Mainos

Vitutusketju

• 10 703 658
  • 56 258

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Se oli emännän kanssa yhteiset 8 vuotta tässä. Uutta kämppää etsimään. Ei maistu. Toki tämä vitutus on vain yksi kaikista tunteista.

"Elina, mitä mä teen" - Göstä Sundqvist

Kyllä tuosta selviää kun nuolet haavojasi muutaman viikon. Mulla päättyi keväällä 18 vuotta yhteistä taivalta ja jo nyt katson uuden naisen kanssa yhteistä sijoittautumista. Tosin multa jäi jo 16-vuotias poika taakse. Mites sulla noi lapsiasiat?

Yllättävän hyvin erosta selviää kun syventyy elämän tosiasioihin ja jättää itsesäälin vähemmälle...siitähän tuo kaikki suru kuitenkin kumpuaa.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tuosta selviää kun nuolet haavojasi muutaman viikon. Mulla päättyi keväällä 18 vuotta yhteistä taivalta ja jo nyt katson uuden naisen kanssa yhteistä sijoittautumista. Tosin multa jäi jo 16-vuotias poika taakse. Mites sulla noi lapsiasiat?

Yllättävän hyvin erosta selviää kun syventyy elämän tosiasioihin ja jättää itsesäälin vähemmälle...siitähän tuo kaikki suru kuitenkin kumpuaa.

Niin ei ole lapsia. Tämän siitä saa kun ottaa teini-iästä alkaneen seurustelusuhteen liian tosissaan.

Näinhän se on. Itselleenhän näitä tosiasioita vakuuttelee. Tietää olevan totta, että "elämä jatkuu". Mutta kun tuo hölmö tunnepuoli ei usko. Eihän tämä ole maailmanloppu, eikä mitään sinäänsä vakavaa. Kunhan tämä tässä podetaan. Kokemusta rikkaampana, toivottavasti myös vähän viisaampana.

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Vituttaa tuo järkyttävä itku ja valitus tuolla HIFK-osiossa. Ei enää viitsi edes mennä tuolle alueelle tuota Pena-ketjua lukuunottamatta, koska tietää jo tasan tarkkaan mitä paskaa siellä suolletaan.

Vituttaa myös että olen sen verran saamaton luonne, etten saa usein mitään aikaan ennen kuin vasta lopputingassa ja tulos on silloin yleensä hirveetä.

Vituttaa myös vasemmistolaiset naispoliitikot, jotka tuntuvat olevan yleensä täysiä tunareita kaikessa mihin ryhtyvät.

e. typo

Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa tuo järkyttävä itku ja valitus tuolla HIFK-osiossa. Ei enää viitsi edes mennä tuolle alueelle tuota Pena-ketjua lukuunottamatta, koska tietää jo tasan tarkkaan mitä paskaa siellä suolletaan.

Joo, tosi masentavaa, ollut sitä jo viime kauden alusta lähtien. Muutenkin tuntuu, että IFK-kirjoittajien joukossa on poikkeuksellisen paljon super-negailijoita.

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rahatilanne, työttömyys, saamattomuus ja naisasiat. Turhauttaa.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Joo, tosi masentavaa, ollut sitä jo viime kauden alusta lähtien. Muutenkin tuntuu, että IFK-kirjoittajien joukossa on poikkeuksellisen paljon super-negailijoita.

Pessimistisiipi se on, joka on kyllästynyt samaan perseilyyn vuodesta toiseen. Ja ihan syystä.

Rocco

Jäsen
Vituttaa naapurit. Kas kummaa, kyseessä on maahanmuuttajia, jotka pitävät omaa elämäänsä vielä yhden aikaan yöllä. Hirvittävä meteli monena iltana viikossa. Ilmeisesti ei ole töitä, kun on varaa arkisinkin pitkin öitä kavereiden kanssa mellastaa.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisin kernaasti, mielelläni ja iloissani nukkunut enemmänkin kuin kaksi tuntia tänä yönä. Herätys vielä muutaman tunnin päässä, mutta kun ei saatana nukuta enää millään, vaikka väsyttääkin. Se on sanomattakin selvää, että todennäköisyys migreenille huomenna on aivan liian korkea...

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaa naapurit. Kas kummaa, kyseessä on maahanmuuttajia, jotka pitävät omaa elämäänsä vielä yhden aikaan yöllä. Hirvittävä meteli monena iltana viikossa. Ilmeisesti ei ole töitä, kun on varaa arkisinkin pitkin öitä kavereiden kanssa mellastaa.

Soita poliisit jos eivät usko. Joka kerta poliisit paikalle kun metelöidään hiljaisuuden jälkeen. Siitä jää merkintä ja kun sopivan monta merkintää on, yhteys isännöitsijään ja häätöä peliin.

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Päivää motherfucking katsojat.

En huomannut, että olitte siinä. Raikasta kesäpäivää, vai kuinka? Onko nyt torstai vai keskiviikko? Minä olen aina luottanut, tiedätkös, kesän tullen jäätäviin tuotteisiin kuten jäätelö. Ja yksi erityinen jäätelö, mikä minulla on ollut aina lähellä sydäntä on tuo Mars-jäätelöpatukka. Ja tänään minä ajattelin, että nyt pannaan elämä risaiseksi. Minä lähden. Hyvinkään Lidl. Ja ostan sieltä Mars, nine, not six, but nine pack. Kuinkas kävikään? Ajoin nimittäin yhdeksän kilometriä. Tuotteet jotka ostin: leipää, ketsuppia, kaksi kappaletta Instant King Lee nuudeleita, maku; kana. Sitten, saavuttuani pakastealtaalle: löytyikö, Mars-jäätelöpatukoita?

No vittu ei.

Saatana. Perkele. Minä olisin halunnut minun Mars-jäätelöitä. Kahdeksan kilometriä ajoin ja minä en saanut minun jäätelöitä, onko enää mitään järkeä missään? Mars-jäätelöpatukat 3,70£. Vitun Snickers, näitä ei voi edes syödä. Vittu. Mistä minä saan minun Mars-jäätelöitä? Äiti, kuusi Mars-jäätelöä, muuten ei hyvä heilu. Vittu.

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Saatana. Perkele. Minä olisin halunnut minun Mars-jäätelöitä. Kahdeksan kilometriä ajoin ja minä en saanut minun jäätelöitä, onko enää mitään järkeä missään? Mars-jäätelöpatukat 3,70£. Vitun Snickers, näitä ei voi edes syödä. Vittu. Mistä minä saan minun Mars-jäätelöitä? Äiti, kuusi Mars-jäätelöä, muuten ei hyvä heilu. Vittu.

Vituttaa aina, kun joku on eksynyt väärälle planeetalle.

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Vituttaa aina, kun joku on eksynyt väärälle planeetalle.
No ei se niinkään, mutta jos samassa viestissä on mainittu sanat Hyvinkää, Lidl, Instant King Lee Nuudles? ja äiti, niin vituttavan heikoilla jäillä seilataan.

Etenkin jos ajetaan ensin yhdeksän kilometriä, mutta sitten kahdeksan, mutta mentiinkö ikinä kotiin vai kokattiinko ne nuudelit trangialla Lidlin pihassa? Häh?

Vituttaa epäselvät tarinat, jotka jättävät kysymyksiä ilmaan.

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Jaahas. Vittu. Aamulla Ortopedilla ja toinen polvileikkaus edessä kolmen vuoden sisällä. Seisomaduuni, nyt jo kirjoitettu 7 viikon sairasloma, aargh....saatana! Onneksi pääsee nopeasti ilmeisesti operaatioon.

Näinköhän joutuu lähtemään alan vaihtoon.....taas.

Johan47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sitähän sä toivoisit.

Aiheeseen liittyen, vituttaa tämmöset

Et arvaa kuinka paljon mua vituttaa, hirnutte siellä vaihtopaskassa (toki osa käyttäjistä on ihan asiallisia käyttäjiä) 2 vuotta vanhoille viesteille. Sama kun jos kaverisi pieraisi 2 vuotta sitten niin tuskin kukaan täysjärkinen sille enää hirnuu. Joo että terveiset tossa ylempänä.

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Kyllä, mutta itseä vituttaa palstan nykyinen taso siis jatkoajan, vaikka kehitystä eräillä käyttäjillä ei viesteistä päätellen edes kahdessa vuodessa ole tullut, niin eiköhän he pääse jatkoaikaankin perseilemään.

On kyllä tämän palstan taso laskenut surullisen alhaiseksi, vituttaa..

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Millainen seura, sellaiset kannattajat.

Nyt kun Jokereilla alkaa sairaslista tyhjenemään, niin päätin itse liittyä samalle listalle. Muutama olut ja jää on kohtuullisen kivulias yhdistelmä, ainakin jos kaatuessa onnistuu nilkkansa taittamaan. Puhutaan siis alaraajavammasta ja paranemisennusteena on tällä hetkellä day-to-day, tosin turvotuksen perusteella kaikki on mahdollista.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Millainen seura, sellaiset kannattajat.

Nyt kun Jokereilla alkaa sairaslista tyhjenemään, niin päätin itse liittyä samalle listalle. Muutama olut ja jää on kohtuullisen kivulias yhdistelmä, ainakin jos kaatuessa onnistuu nilkkansa taittamaan. Puhutaan siis alaraajavammasta ja paranemisennusteena on tällä hetkellä day-to-day, tosin turvotuksen perusteella kaikki on mahdollista.

Älä selitä saatanan tissiposki. Nilkkatuki jalkaan ja kentälle. Jos ei silti pysty kun yhy yhy yhy sattuu niin paljon niin puudutuspiikki. EI TÄÄ OO NIIN VAIKEETA HEI.

Viimeksi muokattu:

Johan47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä, mutta itseä vituttaa palstan nykyinen taso siis jatkoajan, vaikka kehitystä eräillä käyttäjillä ei viesteistä päätellen edes kahdessa vuodessa ole tullut, niin eiköhän he pääse jatkoaikaankin perseilemään.

On kyllä tämän palstan taso laskenut surullisen alhaiseksi, vituttaa..

Ei vittu vaihtoaitio on perseestä! Vitunko väliä silti, mullon elämä, ja Arigoldin (btw ihan vitun paska nimimerkki) ja lukko1936 kaltaisilla mulkuilla ei ole. Menkää vaan runkkaamaan niille 12- v:n pojan viesteille! Vittu...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy