitä jos käyttäjä huomauttaa toisen käyttäjän kirjoitusvirheestä? Vittu siihen kukaan kai kuole, vaikka välillä joku hassutteleekin toisen kustannuksella. Varsinkaan kun kyseessä poikkeuksetta ei ole mitään henkilökohtaista, vaan pienimuotoista naljailua.

Pahempaakin tällä(kin) palstalla näkee. Kai kukin tyylillään sitten.

P.S. Edes äidinkielenopettajat eivät kirjoita virheettömästi, ja siitäkin huolimatta ne mulkut rokottavat virheistä. Ei ole reilua ei.

En minä itseeni ottanut. Tämähän on hyvänen aika internet. Ei täällä voi suuttua. Kerroin vain et vituttaa pilkun-nussinta ym. turhanpäiväistely. Itseensä ottaminen/suuttuminen on täysin eri asia kukn vitutus. Mukahauskaa toisten virheiden kyttäämistä on muutenkin koko palsta. Olisi paljon mukavampi, jos keskityttäisiin keskusteluun, eilä kirjoitusvirheisiin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellainen on kanssa ärsyttävää, että jos joku kirjoittaa vaikka "koirat ovat tyhmiä", niin jonkun pitää aina tulla kirjoittamaan että "kissat ne vasta tyhmiä ovatkin".
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
En minä itseeni ottanut. Tämähän on hyvänen aika internet. Ei täällä voi suuttua. Kerroin vain et vituttaa pilkun-nussinta ym. turhanpäiväistely. Itseensä ottaminen/suuttuminen on täysin eri asia kukn vitutus. Mukahauskaa toisten virheiden kyttäämistä on muutenkin koko palsta. Olisi paljon mukavampi, jos keskityttäisiin keskusteluun, eilä kirjoitusvirheisiin.
Heh, ok. Kirjoitusvirheisiin puuttuminen silloin kun itse asia (tai ainakin todennäköisesti) ei ole nimenomaan se teksti on ehkä hieman pikkumaista. Silloin kun puhutaan tatuoinnista niin ainakin minä olisin pelkstään tyytyväinen, jos joku torppaisi typeryydet ihostani vaikka sitten vaan varmuuden vuoksi.

Mutta ei siinä, kukin tyylillään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös