Nicklas Bäkcströn ja Aleksander Guskov.
Myötähäpeäketjuun tämä.
Nicklas Bäkcströn ja Aleksander Guskov.
Mikä vittu on säbä? Tai harrastesäbä? Se on varmaan sitä sählyä, mutta mistä tämä lyhenne tulee? Todennäköisesti ehkä Siistin Ällistyttävät Buuhelmet, Äijänköriläs. Sählyssä sentään on ä-kirjain, kun taas jossain homojen salibandyssa ei ole.
Tähän vahva sama. Vahinkoja aina sattuu ja ne on eri asia, mutta joillakin tosiaan lähtee homma lapasesta ja pelaavat sählyä kuin oltaisiin jääkiekkokaukalossa tajuamatta, että kenelläkään ei ole suojuksia.
Mikä vittu on lätkä? Lortto Ämmät Tunkevat Kyrpää Änääliin? Vittu! Ei jää-vitun-kiekossa ole ÄLLÄÄ! Saatana!
Minua taas vituttaa, etteivät menneisyydessä elävät, tosiÄIJJÄ-kansankynttilät voi kirjoitella omilla foorumeillaan, mutta kaikkea ei voi saada.
Kuka rohkenee kertoa sille puuhelmistä?Sama. Ukkometsolla näköjään se aika kuukaudesta.
Lorttoämmät on kyllä yhdyssana, toisin kuin esim Lortot Ämmät, mutta eihän kaikkea voi tietää. Vituttaa, että sählymieliset hikinauha- ja puuhelmipojat (tai tytöt) eivät voi kirjoitella vaan siellä omilla pikku foorumeillaan. Ja jos et tiedä, mikä on lätkä, niin katso vaikka kielitoimiston sivuilta.
"Siis just siinä melkein kontaktissa mun hiusten geeli jotenkin petti tai horjahti. Mun oli pakko mennä vaihtoon."
Jalkapalloa piti katsomani tänään Kutoselta, mutta kanava ei jostain mystisestä syystä näy. Kaikki muut kanavat kylläkin toimivat moitteetta, tietenkin. Töissä jo fiilistelin ajatuksella Turun derbystä kera muutaman olusen, mutta vituiksihan tuo meni.
Onko sinulla Elisan kaapeli? Elisa vaihtoi kanavien paikkoja ja teki päivityksiä. Itselläni oli Urhon kanssa ongelmia torstaina ja kanavien uudelleen asennus auttoi ja alkoi näkemään. Toki myöhässä pahasti.
Joskus olen jopa hetken kuvitellut, että täällä tiedettäisiin aika paljonkin kiekosta, mutta paskan vitut.
Yrittää katsoa ennakkoluulottomasti Blues-Lukko Urholta, mutta fyysisyys on yhtä vitun kiilaamista ja nojailua.
ai sitten en vain osaa käyttää tuota hakutoimintoa.
Talvirenkaat vanteineen pöllittiin viime yönä, eipähän tarvitse alle laitella. Kyseisestä varastosta lähti samalla ovenavauksella toinen rengassarja, moottorisaha, akkurälläkkä ilman laturia saatikka akkua, 7 euron kolvi sekä kottikärryt. Onneksi omaa tavaraa oli vain yksi sarja renkaita. Aikamoisia töppösiä varkaat olleet, kun varastossa oli kuitenkin tuhansien eurojen arvosta työkaluja mutta varastivat kaikkein huonoimmat työkalut, joita ei vuosiin ole käytetty, koko varaston tosin olivat penkoneet läpi.