Vitutusketju

  • 10 547 049
  • 56 137

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä se noin menee, kuten hän kirjoitti. Jos avopuolisoilla on yhteinen lapsi tai ovat asuneet viisi vuotta samassa taloudessa, avoliiton aikana hankittu omaisuus katsotaan yhteiseksi, vaikka toinen ei olisi maksanut asunnosta senttiäkään,

No minun tapauksessani ei ole lapsia, erosta on kohta kolme vuotta (avoliittolaki ei päde) ja samassa taloudessa ei ehditty asumaan kyllä sitä viittä vuotta.

Tältä pohjalta luulisi, että eukko on aika heikoilla. Nimim. jussi_j:n tapaus on siis käsittääkseni erilainen, koska heillä voitiin edes väittää naisen tehneen töitä talouden eduksi. Minun tapauksessani eukko oli pariin otteeseen pätkätöissä minimipalkalla, muuten suoritti opintojaan. Oma työni, tuloni ja lainalyhennykseni mahdollistivat siis sen, että oman raatamiseni aikana hän sai valmistua yliopistosta maisteriksi. Tästä taas ei minulle hurjasti plussaa kertynyt.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vitun Julius Junttila ja 6 sek ennen tokan erän päättymistä tullut maali. Kalpan voitolla varsinaisella olisi rapsahtanut pitkävetokupongin kautta 725,4e. Ei sitten. Toissa viikonloppunakin kusi parisataa euroa kun Ässät nyhjäsi tasurin TPS:n kanssa. Noh, kyllä sieltä vielä rapsahtaa taas pienen tauon jälkeen.
Tai jos kolmatta erää ei olis pelattu ollenkaan niin Kärpät olis voittanu reilusti (3-1). Ymmärrän jos niukat vedonlyöntihäviöt tympii mutta keskellä peliä tapahtunut maali..no,en ihan ymmärrä tosta meuhkaamista. Kärpät oli kuitenkin suht lähellä voittaa pelin.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Vituttaa tyhmät ihmiset/asiakkaat, jotka vaativat hyvää palvelua vaikka tulevat itse vittuilu asenteella esittämää asiansa. Lisättäköön vielä loppuun asti asenteella olen oikeassa vaikka olisikin ihan saatanan väärässä.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Vituttaa tyhmät ihmiset/asiakkaat, jotka vaativat hyvää palvelua vaikka tulevat itse vittuilu asenteella esittämää asiansa. Lisättäköön vielä loppuun asti asenteella olen oikeassa vaikka olisikin ihan saatanan väärässä.

Mulla kyllä nousee HETI seinä vastaan, jos tullaan tolla asenteella asia esittämään. Asiakas ei TOD. ole aina oikeassa! Vittu!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mulla kyllä nousee HETI seinä vastaan, jos tullaan tolla asenteella asia esittämään. Asiakas ei TOD. ole aina oikeassa! Vittu!

Ei todellakaan ole. Olen muuten huomannut sellaisen pienen yksityiskohdan, että asikas käyttää tuota fraasia siinä vaiheessa, kun on jo itse huomannut olevansa väärässä ja vaatimassa ties mitä hyvityksiä jonkun naurettavan syyn takia.
Minua vituttaa tänään ihmeellinen hartiakipu, joka pakottaa olemaan vittumaisesti vinossa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Asiakas ei TOD. ole aina oikeassa! Vittu!

Tuo on yksi maailmankaikkeuden typerimmistä sanonnoista, "Asiakas on aina oikeassa." Vitut, asiakas on päinvastoin aina väärässä, aina! Sen takia se on asiakas ja joku saa rahaa että se potkii sitä väärässäolevaa ääliötä oikeaan suuntaan. Jos asiakas olisi aina oikeassa, voisi aika helvetin monta työpaikkaa lopettaa saman tien. Siinähän korjaisivat sitten vittu itte tietokoneensa ja autonsa, rakentaisivat talonsa ja pihatiensä ja sähköverkkonsa, diagnosoisivat ja lääkitsisivät itsensä ja perheensä, peluuttaisivat kannattamaansa jääkiekko/jalkapallo/koripallo/kuviokelluntajoukkuetta jne.

"Asiakas on ihan joka ikinen saatanan kerta aivan täydellisen väärässä ja kaiken lisäksi vielä typerä mulkku." Siinä on sanonta joka pitää paikkansa.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo on yksi maailmankaikkeuden typerimmistä sanonnoista, "Asiakas on aina oikeassa." Vitut, asiakas on päinvastoin aina väärässä, aina! Sen takia se on asiakas ja joku saa rahaa että se potkii sitä väärässäolevaa ääliötä oikeaan suuntaan. Jos asiakas olisi aina oikeassa, voisi aika helvetin monta työpaikkaa lopettaa saman tien.

Toisin sanoen jos ihmiset osaisivat runkata oikein, huorilta loppuisi työt saman tien?

Vitutuksen aihetta herättää se, että syksyllä tullut pikkuflunssa ei ihan hevillä heltiä. Nytkin monta viikkoa pikku nuhaa pukkaa ja vähän kurkkua karheltaa. Varsinkin urheillessa tympäsee, kun hapenottokyky on heikentynyt. Joka syksy sitä ei onneksi saa, mutta nyt on taas sellainen syksy että flunssa on ja pysyy.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Siinähän korjaisivat sitten vittu itte tietokoneensa ja autonsa, rakentaisivat talonsa ja pihatiensä ja sähköverkkonsa, diagnosoisivat ja lääkitsisivät itsensä ja perheensä, peluuttaisivat kannattamaansa jääkiekko/jalkapallo/koripallo/kuviokelluntajoukkuetta jne.

"Asiakas on ihan joka ikinen saatanan kerta aivan täydellisen väärässä ja kaiken lisäksi vielä typerä mulkku." Siinä on sanonta joka pitää paikkansa.

Minä olen
- korjannut tietokoneeni ja autoni itse, kun ei ollut varaa muuhun - edelleenkin teen sitä
- rakentanut taloni ja pihatieni itse, kun oli muka varaa siihen
- ollut peluuttamassa kannattamaani kiekkojoukkuetta uhraten sille lähes kaiken vapaa-aikani
- diagnosoinut ja lääkinnyt itseäni, kun lopulta en enää jaksanut ja sairastuin vakavasti

Luulin olevani aina väärässä ja typerä mulkku, joten en kyennyt hakemaan apua ajoissa koskaan - ajattein, ettei kukaan kuitenkaan halua minua auttaa.

Nykyisin harjoittelen aktiivisesti oikeassa olemista ja itseni arvostamista, mutta helppoa ei tämäkään ole - eikä ilmaista.
 

Sinom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylimieliset oululaiset
Vittu ostin vääriä Estrellan sipsejä urho pelin toivossa. Vitutusta lisää se että mietin pitkään kaupassa ostaakko pusseja vai ei, koska en ollut varma onko Kesä BBQ-pusseissa koodia, mutta päätin sitten ostaa niitä. Vittu.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Vittu ostin vääriä Estrellan sipsejä urho pelin toivossa. Vitutusta lisää se että mietin pitkään kaupassa ostaakko pusseja vai ei, koska en ollut varma onko Kesä BBQ-pusseissa koodia, mutta päätin sitten ostaa niitä. Vittu.

Noh, jos yhtään lohduttaa, niin itse ostin oikeita estrellan sipsejä ja niissä koodit oli sellaista vitun tuhnua, ettei niistä saanut vitunkaan tolkkua. Laitoin asiakaspalautetta sinne, niin lupasivat pari uutta koodia, jos laitan nuo tyhjät pussit sinne postissa. Vastasin, että en todellakaan kaiva noita vitun silputtuja pusseja roskiksesta, pitäkää vitun sipsinne ja koodinne. Jälkimmäinen viesti tuli takaisin bumerangina, oli jäänyt suodattimeen spämmi-viestinä... Heräsi kysymys, että millainen vittu-sanan suodatin niiden sähköpostissa on?

Lisää vitutuksia, mikkeli vituttaa aina, viimeisinpänä itku pahan Wingelsin taklauksesta Vantaan pelaajaan. VITTUJAKO SE MIKKELILLE KUULUU???? Ja puhdas taklaus, piste. Kouvolakin vituttaa, milloin KooKoo on perseestä, koska hävisi hyvällä pelillä tai sitten murskavoitto on paskaa, koska vastustaja on huono. Viimeisin on itku Vantaa voitosta, koska KooKoo pelasi huonosti. Vittu mitä itkua.

Niin joo, tuli lomautus lappukin, joten sekin vähän vituttaa. Ehkä eniten nyt vituttaa kaikki.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ostin pari tölkkiä Upciderin "Natural Extra Dry" -siideriä... tässä ei ole mitään naturaalia, eikä mitään kuivaan viittaavaakaan. Aivan järkyttävän makuista paskaa!

Olisin voinut sen ~5€ vaikka pelata tai antaa johonkin hyväntekeväisyyteen tai jotain.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Katsoin tässä sivusilmällä JIMiltä jotain sisustusohjelmaa, jossa jotkut ruotsalaiset stereotyyppiset homot pilasivat isolla vaivalla kellariin rakennetun äijien oleskelutilan. Löytyi bilispöytää, baaritiskiä, pokeripöytää sun muuta asiaankuuluvaa. Hämärä valaistus ja muutama tuoliksi muunneltu oluttynnyri, poolin pelipaitoja seinillä, tunnelma oli kuin brittipubissa.

Nämä saatanan tampiot sitten pilasivat kaiken, viemällä kaiken siistin pois ja tuomalla tilalle jotain rumia design-huonekaluja. Ei varmasti kehtaa tämä Jonas tuoda yhtä ainutta miespuolista ystävää tuonne enää peli-iltaa viettämään. Perkele!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Siis kantoiko ne svenssonit salaa yöllä ne homotuolinsa sinne kellariin vai mitä vittua? En ainakaan usko, että kukaan mies haluaa vapaaehtoisesti tuhota tuollaista mestaa. Arvaan, että asialla oli sen miehen vaimo.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Katsoin tässä sivusilmällä JIMiltä jotain sisustusohjelmaa, jossa jotkut ruotsalaiset stereotyyppiset homot pilasivat isolla vaivalla kellariin rakennetun äijien oleskelutilan. Löytyi bilispöytää, baaritiskiä, pokeripöytää sun muuta asiaankuuluvaa. Hämärä valaistus ja muutama tuoliksi muunneltu oluttynnyri, poolin pelipaitoja seinillä, tunnelma oli kuin brittipubissa.

Nämä saatanan tampiot sitten pilasivat kaiken, viemällä kaiken siistin pois ja tuomalla tilalle jotain rumia design-huonekaluja. Ei varmasti kehtaa tämä Jonas tuoda yhtä ainutta miespuolista ystävää tuonne enää peli-iltaa viettämään. Perkele!

Haha, ite tuli sattumalta kateltua samaa ohjelmaa. Tuli kyllä hajoiltua aika useasti, sen verran huikeaa settiä siellä tuli. Pitääpäs ensi kerrallakin katsella kyseistä ohjelmaa eli Ruotsin karmein koti, koska itse ainakin tykkäsin näin ensisilmäyksellä tuosta ohjelmasta. Lopputulokseen en ota sen suuremmin kantaa. Pahoittelut offtopicista.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Arvaan, että asialla oli sen miehen vaimo.

Oikein arvasit. Kaiken takana oli tällä(kin) kertaa nainen. Jonaksen kasvoilta näkyi pientä nykimistä, mutta kilttinä miehenä hyvä ettei suuttunut. Se on nimittäin julma paikka kun kiltti mies suuttuu, nämä sisustustaiteilijat olisi kerätty kilon paloissa sieltä.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsoin tässä sivusilmällä JIMiltä jotain sisustusohjelmaa, jossa jotkut ruotsalaiset stereotyyppiset homot pilasivat isolla vaivalla kellariin rakennetun äijien oleskelutilan. Löytyi bilispöytää, baaritiskiä, pokeripöytää sun muuta asiaankuuluvaa. Hämärä valaistus ja muutama tuoliksi muunneltu oluttynnyri, poolin pelipaitoja seinillä, tunnelma oli kuin brittipubissa!

Asiaa! Hyvä, että uudistivat tuollaisen homojen äijätilan. Etenkin "tuoliksi muunneltu oluttynnyri" ja no, erilaiset "pelipöydät" joita ei varmaan kuitenkaan osata käyttää, aiheuttaisivat monellekin vain huono olon tunteen. Vai pitää joku oikeasti tuota hienona? Jos pitää, tai jos pidät, niin hanki nopeasti apua, vaikka työterveydestä. Monenlaista terapiaa kyllä löytyy.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Idiootit jotka ottavat kaiken vähän liian tosissaan. Tällä kertaa salibandyn. Joutui valitettavasti todistamaan tilannetta, jossa normaalin maalinedustapainin jälkeen toinen tempasee oikealla suoralla kaverin etuhampaan palasiksi. Ei muuta kuin törkeällä ottelurangaistuksella pihalle. Syyksihän tämä kaveri sanoi, että oli reaktio. Tuollaset aivokuolleet voisivat lopettaa kaiken urheilun ja pelata vaikka shakkia loppuiän. Ei tarvisi muita hakata.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Asiaa! Hyvä, että uudistivat tuollaisen homojen äijätilan. Etenkin "tuoliksi muunneltu oluttynnyri" ja no, erilaiset "pelipöydät" joita ei varmaan kuitenkaan osata käyttää, aiheuttaisivat monellekin vain huono olon tunteen. Vai pitää joku oikeasti tuota hienona? Jos pitää, tai jos pidät, niin hanki nopeasti apua, vaikka työterveydestä. Monenlaista terapiaa kyllä löytyy.

Kyllä juuri näin. Todennäköisesti ryystivät olutta vääränlaisista laseista eivätkä varmaan edes käyttäneet lasinalusia. Puhuivat pillusta ja urheilusta siellä vain. Nyt voi ilmeisesti pitää äijämäisiä teekutsuja siellä ja katsoa vaikka kauniita ja rohkeita. Paljon hienompaa varmasti tuo jälkimmäinen kaikkien miesten mielestä.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Vai pitää joku oikeasti tuota hienona? Jos pitää, tai jos pidät, niin hanki nopeasti apua, vaikka työterveydestä. Monenlaista terapiaa kyllä löytyy.

Kyllä, mielestäni se oli hieno ja käytännöllinen. En usko kaipaavani terapiaa, tai muutakaan apua tällä hetkellä. Kiitos kuitenkin tuesta ja kannustuksesta!
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä, mielestäni se oli hieno ja käytännöllinen. En usko kaipaavani terapiaa, tai muutakaan apua tällä hetkellä. Kiitos kuitenkin tuesta ja kannustuksesta!

Voi tsiisus. Voihan sitä kavereiden kanssa äijäillä, ja jopa olla kotona mies ilman tuollaistakin. Pienimunaisten ja niukasti ymmärtävien miesten Tupperwarea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös